maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Blijft het effect nog leuk als ik een doorzichtige case eromheen heb?
Iemand die dit ook heeft?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 16:37 ]
Ik heb zelf een clear case om mijn iPhone, en ik kan de achterkant (apple logo etc) door het hoesje heen goed zien. Dus ik denk, als dat bij jou ook zo is, een sticker ook goed zichtbaar zal zijn.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:37:
Ik heb wel altijd een case om mijn iPad heen.
Blijft het effect nog leuk als ik een doorzichtige case eromheen heb?
Iemand die dit ook heeft?
Verwijderd
Kun je die niet voor de iPad maken en je prijs noemen?CyBeR schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:34:
[afbeelding]
De zwart-witversie van bovenstaand
Zelfgemaakt overigens. Dwz, zelf een plaatje van internet geript, getraced (potrace ftw), subtiel aangepast en vervolgens gesneden. Totale kosten: €0,-.
Al die snowwhite stickers op het internet worden op de helft afgesneden bij de iPad..
Mag ik vragen welk papier (merk type) je hebt gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:59:
[...]
Kun je die niet voor de iPad maken en je prijs noemen?![]()
Al die snowwhite stickers op het internet worden op de helft afgesneden bij de iPad..
Nadelen die ik ervaar met eigen stickers:
- Randjes laten lost
- Zo worden snel vuil
- Scheuren
- Glanzen niet zo mooi (oneffen/sinas appelhuid)
- Uitsnijden is nooit perfect mooi.
FreeReef.nl

Deze heb ik inmiddels al een paar jaartjes, kwam hem destijds ook een keer tegen in een soortgelijk topic. Afgelopen jaar de piratenpartij sticker er bij geplakt. Hij staat misschien wat lelijk tegenover de laptop, maar goed ik vond het nodig
Het is een 15" MacBook Pro uit inmiddels 2007.
Had je 't tegen mij?World Citizen schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:41:
[...]
Mag ik vragen welk papier (merk type) je hebt gebruikt.
Nadelen die ik ervaar met eigen stickers:
- Randjes laten lost
- Zo worden snel vuil
- Scheuren
- Glanzen niet zo mooi (oneffen/sinas appelhuid)
- Uitsnijden is nooit perfect mooi.
Ik gebruik vinyl van metamark.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Alleen dan zonder het 'come see our latest creation' en wat wit is moet natuurlijk blank zijn.
Zijn er mensen die een idee hebben hoe dit goed uitgevoerd kan worden?
Het ontwerp in photoshop aanpassen zodat de tekst (en dat kadertje wil je vast ook) weg is en het wit transparant wordt, dan in illustrator laden en er een path omheen maken waar de sticker gesneden moet worden. Dat geheel naar een stickertoko sturen en ze vertellen dat ze op transparant vinyl moeten drukken en snijden volgens de meegeleverde path.HomegrownBGP schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:31:
Zoals ook al in het show je mac topic gezegd is, lijkt het mij echt heel erg gaaf om deze afbeelding op de deksel van mijn Retina te plakken:
[afbeelding]
Alleen dan zonder het 'come see our latest creation' en wat wit is moet natuurlijk blank zijn.
Volgens mij past 'ie niet makkelijk op een iPad omdat die hoger zijn dan breed. (Tenzij je 't ok vindt dat het logo op z'n kant staat.)Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:59:
[...]
Kun je die niet voor de iPad maken en je prijs noemen?![]()
[ Voor 20% gewijzigd door CyBeR op 16-10-2012 13:00 ]
Working on it... Maar er is een probleem.HomegrownBGP schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:31:
Zoals ook al in het show je mac topic gezegd is, lijkt het mij echt heel erg gaaf om deze afbeelding op de deksel van mijn Retina te plakken:
[afbeelding]
We kunnen de kleuren van het plaatje niet mooi uitsnijden, dus moet er een groot vel op de laptop geplakt worden. Maar dan zou ik het liefst alles wat wit is in het plaatje, doorzichtig willen. Zodat de achtergrond dus zilver is van de macbook.
Maar doorzichtige stickers kan ik nergens bestellen waar het apple logo is uitgesneden. Ik kan dus wel naar een stickerboer gaan en hem daar laten maken op transparant stickervel, maar dan moet ik zelf het Apple logo uitsnijden.... en dat word weer niet mooi.
Maar ik ben nog aan het braistormen.
Zou je er een willen dan als ik hem perfect kan laten uitsnijden rondom de kleuren?
[ Voor 3% gewijzigd door World Citizen op 16-10-2012 13:17 ]
FreeReef.nl
Klopt, ik kan hem krijgen zoals ik wil... voor 50 euro... Das toch niks zei die kerel.CyBeR schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:23:
De meeste stickerboeren kunnen ook wel gaten in stickers snijden hoor.
FreeReef.nl
Verwijderd
Maar sommige zijn toch echt wel heel erg leuk, grappig of Cool
Verwijderd
Mmm jammer dat je 'm zelf hebt gemaakt, hij ziet er erg leuk uit..k5052 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:05:
[afbeelding]
Zelf gemaakt naar aanleiding van een plaatje op het internet. Was niet zo makkelijk te vinden via de gebruikelijke kanalen zoals etsy/ebay etc.
http://www.etsy.com/searc...pe=gallery&ship_to=NL
Kan iemand bevestigen dat deze rommel echt foutloos te verwijderen is (lees: niks achterlaat)?
Ik raakte door de alle verwijzingen in de voorgaande paar posts totaal de weg kwijt over naar welk soort sticker er nou werd verwezen dus vandaar (nogmaals) de vraag.
Thanks!

