QFT!CLB schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:19:
Verwacht ik, de genoemde prijs kan nooitIf so, dan verloot ik m'n One X+
Het kan natuurlijk ook zijn dat door de toestellen als de Nexus 4 van Google de andere grote jongens hun prijzen wat naar beneden moeten schroeven.
Want als Google in deze trend doorgaat en toch redelijk high end toestellen op de markt gooit voor de helft van een HTC of Samsung ervoor vraagt zijn mensen echt niet gek.
Als dit zo is vind ik het een mooie verandering en goede concurrentie om de prijzen wat te drukken.
Mocht de prijs zo blijven en blijkt hij inderdaad gewoon goed te werken op het Nederlandse 3G netwerk word dit zeker mijn nieuwe telefoon.
Want als Google in deze trend doorgaat en toch redelijk high end toestellen op de markt gooit voor de helft van een HTC of Samsung ervoor vraagt zijn mensen echt niet gek.
Als dit zo is vind ik het een mooie verandering en goede concurrentie om de prijzen wat te drukken.
Mocht de prijs zo blijven en blijkt hij inderdaad gewoon goed te werken op het Nederlandse 3G netwerk word dit zeker mijn nieuwe telefoon.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Prijs is al van de website af gehaaldCLB schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:37:
Uhm voor €450,00, don't believe that met 'n One X+ en 'n huidige prijs van €575,00...
If so than it's mine, heb 'n pre-order staan, maar geloof er niks van, of is HTC gek met z'n prijsstragegie?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Prijs heeft er nooit letterlijk op gestaan!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Oh, dat dacht ik te hebben gelezen. Excuses!CLB schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:04:
Prijs heeft er nooit letterlijk op gestaan!
On-topic: ik kan me gewoon niet voorstellen dat die Butterfly dadelijk voor €450 verkocht gaat worden...
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
En inmiddels ook weggehaald van de site...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
On Friday, December 14, 2012, <info@expansys.com> wrote:
> Dear Customer,
>
> Thank you for your recent interest and preorder of the HTC Butterfly.
> Unfortunately, we have now been informed by HTC that this device will
> not be available in European markets, and as such we have had to
> remove it from our website and cancel your preorder.
>
> We are sorry for any disappointment that this may cause.
> Dear Customer,
>
> Thank you for your recent interest and preorder of the HTC Butterfly.
> Unfortunately, we have now been informed by HTC that this device will
> not be available in European markets, and as such we have had to
> remove it from our website and cancel your preorder.
>
> We are sorry for any disappointment that this may cause.
Jaja we know, maar 'n levertijdentopic voor 'n toestel wat hier niet uit gaat komen, gaat me wat ver
De Butterfly hoeft wat mij betreft niet te komen als dit waar is:
M7 is geen 5''er maar een 4,7'' volgens de laatste geruchten:
HTC is once again preparing the launch of a flagship Android handset, according to a previously reliable source, among whose cutting-edge components will reportedly be several industry firsts. Known by its codename, M7, the top-of-the-line device will debut at a critical juncture for the Taiwanese manufacturer, as it looks to reverse a series of disappointing quarters.
Like the One X before it, the M7 is supposedly slated for a Mobile World Congress unveiling — and although it won’t quite match the One X’s bar-raising inclusion of a quad-core processor, the M7 will be one of the first full HD handsets in the 4.7-inch class, giving it a reported pixel density of 468PPI (over 40% higher than the iPhone 5, with which it will share optical lamination technology). What’s more, this so-called SoLux display is said to offer a number of visual improvements over the previous generation Super LCD2, boosting viewing angles, outdoor visibility, and color accuracy.
Supposedly powering the M7 is a second-generation quad-core processor from Qualcomm, clocking in at 1.7GHz per core, alongside 2GB of RAM and 32GB of internal flash storage. The LTE-capable device is expected to ship running Android Jelly Bean, skinned with the latest iteration of HTC’s love-it-or-hate-it UX enhancement, Sense 5.
As a natural progression to this year’s One series — marketed with the tagline “Amazing camera, authentic sound” — the M7 will attempt to take both image capture and audio playback to new levels. Whereas the One X/X+ features an eight-megapixel sensor and f/2.2 lens, the M7 has been tipped to sport a 13MP CCD and even larger f/2.0 lens. The improved image sensor, dubbed Cinesensor, promises both increased image quality and improved features such as super slow-mo and video HDR. Both the rear camera and two-megapixel front cam should be capable of 1080p video capture.
