[American Football] 2012 NFL Season

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter

2012 NFL Season

Teams
EastNorthSouthWest
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7a/American_Football_Conference_logo.svg/120px-American_Football_Conference_logo.svg.pngBuffalo BillsBaltimore RavensHouston TexansDenver Broncos
Miami DolphinsCincinnati BengalsIndianapolis ColtsKansas City Chiefs
New England PatriotsCleveland BrownsJacksonville JaguarsOakland Raiders
New York JetsPittsburgh SteelersTennessee TitansSan Diego Chargers

EastNorthSouthWest
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6f/National_Football_Conference_logo.svg/120px-National_Football_Conference_logo.svg.pngDallas CowboysChicago BearsAtlanta FalconsArizona Cardinals
New York GiantsDetroit LionsCarolina PanthersSt. Louis Rams
Philadelphia EaglesGreen Bay PackersNew Orleans SaintsSan Francisco 49ers
Washington RedskinsMinnesota VikingsTampa Bay BuccaneersSeattle Seahawks
Regelgeving
De volgende wijzigingen zijn doorgevoerd voor het 2012 seizoen:
  • The Replay Booth can initiate replay reviews on turnover plays at any time during the game, similar to a change made in the 2011 season regarding booth reviews on scoring plays outside of the final 2:00 of the game or in overtime.
  • Instant Replay is also expanded to include the following situations
  • [ul]
  • A Ruling of "runner out of Bounds" when there is a Fumble and a recovery following that fumble
  • A Ruling of "incomplete Forward Pass" when there is a Backward Pass and a recovery following the backward pass
  • [/ul]
  • The overtime rules in the playoffs (adopted for the 2010 season) would be extended to the regular season. Instead of a straight sudden death, the game will not immediately end if the team that wins the coin toss only scores a field goal on its first possession (they can still win the game if they score a touchdown). Instead, the other team gets a possession. If the coin toss loser then scores a touchdown, it is declared the winner. If the score is tied after both teams had a possession whether the coin toss loser scored a field goal to tie it or punted it away, then it goes back to sudden death. If the score remains tied at the end of overtime, the game ends in a tie.
  • The penalty for 12 men on the field (not in the huddle) is changed from a live-ball foul to a dead-ball foul.
  • Adding anyone who is subject to a crack-back block to the list of defenseless players.
  • Last names on uniforms can now include Roman numerals (in the case of Robert Griffin III), Junior (Jr.) and Senior (Sr.) designations
Playoffs, Pro Bowl en Super Bowl XLVII
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f2/NFL_playoff_tree.PNG

De playoffs beginnen op 5 januari 2013, de Pro Bowl is wederom in Hawaii op 27 januari 2013. Het seizoen eindigt natuurlijk weer met de Super Bowl. Deze wordt gespeeld op 3 februari 2013 in Louisiana. Wie maken er kans? De Falcons maken een goede kans, de Vikings spelen een sterke running game of weten de Packers het weer te halen? Kan Brees nog iets goedmaken na de verschrikkelijke seizoensstart van de Saints?

NFL Kijken
NFL is te volgen via ESPN America (via de kabel en satelliet) en via NFL Gamepass (http://gamepass.nfl.com/). Gamepass kostte voorheen 300 dollar maar is dit jaar gratis in Nederland om de sport te promoten binnen Europa.

Disclaimer: het maken van deze startpost kostte me al de nodige tijd. Ik wil deze graag uitbreiden (mede-auteurs gezocht!) maar dat doe ik alleen wanneer er genoeg animo is voor dit topic :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bolk op 14-10-2012 11:46 ]

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:47
Yeah! Ik heb sinds een paar weken de NFL gamepass die je volgens mij nog steeds gratis kan krijgen als je niet in de US woont ( https://gamepass.nfl.com ). Daarmee kun je live de wedstrijden meekijken, tot 4 wedstrijden tegelijkertijd. De kwaliteit is prima voor streaming video.

Het heeft mij enige moeite gekost maar na een paar wedstrijden begin ik steeds beter de regels te begrijpen, het wordt dan ook steeds leuker :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:51

Niellie41

[object Object]

Ik heb ESPN America en daar kijk ik ook vaker NFL en NCAA College Football. American Football is zo'n geweldige sport imo. Elke play, elke yard is ontzettend belangrijk.

Helaas is er nu meer MLB op ESPN omdat ze bijna in de World Series zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Op zondag staat hier de hele avond ESPN America op, maandags op NFL.com de samenvattingen. Zal in het vervolg ook gebruik gaan maken van de Gamepass, thanks voor de heads up! Jammer dat ik het football jargon nog niet helemaal onder de knie heb, dus het ESPN commentaar ontgaat me een beetje. Sinds een jaar of 2 gaan volgen en vind het nog altijd een hele gave sport.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagaris op 18-10-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

RBH

Ook maar weer een beetje gaan volgen denk ik. Vorig jaar in de States veel van meegekregen en ook naar 1 college football match gegaan, was wel interessant :) Is er al een datum bekend van de SuperBowl? 3 februari dus. Nice. Dat wordt een nachtje doorhalen. :D

[ Voor 14% gewijzigd door RBH op 19-10-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik kijk als de kickoff time niet te laat is wat de Packers doen, gezellig op skype met een maat van me die wel in de juiste timezone woont. En anders een dagje later de samenvatting van 30-40min (en dan zie je hoeveel loze tijd er eigenlijk in zo'n match zit :)). Als er opmerkelijke uitslagen zijn wil ik af en toe nog wel een samenvatting van andere teams meepakken maar meestal check ik daarvoor alleen nfl.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 18:59

Grannd

da Granndest

Hier ongeveer hetzelfde, maar dan voornamelijk wb de Giants.

