[American Football] 2012 NFL Season

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Ik kan niet wachten op vanavond, Vikings - Packers. Was afgelopen weekend ook een fantastische pot. Is toch wel de topper van dit weekend.

Aan de ene kant hoop ik dat de Colts (en Texans) winnen, zodat ze tegen Peyton mogen. Aan de andere kant hoop ik toch net iets meer op een zege voor de Ravens, heb ik ook al jaren een zwak voor. Geweldig team met grootheden als Ray Lewis en Ed Reed, en spelers als Rice, Ngata, Suggs en Smith. Heb alleen altijd een beetje een dubbel gevoel bij Flacco.

Had Gonzalez als één van m'n TE's in m'n fantasy draft (naast Gronkowski, die nog een week of wat gemist heeft), heeft z'n waarde wel bewezen dit jaar. TE met de meeste receiving yards die de playoffs bereikt heft. Had overigens ook Adrian Peterson. :9

Mijn verwachtingen voor dit weekend: Texans, Packers, Ravens en Redskins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Texans bijna bij een overwinning. 19-13 met nog 2:33 te gaan en Houston met balbezit.

Vanavond verwacht ik Green Bay, morgen Baltimore en Seattle. Ik denk dat de Seattle Seahawks verdedigend gewoon te goed zijn voor Washington.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Ezequiel schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:31:
Texans bijna bij een overwinning. 19-13 met nog 2:33 te gaan en Houston met balbezit.

Ik denk dat de Seattle Seahawks verdedigend gewoon te goed zijn voor Washington.
Hoop het niet, zou slecht zijn voor m'n fantasy :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Minnesota Vikings zonder Chris Ponder... Nou, dan kan het nog alle kanten op. Joe Webb is een QB met een veel breder assortiment aan mogelijkheden. Peterson zal voor het meeste gevaar zorgen maar met Webb nu als QB, hebben ze iemand die ook de WR's kan bedienen, iets waar Ponder meestal niet voor durft te gaan maar kiest voor de zekerheid met Pieterson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ezequiel schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:31:
Ik denk dat de Seattle Seahawks verdedigend gewoon te goed zijn voor Washington.
Weet het nog zo net niet. De Seahawks DEF is met name erg goed op pass defense, terwijl de Skins het veel van de rush moet hebben. Daarnaast blijft een team met een scrambling QB extra lastig voor een defense, omdat je een man extra in de gaten moet houden. Grote vraag is hoe rookies als RGIII en Morris met de druk van playoffs gaan. Beide wedstrijden morgen zijn erg lastig te voorspellen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Qua QB zijn Seattle en Washington hetzelfde. Wilson en RG3 zijn beiden rookies, hebben allebei records gebroken en strijden voor de rookie of the year-award.

Alfred Morris en Marshawn Lynch zijn sterke running backs maar ik denk dat juist met RIce, Sherman en Tate de Seahawks een grote voorsprong hebben. Brandon Browner is sterk in het verdedigen van passes maar de overige 3 kunnen zowel passes als rushes goed verdedigen.

Niets is zeker natuurlijk en beide teams hebben een geweldige vorm. Seattle 6 uit 7 (laatste 5 gewonnen), Washington 7 uit 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zo, dat gaat voorlopig prima, defense kan deze week wél wat met Peterson en naast hem gebeurt er qua offense helemaal niks bij Minnesota. Toch mag Peterson van mij de MVP wel hebben, heeft vrolijk bijna een heel team naar de playoffs gerushed.

En dat is dat :) Tijd voor een tukje!

[ Voor 7% gewijzigd door Bundin op 06-01-2013 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doei Vikings...leuk dat je twee keer gewonnen hebt, maar als het er om gaat lig je eruit. Wel jammer dat Ponder niet speelde, Webb maakte totaal geen indruk...en wat een idioot om twee keer op het laatste moment de bal omhoog te gooien bij een sack...hadden zomaar twee intercepties kunnen zijn op die manier. En Matthews een sack, forced fumble, én recovery. Hoe goed kun je als pass rusher zijn zeg...

