Zo na wat meer onderzoek ben ik weer terug met als vraag of iemand mij een goede Dashcam kan adviseren.
Eisen:
Verder ben ik nog de Mobius tegen gekomen welke aangepast zou kunnen worden om vrijwel onzichtbaar te zijn. Maar die heeft standaard geen dual camera, dus dan zou ik twee losse moeten kopen. Ook geen ideale oplossing omdat de kans bestaat als het niet naar behoren werkt het er alleen maar hangt zonder functie.
Zijn er andere opties die ik over het hoofd zie? Evt is een gril cam ook een optie. Alleen daar vind ik nog minder over.
Eisen:
- Goede beeldkwaliteit (nummer platen goed leesbaar)
- Voor en achter camera (kwaliteitseis voor beiden cameras zoals hierboven beschreven)
- Motion detection voor in de parkeerstand
- Minimale zichtbaarheid van camera zelf (mag los kastje hebben op afstand, als de camera maar niet duidelijk opvalt ivm diefstal)
Verder ben ik nog de Mobius tegen gekomen welke aangepast zou kunnen worden om vrijwel onzichtbaar te zijn. Maar die heeft standaard geen dual camera, dus dan zou ik twee losse moeten kopen. Ook geen ideale oplossing omdat de kans bestaat als het niet naar behoren werkt het er alleen maar hangt zonder functie.
Zijn er andere opties die ik over het hoofd zie? Evt is een gril cam ook een optie. Alleen daar vind ik nog minder over.