Ik zocht op het internet een mogenlijkheid om rechtstreeks liveview van mijn 7D naar mijn Iphone/Ipad te streamen en mijn camera via mijn Phone te bedienen.
Al zoekende kwam ik op dit product uit,de Camranger.
Site:
http://www.camranger.com/
Video:
YouTube: CamRanger: iPhone / iPad wireless control of Canon and Nikon DSLR
Wat ik zo zie en lees ziet het er veel belovend uit en is precies wat ik zoek
Echter heb ik wel mijn bedenkingen wat betreft de Lifeview.
In het filmpje zie je een korte opname van de eekhoorn maar ik vind zelf dat de FPS vrij laag ligt.
Hij beweegt vrij schokkerig en ik vraag me af of dit niet teveel een handicap oplevert voor goed gebruik.
Tevens moet je ook een app op je Iphone installeren maar hier zijn geen beoordelingen over geplaatst.
Ik heb geen idee of deze app wel bug vrij is.
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik een app aanschaf en deze niet blijkt te werken wegens crashes.
Wel vrij lullig als je de Camranger net gekocht hebt voor een kleine 300,- euro en hierdoor onbruikbaar is.
Zijn er soms mensen die ervaring met de Camranger hebben?
Ik sta nu erg te twijfelen of ik hem wel aan zal schaffen wegens mijn twijfels.
Al zoekende kwam ik op dit product uit,de Camranger.
Site:
http://www.camranger.com/
Video:
YouTube: CamRanger: iPhone / iPad wireless control of Canon and Nikon DSLR
Wat ik zo zie en lees ziet het er veel belovend uit en is precies wat ik zoek
Echter heb ik wel mijn bedenkingen wat betreft de Lifeview.
In het filmpje zie je een korte opname van de eekhoorn maar ik vind zelf dat de FPS vrij laag ligt.
Hij beweegt vrij schokkerig en ik vraag me af of dit niet teveel een handicap oplevert voor goed gebruik.
Tevens moet je ook een app op je Iphone installeren maar hier zijn geen beoordelingen over geplaatst.
Ik heb geen idee of deze app wel bug vrij is.
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik een app aanschaf en deze niet blijkt te werken wegens crashes.
Wel vrij lullig als je de Camranger net gekocht hebt voor een kleine 300,- euro en hierdoor onbruikbaar is.
Zijn er soms mensen die ervaring met de Camranger hebben?
Ik sta nu erg te twijfelen of ik hem wel aan zal schaffen wegens mijn twijfels.