Ze heeft een terugkerende rol in Raising Hope. Overigens erg grappige serie, aanrader.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 21:07:
[...]
Ik heb haar vaker gezien, maar vraag mij niet welke serie of hoe ze heet
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Amy met meer vertrouwen dan Raj's vriendin
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
En dan doet ze zeker ook vaker me met het groepje Penny, Amy en Bernie, dan is Penny toch echt queen of the nerds aan het worden, waar zijn haar oude vrienden eigenlijk, die zie je ook nooit meer.L1nt schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:35:
Zou leuk zijn dat ie eindelijk een vriendin zou krijgen. Volgens mij zijn ze ook beide te verlegen zonder alcohol dus dat kon nog wel eens lachen worden.
Amy met meer vertrouwen dan Raj's vriendin
Ooooh dat wordt ook nog een leuke confrontatie.....Penny die haar oppervlakkige vrienden tegenkomtBulls schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:52:
[...]
En dan doet ze zeker ook vaker me met het groepje Penny, Amy en Bernie, dan is Penny toch echt queen of the nerds aan het worden, waar zijn haar oude vrienden eigenlijk, die zie je ook nooit meer.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bernadette was toch een vriendin (en collega) van penny?Bulls schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:52:
[...]
En dan doet ze zeker ook vaker me met het groepje Penny, Amy en Bernie, dan is Penny toch echt queen of the nerds aan het worden, waar zijn haar oude vrienden eigenlijk, die zie je ook nooit meer.
Verder kan ik me alleen een rits gespierde leeghoofden herinneren waar ze sex mee had.
Ze zat ook in Scrubs.Moby schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:05:
[...]
Ze heeft een terugkerende rol in Raising Hope. Overigens erg grappige serie, aanrader.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Zo kwam ze de groep binnen ja, ze had een bijbaan als collega van Penny.RocketKoen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:23:
[...]
Bernadette was toch een vriendin (en collega) van penny?
Ze heeft inmiddels een Ph.d in microbiologie en een baan waar ze veel beter verdiend dan Howard
Zonder Penny was ze nooit bij de groep gekomen inderdaad.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ergens in seizoen 1 een lading vriendinnen toen ze een avond uit waren geweest en in seizoen 3 met een football match een lading vriendinnen/vriendenRocketKoen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:23:
Verder kan ik me alleen een rits gespierde leeghoofden herinneren waar ze sex mee had.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Normaal gesproken zien we er nooit vrouwen lopen, maar ik vond het juist uitstekend dat ze er wel zaten!CaptJackSparrow schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:46:
Ik vond het ook al 'verdacht' toen ik vrouwen zag bij het feestje in de comic book store. Volgens het comic-book-nerd-geen-date-op-Valetijnsdag-stereotype hadden dat alleen mannen moeten zijn. Zie je in scènes in die winkel ooit vrouwen, afgezien van de hoofdrolspelers natuurlijk als die de mannelijke vergezellen of een cadeautje voor die mannen zoeken o.i.d.?
Comicbook nerds zijn niet alleen mannen, ik ken genoeg (bekende) vrouwelijke enthousiasten, waarom zouden de minder sociaal aangelegde van hen daar niet naartoe komen?
Wel vindt ik dat ze die meiden ook eens in de winkel moeten zetten als achtergrondvulling inderdaad.
[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 18-02-2013 15:55 ]
Humankind… be both.
Jep. Wel een beetje een erg vergelijkbare rol hier. Vind het een leuke meid, maar daardoor hoop ik toch dat ze de volgende keer niet terugkomt/te lang blijft hangen
Ze wordt dus wel nogal getypecast...
Ze heeft trouwens een show met de naam 'Playing with Micucci'
[ Voor 82% gewijzigd door nXXt op 19-02-2013 06:48 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
BtM909 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:30:
En wie heeft een goede screen cap van Howard's mom?
Ben benieuwd of we nu een vent met een pruik voorbij zien lopen

Echt werkt die spoiler nog steeds niet met afbeeldingen...

