Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wordpress menubalk dropdown Seven eleven problemen in Safari

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen? Ik ben geen techneut, dus als je in eenvoudige mensentaal zou willen reageren...heel graag.
Ik heb de website *nietrelevant* gemaakt met Wordpress Twenty Eleven. Nu werkt de dropdown van het menu niet in Safari (op sommige computers wel, maar niet overal;( . Er is een witregel ontstaan tussen de hoofdpagina en de subpagina's. Je kan niet op de subpagina's gaan staan en op klikken. Als je met de muis naar het uitklapmenu wilt, verdwijnt het uitklapmenu.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 01-10-2012 15:43 ]

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41

TheNephilim

Wtfuzzle

Toevallig niet op Mac OSX en wel op Windows?

Verwijderd

Topicstarter
Safari op IPad werkt wel, maar op IMac niet. Op PC heb ik nog niet gezien (heb ik niet).

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Op de PC lijkt het inderdaad goed (WinXP - Chrome hier).

Kun je een screenshot maken van de fout?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is alvast redelijk goed nieuws.
Ik heb een screenshot, maar hoe kan ik dit invoegen in dit bericht? Er wordt gevraagd naar een url, terwijl ik gewoon een document heb. Sorry, nog een probleem erbij;(

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Printscreen -> Paint: CTRL+V, opslaan -> Uploaden imageshack.us -> link tussen [img] tags

Verwijderd

Topicstarter
Eens kijken of het lukt. Weer wat geleerd! Dank je.
http://imageshack.us/phot...rmafbeelding2012100i.png/

Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid; de submenu's zijn wel te zien als je op het hoofdmenu klikt, maar zodra je met je muis naar de submenu's gaat, verdwijnen de submenu's.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:06:
Kan iemand mij helpen? Ik ben geen techneut, dus als je in eenvoudige mensentaal zou willen reageren...heel graag.
Sorry, maar we doen hier niet aan Kan iemand even...?. We verwachten hier wel een beetje basiskennis en zaken die je zelf al geprobeerd hebt terug te zien in een topicstart (zie daarvoor onze Quickstart). Last but not least hebben we 't in de devschuur over zélf maken/programmeren. Support op code (en templates etc.) van derden kun je verhalen op die derden ;)

Voor uitleg over hoe/wat met [img]-tags e.d. te werken kun je bovenin 't menu, onder "FAQs" kijken naar UBB codes.

Je bent van harte welkom een nieuw topic te openen, maar onthoud dan wel even bovenstaande en hanteer even voorgenoemde Quickstart; dan komt alles vanzelf goed ;) Probeer dan ook relevante(!) delen(!) HTML/CSS te plaatsen; linkjes naar je site worden al snel als spam gezien tenzij 't echt iets toevoegt aan je probleem. Je kunt prima een test-case opzetten (op jsfiddle bijvoorbeeld) die ontdaan is van alle 'merknamen'/logo's, inhoud en andere zaken die niet relevant zijn voor je daadwerkelijke probleem.

[edit]
Ik zie net je laatste post; daarvoor geldt dan nog: Gebruik de edit knop ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif ) als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/93OGDVn8zio6RrIck1qYj8ne/full.png

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 01-10-2012 15:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.