Voel me wel enigszins genaait dat de Gamepass dit jaar gratis is, 2 jaar lang 200+ euro per jaar gedokt en nu is het opeens gratis :P Mag eigenlijk niet klagen.
Afgelopen seizoen natuurlijk erg memorabel omdat de Giants de SB wonnen, en dit jaar gaan ze na een ruwe start ook wel lekker, als ze vanavond tegen de Redskins goede zaken doen dan staan ze er toch weer goed voor met 5-2.
Ik vind wel dat ze wel weer een keer op mogen houden met die roze shit in oktober, prima dat ze een goed doel steunen maar na een paar jaar mogen ze ook wel weer eens een ander doel steunen zonder al dat roze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

eeeeeeeen *kick*

wedstrijd in londen was leuk :) net de nieuwe tickets gehaald voor 2013 :P

NFL: Pittsburgh Steelers vs Minnesota Vikings
Date: Sunday, Sep 29
Venue: Wembley Stadium

heb er al zin in,eerst superbowl en dan heel lang wachten :P ziet er naar uit dat ik niet in de VS zit in de tussentijd,dus geen wedstrijden live zien dit jaar meer :/

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:17

Player1S

Probably out in the dark

ESPN America nemen als dat kan bij je tv-abbo. Werkt als een charm.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
mrsar schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:32:
eeeeeeeen *kick*

wedstrijd in londen was leuk :) net de nieuwe tickets gehaald voor 2013 :P

NFL: Pittsburgh Steelers vs Minnesota Vikings
Date: Sunday, Sep 29
Venue: Wembley Stadium

heb er al zin in,eerst superbowl en dan heel lang wachten :P ziet er naar uit dat ik niet in de VS zit in de tussentijd,dus geen wedstrijden live zien dit jaar meer :/
Zijn die al on sale? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

L1nt schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:35:
ESPN America nemen als dat kan bij je tv-abbo. Werkt als een charm.
met live bedoel ik in stadion :P de rest van de wedstrijden kijk ik inderdaad vaak via espn america
yups

http://www.ticketmaster.co.uk/nfl

op dit moment alleen de clubseats etc (duurdere tickets) en de combi tickets al sinds vorige maand.
in januari gaan de rest van de kaarten in de verkoop geloof ik.

[ Voor 40% gewijzigd door mrsar op 04-12-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:17
Ik voel me best wel verwend met die gamepass na jaren alles via het interweb te hebben gestreamed geleached.

Go Cru!

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Ja, hopen dat-ie dat volgend jaar weer is :)

Kijk trouwens Baltimore @ Washington, leuke pot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Zou maar Colts Titans kijken, crazy game!

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Vanavond Falcons - Seahawks. Ik ben benieuwd of deze wedstrijd ook op ESPN America uitgezonden gaat worden. Anders even de League Pass aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Je kunt deze toch zien via gamepass?

Mijn game voor de avond, Texans / Pats, al is het maar dat mijn Donkeys de N# 1 seed krijgen in time.

Colts, zieke game, en weer gewonnen....
Die gekke Luck, zo van de NCAA naar de NFL, en dan zo spelen...

Crazy..

[ Voor 29% gewijzigd door Bad Brains op 09-12-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Ezequiel schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:57:
Vanavond Falcons - Seahawks. Ik ben benieuwd of deze wedstrijd ook op ESPN America uitgezonden gaat worden. Anders even de League Pass aanzetten.
Ik weet 100% zeker dat de Cardinals bij de Seahawks aantreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Wie heeft er overigens IRL American Football gespeelt.
1985 tot 1994 bij de Crusaders.

Graag antwoorden beschaafd houden, want er was nogal wat rivalry (Rams anyone? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Ah, Cardinals natuurlijk. Ja, dat krijg je als je meerdere dingen tegelijk doet haha.

Moge de beste winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Nou, dat was makkelijker dan gedacht. 58-0 en een nieuw record voor de Seahawks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 12:37
Fantastische wedstrijd was dat zeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Ik wil er niet over praten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hmm trouwens kijkend naar de standen zou de superbowl nu tussen de texans en de falcons gaan :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
mrsar schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:56:
hmm trouwens kijkend naar de standen zou de superbowl nu tussen de texans en de falcons gaan :P :+
Uhm.. ok..
Je weet hoe het werkt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bad Brains schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:41:
[...]

Uhm.. ok..
Je weet hoe het werkt of niet?
_/-\o_ hehe ...

@ Bolk, thx voor de gamepass tip 8) . Dat ik dat al die maanden niet tegengekomen ben :F (volg dan ook meer NCAA alleen)

Meteen aan het kijken, 4500Kbps streampje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Nou de Texans en de Falcons zijn goed onderuitgegaan, Brady ging als een dolle tekeer en dan mag ie na de wedstrijd ook nog aan de Bündchen's van Bündchen zitten.

Wat een leventje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-09 19:02
Bad Brains schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:03:
Nou de Texans en de Falcons zijn goed onderuitgegaan, Brady ging als een dolle tekeer en dan mag ie na de wedstrijd ook nog aan de Bündchen's van Bündchen zitten.

Wat een leventje...
helaas was die gister de 1e helft aan het slapen.

waardoor we nu waarschijnlijk gewoon een wild-card game moeten gaan spelen.

maar goed, gezien de pats defence in de afgelopen 4 wedstrijden heb ik het volste vertrouwen dat we naar de SB gaan O-)

ps, beetje jammer dat ik dit topic nu pas zie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Gisteren weer een geweldige wedstrijd van de Seahawks. Na vorige week 58-0 was het deze keer 50-17. Het is pas de 4e keer in de historie van de NFL dat een team in 2 opeenvolgende wedstrijden 50 punten maakt. De laatste keer dat dit gebeurde was in de jaren 60.

Een geweldige periode voor Seattle en hopelijk kunnen ze de vorm vasthouden wanneer we de play-offs in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Ezequiel schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:16:
Gisteren weer een geweldige wedstrijd van de Seahawks. Na vorige week 58-0 was het deze keer 50-17. Het is pas de 4e keer in de historie van de NFL dat een team in 2 opeenvolgende wedstrijden 50 punten maakt. De laatste keer dat dit gebeurde was in de jaren 60.

Een geweldige periode voor Seattle en hopelijk kunnen ze de vorm vasthouden wanneer we de play-offs in gaan.
maar ze moeten nu tegen de niners en de rams, teams waar ze dit seizoen allebei van hebben verloren.
en als de niners of packers in de play-offs tegen komen is het denk ik ook snel over.

maar ze zijn een zeer jong team en toch zeker een van verrassingen dit jaar om naar te kijken.
alleen toen ze de patriots versloegen was wel een min puntje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Mijn" Greenbay Packers hebben hun divisie in elk geval al weer binnen (en dat mijn is vrij letterlijk, aangezien ik gedeeltelijk eigenaar ben :+) dus nu is het afwachten of we een betere positie kunnen veroveren voor de play offs, en of we het beter doen dan vorig seizoen. Superbowl is alweer te lang geleden :D

Verademing in de Defense dat Matthews terug was trouwens, ongelofelijk dat die gast in het superbowl seizoen nog een rookie was. Volgende wedstrijd is Charles Woodson ook weer terug, dat zal hopelijk het aantal sacks en intercepties ook weer doen toenemen. Nu Nelson nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Go Pack Go! Ging allemaal redelijk goed zondag, hoewel niet vlekkeloos. Dit was dan wel een match tegen een team dat offensive geen deuken in pakjes vloeibare becel slaat dus enig ander resultaat dan een win zou een drama geweest zijn, ook met de (gelukkig inderdaad iets kortere) injury list.