[ Voor 6% gewijzigd door MuVo op 21-02-2013 14:58 ]
MuVo schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:56:
[...]
Echt werkt die spoiler nog steeds niet met afbeeldingen...![]()
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ook een keer met Halloween ergens in seizoen 1 zat een grote club bij haar. Raj had toen zelfs per ongeluk een one night stand opgelopenwontcachme schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:45:
[...]
Ergens in seizoen 1 een lading vriendinnen toen ze een avond uit waren geweest en in seizoen 3 met een football match een lading vriendinnen/vrienden
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Tuurlijk kan Penny acteren ze speelt immers Pennysteveman schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:57:
Hmm, ik weet nu hoe van die "einde der tijden"-malloten zich voelen... Alle tekenen zijn daar! Raj op weg naar een vriending, Penny kan opeens wèl acteren... aluhoedjes op en handoeken mee!
Volgens mij gaan de producers/schrijvers daar e.e.a. mee doen. Alle hoofdpersonen zijn professioneel succesvol (wetenschappers in een of andere vorm) alleen Penny niet. Als ze Penny een (redelijk) succesvolle acteercarriere in het verhaal geven dan geeft dat een nieuwe dimensie, o.a zou dat voor Leonard de druk opvoeren, tenslotte zou een acteercarriere Penny meer in spotlights plaatsen.steveman schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:57:
Penny kan opeens wèl acteren...
En Amy's "Mommy's on the phone!!!" was ook wel mooi.
Dat zou inderdaad tijd worden. Er is de laatste tijd niet echt veel veranderd in de groepsdynamiek en dat maakt alles een beetje saai. Hopelijk kunnen ze ook wat interessants van Raj' nieuwe situatie maken.arsimo schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:01:
[...]
Volgens mij gaan de producers/schrijvers daar e.e.a. mee doen. Alle hoofdpersonen zijn professioneel succesvol (wetenschappers in een of andere vorm) alleen Penny niet. Als ze Penny een (redelijk) succesvolle acteercarriere in het verhaal geven dan geeft dat een nieuwe dimensie, o.a zou dat voor Leonard de druk opvoeren, tenslotte zou een acteercarriere Penny meer in spotlights plaatsen.
Dit dusCaptJackSparrow schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:04:
Fraai hoe Sheldon na zijn gemiste klopritueel het toch nog in de conversatie met Penny wist te 'herstellen'.

I have a play this saturday you wanna come?
Now why on earth would I want to do that.
Dan vindt ik het feit dat de laptop van Sheldon als hij een inkomend video gesprek van Amy krijgt de Facetime (apple) ringone laat horen terwijl het een Windows machine is veel wazigerla_fusion schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:25:
Ook opvallend is het Android poppetje in het appartement van Raj terwijl hij een iPhone heeft.
Humankind… be both.
Dat is trouwens echt suuuper irritant als iChat (facetime kwam later) gebruiker die bbt meestal op z'n computer kijktSpike_wolf schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:43:
[...]
Dan vindt ik het feit dat de laptop van Sheldon als hij een inkomend video gesprek van Amy krijgt de Facetime (apple) ringone laat horen terwijl het een Windows machine is veel waziger
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Oh en mijn ringtone op mijn telefoons zijn vrij uniek verder, geen kans dat ik mij kan vergissen

