Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Dat klopt inderdaad, dat was mij ook al opgevallen.Glaanie schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:39:
Bij Azerty is het heel vaag, je kan twee soorten verzending kiezen: met en zonder kosten. Kijk maar bij stap 1 en dan helemaal onderaan: Verzenden (geen verzendkosten). Bij de 6,99 euro mogelijkheid staat dat dat met Track en Trace is, blijkbaar is degene zonder verzendkosten zonder, ofwel je kan het pakketje dan niet volgen. Of dat ook klopt en hoe dat exact zit weet ik niet, daarvoor moet je contact opnemen met Azerty. Maar het klopt in ieder geval wel
Echter betwijfel ik ten zeerste of dat type verzending uiteindelijk wel gaat......
Dat zouden we dus uiteraard eens moeten checken.
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
[ Voor 15% gewijzigd door Glaanie op 26-04-2012 22:42 ]
Dan ben ik eens benieuwd of hier iets over bekend is.
Dan hoop ik dat je het morgen met een "heel oor" opvangt
Ik hoor in ieder geval graag wat de uitslag is.
Edit: overigens nog het stukje over misleiding uit de titel gehaald, daar is hiervan immers geen sprake.
[ Voor 7% gewijzigd door Glaanie op 27-04-2012 11:24 ]
Bedankt voor de uitleg en het onderzoekje.
Dan heb ik nu dus "eigenlijk" een interessante verzendoptie ontdekt bij azerty
Dit gaan we uiteraard, binnenkort, eens testen, als ik weer iets nodig heb.
Daar ik toch regelmatig bij Azerty bestel, zal dat niet lang duren.
Ik ben benieuwd
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat er bij het shopreview van Azerty, door Azerty zelf iets anders wordt vermeld:
Hier staat nergens iets vermeld van gratis verzendkosten.Transportkosten
Pakketpost Games
€ 1,94
Pakketpost Geheugen Multimedia tot €100,-
€ 2,50
Pakketpost vanaf €200
€ 8,49
Pakketpost tot €200
€ 6,99
Rembours
€ 12,50
Afhalen
€ 0,-
Pakketpost België tot €500,-
€ 12,99
Pakketpost België vanaf €500,-
€ 24,99
Misschien is het handig als Azerty hier dan even een aanpassing in doet om het geheel duidelijker te maken?
Dat wilde ik gisteren zelf ook al doen, maar helaas kon ik dit niet zelf aanpassen.Edit: overigens nog het stukje over misleiding uit de titel gehaald, daar is hiervan immers geen sprake.
Dus bedankt hiervoor
[ Voor 35% gewijzigd door mistervis007 op 27-04-2012 12:30 ]
Ik ben eens benieuwd.
Ook heb ik ze gevraagd, als dit inderdaad klopt, dit ook aan te passen op hun shopreview pagina.
Dit is hun reactie:
"Beste xxxxx,
We hebben een proeflopen met een aantal artikelen
Bij een aantal veel verkochte artikelen met weinig handelingskosten bieden we track&trace verzenden aan zonder kosten
Omdat dit om een test gaat vermelden we dat nog niet bij de verzendmethodes vermeld
Mocht u verder nog vragen hebben horen wij het graag
Met vriendelijke groet,
xxxxxxxxxxxxxx
Azerty helpdesk"
Lijk me een logische verklaring en een mooi iniatief.
Echter spreekt men alleen zich zelf tegen met tot wat op de website vermeld staat.
Op de website staat namelijk "verzending - zonder TrackTrace" en in de mail staat "track&trace verzenden".
Dit zal waarschijnlijk we een typ foutje zijn.....