Dag Tweakers!
Ik heb lijstje gemaakt van onderdelen die ik graag zou willen hebben voor een game computer. Ik heb dit gedaan op basis van de best buy guide en de comments daarop. Alleen de grafische kaart van 300 euro vind ik een beetje veel geld. Ik ga zelf liever voor een hd6870
Ik weet alleen niet zo goed of de kast geschikt is voor deze componenten. De looks van een kast intereseren me niet echt. Maar wellicht is er een beter alternatief.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
een beetje gamen
Met name World of warcraft. en wellicht een beetje overclocken, gewoon omdat het kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 950
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gehele onderstande lijstje alhoewel ik twijfel aan de kast die lijkt nogal slecht te leveren te zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee als het maar lang mee gaat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee behalve dat ik graag een kast heb die ook voor de toekomst geschikt is.
Hoor het graag of iemand tips heeft. Als die 150 euro extra echt de moeite waarde zijn voor de duurdere grafische kaart hoor ik het wel. Maar als ik iets kan besparen zonder dat het echt impact dan doe ik dat liever
P.s. de totaal prijs gaat uit van de duurdere kaart btw,. heb een beetje lopen klussen in de html code, en de goedkopere kaart er tussen geknald
Ik heb lijstje gemaakt van onderdelen die ik graag zou willen hebben voor een game computer. Ik heb dit gedaan op basis van de best buy guide en de comments daarop. Alleen de grafische kaart van 300 euro vind ik een beetje veel geld. Ik ga zelf liever voor een hd6870
Ik weet alleen niet zo goed of de kast geschikt is voor deze componenten. De looks van een kast intereseren me niet echt. Maar wellicht is er een beter alternatief.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
een beetje gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 950
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gehele onderstande lijstje alhoewel ik twijfel aan de kast die lijkt nogal slecht te leveren te zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee als het maar lang mee gaat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee behalve dat ik graag een kast heb die ook voor de toekomst geschikt is.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 66,- | € 66,- |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,- | € 15,- |
1 | Corsair Carbide 300R | € 63,50 | € 63,50 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 29,95 | € 29,95 |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 200,- | € 200,- |
1 | Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 | € 285,- | € 285,- |
1 | Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 | € 149,90 | € 149,90 |
1 | XFX Pro 550W | € 55,60 | € 55,60 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 88,40 | € 88,40 |
1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 | € 33,69 | € 33,69 |
1 | Asrock Z75 Pro3 | € 77,45 | € 77,45 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 914,59 |
Hoor het graag of iemand tips heeft. Als die 150 euro extra echt de moeite waarde zijn voor de duurdere grafische kaart hoor ik het wel. Maar als ik iets kan besparen zonder dat het echt impact dan doe ik dat liever
P.s. de totaal prijs gaat uit van de duurdere kaart btw,. heb een beetje lopen klussen in de html code, en de goedkopere kaart er tussen geknald