Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Levert deze voeding voldoende stroom voor mijn specs?

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

• Yustme
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-04-2023
Hoi,

Ik heb op dit moment een corsair modulaire voeding van 520 watt. Wat op dit moment volstaat voor mijn huidige specs. Maar heb een nieuwe videokaart gekocht en vraag me af of het nu nog wel genoeg stroom levert voor mijn huidige specs.

Ik heb op een site een berekening gedaan en ik zou net genoeg hebben. Ik zou dan uitkomen op net geen 500. Weet nou niet of dat goed is, want er moet sowieso wat speling zijn. En weet niet of 20watt genoeg is.

Mijn specs:

voeding: corsair 520watt;
mobo: asus striker 2 extreme;
cpu: intel quad core x9770 extreme;
graphics: asus 9800 gtx+ dark night;
geheugen: 4 dimms van corsair 8 gig intotaal;
harddisks: 1 van 1tb en 1 van 200gig;
case: cooler master HAF 932 (3 grote en 1 kleine case fan);
1 cpu fan en nog 1 geheugen dim fans (van corsair)

Ik heb deze video kaart bestelt:
Asus Nvidia GeForce ENGTX560 Ti 1GB DDR5 DirectCu II TOP/2DI/1GD5 Edition (PCI-e).

Mijn dank is groot! :)

Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Wat heb je zelf al ondernomen om daar achter te komen? Het is vrij eenvoudig zelfs... 2 minuten google werk.

Heb je de specificaties van de kaarten al vergeleken? Doe dat eens en je hebt je antwoord. Beetje eigen inzet...

• Yustme
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-04-2023
MicGlou schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:42:
Wat heb je zelf al ondernomen om daar achter te komen? Het is vrij eenvoudig zelfs... 2 minuten google werk.

Heb je de specificaties van de kaarten al vergeleken? Doe dat eens en je hebt je antwoord. Beetje eigen inzet...
Ja ik heb gezegd een calculator te hebben gebruikt. Die gaf dat mijn systeem 500watt trekt.
Weet nou niet of ik aan die 20watt speling wel voldoende heb.

Kaarten waren al vergeleken. Maar ik snap van stroom niet veel.

Hoop dat je me kunt helpen, ik weet het echt niet... ;(

Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-11 08:28
En weet je ook hoe die calculator bij 500W komt?
Ik kom niet verder dan 360W.
intel quad core x9770: tdp = 140W
Geforce 560ti: tdp = 170W
Overig: 50W

Nu je dat weet kan je gaan opzoeken hoeveel vermogen die voeding werkelijk kan leveren op 12V.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum: [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 29

Graag voortaan zelf even de moeite nemen te kijken naar andere actieve topics voor je zelf eentje opent. Sowieso staat alle info die je vraagt al in dat topic. Gebruik ook de in-topic search, allicht dat je helemaal geen eigen vraag hoeft te stellen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.