Ik heb destijds overwogen om (met omweg want adres in US nodig) ook een aandeel aan te schaffen maar vond het uiteindelijk de centen niet waard... het is uiteindelijk niets meer dan een stuik papier voor aan de muur. Blijft wel een mooi gegeven dat de Packers nog echt een club 'van het volk' zijn (voor Amerikaanse begrippen in ieder geval): aandelen ipv miljardair-owner, Green Bay als home town ipv een daadwerkelijk grote stad. Ik vind het toevoegen aan de charme :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bundin op 18-12-2012 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie niet in wat je bedoelt met het "voor Amerikaanse begrippen", Greenbay Packers is écht van het volk, er is geen eigenaar. Het is ook de club waar je zelfs met seizoenskaart maar 4 wedstrijden kan bezoeken, en de wachtlijst is iets van 68 jaar. Als je een stukje historie van de club wil meemaken en waarom geen enkele club mij meer aantrok dan de Packers, zoek maar eens op "de IceBowl". Je kan het vergelijken met Feyenoord in Nederland...pure volksclub, fanatieke aanhang, unieke geschiedenis en een prijzenkast waar je U tegen zegt.

Wedstrijd tegen Chicago (dat is Ajax-Feyenoord qua rivaliteit) was niet de beste die ik ze heb zien spelen, maar paar goede zaken...terugkeer van Matthews, paar hele goeie passes van Rodgers, drie TD voor Jones (career high). Staat tegenover dat we de scheids wel een paar keer meehadden met Pass Interference, en de twee gemiste FG van Crosby - denk dat zijn tijd nu toch echt voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Het is geen FC Urk met 4 oude mannetjes die al 64 jaar langs de lijn staan en de lokale variant van "naar vooooren!" roepen/kraken. Maar wat ik bedoelde: ook rond de Packers is alles commercieel op een wijze die je in Nederland niet meemaakt bij welke club dan ook :) Maar naar US maatstaven valt het alleszins mee. En ja, de Packers fans zijn door de bank genomen ernstig loyaal en de club heeft een mooie historie. Heb laatst de Ice Bowl gekeken, erg leuk! (ha! las je tweede zin en verder pas nadat ik dit getypt had :D)

Ja Crosby.. die begint op een liability te lijken, 2 uit 14 is dramatisch. Na vorig seizoen had ik de missers van de laatste paar games niet aan zien komen. Ik ben benieuwd hoeveel kansen hij nog krijgt. Voorlopig lijkt het erop dat ie mag blijven aanmodderen:
McCarthy said there are several factors causing him to stick with Crosby, a chief one being the team’s draft-and-develop philosophy, but he isn’t naïve to the fact that the situation could be viewed by others as undermining the accountability the coaching staff demands of every player.

“That’s a great question for the locker room,” McCarthy said. “I’m not going to sit here and act like everybody is not watching how the situation is being handled.
bron

[ Voor 83% gewijzigd door Bundin op 18-12-2012 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:01:

Verademing in de Defense dat Matthews terug was trouwens, ongelofelijk dat die gast in het superbowl seizoen nog een rookie was. Volgende wedstrijd is Charles Woodson ook weer terug, dat zal hopelijk het aantal sacks en intercepties ook weer doen toenemen. Nu Nelson nog!
dan nog de een andere kicker ook :+

die backward pass play waarbij de ball gefumbled werd was trouwens wel een echt een ramp.
hoe kan je in godsnaam zo'n play callen op dat moment |:(

en gister mark sanchez weer 4 int's _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Denniz0229 op 18-12-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja ik kan niet klagen dat ik niet vermaakt wordt de laatste tijd. Begin van het seizoen hadden we al een fake fieldgoal Touchdown, een punt-first down omdat Masthay de bal oppakt en 10 yards rent, de beroemde "Fail Mary". Ik mag dat wel, en het is naast het "van het volk, voor het volk" mentaliteit ook een reden om fan van de Packers te zijn...ze doen nog eens wat onverwachte dingen.

En ja, uiteraard zijn ze net zo commercieel als elk ander team, maar vergis je niet hoe de Packers leven in de hele staat (en ver daarbuiten). Daarbij - ze mogen commercieel zijn - ze zijn ook heel benaderbaar. Zoals de traditie om elk jaar aan het eind van pre-season - als de spelers van het stadion naar het trainingscomplex fietsen(!) - kinderen achterop de fiets mee te laten rijden...en dat kwam van de spelersgroep zelf - en nu is het traditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
tja... dat overtrokken Amerikaanse gedoe kan ik eigenlijk niet zo goed tegen.
dat kindjes mee laten rijden op de fiets is natuurlijk leuk, maar meer als een grote PR stunt is het niet.

zo heb ik ook het idee dat afgelopen weekend de schietpartij op de school ook weer als PR is gebruikt.
iedereen moest en zal even zijn medeleven betuigen, nu snap ik dat ze dat moeten doen, puur omdat ze daar de cultuur voor hebben gecreëerd en als ze het niet doen het volk het ook niet leuk vind.
en natuurlijk zullen de spelers coaches en staff het niet leuk vinden wat er is gebeurt.
maar dat dan werkelijk elke 3rd string player er een reactie op moet geven...

maarja, ''America'' is en blijft apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Denniz eerlijk gezegd niets begrijpt van de Amerikaanse cultuur, waarin kinderen veel centraler staan dan in Nederland. Dat ze de kindjes mee laten rijden kwam in eerste instantie vanuit de spelersgroep zelf, die doen niet aan PR...die denken gewoon, leuk voor die koters. Ach ja, toen ik in Nederland woonde keek ik ook naar dat "overtrokken" Amerikaanse gedoe...nu ik in Amerika woon kijk ik naar die Hollanders als een koud en emotieloos volk. Als je ergens voor juicht ben je al te fanatiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:51