BTW Raj bij Craig

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 23:01 ]
Laatst wel Simon Helberg
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Volgens MyEpisodes is hij afgelopen week bij Craig geweest en de keer daarvoor was in September? Ik zou zweren dat hij er 3 weken terug ook geweest is.steveman schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:15:
Ferguson? Ik zie zo gauw die ep niet
Laatst wel Simon Helberg
Leuke gast is dat ook altijd, compleet anders dan Raj
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Kunal Nayyar; Molly Shannon 2013-02-21
Apart loopje
Trouwens het is alweer een tijdje geleden dat Shelon "Bazinga" gezegd heeft
[ Voor 21% gewijzigd door Snowwie op 28-02-2013 00:52 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 28-02-2013 13:35 ]
Tuurlijk was het wel de bedoeling dat iedereen het gaat overanalyseren. Juist zo bizar mogelijk maken.Bulls schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:35:
Was ook niet de bedoeling om het uit te gaan pluizen, maar moest als een schim totaal onverwachts voorbij komen (denderen) Maar ja tegenwoordig wordt alles frame voor frame onder de loep gelegd.
Ik vond deze serie leuker toen ik em net 'ontdekt' had en ik gelijk 3 seizoenen achter elkaar kon bekijken
Dit is exact hoe ik denk, 20 minuten is net te kort, een week wachten op The Walking Dead is veel minder erg omdat het afleveringen van 45 minuten of langer zijn.Snowwie schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:38:
*zucht* en elke keer weer als die 20 minuten voorbij zijn "verdomme, weer een week wachten"...
Ik vond deze serie leuker toen ik em net 'ontdekt' had en ik gelijk 3 seizoenen achter elkaar kon bekijken
Ik heb TBBT pas in December vorig jaar "ontdekt" wist er wel van af maar nooit echt aandacht aan besteedt, en zo op TV een 'out of context' aflevering kijken was ook niet veel aan, maar toen ik dus expliciet begonnen was bij aflevering 1 was ik meteen hooked. En heb de hele serie gewoon al 2 keer volledig gezien. (op de laatste paar afleveringen na dan)
Ik hou normaal totaal niet van sitcoms al dat gelach op de achtergrond, maar na een tijdje stoort het niet echt meer.
Nooo!!!
Weet niet wat er zo schokkend is aan de homepage van justin bieber....CaptJackSparrow schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:14:
Sheldon's Google skillz: "How do I get 12-year-old girls excited."
Nooo!!!
Moet het nu altijd weer over die knaap dat ettertje gaan?RocketKoen schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:04:
[...]
Weet niet wat er zo schokkend is aan de homepage vanspoiler:justin bieber....
[ Voor 22% gewijzigd door Bulls op 22-03-2013 14:34 ]
Het 2e zoekresultaat is niet veel beterBulls schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 00:46:
[...]
Moet het nu altijd weer over die knaap dat ettertje gaan?
[afbeelding]

