Azerty - geeft in de PW geen verzendkosten aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 21:42
Azerty geeft in de PW bij meerdere producten boven de €50,= aan dat er geen verzendkosten bijkomen, bijvoorbeeld:

pricewatch: Logitech G9X Call of Duty: Modern Warfare 3 Edition Laser Mouse

Als men vervolgens naar de site van Azerty gaat en het artikel wilt bestellen, dan komen er doodleuk €6,99 verzendkosten bij.
Zo kan ik ook als goedkoopste in de PW staan!
Één foutje kan, maar dit is net de eerste keer dat ik dit zie gebeuren bij Azerty.

Wat mij betreft misleiding!
Gelieve hier tegen actie te ondernemen :)

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Bij Azerty is het heel vaag, je kan twee soorten verzending kiezen: met en zonder kosten. Kijk maar bij stap 1 en dan helemaal onderaan: Verzenden (geen verzendkosten). Bij de 6,99 euro mogelijkheid staat dat dat met Track en Trace is, blijkbaar is degene zonder verzendkosten zonder, ofwel je kan het pakketje dan niet volgen. Of dat ook klopt en hoe dat exact zit weet ik niet, daarvoor moet je contact opnemen met Azerty. Maar het klopt in ieder geval wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Glaanie schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:39:
Bij Azerty is het heel vaag, je kan twee soorten verzending kiezen: met en zonder kosten. Kijk maar bij stap 1 en dan helemaal onderaan: Verzenden (geen verzendkosten). Bij de 6,99 euro mogelijkheid staat dat dat met Track en Trace is, blijkbaar is degene zonder verzendkosten zonder, ofwel je kan het pakketje dan niet volgen. Of dat ook klopt en hoe dat exact zit weet ik niet, daarvoor moet je contact opnemen met Azerty. Maar het klopt in ieder geval wel :)
Dat klopt inderdaad, dat was mij ook al opgevallen.
Echter betwijfel ik ten zeerste of dat type verzending uiteindelijk wel gaat......
Dat zouden we dus uiteraard eens moeten checken.

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik heb hier een tijdje geleden half een discussie over zitten meeluisteren op kantoor (ik zat ernaast, met mijn oordopjes in, heb dus niet alles meegekregen :p). Het fijne weet ik er niet van, ik zal morgen eens bij mijn Sales-collega's te rade, wellicht dat deze vraag daar vaker is gekomen en hebben ze het een en ander al gecheckt.

[ Voor 15% gewijzigd door Glaanie op 26-04-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
:)
Dan ben ik eens benieuwd of hier iets over bekend is.
Dan hoop ik dat je het morgen met een "heel oor" opvangt :p haha.

Ik hoor in ieder geval graag wat de uitslag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Goed, het is bekend bij Sales en wat er staat klopt gewoon. Azerty biedt de mogelijkheid en wij gaan altijd uit van de goedkoopste methode, dus de gratis variant in dit geval. Alleen lijkt hierbij geen Track en Trace te zijn, dus je kan je pakketje niet volgen. Let wel, ik zeg 'lijkt', want dit wordt nergens duidelijk aangegeven, ook niet of er andere voorwaarden zijn, neem dus contact op met Azerty als je die zekerheid wilt hebben. Uiteraard ontslaat dit Azerty niet van hun verantwoordelijkheid om jouw pakketje in goede staat en op tijd bij jou thuis te krijgen, dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken :)

Edit: overigens nog het stukje over misleiding uit de titel gehaald, daar is hiervan immers geen sprake.

[ Voor 7% gewijzigd door Glaanie op 27-04-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Helder :)
Bedankt voor de uitleg en het onderzoekje.

Dan heb ik nu dus "eigenlijk" een interessante verzendoptie ontdekt bij azerty :)
Dit gaan we uiteraard, binnenkort, eens testen, als ik weer iets nodig heb.
Daar ik toch regelmatig bij Azerty bestel, zal dat niet lang duren.

Ik ben benieuwd ;)

Wat ik overigens wel vreemd vind is dat er bij het shopreview van Azerty, door Azerty zelf iets anders wordt vermeld:
Transportkosten

Pakketpost Games
€ 1,94

Pakketpost Geheugen Multimedia tot €100,-
€ 2,50

Pakketpost vanaf €200
€ 8,49

Pakketpost tot €200
€ 6,99

Rembours
€ 12,50

Afhalen
€ 0,-

Pakketpost België tot €500,-
€ 12,99

Pakketpost België vanaf €500,-
€ 24,99
Hier staat nergens iets vermeld van gratis verzendkosten.
Misschien is het handig als Azerty hier dan even een aanpassing in doet om het geheel duidelijker te maken?
Edit: overigens nog het stukje over misleiding uit de titel gehaald, daar is hiervan immers geen sprake.
Dat wilde ik gisteren zelf ook al doen, maar helaas kon ik dit niet zelf aanpassen.
Dus bedankt hiervoor :)

[ Voor 35% gewijzigd door mistervis007 op 27-04-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Wat betreft de tekst die niks over de gratis verzendkosten zegt, ook dit heb ik doorgegeven en zal ter zijner tijd aangepast worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Nou ik heb Azerty zonet toch maar even een mailtje gestuurd om opheldering te vragen.
Ik ben eens benieuwd.

Ook heb ik ze gevraagd, als dit inderdaad klopt, dit ook aan te passen op hun shopreview pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Na gisteren nogmaals een herinnerings mailtje te hebben gestuurd na Azerty, heb ik vandaag dan toch antwoord gekregen op mijn vraag m.b.t. de "gratis" verzendkosten.

Dit is hun reactie:

"Beste xxxxx,

We hebben een proeflopen met een aantal artikelen
Bij een aantal veel verkochte artikelen met weinig handelingskosten bieden we track&trace verzenden aan zonder kosten
Omdat dit om een test gaat vermelden we dat nog niet bij de verzendmethodes vermeld

Mocht u verder nog vragen hebben horen wij het graag

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxxxx
Azerty helpdesk"

Lijk me een logische verklaring en een mooi iniatief.
Echter spreekt men alleen zich zelf tegen met tot wat op de website vermeld staat.
Op de website staat namelijk "verzending - zonder TrackTrace" en in de mail staat "track&trace verzenden".
Dit zal waarschijnlijk we een typ foutje zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Top, bedankt dat je het hebt uitgezocht. Ook dit is weer doorgespeeld naar de Sales-admins, die zullen het ook in de gaten houden, zodat het in ieder geval in de Pricewatch allemaal klopt :)
Pagina: 1