Verder wel met Bundin eens, hoezeer ik Rodgers ook een tweede MVP op rij wil zien winnen, Petersen heeft het echt wel verdiend, hoewel we hem vandaag redelijk goed in de tang hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:17
Die Webb was echt treurig om te zien, wat het nog idioter maakte is dat het op 3d and very long was.
Of je gooit die bal eerder weg, of je neemt die beuk en houd hem vast maar dit kan echt niet.
Dit zijn ongeveer even erge beslissingen dat als de offence er voor gaat op 4th and long je de bal intercept 50 yards verder.
Wegbatsen en beginnen op de plek van loss off downs, hoef je ook diezelfde 50 yards niet nog eens terug te gaan.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep...een hoop rare beslissingen, ik bedoel dat je niet zo goed bent / ingespeeld bent als Ponder kan niemand je kwalijk nemen, maar dat je zulke fundamentele zaken in Football niet snapt wel. Rare beslissingen. Maar goed, op naar de 49ers...daar hebben we ook van verloren dit seizoen dus we hebben wat recht te zetten. Ik hoop wel dat de offense dan beter in vorm is, een hoop punts gisteren...dat ben ik niet gewend (als Packer fan ben je nogal snel verwend met zoveel goede WR en no-huddle offense).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wat een geweldig einde met Ray bij de Ravens - Colts. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Exitium schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:18:
Wat een geweldig einde met Ray bij de Ravens - Colts. O+
Mr. Lewis. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Seahawks 24-14 gewonnen in Washington!!! Wilson was fenomenaal, Lynch niet te stoppen en gewoon verdiend gewonnnen! De coaches van Washington moeten wel aangesproken worden op het feit dat ze Griffin lieten doorspelen ondanks zijn knie-blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Griffin wilde zelf ook door. Op zich hadden ze Cousins eerder kunnen brengen. Heeft het vrij goed gedaan in de tijd dat 'ie gespeeld heeft gedurende het seizoen, maar heeft niet enorm veel gespeeld en ook dat blijft een risico. (check Webb) Ze hadden uiteindelijk wel wat eerder in mogen grijpen though.

Heb me in ieder geval uitstekend vermaakt afgelopen weekend en kijk ook weer uit naar komend weekend, met name zaterdag. Denver - Baltimore (waarbij ik hoop dat de winnaar daarvan uiteindelijk de Super Bowl wint, alhoewel ik de Ravens daar weinig kans toe geef. Grote kans dat dit de laatste wedstrijd voor Lewis gaat worden) en de 49ers - Packers, wat nog een zware klus voor de Packers zal gaan worden. De 49ers hebben één van de beste defenses dit seizoen, en de Packers kunnen het nog behoorlijk lastig gaan krijgen met Gore.

Zondag spreekt me iets minder aan met Falcons - Seahawks en Patriots - Texans, al hoop ik dat de Texans voor een verrassing kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:36
Exitium schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:18:

Had Gonzalez als één van m'n TE's in m'n fantasy draft (naast Gronkowski, die nog een week of wat gemist heeft), heeft z'n waarde wel bewezen dit jaar. TE met de meeste receiving yards die de playoffs bereikt heft. Had overigens ook Adrian Peterson. :9
Respect voor de Peterson keuze hoor :) In de hoeveelste ronde heb je hem gekozen? Kan me niet voorstellen dat het de 1e of de 2e ronde is geweest, gezien de ernst van zijn blessure en zijn relatief korte herstelperiode.

Komend weekend zou wel wat interessante wedstrijden moeten opleveren.

Baltimore - Denver. Flacco kan laten zien wat hij waard is, komend seizoen is volgens mij zijn contract year.

GB-SF. Dat moet haast wel een mooie pot worden.

