Hoi allen,
Ik wil graag een desktop computer die ik kan aansluiten op mijn 37" TV. Dus scherm heb ik niet nodig en heb besloten dat 600euro voor een pc een goed budget is. Heb al gekeken naar de basisgame pc van de BBG voor november. Maar deze hebben allemaal een ATI als GPU en dit wil ik absoluut niet.
Verder heb ik veel naar het volgende topic gekeken, aangezien ik redelijk dezelfde wensen heb.
PC voor ca €600, beetje gamen, verder standaard gebruik
Echter maakt mij energiezuinig niet uit en snelheid vind ik het belangrijkste. Zelf heb ik ook een hardeschijf voor mediabestanden en kom eigenlijk niet boven de 200GB uit met andere programma's.Tevens wil graag weten of het mogelijk om in de toekomst, mocht het nodig zijn, een extra hardeschijf te plaatsen.
Dus voor de duidelijkheid:
Mijn gebruik:
Randapparatuur die ik nodig heb, maar niet mee rekenen voor het budget:
wireless toetsenbord en muis.
Mis dus nog een GPU en wil eigenlijk een iets grotere SSD schijf. Een grotere SSD schijf is bijzaak, vindt voornamelijk de GPU belangrijk Plus heb nu dus een soort random voeding genomen uit het andere topic. Dus deze kan prima veranderen, mocht dit moeten voor de GPU.
Graag hoor ik jullie opmerkingen.
Ik wil graag een desktop computer die ik kan aansluiten op mijn 37" TV. Dus scherm heb ik niet nodig en heb besloten dat 600euro voor een pc een goed budget is. Heb al gekeken naar de basisgame pc van de BBG voor november. Maar deze hebben allemaal een ATI als GPU en dit wil ik absoluut niet.
Verder heb ik veel naar het volgende topic gekeken, aangezien ik redelijk dezelfde wensen heb.
PC voor ca €600, beetje gamen, verder standaard gebruik
Echter maakt mij energiezuinig niet uit en snelheid vind ik het belangrijkste. Zelf heb ik ook een hardeschijf voor mediabestanden en kom eigenlijk niet boven de 200GB uit met andere programma's.Tevens wil graag weten of het mogelijk om in de toekomst, mocht het nodig zijn, een extra hardeschijf te plaatsen.
Dus voor de duidelijkheid:
Mijn gebruik:
- Gamen, voornamelijk gw2, wat op het moment erg slecht te doen is
- 3D-tekeningen in solidworks
- SSD-schijf (voor de snelheid)
- De pc moet redelijk stil zijn.
- Nvidia voor GPU, laatst 2 pc's hadden alle twee een ATI en had daar super veel problemen mee, dus wil absoluut geen ATI meer.
- USB 3 poort.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,82 | € 14,82 |
1 | Antec One | € 48,50 | € 48,50 |
1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 168,45 | € 168,45 |
1 | Corsair Builder CX430 V2 | € 39,99 | € 39,99 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 89,80 | € 89,80 |
1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 | € 33,95 | € 33,95 |
1 | Asrock B75 Pro3-M | € 60,19 | € 60,19 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 455,70 |
Randapparatuur die ik nodig heb, maar niet mee rekenen voor het budget:
wireless toetsenbord en muis.
Mis dus nog een GPU en wil eigenlijk een iets grotere SSD schijf. Een grotere SSD schijf is bijzaak, vindt voornamelijk de GPU belangrijk Plus heb nu dus een soort random voeding genomen uit het andere topic. Dus deze kan prima veranderen, mocht dit moeten voor de GPU.
Graag hoor ik jullie opmerkingen.