Hallo,
Ik heb nu een paar weken geleden een nieuwe processor en moederbord laten steken.
Ik speel ook guildwars 2 sinds release en heb nooit problemen gehad voordien.
Nu heb ik het probleem dat ik regelmatig een Blue Screen Of Death heb tijdens het spelen of runnen van die Guild Wars 2 client sinds dat ik deze nieuwe cpu en mobo heb.
Het is echt puur alleen dat ik blue screens krijg wanneer de gw2 client op staat.
Dit is echt verschrikkelijk vervelend.
Ik heb Windows her geinstalleerd etc maar het heeft het probleem niet opgelost.
Iemand enig idee aan wat dit zou liggen en hoe ik het zou kunnen oplossen?
Ik kan ook niet lezen wat er op het blue screen staat want wnr het op men scherm komt veranderd mijn resolutie naar een pak kleiner vakske en valt maar de helft te lezen.
EDIT: Juist eerste keer blue screen gehad zonder dat guild wars 2 op stond.
Dus het is al uitgesloten dat het iets met gw2 te maken heeft
Ik heb nu een paar weken geleden een nieuwe processor en moederbord laten steken.
Ik speel ook guildwars 2 sinds release en heb nooit problemen gehad voordien.
Nu heb ik het probleem dat ik regelmatig een Blue Screen Of Death heb tijdens het spelen of runnen van die Guild Wars 2 client sinds dat ik deze nieuwe cpu en mobo heb.
Het is echt puur alleen dat ik blue screens krijg wanneer de gw2 client op staat.
Dit is echt verschrikkelijk vervelend.
Ik heb Windows her geinstalleerd etc maar het heeft het probleem niet opgelost.
Iemand enig idee aan wat dit zou liggen en hoe ik het zou kunnen oplossen?
Ik kan ook niet lezen wat er op het blue screen staat want wnr het op men scherm komt veranderd mijn resolutie naar een pak kleiner vakske en valt maar de helft te lezen.
EDIT: Juist eerste keer blue screen gehad zonder dat guild wars 2 op stond.
Dus het is al uitgesloten dat het iets met gw2 te maken heeft
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 403725 op 06-10-2012 03:25 ]