• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:59

Superkiwi

Hoi doei

Ik zal eerst eens kijken of ik wat coins kan verdienen door bronzen pakketten te kopen en de inhoud te verkopen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:37
dvdkiwi schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:30:
Ik zal eerst eens kijken of ik wat coins kan verdienen door bronzen pakketten te kopen en de inhoud te verkopen ;)
Veel succes!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:30:
http://fifaaddiction.com/

Zitten erg handige guides tussen en handeltips. succes!

Verwijderd

Dit team walst echt dwars door divisie 1 heen haha, DORTMUNDD!

http://www.futhead.com/fifa/squads/4949480/#squad-player

• Riemer
Ik zou liever Reus als spits nemen en Gotze als CAM. Maar smaken verschillen. IF2 Kroos op de CAM positie lijkt me ook heerlijk. Kijk eens naar zijn longshot stats!! Is alleen jammer dat hij echt niet kan rennen. Misschien toch maar een keer een bundesliga team weer maken.

Dacht ongeveer zoiets?
http://www.futhead.com/fifa/squads/4956605/

Tips? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Riemer op 30-01-2013 16:02 . Reden: Link toegevoegd. ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja, zou het ook een beetje veranderen, maar los van dat, wat een killer team! _/-\o_ 6 IF alleen van Dortmund lol!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-11 12:44
Maar die prijs van dat team alleen ook al, des ondanks zou ik het team graag willen hebben.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• GAITii
Wat is ongeveer een Ajax thuisshirt waard? Ben de enige op de hele trade pile die er 1 heeft.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
GerbenKwakkel schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:31:
Wat is ongeveer een Ajax thuisshirt waard? Ben de enige op de hele trade pile die er 1 heeft.
Welk platform?

tja, wat een gek er voor geeft!
normaal gaan ze weg voor 4/5K volgens mij.. maar als je echt de enige bent.. 10K inzetten?
GerbenKwakkel schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:20:
Maar die prijs van dat team alleen ook al, des ondanks zou ik het team graag willen hebben.
Prijs is idioot hoog, haha! Ik speel 9 van de 10 keer niet tegen Bundesliga teams, verlies altijd ;)!

[ Voor 30% gewijzigd door Vecodo op 30-01-2013 15:44 ]

• GAITii
Is op de PC.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ga maar uit van een ajax uitshirt, van 10k op de pc, want op de consoles kost die rond de 4-5k

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 21:33
uitshirt van ajax is rond de 9-10k thuis shirt verkoop je rond de 4k op de pc

hoi

• Riemer
En nieuwe TOTW is uit. Messi en Ronaldo beide. Zullen wel veel pakjes verkocht worden de komende dagen. Wel weer twee nederlanders!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
YES Salvio zoals ik hoopte voor mijn Portugese squad! Heel mn middenveld in het zwart. Niet dat ik daar ernstig op geil, maar de beste speler NET ietsje beter is natuurlijk heel welkom :)

Verwijderd

RiemerDas schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:57:
[...]

Ik zou liever Reus als spits nemen en Gotze als CAM. Maar smaken verschillen. IF2 Kroos op de CAM positie lijkt me ook heerlijk. Kijk eens naar zijn longshot stats!! Is alleen jammer dat hij echt niet kan rennen. Misschien toch maar een keer een bundesliga team weer maken.

Dacht ongeveer zoiets?
http://www.futhead.com/fifa/squads/4956605/

Tips? :)
Reus IF is een LM, dus wil je hem in de spits dan zou het de NIF worden.
Vandaar dat ik hem daar heb gezet.

• Vecodo
RiemerDas schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:09:
En nieuwe TOTW is uit. Messi en Ronaldo beide. Zullen wel veel pakjes verkocht worden de komende dagen. Wel weer twee nederlanders!
Vanaf hoe laat kan je die in premium gold packs heeeeel erg misschien ontvangen?

Verwijderd

Speel nu met het volgende team. Speelt echt geweldig! Terry en Ferdinand zijn ondanks hun lage pace onverslaanbaar achterin, het komt eigenlijk nooit voor die iemand de verdediging gewoon voorbij kan sprinten. Op het middenveld heb ik net Cazorla gekocht en op de plaats van Fellaini gezet, is een erg goede koop geweest!

• Vecodo
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:50:
Speel nu met het volgende team. Speelt echt geweldig! Terry en Ferdinand zijn ondanks hun lage pace onverslaanbaar achterin, het komt eigenlijk nooit voor die iemand de verdediging gewoon voorbij kan sprinten. Op het middenveld heb ik net Cazorla gekocht en op de plaats van Fellaini gezet, is een erg goede koop geweest!
Erg nice... Reina niet vervangen?

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
Vecodo schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:48:
[...]

Vanaf hoe laat kan je die in premium gold packs heeeeel erg misschien ontvangen?
7 uur vanavond ;)

Verwijderd

Vecodo schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:51:
[...]

Erg nice... Reina niet vervangen?
Ja...volgende aankoop wordt Hart of Chech (maar moet eerst weer even sparen ;))

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:05
Op het moment speel ik met dit team:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#cJHB0jNCnIUhL:ps3

Nasri heeft zoals je kan zien ook 9 chemistry op CM ondanks dat het een CAM is, maar wil ik -wanneer ik de coins ervoor heb- vervangen door David Silva. De keuze om Rooney ST en Balotelli CF te maken is vanwege de chemistry.
Wellicht een rare speler tussen alle andere toppers is Boateng, maar hij is écht goed. Net zoals Ogbonna is Boateng een goedkope maar sterke en snelle verdediger, dus ideaal in teams die minder te besteden hebben of chemistry nodig hebben.

