Sohosted - Betrouwbaarheid / Ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webber
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11-2024
En wederom ligt heel het netwerk van sohosted plat, inclusief hun eigen website.

Ik maak al een tijdje geen gebruik meer van sohosted, maar op dit moment ben ik op een domein bezig voor een klant en merk dat opeens alles plat ligt.

Zijn er meer tweakers die hier last van hebben? zo ja, in wat voor regelmaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:48

masauri

aka qwybyte

Ben er toch al een 5 jaar klant, slechts 1 X echt gemerkt dat men sites plat lagen.
Mijn sites liggen er niet uit atm.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webber
Alles schijnt weer up te zijn maar het heeft er in totaal toch zeker 10 minuten weer uit gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:48

masauri

aka qwybyte

Die 10 minuten hoort dan bij de 0.1% downtijd die een host altijd achter de hand houd in geval van zoiets?
Hoe frequent maak jij het dan mee?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webber
Ik ben zelf ook 4 jaar klant geweest bij sohosted, een aantal jaren geleden en heb dit toen de tijd ook een aantal keren meegemaakt. 0.1% downtime betekend dat hij gemiddeld 85 seconden per dag plat mag liggen.

Daarnaast, als een site een tijdje door geen één bezoeker geopend is duurt het zo'n 5 tot 10 seconden om de site te laden. Niet dat dit met de downtime te maken heeft maar is toch weer een minpuntje imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webber
En weer doet ie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:12
We hebben afgelopen vrijdagavond te kampen gehad met een DDoS attack waardoor het netwerk moeilijker bereikbaar was. Er is binnen 8 minuten gereageerd waarna het netwerk weer vrij was van DDoS verkeer, maar waarschijnlijk was je net in die paar minuten bezig.

Vannacht heeft een router de geest gegeven en is er geswitched naar een failover locatie. Je zult altijd zien dat dat soort zaken elkaar kort opvolgen :( Murphy's law hadden ze van ons niet hoeven invoeren...
Pagina: 1