Seahawks - Atlanta. Ben benieuwd of Wilson zijn goede lijn kan voortzetten of dat de falcons winnen.

Texans - Patriots. Voor mijn gevoel is Brady op zijn retour aan het raken, al zeggen de cijfers (nog) van niet. Vorig jaar was het van zijn kant in de play-offs ook onder zijn normale niveau, maar deze pot zal hij nog wel winnen. De wedstrijd daarna (vermoedelijk tegen de broncos) is er eentje om naar uit kijken.

Overigens ben ik zelf de rich eisen podcast gaan volgen. Best leuke achtergrond info!

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Is er een fantasy tweakers league, en ja dat is nu een beetje laat echter lijkt me wel leuk om een keer te doen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Spike-man schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:52:
Respect voor de Peterson keuze hoor :) In de hoeveelste ronde heb je hem gekozen? Kan me niet voorstellen dat het de 1e of de 2e ronde is geweest, gezien de ernst van zijn blessure en zijn relatief korte herstelperiode.
In ronde 7 uiteindelijk, en in ronde 8 Trent Richardson voor als het met Peterson toch niets mocht worden. :+ (en had daarvoor McCoy al, moest minimaal 2 RB's per week opstellen)

Contract van Flacco loopt overigens deze zomer al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Thanks for the memories Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
En wat een heerlijke start voor de Broncos. Von Miller die Ray Rice direct laat weten dat 'ie er niet door gaat komen en dan een 90 yd punt return. Zou me niet eens verbazen als het een flinke afstraffing voor de Ravens gaat worden, alhoewel ik dat Ray niet gun in z'n laatste wedstrijd.

Edit: Hm, ze slaan wel gelijk aardig terug. :p

[ Voor 9% gewijzigd door Exitium op 12-01-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
End score 72 - 59?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Een geweldige wedstrijd zeg. Zonder twijfel de beste play-off wedstrijd tot nu toe. 28-28 nu met nog 7 minuten te gaan.

En nu TD voor de Bronco's!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Inderdaad een heerlijke wedstrijd, stuk closer dan ik vooraf verwacht had. Tot vandaag had geen team meer dan 24 punten gehaald in de playoffs en was 38 het hoogste in een wedstrijd, nu zijn we al op 63 aanbeland. :) Ravens gaan het nog lastig krijgen, zeker als de Broncos de bal nog te pakken weten te krijgen.

Edit: Damn, was echt een fantastische match! Erg jammer dat de Broncos eruit liggen, had gehoopt dat ze over drie weken zouden winnen, maar dat gun ik de Ravens nu van harte. Ben alleen bang dat ze er volgende week wel uitvliegen, maar dat dacht ik vandaag al. :P Secondary van de Broncos zag er niet best uit vandaag trouwens.

[ Voor 35% gewijzigd door Exitium op 13-01-2013 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Joe Flacco & de Ravens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
John Fox, hij doet zijn naam eer aan.
Je kunt en mag geen schijtebroek football gaan spelen als de two minute warning begint.
3d and 6 op midfield en Manning niet laten gooien is schandelijk slecht spel. Dat is wat hij goed kan, dat is wat hij het hele jaar doet. Die 4, 5, 6 yards wegsnoepen met eigenlijk super basic plays. Maak je het, win je de game.

En dan opgeven met :30 seconde op de klok en 2 time outs, in de ijle lucht van Denver, met je MVP QB aan de bak. Laf, laf, laf...

Super spannende wedstrijd, vreselijk slecht gecoachde secondary en onbegrijpelijke beslissingen in de laatste minuten maken het wel zuur hoor. But what a game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Wow, over spannende fourth quarters gesproken. De tering wat een wedstrijd. Jammer dat het de Seahawks net niet gelukt is, hulde hoe ze ineens een wedstrijd in an instant kunnen omkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Heb me uitstekend vermaakt met de Falcons - Seahawks ja, net als zaterdag overigens. Patriots - Texans was wat minder, maar heb toch al wat tegen de Patriots. Ze hadden Foster wel redelijk in bedwang, op die TD drive na dan. Hoop dat de Ravens de Super Bowl halen, zo niet root ik voor het NFC-team dat erin komt. Denk persoonlijk dat dat de 49ers gaan worden.

