May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Stem blanco!
Bij het aan klikken van Reset sessietijd blijf je in myreact staan. Je kan nu op twee manieren terug.
Door de formlijst tab te pakken of via pagina terug knop van de browser.
Bij gebruik van de formlijst tab loopt je lijst met vorige pagina's op.
Met de pagina terug knop moet je daarna F5 pakken om de reset echt te zien.
Wordt er niet prettiger op.
Stem blanco!
Zelf werk ik altijd met de accesskeys voor het resetten van de sessietijd. Die kun je (op het forum) overal op elk moment gebruiken
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Maar dan eerst het overzichtje met die keys weer even zien te vinden
Edit Forum FAQ #accesskey dus
[ Voor 20% gewijzigd door Rupie op 18-10-2012 17:42 ]
"Vroeger" stond bovenaan de eerst pagina van het form, http://gathering.tweakers.net, je laatste sessietijd.
Als je daar op klikte werd alles al "gelezen"gemarkeerd. Dus een klik en klaar.
Nu moet je via myreact en dan is het nog niet zichtbaar. Dan heb je de twee mogelijkheden die ik boven aanhaalde om terug te gaan naar het forum. Allebei met nadelen.
Edit
Voorlopig de r als #accesskey gebruikt. Hopelijk moet dat niet nog ergens nodig zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door KroontjesPen op 18-10-2012 18:09 ]
Stem blanco!
Nou ja de accesskey vind ik praktisch (ook de andere), maar misschien dat er nog iets anders mogelijk is. Maar dat is niet aan mij.