Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Sietse1990
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:26
Hallo medetweakers,

Ik had een hele stomme vraag en ik denk ook dat het niet kan... Voor mijn PC die aan de TV hangt was ik op zoek naar een TV kaart voor in de computer. Deze kaart moest kunnen opnemen via de DVB-C tuner. Nu heb ik een Ziggo module met Smartcard en deze zit reeds in de TV. Maar dus vanwege het opnemen wil ik deze verplaatsen. De kaart moet daarom ook het liefst over twee tuners beschikken. Nu heb ik twee kaarten gevonden die mij erg aanspraken, maar beide hebben ze geen slot voor de module. Hier kan ik dus alleen Nederland 1 digitaal mee ontvangen? Als dat zo is dan heb is dit namelijk niet echt een optie. Het liefst neem ik af en toe iets op van Discovery of National Geographic.

Zijn hier nog leuke kaarten voor in deze prijsrange of worden deze meteen een stuk duurder en welke zou dan een goede zijn? Ik weet helaas vrij weinig van TV kaarten af die in de computers worden gebruikt, maar wilde dus eigenlijk een leuke computer voor bij de TV maken die alles er op en eraan had.

Kaarten die mij leuk leken:
pricewatch: Terratec Cinergy T PCIe Dual
pricewatch: Terratec Cinergy C PCI HD

Alvast bedankt!

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08:07
quote:
Sietse1990 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:28:
Nu heb ik twee kaarten gevonden die mij erg aanspraken, maar beide hebben ze geen slot voor de module. Hier kan ik dus alleen Nederland 1 digitaal mee ontvangen? Als dat zo is dan heb is dit namelijk niet echt een optie. Het liefst neem ik af en toe iets op van Discovery of National Geographic.
Je kunt gebruik maken van een softcam, het enige wat je dan extra nodig bent is een smartcard reader. Ik raad je aan onderstaand topic volledig door te lezen en eventuele vragen dan daar te stellen: [DVB-C] Digitale kabel TV op de PC [DEEL 5]

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True