Opvallend: Vorige week in vier matches 137 punten en het hoogste voor één team was 24. Deze week in totaal 276 met het laagste voor een team op 28.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5510983_700b.jpg

8) *O*

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik volg American Football zo nu en dan, meestal tijdens te play-offs.
Ik vroeg me af of er ook een livestream komt van de Superbowl, zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
Is de BBC geen optie op TV?

Ik ga em weer kijken dit jaar, ff wat later beginnen op het werk om wat slaap te krijgen. Afgesproken dit samen met een goede vriend van mij in NL te doen terwijl m'n vriendin in de VS op Skype er langs hangt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Super Bowl live

3 February
2255-0400, BBC One
Inderdaad net gevonden.

5 voor 12 dus op 3 februari op de BBC One.

Heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Voor de NFL-fans. Te grappig dit:

"I want it now!" _O-.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Awaken1 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 08:46:
[...]

Inderdaad net gevonden.

5 voor 12 dus op 3 februari op de BBC One.

Heel erg bedankt.
Ook voor jou werkt deze als je in NL woont, https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule
Meen dat je mag blijven kijken tot de Superbowl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Bij BBC heb je geen reclame. Geen idee hoe het bij de Game Pass is. BBC is gewoon goede kwaliteit, altijd beter dan een stream imo.

49'ers vs Falcons was een spannende wedstrijd!
spoiler:
Wat een comeback van de Niners!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BBC is altijd goede kwaliteit ja, hebben ook een speler van een ander team in de studio om e.e.a. uit te leggen enzo. Kijkt altijd erg prettig. Denk dat ik het bij ESPN America hou though.

Waren twee leuke matches gisteren. Ryan die het nu op het laatste moment niet lukt om z'n team naar de zege te leiden, wat 'm vorige week nog wel lukte. Hij speelde wel goed verder vond ik. En daarna de Ravens die de Patriots verslaan. Hoop van harte dat Ray het over twee weken weer flikt. :)

Was allemaal niet zo'n spektakel als vorige week, maar de uitschakeling van de Patriots maakt veel goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht ff, BBC zend NFL uit?
Ik kijk altijd gratis via de gamepass op NFL.com en je krijgt dan altijd de standaard reclame van het tv station dat het uitzend.
Redskins fan trouwens, ik was dit jaar al blij dat ze uberhaupt tot de playoffs kwamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Nee, de BBC zendt helaas alleen de Super Bowl uit. Al mogen wij Europeanen inderdaad niet echt klagen met gratis gebruik van de Game Pass. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

ESPN en BBC zenden het uit wat te ontvangen is in Nederland. ESPN heeft eigen reclames en ik weet niet precies wat BBC doet. Wat ik uit dit topic op kan maken is dat er geen reclame zal zijn. Met de NFL gamepass krijg je wel de originele reclames?

Hopen dat BBC dat ook doet. Heb je thuis ESPN en BBC in HD, moet je nog een webstream gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Via de NFL Game Pass kun je gewoon in HD kijken miocht je geen ESPN en BBC hebben (als je bijv. alleen analoog tv kijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-09 19:02
Erazzzer schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:48:
ESPN en BBC zenden het uit wat te ontvangen is in Nederland. ESPN heeft eigen reclames en ik weet niet precies wat BBC doet. Wat ik uit dit topic op kan maken is dat er geen reclame zal zijn. Met de NFL gamepass krijg je wel de originele reclames?