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:57:
Als je ergens voor juicht ben je al te fanatiek.
Jup. Dat vind ik zo ontzettend jammer aan onze cultuur.
In de VS zijn ze trots op hun land en tradities en dat zou hier ook wel wat meer mogen imo. Elke keer als ze in de VS bij sportevenementen het volkslied zingen, de fly-over komt over het stadion en iedereen begint te juichen krijg ik kippenvel.
Zo gaaf om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gaaf om mee te maken...het moment dat die vier straaljagers over Lambeau Field denderden, op de seconde getimed met de laatste noot van het volkslied...dat is echt wel een machtig gevoel hoor. Plus als Nederlander kan ik ook nog een "beetje" trots zijn...bij elke opkomst van de Packers draaien ze Get Ready for This =)

• Bundin
  • Niet online
offtopic:
En toch worden Nederlandse supporters internationaal leuk gevonden. Bij voetbal, schaatsen, zelfs op Wimbledon. Ik heb niks tegen volksliederen en vlaggen maar de Amerikanen maken er altijd zo'n theatraal schouwspel van. Overal vlaggen, altijd dat volkslied, de pledge of allegiance (iedere dag op school, niet meedoen is meestal geen optie, zelfs rechtzaken over geweest), het lijkt wel alsof het hele land collectief aan het compenseren is voor een hele kleine... "We support our troops", prima, heel mooi gebaar. Maar als dat iedere maand is dan is het spontane er ook wel vanaf...
Maar het zou ook wel helpen als we niet zo'n tergend traag en deprimerende melodie voor ons volkslied zouden hebben, wellicht werd het Wilhelmus dan vaker gespeeld :P

Ik had begrepen dat de complimentary GamePass alleen voor het regular season is, heeft iemand enig idee of dat waar is? De superbowl is wel op de bbc te zien maar de playoffs wil ik toch ook niet missen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bundin op 20-12-2012 03:25 ]

Verwijderd

offtopic:
Pledge of Allegiance is allang niet meer verplicht, sterker nog..het is illegaal tegenwoordig. Vlaggen overal heeft niets met show te maken. Als ik hier door het dorp heen rijdt (12.000 inwoners) zie je overal vlaggen, dat is gewoon de cultuur, ze zijn hier nog trots op hun land - iets waar Nederlanders zich nog wel eens aan zouden mogen spiegelen want "wij" zijn echt de grootste azijnzijkers ter wereld. We support our troops bij NFL wedstrijden wordt puur gedaan omdat de NFL ook via de militaire zender in Irak en Afghanistan te zien is, en als je maat zojuist door een bermbon in stukken is geblazen is het toch fijn om te weten dat daar 'thuis' bij stil wordt gestaan. Daarbij kijken wij (ik wel tenminste) vaak naar ons leger als verborgen werkeloosheid, hier ben je een held als je in dienst gaat. Mensen gaan (vaak naief) hier ook nog in dienst omdat ze iets willen betekenen voor hun land. Zoals een neef van mijn vrouw die 2 tours in Irak heeft gedaan...die deed dat echt niet voor het geld, die had gewoon zoiets van...landgenoten zijn daar aan het vechten voor mijn land, dus ik ga ook. Je kan dat gewoon niet vergelijken met wat je gewend bent.

Gamepass kan ik verder niks over vertellen, ik heb alle wedstrijden live op TV :D

• Denniz0229
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:57:
Ik denk dat Denniz eerlijk gezegd niets begrijpt van de Amerikaanse cultuur, waarin kinderen veel centraler staan dan in Nederland. Dat ze de kindjes mee laten rijden kwam in eerste instantie vanuit de spelersgroep zelf, die doen niet aan PR...die denken gewoon, leuk voor die koters. Ach ja, toen ik in Nederland woonde keek ik ook naar dat "overtrokken" Amerikaanse gedoe...nu ik in Amerika woon kijk ik naar die Hollanders als een koud en emotieloos volk. Als je ergens voor juicht ben je al te fanatiek.
dan begrijp je me toch echt verkeerd. ik vind de VS een prachtig land en ben ook zeker op de hoogte van de cultuur.
omdat ik het niet eens ben met sommige dingen in die cultuur betekent toch niet dat ik deze niet begrijp :/

ik geef alleen dat ik de overtrokken reacties van iedereen op TV schijt vervelend vind.
kijk tuurlijk is het kut dat er een debiel kinderen overhoop schiet. ook ik keur dat niet goed.
maar dat elke commentator en persoon die ergens op een locatie staat ook even ze medeleven moet betuigen vind ik gewoon te ver gaan. maar in amerika lijkt dit een soort verplichting. hetzelfde heb ik als het wekelijkse huil stukje op bij de ESPN sunday countdown komt. altijd hetzelfde gezanik over een speler ze kind die te vroeg is geboren of de vader van een speler die is dood gegaan. ze verzinnen altijd wel iets om een bullshit verhaal over te maken.

dat zal dan inderdaad bij de cultuur horen, maar je kan mij niet wijs maken dat er een hoop mensen zijn die dat wat boeit.
dus wat dat betreft ben ik blij dat ik nog in dit koude kikkerland zit waar iedereen lekker zijn schouders ophaalt en gewoon verder gaat. ik heb gewoon het idee dat we hier wat meer met de realiteit bezig zijn.

maar goed, juichen enzo mag van mij inderdaad best wat meer, soms zijn mensen hier wel te emotieloos.
als ze bijvoorbeeld een grote prijs winnen en staan er bij als een standbeeld, persoonlijk zou ik dan ook helemaal uit me plaat gaan. alleen zoals gezegd heb ik vaak het idee dat amerikanen bij vervelende gebeurtenissen zelf dan graag gebruik maken van de kans om te laten zien hoe goed ze zijn door hun medeleven uitgebreid uit te dragen.

laten we er maar geen amerika topic van maken, want dan zijn we nog wel even bezig :9

ik ben in ieder geval blij dat ik de laatste 2 wedstrijden van de Pats weer live kan kijken.
met een beetje geluk scoren we een first round bye en kunnen we door stomen naar de SB :+

• apis29
  • Niet online
Niellie41 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:06:
[...]

