Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Schaamteloos topic!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:52
Klinkt wel als een leuke uitdagende baan, maar Amsterdam... helaas... als er nu ook nog een locatie in het noorden was :)

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 12:23

edeboeck

mie noow noooothing ...

Marcj schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:59:
Klinkt wel als een leuke uitdagende baan, maar Amsterdam... helaas... als er nu ook nog een locatie in het noorden was :)
Vergeet het zuiden niet:
edeboeck schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:39:
Hey, en wat is er mis met België? :+

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:48
Webdevelopers die met Photoshop werken. 8)7 Dat is net zoiets als een ontwerp aangeleverd krijgen in Illustrator... drama! Fireworks is where it's at!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ramon schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:13:
Webdevelopers die met Photoshop werken. 8)7 Dat is net zoiets als een ontwerp aangeleverd krijgen in Illustrator... drama! Fireworks is where it's at!
Tja maak dat de klant wijs, helaas hebben die vaak een eigen ontwikkelaar bij ons. En maar klagen dat de fonts en aliasing er anders uitziet :P

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Ik wacht al zo'n 13 jaar op een vacature bierhaler/meedrinker en full-time ouwehoer :(

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:17
Marcj schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:59:
Vergeet het zuiden niet:
quote:
edeboeck schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:39:
Hey, en wat is er mis met België?
Lets settle: Amersfoort _/-\o_

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 14:37

Koenvh

Hier tekenen: ______

RedHat schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:22:
Ik wacht al zo'n 13 jaar op een vacature bierhaler/meedrinker en full-time ouwehoer :(
Heb je die opleiding wel gehaald dan? :+

🠕 This side up

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Doe mij maar lekker een PSD hoor. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:38
Veenendaal :P

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Eindhoven. Iedereen weet toch dat het zuiden de silicon valley van Nederland is :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
zonoskar schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 23:19:
[...]

Eindhoven. Iedereen weet toch dat het zuiden de silicon valley van Nederland is :)
I want to second that ;)

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Ik zou reageren, ware het niet dat ik ondertussen niet meer in die buurt woon en een betere baan heb, :p. Verder voldoe ik wel aan het profiel, waarschijnlijk. Minus dat fotosjop verhaal, design :r

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:29
De vacature lijkt me erg interessant. Als ik nou niet op dit moment stage aan het lopen was, zou het me echt leuk lijken. De eisen opgesomd lijken echt mijn interesses te zijn (op een enkele waar ik nog niets mee heb gedaan na). Het zou dan alleen alsnog vervelend zijn dat ik in Zeeland woon en daar eigenlijk heel erg graag zit.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Photoshop kennis != Design. Kom op zeg, er vallen hier wel erg veel mensen over wat woorden. Zoals al eerder werd opgemerkt, je hoeft geen 100% match met de vacature te hebben. Photoshop kennis is in dermate vereist dat als er een design aangeleverd wordt je weet hoe je de juiste elementen uit een laagje kunt vissen en hoe je dit eventueel exporteert naar een PNG/JPG. Daarnaast is JAVA kennis of juist PHP fijn maar als je bijvoorbeeld een held bent in JAVA maar PHP echter mondjesmaat kent, is er genoeg hoop voor je ;)

Kortom, kijk niet te kritisch naar alle woorden binnen de functie omschrijving, als het je leuk lijkt maar je bent er niet zeker van of je geschikt bent, waag het er dan gewoon op 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Inspector op 09-10-2012 10:44 ]

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:09
Toch is het wel een heel brede advertentie. Ik ga persoonlijk al achteruit lopen als ik iets met CSS etc moet doen. Als het gaat om Java of Android/iOS ontwikkeling zou het weer een ander verhaal worden.

Het zou toch veel meer duidelijkheid scheppen als je zegt "We zoeken iemand om ons te komen versterken op het gebied van Android/iOS en het zou daarnaast leuk zijn als je ook ervaring met PHP hebt?"

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:20
Ik maak al jaren websites en heb volgens mij nog maar één keer een ontwerp in Fireworks formaat aangeleverd gekregen, de rest allemaal PSD (van verschillende ontwerpers en bedrijven) en dat is imho prima te doen.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-11 23:31

alienfruit

the alien you never expected

Ja maar Fireworks werkt eigenlijk een stuk fijner om gebruikersinterfaces in te ontwerpen dan Photoshop.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Leuk dat het fijner werkt, als het anders wordt aangeleverd heb je daar weinig over te vertellen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

jip_86 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:04:
Het zou toch veel meer duidelijkheid scheppen als je zegt "We zoeken iemand om ons te komen versterken op het gebied van Android/iOS en het zou daarnaast leuk zijn als je ook ervaring met PHP hebt?"
Dat soort verwoordingen heb je niks aan als je op een dynamische manier werkt waar "iedereen" theoretisch inzetbaar moet kunnen zijn op elkaars projecten. Het bedrijf waar ik werk, werkt op dat principe en dat gaat prima. Voor ieders kennis is er tenminste één backuppersoon aanwezig die het ook op kan pakken.