Hopen dat BBC dat ook doet. Heb je thuis ESPN en BBC in HD, moet je nog een webstream gaan kijken.
gamepass heb je originele reclames, alleen een hoop zijn black-out tijdens de superbowl.
dus dan zit je even naar een zwart scherm te staren met ''we will be right back''.

en de webstream van gamepass is ook full HD, dus zelfde kwaliteit als EPSN HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Erazzzer schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:48:

BBC schakelt normaal gesproken terug naar de studio, waar ze dan over de wedstrijd ouwehoeren. :P Normaal gesproken hebben ze ook een NFL-speler zitten. (is een paar jaar Alex Smith geweest bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Ik heb er veel zin in. Mijn eerste jaar live superbowl.
Dus gelijk maar even wat superbowl snacks gescoord en maandag vrij gevraagd.
Kwam goed uit want ik had toch nog te veel vrije dagen van vorig jaar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
je bent bang dat de snacks op zijn als je ze in het weekend wil halen :P

en super bowl is altijd een leuke ervaring.
ik weet nog wel dat ik als kleine jongen een x niet kon slapen, dus even tv kijken en toen was de superbowl nog op SBS.
snapte er geen hol van, maar vond het prachtig om te zien.
sinds dien ben ik elk jaar ongeveer de 1e maandag van februari vrij om die reden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Heb hier ook al een halve kilo gegrilde kip in huis hoor.. :) En lang weekend genomen, had de maandag na de conference finals ook al vrij.

Mijn eerste super bowl was die tussen de Ravens en de Giants in 2001. Geweldige wedstrijd met een gigantisch slechte Ravens QB en een defense die geen punt tegen kreeg. (enige punten van de Giants kwamen uit een kickoff return, wat Jermaine Lewis direct terugdeed bij de daaropvolgende kickoff) Heb sindsdien geen super bowl gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Gegrilde kip? Wel lekker, maar American pizza and Bud Light is all we need! ;)

Uiteraard ook maandagmorgen vrij genomen. Wel erg jammer dat ik het niet in HD kan zien, denk dat ik me daar knap aan ga ergeren but hey...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ah, blijkbaar zendt de BBC het dus uit op BBC 2 en BBC HD. Dat wordt dus wel fijn de SuperBowl kijken in HD.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Bij ons is het helemaal goed geregeld. De vriendin van een vriend van mij heeft vandaag de kip gemarineerd, Ik heb hamburgers, hot dogs, chips en Budweiser geregeld en de andere personen die komen nemen ook iets mee. Huis is al helemaal versierd met Amerikaanse vlaggen en producten en m'n Green Bay jersey ligt al klaar. (Heb geen Ravens of 49'ers :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
ESPN America in HD hier met KPN. Heb er zin in! Word een lange avond met een mannetje of 20. Groot scherm, geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

met een man of 20/30 in de stamkroeg :P wordt net als voorgaande jaren gewoon weer gezellig

heb er zin in (en daarom niet in de stad vanaaf :P ) en maandag vrij ;)

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/148315_603292643020371_666968924_n.jpg

:P (kwam net op facebook langs )

[ Voor 36% gewijzigd door mrsar op 03-02-2013 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Joe *O*

Nadeel is dat we straks weer zo lang moeten wachten... :(

Vraag me overigens af of de gratis GamePass van de NFL voor een boost in Nederland gezorgd heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Ben benieuwd hoe mijn collega het houdt, Ravens fan pur sang en hij speelt zelf AF bij Lightning Leiden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ik doe het wel fijn met een zak Doritos hier thuis op de bank. :+ Ben er alleen nog niet uit of ik de GamePass op mijn TV wil zetten, of ESPN/BBC ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een simpele oplossing om de originele reclames te kunnen zien? BBC en ESPN hebben dus hun eigen reclames/analyses tussendoor en via de GamePass heb je dus waarschijnlijk veel black-outs tijdens reclames (zwart beeld zoals hierboven geschreven).