Jup. Dat vind ik zo ontzettend jammer aan onze cultuur.
In de VS zijn ze trots op hun land en tradities en dat zou hier ook wel wat meer mogen imo. Elke keer als ze in de VS bij sportevenementen het volkslied zingen, de fly-over komt over het stadion en iedereen begint te juichen krijg ik kippenvel.
Zo gaaf om te zien :)
Net Noord-Korea :+ . Indoctrinatie anyone?

Allemaal devout Christians ook natuurlijk O-) en de rest van de dag vloeken als een ketter >:). Beetje logisch ook verder dat de kinderen centraal staan als je ziet wat alles voor kinderen kost (incl. schoolgeld)
Denk overigens niet dat het PR gedoe is, eerder doen wat er van je verwacht wordt als semi-publiek figuur (verplichting idd). Die europese sporters dan die ook moeten tweeten erover, alsof iemand daar ooit van ze gehoord heeft (op de allergrootsten na) ...\
Dat verhaal dat ze helden zijn als het leger in zijn en het voor het vaderland doen is ook weer zwaar overtrokken. De andere helft doet het om maar uit dat gat in de middle of nowhere te komen met beloftes van verre bestemmingen en onderwijs mogelijkheden na je dienst ...

Dit verhaal, niet dat het wat nieuws is en toevallig ook wel met kind adoratie te maken heeft), is ook weer voer voor de psychologen in relatie tot de Friday Night Lights (small town america, football = religion): http://www.nytimes.com/20...hare&_r=1&pagewanted=all&

[ Voor 46% gewijzigd door apis29 op 21-12-2012 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Anyhoo, terug naar het football. Was blij verrast Harrison Smith bij the Vikings al in de basis te zien vlgns mij, een van m'n favorieten nog bij Notre Dame.
Adrian Peterson op jacht naar het record van Dickerson 8) . 146.5 yards averagen moet te doen zijn voor hem al moeten ze nog tegen Houston en GB ...

Was wel lache op YouTube nog overigens over AP gesproken: waren twee 5* running back recruits een paar jaar geleden waarvan ze opgehemeld werden de volgende Adrian Peterson te zijn. Eentje ging naar Texas (Longhorns), Malcolm Brown en is inmiddels zo goed als vervangen door de volgende lichting.
De ander die ik eerder als opvolger zag ging naar Georgia, Isaiah Crowell, maar is inmiddels van school gestuurd na z'n eerste jaar en naar een kleine college gegaan maar wordt blijkbaar nog steeds als NFL prospect gezien. Lees het net pas, wilde eigenlijk zeggen dat ie ook al door de volgende lichting freshmen was verdrongen maar was dus weggestuurd. Zat ik er iig nog niet helemaal naast :*) . Vorig jaar nog freshman of the year in de SEC.
Die Malcolm Brown is gewoon langzamer dan AP toen die uit high school kwam, dat was wel overduidelijk, alleen niet voor z'n worshippers en gloryhunters. Als je tijd hebt, gewoon op YouTube wat highlight filmpjes bekijken van AP in high school en die Malcolm Brown en Crowell 8) .

Met de nummers die Peterson dit seizoen weer brengt is het overigens eerder netzoiets als over de volgende Michael Jordan praten :+ .

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 21-12-2012 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

oooeeeehh nog maar iets meer dan een maand voor de superbowl :P zin in :Y *O*

Ik ben trouwens ondertussen de amerikanen ook wel gewend (zit er regelmatig) en ik kijk er niet echt meer van op.
Al moet ik wel zeggen dat ik in oktober in wembley meer kippenvel kreeg toen al die Engelsen "god save the queen" begonnen te zingen dan dat ik in de stadiums kreeg in de VS :) maar blijft iedere keer weer geweldig om mee te maken :) zo'n mini koninginnedag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denniz0229 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 08:57:
dus wat dat betreft ben ik blij dat ik nog in dit koude kikkerland zit waar iedereen lekker zijn schouders ophaalt en gewoon verder gaat. ik heb gewoon het idee dat we hier wat meer met de realiteit bezig zijn.
Dat mag, ik weet alleen dan niet waar je "verder mee gaat" of met welke "realiteit" je bezig bent. Die kids zijn namelijk behoorlijk echt dood. Geen kinderen zeker?

Anyway, laten we het verder inderdaad maar over de NFL hebben =) Nog 2 games te gaan om een bye te verdienen voor de eerste play-offs wedstrijd! Beide games winnen, en SF moet er 1 verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Na een schamel "decade" voor de Bronco's eindelijk een verassing zowaar.
Je kunt zeggen van Elway wat je wilt maar als GM heeft hij het goed voor mekaar, vooral de free agents moeten meer credit krijgen. Alles wat ik hoor is Manning Manning.
Terecht ook wel, maar van een #22 defence naar een #2 gaan in een jaar is ook geen kattepis.
Van 2-3 naar hopelijk 13-3 en dan doorrossen hopelijk, ik gun het Manning wel.
Wat hij daar heeft klaargespeeld is redelijk miraculeus, nieuwe club, nieuw playbook (en alle plays die hij mee heeft genomen ;) ) Petje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Na een paar jaar de NFL met een half oog gevolgd te hebben, heeft het me dit jaar echt gepakt. Voor mijn werk regelmatig naar de VS geweest, en daardoor er wat meer mee geconfronteerd. Vond het voorheen maar een slap aftreksel van rugby, maar American Football is vanwege het tactische aspect toch wel erg interessant.

Een paar weken terug zelfs voor het eerst naar mijn TV geschreeuwd toen Akers de fieldgoal in OT tegen de Rams mistte, en kan nu niet wachten totdat het maandagochtend is zodat ik 'mijn' Niners tegen de Hawks kan zien spelen. Grappig hoe dat gaat.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Grappig want Rugby lijkt op AF als uhm.. niets...
Toen wij een team oprichten in de jaren 80 kenden we veel rugby spelers van NFC die best heel hoog speelde.
Echter als je ze een pak aan trok (we trainde op een grasveld bij mensen voor de deur in een woonwijk) dan waren het net schapen op schaatsen.
Het zijn beide mooie en harde sporten, maar ik zie een rugby speler niet met 120% een tackle aangaan.
Geloof ook dat je bij rugby vrijwel nooit frontaal een tackle maakt, vandaar het naar achteren gooien om voorwaarts te gaan.

