Y580 772CMH

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwghost
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-03 19:57
Hallo allemaal,

ik had bij paradigit een lenovo Y580 772CMH, nu kreeg ik bericht dat ze die niet meer hadden.
waarom is deze laptop niet meer leverbaar in nederland ? komt deze uberhaupt nog terug ?

Is het mogelijk om deze laptop bijvoorbeeld in duitsland/belgie te halen ? of direct bij lenovo? of is dat geen goed idee ?

alvast bedankt,

mvg
peter

[ Voor 29% gewijzigd door pwghost op 01-10-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwghost
bedankt voor de link ! ik had deze op een of andere manier nog niet gevonden op het forum :|
Hoe zit dat met in duitsland bestellen van zo'n laptop? (vanavond bel ik otto even of ze de laptop nog hebben)
hoe gaat het dan met de garantieregeling ?(ben de garantieregeling van dell 24h in home support gewend)

alvast bedankt,

Peter

[ Voor 5% gewijzigd door pwghost op 01-10-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Om daar het fijne van te weten raad ik je contact op te nemen met de betreffende webshop en/of Lenovo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwghost
het is een fabrieksgarantie. moet ik dan direct contact opnemen met de lenovo in geval van een defect niet via otto ? sorry als dit een niet al te slimme vraag is maar heb hier totaal geen ervaring mee en weet niet wat de spelregels omtrend deze producten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-02 19:09
Ze hadden ze afgelopen weekend ingekocht bij MM maar ze zijn toen allemaal uitverkocht vanwege de 19% BTW korting.. maar grote kans dat ze ze daar binnenkort weer hebben dan

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

etnerdnl schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:35:
Ze hadden ze afgelopen weekend ingekocht bij MM maar ze zijn toen allemaal uitverkocht vanwege de 19% BTW korting.. maar grote kans dat ze ze daar binnenkort weer hebben dan
Dat betrof de M772LMH, niet de CMH. En nee, er is geen grote kans dat ze hem binnenkort weer hebben. Als er al een kans is, is die bar klein.

@pwghost

Ik stel voor dat je al je vervolgvragen in het daarvoor bestemde topic plaatst, het Y580-ervaringen topic.

Die staat hier: [Ervaringen] Lenovo IdeaPad Y580

[ Voor 18% gewijzigd door Omni op 01-10-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-02 19:09
Ik meen te hebben gezien dat de vent die in de computer keek voor mij de versie van 1099 euro ook in het systeem had staan bij media markt :P Maar hij stond niet op de site .. maar oke als de kans dan nog zeer klein is heb je er wel weinig aan

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwghost
etnerdnl schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:49:
Ik meen te hebben gezien dat de vent die in de computer keek voor mij de versie van 1099 euro ook in het systeem had staan bij media markt :P Maar hij stond niet op de site .. maar oke als de kans dan nog zeer klein is heb je er wel weinig aan
ik ben al bij de mediamarkt hier in de buurt geweest allemaal uitverkocht door de 19% actie. ik heb met otto.nl gebeld en die kregen hem weer binnen en ik zou de laptop ontvangen binnen 2 weken! nu hopen dat het ook echt zo is .

bedankt voor jullie reaccties

mvg
peter
Pagina: 1