Dag mede-Tweakers, ik ben op zoek naar een betrouwbare en betaalbare online storage service waar ik ongeveer 1TB aan data kan opslaan. Nu is het niet van cruciaal belang dat ik op ieder moment over de data kan beschikken, enkel dat ze er gewoon veilig blijven staan en beschikbaar blijven, laat zeggen op een week's notice. Het is eigenlijk dus meer een "online data kluis" die ik zoek.
Ik heb de data natuurlijk zelf wel op een aantal externe HD's staan maar na x aantal jaar zijn die ook niet meer functioneel als je er niet af en toe mee bezig bent. Wat ik wil, is een data kluis waar ik mijn data kan dumpen en verder gerust zijn dat ze er binnen pakweg 100 jaar of zo nog staat, zo lang de rekening maar jaarlijks automatisch betaald wordt door de bank (wat zeer zeker het geval zal zijn!).
Is zoiets tegenwoordig betaalbaar geworden en wat zouden jullie aanraden??
Ik heb de data natuurlijk zelf wel op een aantal externe HD's staan maar na x aantal jaar zijn die ook niet meer functioneel als je er niet af en toe mee bezig bent. Wat ik wil, is een data kluis waar ik mijn data kan dumpen en verder gerust zijn dat ze er binnen pakweg 100 jaar of zo nog staat, zo lang de rekening maar jaarlijks automatisch betaald wordt door de bank (wat zeer zeker het geval zal zijn!).
Is zoiets tegenwoordig betaalbaar geworden en wat zouden jullie aanraden??
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.