Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar een laptop van rond de 500 euro

Pagina: 1
Acties:

• MrVanDePol
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01-2022
Goeiendag,

Ik ben op zoek naar een laptop die ik ga gebruiken voor zaken als internetten, maar ook voor het kijken van live events zoals voetbal (mijn ouwe laptop trok dat niet en ging haperen als ik bijvoorbeeld naar voetbal keek of een dvd keek). Ik keek op de dell site naar de insperion 17 en deze leek me wel wat (ik heb niet zo veel verstand van pc's). Ik vraag mij dus ook af of jullie mij misschien kunnen helpen bij het maken van een keuze. Ik wil graag zoveel mogelijk voor mijn geld. Bedankt alvast voor uw tijd en moeite.

Met vriendelijke groet

• MrVanDePol
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01-2022
Heb ik iets verkeerd gedaan in mijn post dat niemand reageert?

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-11 01:10

Koenvh

Hier tekenen: ______

MrVanDePol schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:00:
Heb ik iets verkeerd gedaan in mijn post dat niemand reageert?
Geduld is een schone zaak.. ;)

🠕 This side up

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-11 23:00
Ach ja er komen zo tientallen topics voorbij, en je bent nogal karig met je details.
Elke recente laptop kan internetten en filmpjes kijken. 99% van de oude laptops kan dat ook, de kans bestaat dat je problemen softwarematig zijn (drivers of vervuilde windows).

Mocht je toch een nieuwe willen kopen, dan kan alvast wat inspiratie opdoen in dit topic: [NBBG] Basisnotebook oktober 2012. Hier wordt ook gediscuteerd wat de beste deal(s) van het moment is.

En toch iets meer op je eisen toegespitst:
Als je de pricewatch filtert op recente 17" laptops met recente processors met een budget van 450 tot 550 euro en minimum 4GB ram, dan levert dat dit op.
Keuze uit 18 stuks, waar je eventueel nog kan filteren op voorkeursmerk, hdd ruimte, schermresolutie, ...

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.