Prijzen toevoegen PicoPSU's

Pagina: 1
Acties:

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Hoe voeg je prijzen toe bij een product.
En hoe controleer je of deze shop uberhaupt voorkomt in de pricewatch.

Beide vragen staan niet beschreven in de FAQ,
alleen een stukje over prijzen van een shop met een abbo waardoor de prijzen niet aanpasbaar zijn.
Of dit nu ook het geval is kan ik echter niet wijs uit worden.

Ik heb namelijk een webshop gevonden waar de prijzen zelf lager liggen dan de bestaande prijzen nu in de pwicewatch.
Plus dat ze ook een variant leveren waarvan nu GEEN prijzen van bekend zijn in de pricewatch.

Het gaat om de webshop, http://www.logicsupply.nl/power-supplies/dc-converters/

En dan bijv om dit product,
pricewatch: Mini-box picoPSU PicoPSU-160-XT
http://www.logicsupply.nl...onverters/picopsu-160-xt/

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Prijsvermeldingen van niet-klanten Pricewatch :)

En ja, de FAQ loopt nogal achter. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

FAQ is verouderd idd, ik ga daar niet over, ik ga eens kijken wie ik daarvoor aan zijn of haar jasje kan trekken.

In het kort: Een shop moet een abonnement afsluiten en dan een feed aan ons beschikbaar stellen, met daarin de producten en de prijzen. Deze worden vervolgens automatisch gekoppeld via SKU of EAN, of een shop kan kiezen om handmatig te koppelen, mocht de eerder genoemde SKU of EAN (nog) niet beschikbaar zijn.

Voor alleen shopreviews hoeft een shop overigens geen abo te hebben, alleen kunnen we dan geen prijzen weergeven voor die shop. De belangrijkste voorwaarde dan is dat de shop wel raakvlak heeft met het soort producten wat wij in de Pricewatch opnemen, dus geen Seats en Sofa's ofzo :p