In terms of sound enhancements, the M7 is said to offer a dedicated, Beats-designed amplifier, as well as a feature to increase call clarity called Clear Words. Audio output should come courtesy of stereo speakers.
Besides the expected array of sensors and radios, M7 will also boast support for the next-generation Wi-Fi standard, 802.11ac, whose theoretical throughput is three times that of 802.11n WLAN networks.
In the US, M7 is scheduled to join the lineups of at least two national carriers — Verizon and Sprint —
and may be the first HTC handset since the Touch Pro 2 to find a home on the top four American operators.
M7 is geen 5''er maar een 4,7'' volgens de laatste geruchten:
HTC is once again preparing the launch of a flagship Android handset, according to a previously reliable source, among whose cutting-edge components will reportedly be several industry firsts. Known by its codename, M7, the top-of-the-line device will debut at a critical juncture for the Taiwanese manufacturer, as it looks to reverse a series of disappointing quarters.
Like the One X before it, the M7 is supposedly slated for a Mobile World Congress unveiling — and although it won’t quite match the One X’s bar-raising inclusion of a quad-core processor, the M7 will be one of the first full HD handsets in the 4.7-inch class, giving it a reported pixel density of 468PPI (over 40% higher than the iPhone 5, with which it will share optical lamination technology). What’s more, this so-called SoLux display is said to offer a number of visual improvements over the previous generation Super LCD2, boosting viewing angles, outdoor visibility, and color accuracy.
Supposedly powering the M7 is a second-generation quad-core processor from Qualcomm, clocking in at 1.7GHz per core, alongside 2GB of RAM and 32GB of internal flash storage. The LTE-capable device is expected to ship running Android Jelly Bean, skinned with the latest iteration of HTC’s love-it-or-hate-it UX enhancement, Sense 5.
As a natural progression to this year’s One series — marketed with the tagline “Amazing camera, authentic sound” — the M7 will attempt to take both image capture and audio playback to new levels. Whereas the One X/X+ features an eight-megapixel sensor and f/2.2 lens, the M7 has been tipped to sport a 13MP CCD and even larger f/2.0 lens. The improved image sensor, dubbed Cinesensor, promises both increased image quality and improved features such as super slow-mo and video HDR. Both the rear camera and two-megapixel front cam should be capable of 1080p video capture.
In terms of sound enhancements, the M7 is said to offer a dedicated, Beats-designed amplifier, as well as a feature to increase call clarity called Clear Words. Audio output should come courtesy of stereo speakers.
Besides the expected array of sensors and radios, M7 will also boast support for the next-generation Wi-Fi standard, 802.11ac, whose theoretical throughput is three times that of 802.11n WLAN networks.
In the US, M7 is scheduled to join the lineups of at least two national carriers — Verizon and Sprint —
and may be the first HTC handset since the Touch Pro 2 to find a home on the top four American operators.
Weet iemand een channel waar ik een Butterfly mee kan importeren?
Verwijderd
De specs van de M7 zien er echt heerlijk uit. Als hij ergens Q1 of zelfs nog Q2 2013 uit komt in Nederland ga ik 'm gelijk halen. Ik kan namelijk vanaf midden maart 2013 weer verlengen bij T-Mobile
Deze HTC en de Experia Z hebben toch wel mijn voorkeur. Ben erg benieuwd naar de Butterfly icm nederlandse netwerken.
Heeft nog niemand hier hem geïmporteerd?
Met Ebay naar een MyUs account laten sturen, dan sturen hun hem voor je door.
MyUs zit in Florida en verzenden met DHL en Fedex in 2a3 dagen naar Nederland.
Op Ebay.com bestellen en verzenden naar MyUS kan dus betekenen dat je hem 5 dagen later in Nederland kunt hebben.
Heeft nog niemand hier hem geïmporteerd?
Ebay? Of anders MyUs.Choasmarkk schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:35:
Weet iemand een channel waar ik een Butterfly mee kan importeren?
Met Ebay naar een MyUs account laten sturen, dan sturen hun hem voor je door.
MyUs zit in Florida en verzenden met DHL en Fedex in 2a3 dagen naar Nederland.
Op Ebay.com bestellen en verzenden naar MyUS kan dus betekenen dat je hem 5 dagen later in Nederland kunt hebben.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je kunt nog wachten op de Europese HTC M7...