[ Voor 128% gewijzigd door Untouchablezz20 op 17-10-2012 14:33 ]
Áls 'ie iets achteraat zijn het lijmresten en die raak je ook zo weer kwijt hoor.WWAS schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:15:
Dit is de pagina van de Snowwhite-sticker
http://www.etsy.com/searc...pe=gallery&ship_to=NL
Kan iemand bevestigen dat deze rommel echt foutloos te verwijderen is (lees: niks achterlaat)?
Ik raakte door de alle verwijzingen in de voorgaande paar posts totaal de weg kwijt over naar welk soort sticker er nou werd verwezen dus vandaar (nogmaals) de vraag.
Thanks!

Het klassieke logo
Kan niet stoppen met ontploffen!

MBP mid 2008. Stikker zit er ook al wel weer 2 jaar op denk ik. Nu aan het sparen voor een retina MBP 13" daar komt vast een andere stikker op, vind sneeuwwitje ook wel erg mooi (de kleuren versie).
[ Voor 5% gewijzigd door ZpAz op 22-10-2012 14:21 ]
En wat zijn er veel mogelijkheden zeg om je MBP te bestickeren!
Ik moet bij die sticker meteen denken aan Gordon en de rest die op het songfestival met slechte lichteffecten en een nog slechter nummer "Shine" stonden te zingenFrank!in schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:28:
Zojuist deze sticker besteld bij Etsy. Ben benieuwd hoe snel ie aankomt. Zag dat ie uit China moest komen.
En wat zijn er veel mogelijkheden zeg om je MBP te bestickeren!

Gelukkig heb ik het niet gezien, zodat ik niet altijd wordt herinnert aan die rommel als ik mn sticker zie
Ik post wel een foto als ik um binnen heb om het tegendeel te bewijzen

Sneeuwwitje op een 2008 Macbook (zo'n witte plastic) en de Homer op mijn 2008 Macbook Pro 15"
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

ach ja....Heb een 15" Retina besteld...ik ga deze ook gewoon zo op marktplaats gooien
[ Voor 5% gewijzigd door DonnieDoezoe op 09-11-2012 10:10 ]
Los Pollos Hermanos, Breaking BadDonnieDoezoe schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:10:
[afbeelding]
ach ja....Heb een 15" Retina besteld...ik ga deze ook gewoon zo op marktplaats gooien
✌
Mag ook op Tweakers hoorDonnieDoezoe schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:10:
[afbeelding]
gewoon nee.
Fantatisch he, heb ook een shirt ervan
Gaat dus nog even duren voordat ik de mijne kan showen.
Verwijderd
Heb jij de 13" of 15" sticker want ik vind het formaat op jouw foto een stuk fijner dan die op de website...