Ik vond het wel een beetje een filler ep, voor zover je dat kunt zeggen bij TBBT. Wel aardig, maar niet heel bijzonder. Was wel erg gecharmeerd van de "oplossing" van Raj's afspraakje, text date. Mooi gevonden.
Nomen nescio
Vooral die AC grapjes waren grappig.Bra-Jo schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 09:37:
Twilight
Ik vond het wel een beetje een filler ep, voor zover je dat kunt zeggen bij TBBT. Wel aardig, maar niet heel bijzonder. Was wel erg gecharmeerd van de "oplossing" van Raj's afspraakje, text date. Mooi gevonden.
raj : "prom i like prom the romance.."
....
raj : "sorry auto correct, i like sports"
Ik dacht serieus dat hij zou eindigen door gewoon iets te zeggen tegen haar en dat pas nadat zij weg was zou realiserenBra-Jo schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 09:37:
Twilight
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Waren genoeg leuke situaties te bedenken in de bibliotheek, maar dat hebben ze waarschijnlijk al te vaak gedaan, een dronken Raj in het openbaar die zichzelf voor schut zet.
En dat zou nogal herhalend zijn.
Die nieuwe van Raj is sociaal gestoord, bang voor mensen.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
En kruipt dus straks helemaal uit haar schulp en wordt een feestbeestMaximusTG schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:34:
Nah, dat is niet waar, Amy is nooit sociaal schuw geweest, die zegt gewoon wat ze denkt. Die is gewoon weird, een vrouwelijke nerd.
Die nieuwe van Raj is sociaal gestoord, bang voor mensen.
Of ze wordt extreem dominant zoals bernadet is geworden. Eerst had ze een lieve stem klonk zo nogal verlegen. En nu regelmatig uitspattingen waarbij zelfs penny zich terug trekt terwijl zijn de baas speelde in het begin.L1nt schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:44:
[...]
En kruipt dus straks helemaal uit haar schulp en wordt een feestbeest
Bernie heeft dat van Howard's mom geleerdArgantosNL schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:06:
[...]
Of ze wordt extreem dominant zoals bernadet is geworden. Eerst had ze een lieve stem klonk zo nogal verlegen. En nu regelmatig uitspattingen waarbij zelfs penny zich terug trekt terwijl zijn de baas speelde in het begin.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat heeft ze inderdaad, er was een aflevering dat ze daar een grap mee hadden gemaakt.
leonard komt bij howard aan de deur
howard begoet leonard wanneer hij de deur open maakt.
hoort opplezierige schreeuw
leonard: you're mom's home
howard: no, that was bernadet....
leonard: that is.... desturbing
Verwijderd
ArgantosNL schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:06:
[...]
Of ze wordt extreem dominant zoals bernadet is geworden...
Haar naam is Bernadette
en die "te" spreek je niet uit, hoewel ik wel twijfelde
Ben benieuwd hoe lang deze serie nog blijft bestaan. Je merkt dat de karakters een beetje uitgegroeid raken; tenminste, zo ver als geloofwaardig blijft.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Minstens nog een jaar of twee - stevige contracten met productenten en acteurs, en de kijkcijfers zijn nog steeds uitstekend.MaximusTG schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:14:
Ben benieuwd hoe lang deze serie nog blijft bestaan.
Maar goed dan kan "The Family Guy Effect" nog wel toegepast worden:
Doing things that are funny, when its not funny anymore keep doing it until it becomes funny again.
Een out of the blue Sheldon smetvrees moment is altijd leuk trouwens
Zo gaat het altijd in sitcoms.CaptJackSparrow schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:46:
Geloofwaardig? Wat heeft dat er nu mee te maken?Het is een comedy. TV. Fictie. Not Real Life. Amusement.
Op een gegeven moment is iedereen gelukkig en/of in een serieuze relatie. En dan stopt de serie.
Wil niet zeggen dat ze het niet eindeloos kunnen rekken. Zie Ross-Rachel in Friends.
Maar je kan al aan zien komen dat de serie op zn eind loopt als iedereen gelukkig is.
Nu is Howard goed. Lennard moet nog trouwen ofzo, waarschijnlijk de laatste aflevering. Sheldon heeft technisch gezien een stabiele relatie... maar die moet nog seks hebben. En nu lijkt het erop dat Raj ook een serieuze love-interest heeft.

Het was een idd beetje depri over zijn vader etc, maar Sheldon was weer te gek.FMS schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:03:
Howard aflevering.Vaak zijn die de saaiste en die jongen kan niet erg goed acteren - veel van hetzelfde .
Ik had eigenlijk verwacht dat in die brief van Howard een check zal zitten van een X bedrag, maar dat hij die dan verbrandt heeft en zal balen achteraf.
[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 15-03-2013 12:58 ]
Ik heb me anders prima vermaakt met het kijken naar KaleyFMS schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:03:
Howard aflevering.Vaak zijn die de saaiste en die jongen kan niet erg goed acteren - veel van hetzelfde .

