Ben nu in oktober 1e seizoen met Feyenoord. CL duels redelijk makkelijk gewonnen (Kiev / Fenerbache), nu in groepsronde.
Iemand enig idee hoe ik blessures kan verminderen? Training al 2 maanden op laag gezet, conditietraininers zijn allemaal 4 sterren. Nu in Basel in 30 minuten 4 geblesseerden (Goossens, Schaken, Nelom en Indi). Normaal reload ik niet, maar ik heb FM afgesloten tijdens de wedstrijd. Ga vanavond wel weer verder
(Conditie van de spelers zijn allemaal 95+).
Vanmiddag ook nog een bugje gezien, De Vrij (VRC) stond in de 2e helft 'vast'. Die bewoog niet meer, stond gewoon echt vastgelijmd waar hij stond

Niet geblesseerd of wat dan ook. Wedstrijd wel gelijk gespeeld nog.
PSV is hier in het 1e seizoen overgenomen door een zakenman, 200M geinjecteerd waarvan 120M direct beschikbaar voor transfers. Heb ik in FM12 nog nooit echt gezien (Wel dat een club overgenomen werd, maar niet dat een eredivisieclub meteen 120m bij kon schrijven voor transfers).
Balans is een beetje zoek bij spelers die 'het goed doen bij belangrijke wedstrijden'. Die spelers vernederen bij mij o.a. Chelsea, Fenerbache en Dynamo Kiev terwijl ze fout op fout maken bij VVV, Willem II, ADO. Maakt het an sich spannend, maar ik had het liever andersom gezien (7-1 tegen Chelsea is vaag, 7-0 Fenerbache over 2 wedstrijden ook, 4-1 Dynamo kan misschien nog wel, maar dan krijg je Willem II waar je 5-0 verliest, ADO 3-0, en VVV 7-1, dat ligt allemaal erg veel uit elkaar lijkt wel).
Nu maar jeugdspelers bij het 1e gehaald. De hele verdediging is uitgeschakeld door blessures, allemaal door overtredingen van de tegenstanders waar ze geel voor krijgen. Gewoon 2 blessures per wedstrijd is de min

Wat kan ik nog meer veranderen om dit te voorkomen
Bizar is ook dat Ajax tot nu toe élke wedstrijd 1 rode kaart heeft gepakt en bij 5 wedstrijden 2 of meer.
Groepsfase CL, gewoon 4 geblesseerden in één wedstrijd tegen Valencia.

(Goossens, Mokotjo, Vormer en Kongolo).

Gelukkig de 2-0 voorsprong redelijk vast kunnen houden, nog 2-1 geworden en een strafschop niet tegen gekregen (onterecht) dus kwam weer heerlijk goed weg
[
Voor 17% gewijzigd door
RedHat op 11-03-2013 22:17
]