☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Van mij mag dat ook wel in de titel trouwens, nu zie je het pas als je helemaal omlaag scrolled en dan ben je er dus al ingetuind. Ik had al bijna een TR voor spam aangemaakt...Waarschuwing: Gesponsord topic van Bol.com
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
het feit dat er Bedrijfsaccount bol.com bij de username staat, geeft aan dat het een 'goedgekeurd' account is voor deze doeleinden.
Ik heb geen idee welke rechten en regels zo'n useraccount heeft, vergeleken met accounts van doodgewone Tweakers. Maar het lijkt me sterk dat bol.com misbruik ervan zou maken
[ Voor 67% gewijzigd door AW_Bos op 01-10-2012 14:06 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Als ze maar weg te filteren zijn heb ik er verder niet zo veel moeite mee...NMe schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 02:01:
[...] Het is niet alsof het forum bol staat van de sponsored topics.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Normaliter wel, deze ene keer niet. Dat heeft alles te maken met de drukte rondom TWK 7. Onze excuses daarvoor. De mensen die hier een onoverkomelijk probleem mee hebben mogen zich bij mij melden via DM. Samen zoeken we dan naar een gepaste oplossing.Fiber schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:59:
Als ze maar weg te filteren zijn heb ik er verder niet zo veel moeite mee...
Dat was ook de bedoeling maar het paste niet.Fiber schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:02:
Van mij mag dat ook wel in de titel trouwens, nu zie je het pas als je helemaal omlaag scrolled en dan ben je er dus al ingetuind. Ik had al bijna een TR voor spam aangemaakt...
[ Voor 65% gewijzigd door zeef op 04-10-2012 02:11 ]
Dit topic is gesloten.