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
Humankind… be both.
En toch vond ik dit, qua verdieping, wel weer een van de betere afleveringenFMS schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:03:
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Iemand moet nog een nobelprijs winnen. Ik zet mijn geld in op Penny, maar mogelijk laten ze dat scheldon ook gewoon zelf doen.RocketKoen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:48:
[...]
Zo gaat het altijd in sitcoms.
Op een gegeven moment is iedereen gelukkig en/of in een serieuze relatie. En dan stopt de serie.
Wil niet zeggen dat ze het niet eindeloos kunnen rekken. Zie Ross-Rachel in Friends.
Maar je kan al aan zien komen dat de serie op zn eind loopt als iedereen gelukkig is.
Nu is Howard goed. Lennard moet nog trouwen ofzo, waarschijnlijk de laatste aflevering. Sheldon heeft technisch gezien een stabiele relatie... maar die moet nog seks hebben. En nu lijkt het erop dat Raj ook een serieuze love-interest heeft.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
En iemand moet nog een kindje krijgen....... Waarschijnlijk Amy nadat ze een tipsy Sheldon zo ver krijgt. De rest is eigenlijk al weer te gewoon om rare vader te worden..... Shelden met al z'n trekjes zou zo 2 seizoenen vullen als vader zijnde....Kevinp schreef op maandag 18 maart 2013 @ 08:05:
[...]
Iemand moet nog een nobelprijs winnen. Ik zet mijn geld in op Penny, maar mogelijk laten ze dat scheldon ook gewoon zelf doen.
http://tvcountdown.com/s/the-big-bang-theory

Sheldon ook? Moet hij niet naar Howard kijken of zo?CaptJackSparrow schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:13:
Ik kwam deze toevallig tegen. Wel grappig.
[afbeelding]

Penny moet eigenlijk nog iets van een succesvolle acteer carrière scoren voor haar happy endingKevinp schreef op maandag 18 maart 2013 @ 08:05:
[...]
Iemand moet nog een nobelprijs winnen. Ik zet mijn geld in op Penny, maar mogelijk laten ze dat scheldon ook gewoon zelf doen.
Howard ziet er uit als een 2de hard auto verkoper, haar vol in de gel naar achter.Bulls schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 00:23:
[...]
Sheldon ook? Moet hij niet naar Howard kijken of zo?
Ik zou bijna zeggen ik vertouw hem niet verder dan ik hem kan gooien, maar wie weet hoe ver je die ukkie kan gooien
gelukkig is het niet moeilijk om penny van die nerds te redden. Om vervolgens voor een ongepast beloning te vragen
Ik vond hem zo eigenlijk wel in een Quentin Tarantino film passen.ArgantosNL schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:16:
Howard ziet er uit als een 2de hard auto verkoper, haar vol in de gel naar achter.
Ik zou bijna zeggen ik vertouw hem niet verder dan ik hem kan gooien, maar wie weet hoe ver je die ukkie kan gooien
Ik las het inderdaad ook netJeroenV_ schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:30:
En seizoen 7 is ook bevestigd: http://www.cbs.com/shows/big_bang_theory/news/1000503/
Kijk maar uit, de acteur achter Howard, Simon Helberg, heeft al sinds zijn jeugd een zwarte band in karate, dus het gooien vindt wellicht andersom plaats dan je had verwacht..ArgantosNL schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:16:
[...]
Howard ziet er uit als een 2de hard auto verkoper, haar vol in de gel naar achter.
Zoiets moet je wel onderhouden, voor je het weet ben je niet meer lenig en is je kracht weg.arsimo schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:16:
[...]
Kijk maar uit, de acteur achter Howard, Simon Helberg, heeft al sinds zijn jeugd een zwarte band in karate, dus het gooien vindt wellicht andersom plaats dan je had verwacht..
Tuurlijk, maar zo te zien is hij nog steeds behoorlijk fit dus zou me niet verbazen als hij er nog wat van kan.Bulls schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:04:
[...]
Zoiets moet je wel onderhouden, voor je het weet ben je niet meer lenig en is je kracht weg.
Laat de personage die hij speelt je niet misleiden hoe de acteur in werkelijkheid is - het is echt niet zo'n beperkte acteur als men soms denkt. Al is het absoluut geen Hopkins, Norton o.i.d uiteraard.