Zó outlandish zijn de eisen ook niet trouwens. Een programmeur die kennis heeft van meer dan een taal is zo zeldzaam niet, en kennis van Photoshop wil niet zeggen dat je er in moet designen, alleen dat je ermee moet kunnen werken.
alienfruit schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:36:
Ja maar Fireworks werkt eigenlijk een stuk fijner om gebruikersinterfaces in te ontwerpen dan Photoshop.
Fijn voor de designer. Wat heb ik daar als developer aan? Ik weet hoe ik een PSD uit elkaar moet halen, Fireworks moet ik nog helemaal leren. Geef mij maar lekker een PSD hoor. ;)

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ja, omdat ik een rode nick heb mag ik dit topic plaatsen. Nee, jij mag dat niet. Quod licet Iovi non licet bovi.
Dus wij mogen hier eigenlijk niet in posten?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-11 23:31

alienfruit

the alien you never expected

NMe schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:33:
Fijn voor de designer. Wat heb ik daar als developer aan? Ik weet hoe ik een PSD uit elkaar moet halen, Fireworks moet ik nog helemaal leren. Geef mij maar lekker een PSD hoor. ;)
Het was gewoon een opmerking... Dat Fireworks helemaal niet zo slecht is om interfaces mee te ontwerpen...
Maar goed, ik heb mijn c.v. maar opgestuurd, hehe :+

• Melodic Metal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:11
Freeaqingme schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:09:
Ik snap de vacature niet helemaal...

Iemand die WO opgeleid is, en tegelijkertijd bedreven is in PHP, Java _en_ Photoshop? Vervolgens als het even kan ook nog bedreven is in het maken van allerlei mobiele applicaties, en ook nog verstand hebben van usaibility/testing. Als ik als potentiele sollicitant die vacature zou lezen zou ik nog niet weten wat ik dan zou doen.
En wat nou als je als huidige baan PHP applicaties bouwt en daarnaast druk bezig bent met een WO informatica opleiding aan de Open Universiteit? (Veel beter / leuker / efficiënter dan dat MBO voor mij ooit is geweest _/-\o_ )

PHP mag dan in de ogen van velen een 'pruts' taal zijn, het kan ook goed, helder en overzichtelijk geschreven zijn. Daarnaast gaat er niets boven een wampje installeren op je dev bak en je project binnen trekken via GIT. Als iemand een andere taal weet, die 'simpel' te installeren / configureren is op zowel Windows, Linux als Mac dan hoor ik het graag >:)

(Voor zover ik weet heeft Ruby on Rails en Django het niet erg makkelijk op Windows en ASP.Net is geen pleziertje als het gaat om webhosting. Hoewel C# wel een prachtige taal is, als je niet een website wilt bouwen binnen een week ;) )

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:38
Melodic Metal schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:35:
[...] (Voor zover ik weet heeft Ruby on Rails en Django het niet erg makkelijk op Windows en ASP.Net is geen pleziertje als het gaat om webhosting. Hoewel C# wel een prachtige taal is, als je niet een website wilt bouwen binnen een week ;) )
Mja.. ASP.net kan best makkelijk zijn, maar dan moet de hoster wel goed weten wat die doet. Met Web Deploy is het in ieder geval zo gedaan.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PHP is vooral populair vanwege het groot aantal mensen dat er snel iets in kan maken. Die populariteit heeft weer als gevolg dat er veel standaardoplossingen voor beschikbaar zijn. Het is verder niet echt een taal die makkelijker of moeilijker is om een site in te maken. Een goeie programmeur kan dat met elke taal wel en zolang die taal ook echt bedoeld is voor het maken van websites kan dat vast ook allemaal wel in vergelijkbare snelheden.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
zonoskar schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 23:19:
Minus de stranden en bijbehorende bikini-clad babes ja :)

https://niels.nu

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Cartman! schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:40:
Same here... bij ons zijn het 5 losse functies (Frontender, Backend PHP, Backend Java, QA/Testing, Mobile). Hebben wij het nu zo luxe dat we op iedere positie de beste persoon kunnen neerzetten dan?
Bij ons gaat het ook meer samen en hebben de developers ook ervaring met verschillende platformen, maar bij ons hebben we wel een gebrek aan goede interface designers. Nu kan iedereen ff in Balsqmiq ofzo een mockup maken (doe ik ook bij een klant) maar je moet niet aan me vragen met Photoshop aan de slag te gaan. Dat is m.i. een vak apart en niet iets waar een developer die echt goed is in z'n vak ook nog een keer echt geinteresseerd in zal zijn.

https://niels.nu

Pagina: 1 2 Laatste