Verzendkosten Azerty

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De verzendkosten die berekend worden bij Azerty als je de Pricewatch laat uitzoeken wie het voordeligst een aantal componenten kan leveren klopt niet.

Ik zet een aantal componenten in een verlanglijst en geef aan dat het spul moet worden opgestuurd. Azerty komt er als voordeligste uit omdat ze geen verzendkosten meenemen in de berekening. Als je uiteindelijk gaat bestellen bij Azerty kom je daar pas achter.

Is dit iets in de Pricewatch module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 09:27

henry_boy

Salessupport Tweakers
De verzendkosten in de Pricewatch geldt voor een bestelling van 1 product. Het kan dus zijn dat bij een bestelling van meerdere producten er wel verzendkosten berekend worden.

Wellicht dat dit het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masaman
  • Niet online
Dat is het niet. Als ik een Intel Celeron G530 zou willen kopen dan geeft de Pricewatch aan dat die €37,62 kost en dat er geen verzendkosten zijn (het bedrag in- en exclusief bestelkosten is evenveel)
Als je dan gaat bestellen bij Azerty komt er €7,10 verzendkosten en €1,02 bestelkosten bij. Dit is zo bij 1 maar ook bij meer onderdelen in 1 bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Wanneer je "Verzendkosten - Geen verzendkosten" > "Nederland" selecteert worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Zie:
Azerty verzendkosten

Zie ook: Azerty - geeft in de PW geen verzendkosten aan

[ Voor 14% gewijzigd door Longbeard op 10-10-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masaman
  • Niet online
Longbeard schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:37:
Wanneer je "Verzendkosten - Geen verzendkosten" > "Nederland" selecteert worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Kijk even mee..
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img526/8647/verzendkosten.png

Ik heb 2 onderdelen in m'n mandje en geef rechts in de bestelkosten calculator aan dat ik het spul opgestuurd wil hebben. Azerty (en ook 4Launch) staan bovenaan maar ze nemen de bestel en verzendkosten niet mee in hun berekening. 4AllShop staat op de 3e plaats, zij nemen de bestel en verzendkosten wel mee.

Mijn ´probleem´ is dat ik aangeef dat ik m´n bestelling opgestuurd wil hebben en dat de berekende bestelkosten daar geen rekening mee houden bij Azerty en 4Launch. Dit zorgt voor een oneerlijk beeld in de bestelkostencalculator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Laatst online: 14:16

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Heb je ook de link gelezen die Longbeard postte? Als je dat doorleest zie je letterlijk staan dat je voor gratis verzending kan kiezen, of betaalde. Dit werd toen uitgelegd door Azerty als een proef, wat blijkbaar succesvol is geweest, want ze bieden het nog steeds aan.

Nog even voor de goede orde: plaats je artikelen bij Azerty in het winkelmandje, selecteer bij Stap 1 de onderste optie Verzenden - Geen verzendkosten Nederland. En dat staat er bij mij toch echt 0 euro als verzendkosten.

Als je wilt weten waarom ze twee verzendmethodes gebruiken en wat het verschil is, moet je contact opnemen met Azerty. Bij ons staat het goed, je kan het zo bestellen, je betaalt precies de prijs zoals die in de Pricewatch wordt weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ook met de twee producten uit je voorbeeld, berekend Azerty bij "Verzendkosten - Geen verzendkosten" > "Nederland" geen verzendkosten. De producten krijg je opgestuurd, dus klopt de Bestelkostencalculator, ook bij meerdere producten. Zoals Glaanie al zegt, voor vragen over de twee verzend mogelijkheden, een met kosten en een zonder, moet je contact met Azerty opnemen. Tweakers kan die vraag moeilijk beantwoorden.

@Glaanie: Deze 'proef' draait al jaren. Als ik me goed herinner zijn ze daar al in 2007 mee begonnen.
Pagina: 1