Waarom? Omdat het kan!!
Maar ik wil geen topic bookmarken, ik wil een post in een topic bookmarken. Ik wil makkelijk terug kunnen in topics waar ik gebleven was. Nu moet ik alles weer doorlezen in een topic voordat ik ben waar ik gebleven was. Dat vind ik echt een superhandige functie die in nu mis/niet zie.
[ Voor 3% gewijzigd door Gé Brander op 18-10-2012 13:17 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
De frontpage vind ik echt slechter geworden, maar GoT valt nog best mee op dit soort dingetjes na...
Wat ik ook raar vind is dat de rij van tabs waarin bookmarks vermeld worden niet heel de tijd zichtbaar is ?! Zo kan ik niet meer met 1 click terug naar mijn bookmarks toe
Bookmarks... my precious little bookmarks
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Waarom? Omdat het kan!!
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Hopende op spoedige terugkeer!
Anyway! Ik heb zojuist het ticket om posts weer te kunnen bookmarken op "Done" gezet. Vanaf vanmiddag is de functie weer terug!
Rail Away!
Waarom? Omdat het kan!!
Merk ik ook net : Alleen een eenzame Quote knopMad Marty schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:47:
Top! Alleen verschijnt de bookmark-knop niet bij een nieuwe post wanneer je op de nieuwe-post-notificatie klikt
Maar... IK KAN WEER BOOKMARKEN
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Rail Away!
* nero355 heeft gemerkt dat hij een Bookmarks verslaving heeft opgelopen stiekem in al die jaren
Dit topic is gesloten.
![]()