12 volt versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruab
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 11:18
Ik zoek voor mijn boot een 12 volt versterker, of iets dat als zodanig om te bouwen is. Ik zoek bepaald GEEN autoradio.
Het gaat mij om de pure versterker.
Ik zie dat er pc versterkers zijn maar in de specs ontbreekt de voedingspanning, dus daar schiet ik ook niet veel mee op.

Heeft iemand enig idee of een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En toch heeft een autoradio een versterker ingebouwd. Krijg je er dus gratis de radio-functie bij je versterker :P

Maar als je het kratradio-topic eens doorleest, zie je genoeg opties, waaronder ook om zonder autoradio het e.e.a. te bouwen.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruab
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 11:18
Ik heb een super kortegolfradio ontvanger.

Het gaat om mijn klassieke cd's. Ik wil geen knoppenfestijn en al die electronische ellende, gewoon een versterker op 12v waar ik een cd speler aan kan hangen en twee redelijke luidsprekers.

Dynavox schijn wel iets leuks te hebben voor aansluiting op een pc, maar waarom er geen voedingsspanning bij staat is me een raadsel.

En met al die kratten kan ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat je met die kratten niks kan, houdt niet in dat er geen informatie in staat die voor jouw prima te gebruiken is, onder andere de vermelding van een aantal 12volt versterkers. Met merk en type-nummers.

Dus waarom je aan dat topic niks zou hebben, is mij dan weer een raadsel :P

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:11

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

jep, lees dat topic eens door... ta2024 is wat je zoekt. Als je daar op ebay't dan vind je ook dat soort ampjes in een behuizingkje...

En anders trek je de eerste de beste auto versterker van marktplaats af. Da's ook 12 volt :+

Verder heeft dit topic weinig discussiewaarde en gaat dan op slot.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.