Jammer dat ze te hoog speelden in hun eigen league, anders hadden we ze er best bij willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Bad Brains schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:15:
Grappig want Rugby lijkt op AF als uhm.. niets...
Daar ben ik nu ook achter :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Voor diegene die voor de Jets zijn, dit is de kicker die ze wellicht aan gaan trekken.
Of dit al of niet waar is, grandioos is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:22
Broncos fan hier! Morgen Browns, gaat een eitje worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Vanavond 49-ers tegen Seahawks. Spannende wedstrijd. Als de 49-ers winnen, dan winnen ze de divisie, winnen de Seahawks, dan zijn zij zeker van de play-offs.

In de afgelopen 2 weken hebben de Seahawks 58-0 en 50-17 gewonnen, een record. Tegen de 49-ers zullen we die trent niet voortzetten maar een overwinning zit er wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Vergis je niet in die Wilson, dat is wel een revelatie gebleken.
Seahawks hebben zich echt geprofileerd dit jaar, echter Mr Smith is er wel om druk te zetten op de offence van de Seahawks.
Zou die knaap graag naast Von Miller hebben staan, maja dat gaat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go Pack Go! (ik kijk met een vetraging, aangezien mijn vrouw nog niet wakker was haha)

20-0 Eerste helft...gaat heel aardig. Titans zijn echt helemaal nergens, het beste wat dat team vandaag gedaan heeft is het stadion vinden.

OMG wat een briljante actie van Cobb...door 1 voet over de lijn te zetten voordat ie de bal oppakte, beginnen de Packers op de 40 yard lijn...

[edit]
Hoppa...55 - 0 LOL...ik zit al drie jaar te wachten op een 50-point game. Nu kijken of we de 60 halen...er is nog wat tijd over! (maar ik zal er niet te veel op rekenen). Nu SF nog verliezen vanavond!

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:50:
Go Pack Go! (ik kijk met een vetraging, aangezien mijn vrouw nog niet wakker was haha)

20-0 Eerste helft...gaat heel aardig. Titans zijn echt helemaal nergens, het beste wat dat team vandaag gedaan heeft is het stadion vinden.

OMG wat een briljante actie van Cobb...door 1 voet over de lijn te zetten voordat ie de bal oppakte, beginnen de Packers op de 40 yard lijn...

[edit]
Hoppa...55 - 0 LOL...ik zit al drie jaar te wachten op een 50-point game. Nu kijken of we de 60 halen...er is nog wat tijd over! (maar ik zal er niet te veel op rekenen). Nu SF nog verliezen vanavond!
We doen ons best! Russell Wilson en Marshawn Lynch moeten het gaan doen vanavond!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gooi nog maar zo'n Fail Mary pass =) (best wel zuur dat alle Packers fans vanavond juist voor Seattle zullen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Meh. Dat was een redelijke ass-whooping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Nou, wij hebben ons best gedaan. 42-13 tegen SF... Play-offs voor de Seahawks en Russell Wilson was weer fenomenaal!!! Wat een held zeg.

150 punten in 3 wedstrijden en slechts 30 tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
"Wij" heb je meegespeeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Ik heb weldegelijk bijgedragen aan de overwinning met mijn steun en dat was te merken. Wat een heerlijke periode om Seahawks fan te zijn. Russell Wilson verdient in mijn ogen de Rookie of the Year award. Menig analist is het daar overigens mee eens. Wilson presteert geweldig en heeft moeten vechten voor een plek in het team, in tegenstelling tot Andrew Luck en RG III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ezequiel schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:10:
Wilson presteert geweldig en heeft moeten vechten voor een plek in het team, in tegenstelling tot Andrew Luck en RG III
Wilson had alleen die lutser van een Flynn voor zich, 0 starter positions in wat 4 jaar?
Hij had wel imho een van de beste QB's voor zich, Mr Aaron. Wat een held.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flynn had een start vorig seizoen, en speelde een fenomenale wedstrijd...hij wilde alleen niet nog een seizoen achter Rodgers op de bank zitten, en Rodgers speel je niet uit de basis...dat snapte Flynn ook wel. Aan de andere kant, Rodgers zat ook geduldig op de bank achter Favre...jaren en jaren. Watch and learn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Als je het over een andere held hebt, deed die ook niet veel voor charity i.v.m. iets van zijn zoontje of zo?
Een enge ziekte of iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe kicker voor de Packers heb ik al gevonden....
YouTube: Kickalicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 12:37
Vanavond & vannacht de laatste games van het regular season. Welke gaan jullie kijken? Bij mij staan Texans@Colts, Dolphins@Patriots en Rams@Seahawks op de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Texans tegen de Colts, dat kan ook een potentiële playoff wedstrijd worden, switchend tussen Bengals Ravens.
Daarna is er voor mij maar 1 wedstrijd, en da's de Donkeys, hoewel ik wss ook wel switch naar wat SF doet.
Hangt er helemaal van af hoe bruisend de wedstrijd is want een kutwedstrijd van een team waar je fan van bent is ook maar een kutwedstrijd (en nee dit heeft weinig met winnen of verliezen te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
7:00 - texans@colts en ravens@bengals
10:00 dolphins@pats en packerrs@vikings (go AP!)
en denk dat ik met de night game al slaap, maar hoop wel dat RG3 wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Texans vs Colts en daarna Broncos vs Chiefs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Packers nipt verloren...balen, maar het heeft twee voordelen:
1. Volgende week weer een packer game
2. Geen Bears in de playoffs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-09 12:38
Vikings naar de playoffs :D jammer dat Adrian Peterson op 9 yards na het season rushing record niet heeft gehaald, zat wat dat betreft te hopen op overtime :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ok, texans liggen er dus gewoon eerste ronde uit.
en volgende week weer een packer-vickings, ik hoop dat de vikes weer winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rblommers schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:50:
Vikings naar de playoffs :D jammer dat Adrian Peterson op 9 yards na het season rushing record niet heeft gehaald, zat wat dat betreft te hopen op overtime :p
Ik denk dat Peterson zelf ook wel zat te hopen dat Walsh de FG zou missen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:36
Echt ongelofelijk, belangrijkste wedstrijd van het jaar, gooit die Romo weer een paar interceptions. Wanneer worden ze bij de cowboys nou eens wakker en gaan ze aan de slag met een nieuwe quaterback? Die jongen vindt ik nu echt het voorbeeld van net niet. Dat Jerry Jones daar genoegen mee neemt begrijp ik echt steeds minder.