Deze heb ik ruim een jaar op m'n MBP 15" gehad maar de fijne lijntjes (armen+ gezicht) vonden het toch niet zo lekker om elke keer in en uit de ColcaSac te glijden en begonnen langzaam maar zeker een voor een los te laten.
Mijn vraag is : moet dit een speciale vinyl sticker zijn zoals ook degenen die op het deksel geplakt worden, of kunnen dit ook gewone stickers zijn? (ivm hechting op het aluminium)
thanks!
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Het begon allemaal bij het arme pootje, en ik kon het niet meer aanzien
Met pijn in het hart heb ik dus afscheid moeten nemen, RIP mijn lieve sticker.
Hier is ie nog te zien in betere tijden. Nu is ie in de stickerhem... er prullenbak.
Dus nu weer in het bezit van een maagdelijk schone MBP
[ Voor 10% gewijzigd door ZpAz op 25-03-2013 10:55 ]

Ik heb hem gekocht bij macbook decals, een Nederlandse webshop met gratis verzending.
De sticker is van zwart vinyl en komt met beschermhoesje binnen
http://macbookdecals.nl/
https://www.facebook.com/macbookdecals
Whatever the problem - Be part of the solution
[ Voor 96% gewijzigd door Daedalus op 17-06-2013 23:43 ]

Hoewel ik persoonlijk denk ik zou gaan voor de Mk VI

#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB

Zal een foto posten als hij erop zit!

Heyhey, waar heb je deze gekocht??Fuff schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:06:
Ik had eerst het bekende aapje van Banksy, maar heb sinds een tijd deze, Thor's Helmet
[afbeelding]
Kijk eens 5 posts boven jeVerwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 23:24:
ik zoek nog steeds een gekleurde iron man sticker maar kan er nergens 1tje vinden -.-
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB

Oh die is echt heel vet!Fuff schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:06:
Ik had eerst het bekende aapje van Banksy, maar heb sinds een tijd deze, Thor's Helmet
[afbeelding]
Whatever the problem - Be part of the solution
Deze?
Iron Man 1 -- Macbook decal
Mixed Decal - Iron Man 1
Hier staan er nog een aantal
[ Voor 23% gewijzigd door sonderpa op 22-06-2013 00:06 ]
Verwijderd
weet iemand hoe dat zit met levertijden en verzendkosten vanaf die website toevallig?
Edit: laat maar, stond onderaan het de pagina. is inmiddels besteld^^
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2013 12:15 ]
Verwijderd
Eigenlijjk dus gewoon een zwarte sticker om mijn macbook air 13 zwart te maken:p
Ik vind alleen maar decals met superhelden etc, maar geen compleet zwarte (of andere kleur).
weet iemand waar ik deze kan krijgen?
Hier trouwens een filmpje op de Apple website over stickers: https://www.apple.com/mac/ Geen idee of het een boeiend filmpje is, bij mij op kantoor kan ik het filmpje niet spelen.
Not trying to pretend the enemy that I am.
Het is een filmpje waar gewoon een aantal MacBooks voorbij komen met verschillende stickers erop geplakt. Leuk liedje eronder en go!Arie schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:57:
Ik heb ergens nog stickers liggen voor mijn MacBook Pro die ik nog nooit heb opgeplakt. Moet ik toch echt eens opzoeken en opplakken.
Hier trouwens een filmpje op de Apple website over stickers: https://www.apple.com/mac/ Geen idee of het een boeiend filmpje is, bij mij op kantoor kan ik het filmpje niet spelen.
(Song: Hudson Mohawke - Chimes)
[ Voor 4% gewijzigd door Jacks0nxD op 28-07-2014 12:33 ]

Early 2008 MacBook still going strong (wel geupgrade naar SSD en 4GB RAM), alleen de al een keer vervangen batterij is weer aan vervanging toe.

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

"ietsje" zwaarder dan de gemiddelde sticker maar kleeft nu reeds 2 jaar geloof ik en zolang hij niet los komt blijft ie er rustig op.

