Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Mijn cloud mobile in inmiddels na een paar maanden technishe kapot helaas.

De telefoon ging van aanstand naar het bootscherm (Acer) en blijft daar nu hangen. Geen updates gedaan of wat dan ook. battery eral uitgehaalt. Voortaan toch maar wat meer geld uitgeven....

edit:
kunnen fixen door een hard reset, alles kwijt. Maargoed ben iig weer connected.

[ Voor 18% gewijzigd door evilpin0 op 13-08-2013 11:02 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• profdavidoff
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-03 14:59
Ik heb hetzelfde gehad, redelijk a-relaxt.
Qua snelheid en scherm ben echt te spreken maar de bug dat de telefoon af en toe uitvalt en reboot is best irritant. Opvallend daar aan is dat dit dagelijk rond 12 uur gebeurt en nogmaals rond half 5. Het gebeurt met zo'n regelmaat dat het vrijwel geen toeval meer kan zijn.

Heeft iemand anders ook last van het spraakvolume van telefoongespreken?? is voor mij te zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-07 20:51

PJ.

Nee, maar inderdaad wel van het spontaan rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Dat spontaan rebooten heb ik kunnen oplossen door ervoor te zorgen dat de batterij vaster komt te zitten in z'n compartiment. Met een stuk papier ertussen en eronder, zodanig dat de batterij iets hoger komt te liggen en zodat hij harder tegen de spanningsconnectoren wordt geduwd. Sindsdien heb ik geen last meer gehad van reboots.

De reden dat ik dit probeerde, is dat ik merkte dat de reboots vaak gebeurden als ik iets met de telefoon deed - zoals het scherm aanzetten met de powerknop - waarbij de behuizing een beetje kraakte, wat het idee gaf dat door de flex in de behuizing de batterij misschien kortstondig contact verloor met de pinnen.
Pagina: 1 2 Laatste