Maar mij hoor je niet klagen, de wedstrijd tegen de redskins was leuk, al kan je de uitslag met Romo al bijna voorspellen ;)

Wel weer een mooi seizoen gezien met veel drama en dan nog fijn een maandje playoffs. Heerlijk :)

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Denver first seed bitches :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Spike-man schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:30:
Echt ongelofelijk, belangrijkste wedstrijd van het jaar, gooit die Romo weer een paar interceptions. Wanneer worden ze bij de cowboys nou eens wakker en gaan ze aan de slag met een nieuwe quaterback? Die jongen vindt ik nu echt het voorbeeld van net niet. Dat Jerry Jones daar genoegen mee neemt begrijp ik echt steeds minder.
Mja, dat zei ik ook gelijk al. Romo is een hele degelijke QB, maar hij gaat altijd onderuit als het erop aan komt. Sowieso heeft 'ie veel INT's gegooid dit seizoen.

Long time Broncos fan hier trouwens, heerlijk om weer eens op een overtuigende manier naar de playoffs te gaan. Was sowieso al blij met de komst van Manning, maar hij heeft dit seizoen laten zien waarom 'ie één van de betere QB's is. Ben benieuwd of hij tegen de Colts mag in de divisional round.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Exitium schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:54:
[...]

Mja, dat zei ik ook gelijk al. Romo is een hele degelijke QB, maar hij gaat altijd onderuit als het erop aan komt. Sowieso heeft 'ie veel INT's gegooid dit seizoen.

Long time Broncos fan hier trouwens, heerlijk om weer eens op een overtuigende manier naar de playoffs te gaan. Was sowieso al blij met de komst van Manning, maar hij heeft dit seizoen laten zien waarom 'ie één van de betere QB's is. Ben benieuwd of hij tegen de Colts mag in de divisional round.
Als ze tegen Colts moeten dan wordt dat een hele interessant wedstrijd met een hoop (media) sentiment. Lijkt mij ook een mooi affiche.

Ben trouwens ook benieuwd of de Falcons nu wat kunnen in de play-offs. Het zou wat zijn als Tony Gonzalez z'n eerste overwinning haalt in de play-offs in veertien jaar :)

Maar eerst de wildcard ronde. Kan niet wachten op de Seahawks-Redskins pot. Hoop wel dat RGIII fitter is dan afgelopen zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ik kan niet wachten op vanavond, Vikings - Packers. Was afgelopen weekend ook een fantastische pot. Is toch wel de topper van dit weekend.

Aan de ene kant hoop ik dat de Colts (en Texans) winnen, zodat ze tegen Peyton mogen. Aan de andere kant hoop ik toch net iets meer op een zege voor de Ravens, heb ik ook al jaren een zwak voor. Geweldig team met grootheden als Ray Lewis en Ed Reed, en spelers als Rice, Ngata, Suggs en Smith. Heb alleen altijd een beetje een dubbel gevoel bij Flacco.

Had Gonzalez als één van m'n TE's in m'n fantasy draft (naast Gronkowski, die nog een week of wat gemist heeft), heeft z'n waarde wel bewezen dit jaar. TE met de meeste receiving yards die de playoffs bereikt heft. Had overigens ook Adrian Peterson. :9

Mijn verwachtingen voor dit weekend: Texans, Packers, Ravens en Redskins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Texans bijna bij een overwinning. 19-13 met nog 2:33 te gaan en Houston met balbezit.

Vanavond verwacht ik Green Bay, morgen Baltimore en Seattle. Ik denk dat de Seattle Seahawks verdedigend gewoon te goed zijn voor Washington.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Ezequiel schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:31:
Texans bijna bij een overwinning. 19-13 met nog 2:33 te gaan en Houston met balbezit.

Ik denk dat de Seattle Seahawks verdedigend gewoon te goed zijn voor Washington.
Hoop het niet, zou slecht zijn voor m'n fantasy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Minnesota Vikings zonder Chris Ponder... Nou, dan kan het nog alle kanten op. Joe Webb is een QB met een veel breder assortiment aan mogelijkheden. Peterson zal voor het meeste gevaar zorgen maar met Webb nu als QB, hebben ze iemand die ook de WR's kan bedienen, iets waar Ponder meestal niet voor durft te gaan maar kiest voor de zekerheid met Pieterson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ezequiel schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:31:
Ik denk dat de Seattle Seahawks verdedigend gewoon te goed zijn voor Washington.
Weet het nog zo net niet. De Seahawks DEF is met name erg goed op pass defense, terwijl de Skins het veel van de rush moet hebben. Daarnaast blijft een team met een scrambling QB extra lastig voor een defense, omdat je een man extra in de gaten moet houden. Grote vraag is hoe rookies als RGIII en Morris met de druk van playoffs gaan. Beide wedstrijden morgen zijn erg lastig te voorspellen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Qua QB zijn Seattle en Washington hetzelfde. Wilson en RG3 zijn beiden rookies, hebben allebei records gebroken en strijden voor de rookie of the year-award.

Alfred Morris en Marshawn Lynch zijn sterke running backs maar ik denk dat juist met RIce, Sherman en Tate de Seahawks een grote voorsprong hebben. Brandon Browner is sterk in het verdedigen van passes maar de overige 3 kunnen zowel passes als rushes goed verdedigen.

Niets is zeker natuurlijk en beide teams hebben een geweldige vorm. Seattle 6 uit 7 (laatste 5 gewonnen), Washington 7 uit 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Zo, dat gaat voorlopig prima, defense kan deze week wél wat met Peterson en naast hem gebeurt er qua offense helemaal niks bij Minnesota. Toch mag Peterson van mij de MVP wel hebben, heeft vrolijk bijna een heel team naar de playoffs gerushed.

En dat is dat :) Tijd voor een tukje!

[ Voor 7% gewijzigd door Bundin op 06-01-2013 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doei Vikings...leuk dat je twee keer gewonnen hebt, maar als het er om gaat lig je eruit. Wel jammer dat Ponder niet speelde, Webb maakte totaal geen indruk...en wat een idioot om twee keer op het laatste moment de bal omhoog te gooien bij een sack...hadden zomaar twee intercepties kunnen zijn op die manier. En Matthews een sack, forced fumble, én recovery. Hoe goed kun je als pass rusher zijn zeg...

