Ja, toevallig vorige week wraps binnengekregen van slickwraps voor mijn telefoon en voor mijn 13" MBPr. Black Carbon. (Samen met nog wat wraps voor een vriend besteld, scheelde in de kosten) Aanvankelijk wilde ik bij DBrand bestellen, die hebben ook hetzelfde materiaal, maar bij daar vond ik de vorm van de telefoonwrap niet zo mooi, was niet rondom.
Bij Slickwraps.com dus. Mijn MBPr ziet er prachtig uit, ik heb de bovenkant en onderkant erop geplakt. Toen de binnenkant ook maar geplakt. Ik dacht ik kan het er toch zo weer afhalen zonder schade, maar het ziet er best oké uit, dus ik laat het maar zo. De trackpad had ik ook geplakt, maar die heb er snel weer afgehaald, want hij werd een stuk minder gevoelig. Kwaliteit materiaal is erg goed. Stevig. Als het plakken niet in één keer goed gaat, no problem, gewoon lostrekken en opnieuw plakken.
Is vooral voor de sier voor mij. En voor mijn telefoon geldt dat ie niet meer zo glad is, was bang dat ie uit mijn hand zou glijden. Als bescherming werkt het niet echt natuurlijk, ja misschien tegen krasjes, maar ook niet rondom. Gewoon sleeve en/of tas gebruiken.
Voor de telefoon heb ik föhn gebruikt, voor de laptop niet.
Wel redelijk prijzig, slickwraps verdient hier fantastisch veel op volgens mij. Het is top-materiaal (van 3M), superprecies op maat gesneden en snelle service.
Als je met de hand knipt, snijdt krijg je het nooit zo mooi. Bovendien ken ik mensen die 3M-materiaal gebruiken die eigenlijk bedoeld is als bestickering voor gelakte auto's. Dat spul kun je niet goed föhnen, laptop is moeilijker schoon te maken als je het er weer afhaalt én je moet met de hand knippen.
Kortom: Slickwraps zijn aan te raden wat mij betreft. (Nee ik heb geen aandelen

)
[
Voor 1% gewijzigd door
Tio Nordin op 04-02-2015 19:12
. Reden: Foto toegevoegd ]
My gear: Laptop, camera en telefoon. Me happy ;)