Het Chinese teken betekent simpelweg "Bij" of "wesp"
En de code kan je lezen als een hexadecimaal welke slaat op de kleur groen uit de huisstijl van de serie.
http://www.apple.com/macbook-air/stickers/
[ Voor 8% gewijzigd door Wootism op 06-08-2014 15:59 ]
Verwijderd
nu nog wachten op de "premium" stickers die ze gaan verkopen.Wootism schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:58:
Ah Apple heeft ook het plezier dat mensen beleven aan stickers opgepakt; met een vlot filmpje

Stickerts! En ja, ik krijg vaak de vraag waarom zou je dit in hemelsnaam doen. Maar ik speel een klein beetje vals: er zit een cover om de macbook en die zit volgeplakt.
Linkeronderin is een NFC tag trouwens, er zit er nog 1 onder de Steelseries sticker. Linksonderin = telefoon gaat in werkmodus, steelseries = thuismodus
[ Voor 35% gewijzigd door Roytoch op 10-08-2014 21:39 ]
Welles
En kijk wat zo'n filmpje teweeg kan brengen: http://www.iculture.nl/ma...eit-apple-reclamefilmpje/Wootism schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:58:
Ah Apple heeft ook het plezier dat mensen beleven aan stickers opgepakt; met een vlot filmpje
so it goes.

Totoro van Etsy
Vond het nog best lastig om de sticker goed op de transferfolie te krijgen. Het ene moment gingen de oren niet goed mee, na goed extra wrijven deden juist de pupillen lastig etc. Samen met mijn vriendin toch 20 minuten bezig geweest om het voor elkaar te krijgen
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Sticker komt van etsy, was erg eenvoudig aan te brengen! Zorgt altijd wel voor een paar glimlachen in de trein
Weet je toevallig nog van welke verkoper?
Deze, maar zo te zien doet hij geen stickers meer, je kan het natuurlijk gewoon even vragen...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
http://www.ebay.com/itm/D...ecals&hash=item4182d492f1Phusebox schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:15:
Ik was eigenlijk op zoek naar een DELL sticker, waarbij alleen het woord DELL oplicht dan. Dus zwart rondje, liefst metallic randje eromheen.
Ik zag wel iets bij decalgirl.com maar dat is het net niet helemaal..
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
http://colorware.comCasGas schreef op woensdag 31 december 2014 @ 02:18:
Maar waar kan je zoiets online bestellen met je eigen logo erbij?
Ik zag wel iets bij decalgirl.com maar dat is het net niet helemaal..
Zie link: https://slickwraps.com/de...book-retina-15-skins.html
Ja, toevallig vorige week wraps binnengekregen van slickwraps voor mijn telefoon en voor mijn 13" MBPr. Black Carbon. (Samen met nog wat wraps voor een vriend besteld, scheelde in de kosten) Aanvankelijk wilde ik bij DBrand bestellen, die hebben ook hetzelfde materiaal, maar bij daar vond ik de vorm van de telefoonwrap niet zo mooi, was niet rondom.Timo002 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:57:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het volledig wrappen van hun macBook?
Zie link: https://slickwraps.com/de...book-retina-15-skins.html
Bij Slickwraps.com dus. Mijn MBPr ziet er prachtig uit, ik heb de bovenkant en onderkant erop geplakt. Toen de binnenkant ook maar geplakt. Ik dacht ik kan het er toch zo weer afhalen zonder schade, maar het ziet er best oké uit, dus ik laat het maar zo. De trackpad had ik ook geplakt, maar die heb er snel weer afgehaald, want hij werd een stuk minder gevoelig. Kwaliteit materiaal is erg goed. Stevig. Als het plakken niet in één keer goed gaat, no problem, gewoon lostrekken en opnieuw plakken.
Is vooral voor de sier voor mij. En voor mijn telefoon geldt dat ie niet meer zo glad is, was bang dat ie uit mijn hand zou glijden. Als bescherming werkt het niet echt natuurlijk, ja misschien tegen krasjes, maar ook niet rondom. Gewoon sleeve en/of tas gebruiken.
Voor de telefoon heb ik föhn gebruikt, voor de laptop niet.
Wel redelijk prijzig, slickwraps verdient hier fantastisch veel op volgens mij. Het is top-materiaal (van 3M), superprecies op maat gesneden en snelle service.
Als je met de hand knipt, snijdt krijg je het nooit zo mooi. Bovendien ken ik mensen die 3M-materiaal gebruiken die eigenlijk bedoeld is als bestickering voor gelakte auto's. Dat spul kun je niet goed föhnen, laptop is moeilijker schoon te maken als je het er weer afhaalt én je moet met de hand knippen.
Kortom: Slickwraps zijn aan te raden wat mij betreft. (Nee ik heb geen aandelen

