Toon posts:

Asus RT-N66U Dual-Band Wireless-N900 Gigabit Router ¿¿¿

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste ervaringsdeskundige,

Sinds een maandje zijn wij aangesloten op glasvezel (Reggefiber - KPN) en hebben wij van doen met de Experiabox. Zoals bij velen is hier de Wifi ook bagger. Daarom wil ik een separate router kopen welke; een hoge, constante, betrouwbare snelheid kan garanderen met een redelijk groot bereik (in `t gehele huis en in de tuin).

Zojuist ff 1 en ander uitgezocht, doorgespit, vergeleken en ik denk dat ik voor de volgende (dure) router ga, in de hoop daar ook een stukje kwaliteit mee te kopen;

Asus RT-N66U Dual-Band Wireless-N900 Gigabit Router

Ik ben namelijk voornemens om t.z.t. muziek te gaan streamen vanaf een NAS; daar stel ik hoge eisen aan en een basis is dan al een router die probleemloos functioneert, toch?

Iemand nog steekhoudende argumenten om van bovenstaande af te stappen / dan wel een serieus alternatief ?

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-12 16:06
Advies geven is zeer moeilijk als je geen kennis hebt van de rest van je interne netwerk.

Verwijderd

Topicstarter
cornfed99111 schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:18:
Advies geven is zeer moeilijk als je geen kennis hebt van de rest van je interne netwerk.
Ok, ben een newbie, weet eigenlijk niet welke info je nog mist :? ...

Hetgeen er in het netwerk hangt is een laptop, een IPad en een printer.
In de toekomst wil ik er tevens een NAS bijvoegen (t.b.v. streaming audio).

Robert.

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11 23:36
Over deze router is al een hoop gesproken in deze sectie van het forum zie: [Ervaringen] Asus RT-N66U (N900) dual-band router

Ik heb deze router zelf ook op glas, webservers, email servers, NAS/file server etc.
Router heeft nergens problemen mee :)

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-12 16:06
Je hebt niet bepaald een uitgebreid netwerk.
Vermoedelijk is de Asus gewoon overkill voor wat je wilt bereiken.
Maar je zal er geen miskoop mee doen.

Verwijderd

Topicstarter
Dank mannen, ik ben er denk al wel uit ;) .

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 16:40 ]

Pagina: 1