Bol.com-topic is geen 'sponsored topic'?

Pagina: 1
Acties:
  • 660 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Even een korte vraag: Is dit niet een gesponsord topic [ST] Verkoop je gebruikte game via Bol.com & verdien 5 euro. ?

Ik heb de optie: Sponsored topics/fora verbergen? aangevinkt, en dan zou ik in Hardware & Spielerij Algemeen dit topic niet te horen zien? Bewuste keuze of mist er een instelling aan jullie kant?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51

Fiber

Beaches are for storming.

Onderaan staat:
Waarschuwing: Gesponsord topic van Bol.com
Van mij mag dat ook wel in de titel trouwens, nu zie je het pas als je helemaal omlaag scrolled en dan ben je er dus al ingetuind. Ik had al bijna een TR voor spam aangemaakt... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Als het een gesponsord topic is, mag het ook wel dat kenmerk hebben zodat ik die kan filteren. ;)
het feit dat er Bedrijfsaccount bol.com bij de username staat, geeft aan dat het een 'goedgekeurd' account is voor deze doeleinden.

Ik heb geen idee welke rechten en regels zo'n useraccount heeft, vergeleken met accounts van doodgewone Tweakers. Maar het lijkt me sterk dat bol.com misbruik ervan zou maken ;).

[ Voor 67% gewijzigd door AW_Bos op 01-10-2012 14:06 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is geen "echt" sponsored topic. Er schijnt daarvoor een tijdrovende handmatige stap nodig te zijn die even niet haalbaar was in verband met een drukke devagenda. Lijkt me eenmalig verder ook geen ramp, toch? Het is niet alsof het forum bol staat van de sponsored topics. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51

Fiber

Beaches are for storming.

NMe schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 02:01:
[...] Het is niet alsof het forum bol staat van de sponsored topics. :P
Als ze maar weg te filteren zijn heb ik er verder niet zo veel moeite mee... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Fiber schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:59:
Als ze maar weg te filteren zijn heb ik er verder niet zo veel moeite mee... ;)
Normaliter wel, deze ene keer niet. Dat heeft alles te maken met de drukte rondom TWK 7. Onze excuses daarvoor. De mensen die hier een onoverkomelijk probleem mee hebben mogen zich bij mij melden via DM. Samen zoeken we dan naar een gepaste oplossing. :)
Fiber schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:02:
Van mij mag dat ook wel in de titel trouwens, nu zie je het pas als je helemaal omlaag scrolled en dan ben je er dus al ingetuind. Ik had al bijna een TR voor spam aangemaakt... ;)
Dat was ook de bedoeling maar het paste niet. :+

[ Voor 65% gewijzigd door zeef op 04-10-2012 02:11 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.