Met de komst van Tweakers 7 zijn een aantal dingen achteruit gegaan. Ik las het forum altijd helemaal door en keek aan de hand van de icoontjes in welke topics nieuwe reacties zijn geplaatst, op die manier kon ik redelijk bijhouden in welke topic nieuwe reacties zijn geplaatst. Nadat ik het hele forum had doorgelezen resette ik de sessie zodat alles als 'gelezen' werd gemarkeerd. Op die manier weet ik de volgende keer dat ik het forum bezoek in welke topics nieuwe reacties zijn geplaatst. In de nieuwe Tweakers zie ik nergens de mogelijkheid om je sessie te resetten? Kan deze functie terugkomen?
Verder vind ik het nieuwsoverzicht onduidelijk. Is het mogelijk om de downloads te verwijderen uit het overzicht? Het overzicht zou mijn inziens alleen nieuws en reviews/specials moeten weergeven. De downloads kunnen weer in een apart blokje aan de rechterkant. Op deze manier past er iets meer nieuws op de voorpagina. Sowieso vind ik het nieuwsoverzicht wat klein. Nieuws van 1 dag past slechts op de voorpagina.
Edit: forum/reset werkt wel nog. Dat is dus ook wel een oplossing
.
Verder vind ik het nieuwsoverzicht onduidelijk. Is het mogelijk om de downloads te verwijderen uit het overzicht? Het overzicht zou mijn inziens alleen nieuws en reviews/specials moeten weergeven. De downloads kunnen weer in een apart blokje aan de rechterkant. Op deze manier past er iets meer nieuws op de voorpagina. Sowieso vind ik het nieuwsoverzicht wat klein. Nieuws van 1 dag past slechts op de voorpagina.
Edit: forum/reset werkt wel nog. Dat is dus ook wel een oplossing
[ Voor 3% gewijzigd door Cubic X op 18-10-2012 20:28 ]