Maar die zou toch 4,7" 1080p krijgen?CLB schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:29:
Je kunt nog wachten op de Europese HTC M7...
Klopt, klopt... Zal die 0,3'' het verschil gaan uitmaken?
Denk eerder een geheugenkaartslot of niet bijvoorbeeld...
Denk eerder een geheugenkaartslot of niet bijvoorbeeld...
Ja dat is eigenlijk ook wel zoCLB schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:36:
Klopt, klopt... Zal die 0,3'' het verschil gaan uitmaken?

(Hoewel de 5" Sony me dan wel meer aanspreekt)
Tot nu toe is de ZL ' mijn' toestel...
De M7 wacht ik af, maar 32GB en geen microsd is een no-go.
En een Butterfly zal hier wel nooit uitkomen voor Europa
De Z spreekt me nu nog meer aan omdat ik die persoonlijk wat mooier vind, maar het compactere formaat van de ZL icm 5" screen is ook wel weer echt mooi.CLB schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:44:
Tot nu toe is de ZL ' mijn' toestel...
Lastig lastig
Dit toestel was deze week geintroduceerd in China waar ik nu woon. Ik kon werkelijk met geen mogelijkheid de pixels onderscheiden en overall snelheid van de telefoon was heel erg soepel. Toestel voelde goed aan en hier wordt hij aangeduid als HTC Butterfly. Prijs was wat aan de hoge kant, maar dat komt omdat hij net geintroduceerd was.
Zag ook de gelimiteerde variant met de HTC mini wat een kleine telefoon is die samen met de butterfly werkt. Hoef je hem niet altijd uit je zak te halen. Was alleen wel gecombineert met de rode versie van de telefoon.
Wacht zelf nog wel even op de aankondigingen van andere telefoons dit kwartaal. Samen met de nieuwe Sony lijkt dit toestel en misschien de M7 een goede kandidaad voor mijn volgende toestel. Of Samsung moet met iets geweldigs komen.
Zag ook de gelimiteerde variant met de HTC mini wat een kleine telefoon is die samen met de butterfly werkt. Hoef je hem niet altijd uit je zak te halen. Was alleen wel gecombineert met de rode versie van de telefoon.
Wacht zelf nog wel even op de aankondigingen van andere telefoons dit kwartaal. Samen met de nieuwe Sony lijkt dit toestel en misschien de M7 een goede kandidaad voor mijn volgende toestel. Of Samsung moet met iets geweldigs komen.
[ Voor 17% gewijzigd door kiddyl op 20-01-2013 13:32 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Dit is ook wel interessant: HTC brengt de Butterfly alsnog naar Nederland
Nice, blijft toch ook een hele mooie telefoon. Als de prijs (erg) goed is zou ik die zelfs overwegen ipv de One.CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:40:
Dit is ook wel interessant: HTC brengt de Butterfly alsnog naar Nederland
Het grote formaat met een niet-zo-heel-groot scherm van de One vind ik toch een gemiste kans. Zeker aangezien ik die BoemBoem speakers toch 95% van de tijd uit heb staan. Als je kijkt naar de dunne bezels van de SGS4 en de Butterfly vind ik dat toch wel een voordeel.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hij is wel interessant ansich ja, maar 5", kleinere batterij dan de One, geen LTE?
Hij heeft 4G geloof ik, maar niet op de 800 MHz band.CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:05:
Hij is wel interessant ansich ja, maar 5", kleinere batterij dan de One, geen LTE?
De butterfly was toch helemaal niet compatible met het netwerk in NL, of althans grotendeels niet.
Loop je straks met een telefoon rond van 600 euro waarbij je niet eens op het netwerk komt.
Loop je straks met een telefoon rond van 600 euro waarbij je niet eens op het netwerk komt.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dat lijkt me heel sterk, de bron vermeldt dat HTC Nederland dit product op de Nederlandse markt brengt.Rubman schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:27:
De butterfly was toch helemaal niet compatible met het netwerk in NL, of althans grotendeels niet.
Als ze deze rond de 600 verwachten te verkopen heb ik slecht nieuws voor ze. Dat is ie in de huidige markt gewoon niet waard. Persoonlijk zou ik er 450~500 arie voor over hebben.Rubman schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:27:
De One heeft ook een adviesprijs van 700 euro en die wordt nu voor rond de 640 verkocht. Beetje geluk wordt de Butterfly rond de 500, dan is hij van mij! 5 inch full hd en een SD kaart slot! Dat de processor iets minder is maakt mij niet uit want ik game toch amper op mijn telefoon.