Zijn nogal wat pauzes tussendoor en zie dan liever wat geinige reclames dan al die oneindige analyses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Je zou een crappy stream kunnen gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er inderdaad bang voor dat dat de enige oplossing zou zijn. Dan toch maar zappen tussen bbc en espn en morgen maar de reclames terug kijken. Straks nog maar even wat snacks halen en dan ben ik klaar voor een lange nacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Neejoh schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 23:12:
Gegrilde kip? Wel lekker, maar American pizza and Bud Light is all we need! ;)
Bier drink ik niet, en pizza heb ik jarenlang gedaan tot ik vorig jaar overgegaan ben op de kip. :+

Awards zijn vannacht uitgereikt trouwens. Peterson MVP, offensive player of the year, ground player of the year en fantasy player of the year. Peyton Manning comeback player of the year en air player of the year, en ook awards voor onder meer Wilson, RG3 en Kaepernick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Gelukkig heeft peterson gewonnen, was al bang dat ze zo dom zouden zijn de mvp award aan een ander te geven.
Peterson had hem na dit seizoen echt dik verdiend, gewoon praktisch in je eentje samen met je O-line naar de playoffs en meer als 2000yards. It just doesn't get any better

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 14:51
Van mij mag het ook los gaan. Morgen begin ik pas om 12:00 dus kan ik mooi nog wat uurtjes slaap pakken. Ik had geen voorkeur qua winnaar in deze maar aangezien ik een favoriet moet hebben juich ik vanavond voor Baltimore! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Wie spelen er hier zelf trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Niet meer, ben te oud geworden....
Heb het af en aan 8 jaar gespeeld denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ik ook niet meer, club bestaat niet meer en dichts bijzijnde is te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

RBH

Waarom komt die Superbowl toch altijd ongelegen voor mij; maand lang vrij geweest, maandag na de superbowl om 9:00 beginnen. :(

Wil er iig wel een klein stukje van bekijken, even kijken waar ik het kan zien hier thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dus. Vanavond voor het eerst in acht jaar weer eens de Superbowl kijken (hoi nXXt :W) ... ik ga snel even weer de spelregels doorlezen. Nog interessante zaken die ik moet weten? Schandalen of bijzondere gebeurtenissen in het afgelopen seizoen?

Eerst eens kijken wie er tegen elkaar spelen :') :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 21:19
Morgen 1e 4 uur vrij, dus dat wordt voor mij ook de eerste keer live Superbowl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 14:37

nXXt

Carpe omnia

Schandalen? Manti Te'o met een fictieve overleden vriendin schiet me zo te binnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

de stakende scheidsen waren ook leuk :P
RBH schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:54:
Waarom komt die Superbowl toch altijd ongelegen voor mij; maand lang vrij geweest, maandag na de superbowl om 9:00 beginnen. :(

Wil er iig wel een klein stukje van bekijken, even kijken waar ik het kan zien hier thuis.
Het is ieder jaar de eerste zondag van februari...dus je had het kunnen weten ;)

[ Voor 84% gewijzigd door mrsar op 03-02-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
nXXt schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:13:
Schandalen? Manti Te'o met een fictieve overleden vriendin schiet me zo te binnen. :P
Google Chris Culliver, rare knaap.
En dan bij SF spelen.. gekke jongens die football spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Net even naar de openingsmonoloog van Alex Baldwin zitten kijken die de host was van NFL Honors. Zitten een paar erg goed grappen tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Spike-man schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:15:
Net even naar de openingsmonoloog van Alex Baldwin zitten kijken die de host was van NFL Honors. Zitten een paar erg goed grappen tussen :)
Wow, Wilsons vriendin lijkt wel een dragqueen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Bad Brains schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:20:
[...]