[ Voor 1% gewijzigd door Tio Nordin op 04-02-2015 19:12 . Reden: Foto toegevoegd ]
My gear: Laptop, camera en telefoon. Me happy ;)
Ziet er mooi uit. Was het lastig om aan te brengen op je MBP?Tio Nordin schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:43:
[...]
Ja, toevallig vorige week wraps binnengekregen van slickwraps voor mijn telefoon en voor mijn 13" MBPr. Black Carbon. (Samen met nog wat wraps voor een vriend besteld, scheelde in de kosten) Aanvankelijk wilde ik bij DBrand bestellen, die hebben ook hetzelfde materiaal, maar bij daar vond ik de vorm van de telefoonwrap niet zo mooi, was niet rondom.
Bij Slickwraps.com dus. Mijn MBPr ziet er prachtig uit, ik heb de bovenkant en onderkant erop geplakt. Toen de binnenkant ook maar geplakt. Ik dacht ik kan het er toch zo weer afhalen zonder schade, maar het ziet er best oké uit, dus ik laat het maar zo. De trackpad had ik ook geplakt, maar die heb er snel weer afgehaald, want hij werd een stuk minder gevoelig. Kwaliteit materiaal is erg goed. Stevig. Als het plakken niet in één keer goed gaat, no problem, gewoon lostrekken en opnieuw plakken.
Is vooral voor de sier voor mij. En voor mijn telefoon geldt dat ie niet meer zo glad is, was bang dat ie uit mijn hand zou glijden. Als bescherming werkt het niet echt natuurlijk, ja misschien tegen krasjes, maar ook niet rondom. Gewoon sleeve en/of tas gebruiken.
Voor de telefoon heb ik föhn gebruikt, voor de laptop niet.
Wel redelijk prijzig, slickwraps verdient hier fantastisch veel op volgens mij. Het is top-materiaal (van 3M), superprecies op maat gesneden en snelle service.
Als je met de hand knipt, snijdt krijg je het nooit zo mooi. Bovendien ken ik mensen die 3M-materiaal gebruiken die eigenlijk bedoeld is als bestickering voor gelakte auto's. Dat spul kun je niet goed föhnen, laptop is moeilijker schoon te maken als je het er weer afhaalt én je moet met de hand knippen.
Kortom: Slickwraps zijn aan te raden wat mij betreft. (Nee ik heb geen aandelen)
[afbeelding]
Just grow old with grace
Thanks, nee was supersimpel aan te brengen. Ik had de aanwijzingen op dbrand gevolgd. 10 minuutjes pielen. Als het niet recht is, gewoon lostrekken en opnieuw proberen.Silverscope schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:42:
[...]
Ziet er mooi uit. Was het lastig om aan te brengen op je MBP?
My gear: Laptop, camera en telefoon. Me happy ;)

Rasengan op mijn MB Air
Tijd geleden via eBay gekocht. Tip om bubbels te voorkomen; langzaam met bankpas strijkend erop plakken.
Bedoel je zoiets? Is ook DellPhusebox schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:15:
Ik was eigenlijk op zoek naar een DELL sticker, waarbij alleen het woord DELL oplicht dan. Dus zwart rondje, liefst metallic randje eromheen.
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Mag ik vragen waarom je dat zou willen?Phusebox schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:15:
Just for fun. Het Apple logo is net zo lelijk en als ik dan toch OSX niet gebruik kan ik net zo goed een Dell logo erop plakken.
Ik mis echt mooie subtiele stickers voor de mbp.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ook in dit topic geldt dat het de bedoeling is om je eigen Apple device te tonen, niet die van een ander. Geef eventueel ook aan waar je de sticker vandaan hebt.