Bij de Belcompany kan je een One kopen voor 599Sj44k13 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:37:
De One heeft ook een adviesprijs van 700 euro en die wordt nu voor rond de 640 verkocht. Beetje geluk wordt de Butterfly rond de 500, dan is hij van mij! 5 inch full hd en een SD kaart slot! Dat de processor iets minder is maakt mij niet uit want ik game toch amper op mijn telefoon.

Mis ik iets?
Mocht hij echt 599 zijn, dan geeft het aan hoe snel de prijs daalt. Heb ik nog meer hoop dat de Butterfly snel goedkoper wordt
Blijft erg rustig hier in dit topic. Iedereen staart zich blijkbaar nog steeds blind op de One terwijl dit zo'n interesant toestel is!
Net de One vast gehad en waar ik al bang voor was...het toestel is te lang en zwaar in verhouding tot het scherm. Zonde van die Boemboem speakers. Nu ga ik denk ik voor de Butterfly want aangezien ik niet of nauwelijks game ga ik in de praktijk weinig van de S4 pro vs SD600 merken.
Net de One vast gehad en waar ik al bang voor was...het toestel is te lang en zwaar in verhouding tot het scherm. Zonde van die Boemboem speakers. Nu ga ik denk ik voor de Butterfly want aangezien ik niet of nauwelijks game ga ik in de praktijk weinig van de S4 pro vs SD600 merken.
Laat ik dan in mijn eentje dit potic maar spammen. Voel me wel een beetje schizofreen
FF getweet of VF de Butterfly gaat verkopen;
FF getweet of VF de Butterfly gaat verkopen;
quote: VodafoneDat is op dit moment nog onbekend. Hou de website in de gaten voor het actuele aanbod.
eventjes ter info 
mediamarkt duitsland verkoopt de htc butterfly voor 499
http://www.mediamarkt.de/...283,642423.html?langId=-3
mediamarkt duitsland verkoopt de htc butterfly voor 499
http://www.mediamarkt.de/...283,642423.html?langId=-3
Zijn meer €499,00 shops in Duitsland: http://geizhals.de/htc-butterfly-a878585.html
Coolblue heeft hem op voorraad zo te zien.alleen kost deze dan 100 euro meer.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Even een vraag voor diegenen die de Butterfly uiteindelijk gekocht hebben.. Heeft deze telefoon nu wel of geen microsd slot? Verschillende sites spreken elkaar tegen en definitief uitsluitsel krijg ik niet..
Zag hem vandaag in de mediamarkt maastricht liggen.
Komt android 4.2.2 nog naar de butterfly?
Verwijderd
Misschien een tip voor degene die dit toestel alsnog willen hebben. Hij was bij de Wehkamp gisteren nog 459 euro. Hij is nu afgeprijst naar 399 euro. Leuk prijsje voor een 5 inch toestel. En ja, hij heeft een SD slot.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 16:22 ]
Vandaag maar 299 euro via de adventdeal van Typhone: http://www.typhone.nl/gsm/htc/butterfly-glossy-brown
En als je dan ook nog wat Cashback scoort dan ben je helemaal goedkoop uit...
http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/1216/Typhonenl
En als je dan ook nog wat Cashback scoort dan ben je helemaal goedkoop uit...
http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/1216/Typhonenl
Is hier iemand die weet waar je zelf hands-on kan krijgen? Je kan hem overal bestellen; typhone, studentmobiel e.d., maar ik zou hem graag eerst even in de hand willen houden om te ervaren hoe groot en zwaar hij is enzo, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij niet in elke telefoonzaak ligt.
ik hoor het graag, want het is wel mijn eerste keuze op dit moment.
ik hoor het graag, want het is wel mijn eerste keuze op dit moment.
Verwijderd
Geweldig toestel. Heb hem nu een aantal maanden in gebruik. Sinds vorige week is de 4.3 beschikbaar. Merk dat ie een stuk sneller is. Ik meen dat de mediamarkt hem verkoopt, wellicht dat je daar even kan kijken. Ik kwam van de htc one en dit toestel is een stuk lichter. Grootte valt reuze mee. Vergelijkbaar met een S4.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 21:47 ]