Wow, Wilsons vriendin lijkt wel een dragqueen.
:o

Maar met de vriendin van Peterson is niets mis, lekker ding is dat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 14:25
Ook ik weer present vannacht, ben niet echt een trouwe volger van de NFL maar de superbowl pak ik ieder jaar wel even mee. Twijfel ook nog tussen ESPN America kijken of de BBC, echt heel jammer dat er geen enkele zender de complete uitzending inclusief originele reclames uitzend. Zoals meerdere mensen in dit topic vind ik het nogal onzinnig om een stream te moeten gaan kijken als je zoveel digitale zenders tot je beschikking hebt :(

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Zat het net te denken, da's een lekker snoepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Iemand nog meegedaan in de ( in Amerika in ieder geval ) populaire 'superbowl squares' pooltjes? Pure gok natuurlijk omdat je gewoon een random hokje in zo'n schema krijgt aangewezen maar het maakt het kijken nog net wat spannender :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Voorbeschouwing staat hier al even op, ESPN begint er lekker op tijd mee. :)
The Realone schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:39:
Van mij mag het ook los gaan. Morgen begin ik pas om 12:00 dus kan ik mooi nog wat uurtjes slaap pakken.
Ik hele dag vrij (vrijdag ook al) gelukkig. Komt wel mooi uit, accu van m'n auto is zaterdagavond overleden, morgen er maar een nieuwe inzetten. :+
[b][message=39701776,noline]Schandalen of bijzondere gebeurtenissen in het afgelopen seizoen?
Op zich niet die je moet weten, meest opvallende zaken zijn nog wel dat het de laatste match van Ray Lewis is en dat de Niners met een QB spelen die aan z'n tiende NFL-match begint. :) Als je leesvoer zoekt over een team die niet in de Super Bowl staan, raad ik je aan eens te googlen op "Saints bounty scandal". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Sweet! Gisteren de TV Extra abbo van Ziggo besteld (€ 8,95 p/m) in de hoop dat ik de Super Bowl dan in HD kan kijken op BBC... Et voila, plannetje heeft gewerkt! Kan ik het morgen mooi weer opzeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Okeee dit had ik dus echt niet verwacht. Nog langer opblijven grrr

Edit\ Blijft Tweakers trouwens; in Amerika wordt de national grid heel vaak overbelast waardoor je daar veeeel meer outages hebt dan in Europa.

[ Voor 52% gewijzigd door Maks op 04-02-2013 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik zeg nog zo, koop geen stekkerdoos van de Action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Laatst online: 19:00
Was de halftime show toch teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Bad Brains schreef op maandag 04 februari 2013 @ 02:43:
Ik zeg nog zo, koop geen stekkerdoos van de Action.
:9

Ik ga trouwens wel wat geld verliezen als het zo door gaat :'( Dit had toch niemand verwacht of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Oh er was een topic over nfl.
Naja voor diegene die het nog niet weet :

Er ging bij iemand een lichtje uit en nu ziet het halve stadion sterretjes.

Enige hoogtepunt is de 109 yards touchdown.

[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 04-02-2013 02:52 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Maks schreef op maandag 04 februari 2013 @ 02:41:
Okeee dit had ik dus echt niet verwacht. Nog langer opblijven grrr

Edit\ Blijft Tweakers trouwens; in Amerika wordt de national grid heel vaak overbelast waardoor je daar veeeel meer outages hebt dan in Europa.
Ik volg ook een superbowl thread op een groot amerikaans forum (en inmiddels is het eigenlijk ook uit de beelden wel duidelijk) maar dit is een superdome lighting issue en heeft niets met algemene stroomuitval te maken. Overigens valt echt iedere Amerikaan daar New Orleans keihard aan op dit hele gebeuren, in de zin van ' kunnen ze daar in die 3e wereld stad nu ECHT helemaal niets.. ?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Hehe kapotte trafo, dat zul je dan net hebben. Maar dit wachten is wel in het voordeel van de niners toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Maks schreef op maandag 04 februari 2013 @ 02:46:
[...]

