Ik zou graag een redelijk aantal oude dia's en oude en nieuwe negatieven willen inscannen, op redelijke kwaliteit. Ik heb het geprobeerd met een oude HP alles-in-een scanner, maar was totaal niet tevreden met het resultaat. Daarom op zoek gegaan naar een betere scanner voor dit doel en op het internet kwam meestal de Epson V500 naar voren als redelijke keus voor een klein budget.
Ik kan echter weinig daadwerkelijk ingescande negatieven vinden, de meeste reviews lopen alleen door de features heen.
Daarom vroeg ik me af of er tweakers zijn die ervaring hebben met deze scanner en zo ja of deze voldoet voor het verkrijgen van redelijke kwaliteit foto's voor afdrukken tot ongeveer 30 bij 20cm.
Uiteraard hoor ik het ook graag als er nog andere opties zijn tot ongeveer 250 euro.
Ik kan echter weinig daadwerkelijk ingescande negatieven vinden, de meeste reviews lopen alleen door de features heen.
Daarom vroeg ik me af of er tweakers zijn die ervaring hebben met deze scanner en zo ja of deze voldoet voor het verkrijgen van redelijke kwaliteit foto's voor afdrukken tot ongeveer 30 bij 20cm.
Uiteraard hoor ik het ook graag als er nog andere opties zijn tot ongeveer 250 euro.
Radio! | Fuji X100S | 2x Fuji X-E1 | Samyang 12mm f/2.0 | Fujinon 18-55mm f/2.8-4.0