Hoi,
Ik heb op dit moment een corsair modulaire voeding van 520 watt. Wat op dit moment volstaat voor mijn huidige specs. Maar heb een nieuwe videokaart gekocht en vraag me af of het nu nog wel genoeg stroom levert voor mijn huidige specs.
Ik heb op een site een berekening gedaan en ik zou net genoeg hebben. Ik zou dan uitkomen op net geen 500. Weet nou niet of dat goed is, want er moet sowieso wat speling zijn. En weet niet of 20watt genoeg is.
Mijn specs:
voeding: corsair 520watt;
mobo: asus striker 2 extreme;
cpu: intel quad core x9770 extreme;
graphics: asus 9800 gtx+ dark night;
geheugen: 4 dimms van corsair 8 gig intotaal;
harddisks: 1 van 1tb en 1 van 200gig;
case: cooler master HAF 932 (3 grote en 1 kleine case fan);
1 cpu fan en nog 1 geheugen dim fans (van corsair)
Ik heb deze video kaart bestelt:
Asus Nvidia GeForce ENGTX560 Ti 1GB DDR5 DirectCu II TOP/2DI/1GD5 Edition (PCI-e).
Mijn dank is groot!
Ik heb op dit moment een corsair modulaire voeding van 520 watt. Wat op dit moment volstaat voor mijn huidige specs. Maar heb een nieuwe videokaart gekocht en vraag me af of het nu nog wel genoeg stroom levert voor mijn huidige specs.
Ik heb op een site een berekening gedaan en ik zou net genoeg hebben. Ik zou dan uitkomen op net geen 500. Weet nou niet of dat goed is, want er moet sowieso wat speling zijn. En weet niet of 20watt genoeg is.
Mijn specs:
voeding: corsair 520watt;
mobo: asus striker 2 extreme;
cpu: intel quad core x9770 extreme;
graphics: asus 9800 gtx+ dark night;
geheugen: 4 dimms van corsair 8 gig intotaal;
harddisks: 1 van 1tb en 1 van 200gig;
case: cooler master HAF 932 (3 grote en 1 kleine case fan);
1 cpu fan en nog 1 geheugen dim fans (van corsair)
Ik heb deze video kaart bestelt:
Asus Nvidia GeForce ENGTX560 Ti 1GB DDR5 DirectCu II TOP/2DI/1GD5 Edition (PCI-e).
Mijn dank is groot!
Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...