Verder wel met Bundin eens, hoezeer ik Rodgers ook een tweede MVP op rij wil zien winnen, Petersen heeft het echt wel verdiend, hoewel we hem vandaag redelijk goed in de tang hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Die Webb was echt treurig om te zien, wat het nog idioter maakte is dat het op 3d and very long was.
Of je gooit die bal eerder weg, of je neemt die beuk en houd hem vast maar dit kan echt niet.
Dit zijn ongeveer even erge beslissingen dat als de offence er voor gaat op 4th and long je de bal intercept 50 yards verder.
Wegbatsen en beginnen op de plek van loss off downs, hoef je ook diezelfde 50 yards niet nog eens terug te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep...een hoop rare beslissingen, ik bedoel dat je niet zo goed bent / ingespeeld bent als Ponder kan niemand je kwalijk nemen, maar dat je zulke fundamentele zaken in Football niet snapt wel. Rare beslissingen. Maar goed, op naar de 49ers...daar hebben we ook van verloren dit seizoen dus we hebben wat recht te zetten. Ik hoop wel dat de offense dan beter in vorm is, een hoop punts gisteren...dat ben ik niet gewend (als Packer fan ben je nogal snel verwend met zoveel goede WR en no-huddle offense).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wat een geweldig einde met Ray bij de Ravens - Colts. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Exitium schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:18:
Wat een geweldig einde met Ray bij de Ravens - Colts. O+
Mr. Lewis. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Seahawks 24-14 gewonnen in Washington!!! Wilson was fenomenaal, Lynch niet te stoppen en gewoon verdiend gewonnnen! De coaches van Washington moeten wel aangesproken worden op het feit dat ze Griffin lieten doorspelen ondanks zijn knie-blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Griffin wilde zelf ook door. Op zich hadden ze Cousins eerder kunnen brengen. Heeft het vrij goed gedaan in de tijd dat 'ie gespeeld heeft gedurende het seizoen, maar heeft niet enorm veel gespeeld en ook dat blijft een risico. (check Webb) Ze hadden uiteindelijk wel wat eerder in mogen grijpen though.

Heb me in ieder geval uitstekend vermaakt afgelopen weekend en kijk ook weer uit naar komend weekend, met name zaterdag. Denver - Baltimore (waarbij ik hoop dat de winnaar daarvan uiteindelijk de Super Bowl wint, alhoewel ik de Ravens daar weinig kans toe geef. Grote kans dat dit de laatste wedstrijd voor Lewis gaat worden) en de 49ers - Packers, wat nog een zware klus voor de Packers zal gaan worden. De 49ers hebben één van de beste defenses dit seizoen, en de Packers kunnen het nog behoorlijk lastig gaan krijgen met Gore.

Zondag spreekt me iets minder aan met Falcons - Seahawks en Patriots - Texans, al hoop ik dat de Texans voor een verrassing kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Exitium schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:18:

Had Gonzalez als één van m'n TE's in m'n fantasy draft (naast Gronkowski, die nog een week of wat gemist heeft), heeft z'n waarde wel bewezen dit jaar. TE met de meeste receiving yards die de playoffs bereikt heft. Had overigens ook Adrian Peterson. :9
Respect voor de Peterson keuze hoor :) In de hoeveelste ronde heb je hem gekozen? Kan me niet voorstellen dat het de 1e of de 2e ronde is geweest, gezien de ernst van zijn blessure en zijn relatief korte herstelperiode.

Komend weekend zou wel wat interessante wedstrijden moeten opleveren.

Baltimore - Denver. Flacco kan laten zien wat hij waard is, komend seizoen is volgens mij zijn contract year.

GB-SF. Dat moet haast wel een mooie pot worden.

Seahawks - Atlanta. Ben benieuwd of Wilson zijn goede lijn kan voortzetten of dat de falcons winnen.

Texans - Patriots. Voor mijn gevoel is Brady op zijn retour aan het raken, al zeggen de cijfers (nog) van niet. Vorig jaar was het van zijn kant in de play-offs ook onder zijn normale niveau, maar deze pot zal hij nog wel winnen. De wedstrijd daarna (vermoedelijk tegen de broncos) is er eentje om naar uit kijken.

Overigens ben ik zelf de rich eisen podcast gaan volgen. Best leuke achtergrond info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Is er een fantasy tweakers league, en ja dat is nu een beetje laat echter lijkt me wel leuk om een keer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Spike-man schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:52:
Respect voor de Peterson keuze hoor :) In de hoeveelste ronde heb je hem gekozen? Kan me niet voorstellen dat het de 1e of de 2e ronde is geweest, gezien de ernst van zijn blessure en zijn relatief korte herstelperiode.
In ronde 7 uiteindelijk, en in ronde 8 Trent Richardson voor als het met Peterson toch niets mocht worden. :+ (en had daarvoor McCoy al, moest minimaal 2 RB's per week opstellen)

Contract van Flacco loopt overigens deze zomer al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Thanks for the memories Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
En wat een heerlijke start voor de Broncos. Von Miller die Ray Rice direct laat weten dat 'ie er niet door gaat komen en dan een 90 yd punt return. Zou me niet eens verbazen als het een flinke afstraffing voor de Ravens gaat worden, alhoewel ik dat Ray niet gun in z'n laatste wedstrijd.

Edit: Hm, ze slaan wel gelijk aardig terug. :p

[ Voor 9% gewijzigd door Exitium op 12-01-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
End score 72 - 59?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Een geweldige wedstrijd zeg. Zonder twijfel de beste play-off wedstrijd tot nu toe. 28-28 nu met nog 7 minuten te gaan.

En nu TD voor de Bronco's!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Inderdaad een heerlijke wedstrijd, stuk closer dan ik vooraf verwacht had. Tot vandaag had geen team meer dan 24 punten gehaald in de playoffs en was 38 het hoogste in een wedstrijd, nu zijn we al op 63 aanbeland. :) Ravens gaan het nog lastig krijgen, zeker als de Broncos de bal nog te pakken weten te krijgen.

Edit: Damn, was echt een fantastische match! Erg jammer dat de Broncos eruit liggen, had gehoopt dat ze over drie weken zouden winnen, maar dat gun ik de Ravens nu van harte. Ben alleen bang dat ze er volgende week wel uitvliegen, maar dat dacht ik vandaag al. :P Secondary van de Broncos zag er niet best uit vandaag trouwens.

[ Voor 35% gewijzigd door Exitium op 13-01-2013 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Joe Flacco & de Ravens _/-\o_

Pagina: 1 2 Laatste