Toon posts:

kent iemand dit spel lang,ben de titel kwijt.is voor pc

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede dag allemaal
Ik hoop dat iemand dit spel kent,

Beschrijving:
Het is een spel welk zich afspeelt deels in een robot deels er buiten.Zover ik weet is het helemaal 3 person en lijkt het iets op transformers met uitzondering dat je in de missies ook buiten je robot moet soms en dat je geen auto bent maar permanent een robot.

Als ik goed heb(pin me er niet op vast)is het spel van rond 2003/2007 maar dat is niet zeker.
het ziet er niet uit waarschijnlijk want draaide op direct x 9 als ik dat goed had.
Ik zoek dus de naam van dit spel of iemand die het herkent en weet ongeveer uit welk jaar het komt.

het is niet iets wat lijkt op mechwarriors want daarbij kan je niet uit je bot stappen.
Groetjes
Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:37

Quad

Doof

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja snap ik maar dat topic gaat over 1 spel of kan ik daar mijn vraag bij zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:37

Quad

Doof

Lees die TS maar, beantwoord je vragen, daarna een reply toepassen met je vraag.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:45:
ja snap ik maar dat topic gaat over 1 spel of kan ik daar mijn vraag bij zetten?
Intro van dat topic gelezen?
Hier kunnen alle vragen gesteld worden betreft de game die jij kwijt bent. Of dat nu om een classic arcade game uit 1980 gaat of om een first-person-shooter uit 2001, het maakt ons niks uit. Wij helpen je graag met het juiste antwoord te vinden.
Het is dus niet de bedoeling dat je gaat vragen om een spel dat op een ander spel moet lijken etc.
Het gaat hier om vergeten spellen waar je de naam weer van wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Je hebt 3 nieuwe topics gemaakt voor een vraag waar al een thread van bestaat. Lees de regels eens, zo gaat het niet op tweakers!

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zie Cloud in "kent iemand dit spel lang,ben de titel kwijt."

En het is zeker niet nodig meerdere topics aan te maken voor dezelfde vraag. Hou het bij één topic.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.