:9

Ik ga trouwens wel wat geld verliezen als het zo door gaat :'( Dit had toch niemand verwacht of wel?
Zonder Gore en een soort van running game is er geen mogelijkheid voor option plays.
Vreemde van het verhaal is dat ze ook geen screenplays doen.
Vreemde wedstrijd offensively van de niners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

This would never happen if the players had guns.
_O-

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

It seems fixed.

Of nog niet?

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 04-02-2013 03:03 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Lets go

smell of gas btw was er ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:26

SuBBaSS

-has Ryzen

twit schreef op maandag 04 februari 2013 @ 02:56:
[...] Overigens valt echt iedere Amerikaan daar New Orleans keihard aan op dit hele gebeuren, in de zin van ' kunnen ze daar in die 3e wereld stad nu ECHT helemaal niets.. ?'
Ongelooflijk hè omdat hun spelletje doorgang moet vinden maar toen New Orleans zo aan haar lot overgelaten was hoorde je ze niet. Laat ze lekker op die overheid gaan hakken dan!

Benieuwd of dit nog gevolgen heeft voor spelverloop...

Here we go again!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
Damn blijkbaar flinke gevolgen, blij dat ik niet naar mijn bed ben gegaan, het is weer een wedstrijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Tegen wie praten de coaches eigenlijk? :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
Quad schreef op maandag 04 februari 2013 @ 03:46:
Tegen wie praten de coaches eigenlijk? :)
Voornamelijk een beetje ouwehoeren met bepaalde spelers op het veld (quarterback) en overige coaches in het stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Wat een geweldige wedstrijd nu :P damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Pffff, dat ging maar net goed :P

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anesthetize
  • Laatst online: 19:55
God ‏@TheTweetOfGod
NOW THANK ME, RAY! THANK ME WITH EVERY FIBER IN YOUR MISDEMEANOR-CONVICTED BEING!!!

_O- _O-

nou ja, toch een leuke sb wel, niet meer gedacht na eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 18:16
Hij was niet zo spannend als vorig jaar, toen Manning met die hail mary aan kwam zetten die op een haar na incomplete was, je wist eigenlijk al dat het over was toen Crabtree die pass incomplete maakte (die slaapt een paar dagen niet hoor..). Die return touchdown was overigens wel subliem. Nu weer een jaartje wachten :(

[ Voor 6% gewijzigd door bakakaizoku op 04-02-2013 05:34 ]

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Gelukkig verschillen meningen, want ik heb het spaansbenauwd gehad the third & fourth quarter. ;) Geweldig om te zien hoe momentum een wedstrijd in een paar minuten compleet kan omgooien. Ravens. *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
http://bleacherreport.com...rading-the-best-worst-ads

The Clydesdales: "Brotherhood"
"Leon Sandcastle"
"Space Babies"

Waren erg goed. Verder niet veel speciaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 18:16
Sagaris schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:40:
Gelukkig verschillen meningen, want ik heb het spaansbenauwd gehad the third & fourth quarter. ;) Geweldig om te zien hoe momentum een wedstrijd in een paar minuten compleet kan omgooien. Ravens. *O* oOo
Ik doelde ook meer op het slotoffensief ;) Het was inderdaad wel spannend hoe de wedstrijd om sloeg na de stroomuitval :)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ja die stroomuitval maakte het wel een interessantere wedstrijd. Twee leuke touchdown records (die 109/108yards return en de 15 yard QB TD) deze wedstrijd. Stiekum hoopte ik op de eerste superbowl overtime ever, maar dat zat er net niet in helaas. Ik denk dat de Ravens wel de terechte winnaars waren.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Sagaris schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:40:
Hier nog een, heb me uitstekend vermaakt. Toen de Niners op het laatst nog vlak voor de Ravens endzone stonden hield ik m'n hart vast, maar de Ravens defense stond op het juiste moment op. Ook sterk gespeeld door een intentional safety weg te geven om vrijwel de hele resterende speeltijd te laten verstrijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik was Skyrim aan het spelen, en WTH.. Kom ik opeens dit tegen.

Pagina: 1 2 Laatste