Iemand nog tips?

FIFA Benelux Administrator

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Aangeboden spelers kan ik niet van de verkooplijst halen?
Pas als de veiling afgelopen is en niemand heeft geboden?

• Vecodo
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:09:
[...]

Ja...volgende aankoop wordt Hart of Chech (maar moet eerst weer even sparen ;))
Ga voor Hart! lees maatr terug in dit topic.

• Riemer
dvdkiwi schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:22:
Aangeboden spelers kan ik niet van de verkooplijst halen?
Pas als de veiling afgelopen is en niemand heeft geboden?
Nee is idd. niet mogelijk. let dus op dat je niet per ongeluk een veiling 1 dag laat duren.

• Riemer
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:20:
[...]

Reus IF is een LM, dus wil je hem in de spits dan zou het de NIF worden.
Vandaar dat ik hem daar heb gezet.
Klopt dan zou ik dus de NIF versie doen en op Links Ribery! Ik heb al eens eerder met Reus als spits gespeeld en kan me nog herinneren dat hij ze vanaf randje 16 altijd raak schiet.

Verwijderd

is er op dit moment een happy houre aan de gang?

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:36
Kiwi, voeg mijn nieuwe account ff toe: TJV-NL. Heb wel wat coins voor je. :D

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
RiemerDas schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:57:
[...]

Nee is idd. niet mogelijk. let dus op dat je niet per ongeluk een veiling 1 dag laat duren.
kan wel als een vriend hem er even voor je af haalt met een trade offer en daarna uiteraard aan je terug geeft.
zo kun je ook een bod cancellen als je het toch te laag vind.

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Yeah Balotelli naar Milan. Dan kan ik van Di Natale een CF maken en dan zet ik Super Mario in de spits. Kan ik Boateng mn team uitknikkeren, hij rent gewoon te veel die gast, als je hem een keer nodig hebt voor een sprintje dan heeft ie al z'n energie al gebruikt voor zinloos meeverdedigen of iets dergelijks.
wouter03 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:48:
Yeah Balotelli naar Milan. Dan kan ik van Di Natale een CF maken en dan zet ik Super Mario in de spits. Kan ik Boateng mn team uitknikkeren, hij rent gewoon te veel die gast, als je hem een keer nodig hebt voor een sprintje dan heeft ie al z'n energie al gebruikt voor zinloos meeverdedigen of iets dergelijks.
Dude dat kan je veranderen hoor de workrates!!! Google het maar :P

Er is weer chaos hahaah contracten kopen voor 150 coins 8)

[ Voor 5% gewijzigd door goosche op 30-01-2013 22:32 ]

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:34
Vecodo schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:17:
[...]

Ik heb een volledig NL team gehad. Ben begonnen met goedkope spelers en langzaam uitgebreid naar volwaardig team. Mijn uiteindelijke opstelling was:

4-2-2-2

Links - Rechts
GK = Stekelenburg
Verdediging = Buttner (Man. Un) - Heitinga - Douglas - van der Wiel
CDM = Anita - de Jong
CAM = Sneijder - van der Vaart
ST = Huntelaar - Persie

Speelde heerlijk :) en was goed betaalbaar! Buttner en van persie waren erg prijzig. één keer kampioen in div 1 geworden.

Uiteindelijk speel ik nu met een BPL en Serie A hybrid team.. en speelt iets beter. Maarja de prijzen liggen ook vele malen hoger.
Ik speel ook met een volledig NL team (4-3-3) op de xbox (gamertag: Mr RiotRick). Zeker niet de allersterkste spelers, maar vind het wel leuk om mee te spelen. Ben al een keer kampioen in div 1 geworden ermee. Dit is mijn huidige variant:

Afbeeldingslocatie: http://www.futhead.com/fifa/squads/4938027/image/

Facebook :: Twitter :: PSN

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
weer 2 nederlanders in totw nog even en ik kan een heel if team maken:)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

goosche schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:12:
[...]

Dude dat kan je veranderen hoor de workrates!!! Google het maar :P

Er is weer chaos hahaah contracten kopen voor 150 coins 8)
Waar kun je workrates in FUT veranderen dan? Voorzover ik weet kan dat alleen bij normale opstellingen van bijv. divisies.

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:23
iPodKiller schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:04:
[...]

Waar kun je workrates in FUT veranderen dan? Voorzover ik weet kan dat alleen bij normale opstellingen van bijv. divisies.
Met een omweg. Als je een offline match speelt kun je alles zo aanpassen. Het is alleen wel redelijk buggy.

rm -rf ~/.signature

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

RiemerDas schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:57:
[...]

Dat is handig om te weten.
Ik had alles op 3 dagen gezet lol

• Riemer
bakakaizoku schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:19:
[...]

Met een omweg. Als je een offline match speelt kun je alles zo aanpassen. Het is alleen wel redelijk buggy.
Ook in online wedstrijd kan je het aanpassen. Hij slaat het dan echter niet goed op. Ik pas het idd. 1 x aan tijdens een offline match en daarna werkt het online. Op deze manier kan je bijv. ook een speler die normaal LW als positie heeft op ST zetten (bijv. Ronaldo) zonder chemistry te verliezen.

• Riemer
dvdkiwi schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:42:
[...]

Dat is handig om te weten.
Ik had alles op 3 dagen gezet lol
Check ook even of je tradepile al vergroot is. In game kun je punten gebruiken om de trade pile te vergroten. Altijd handig.

• GAITii
Hoe speelt Kompany, die reus achterin bij Manchester City? Is het op de PC die 70K waard? Of kan ik dan beter met Koscielny en Luiz spelen qua geld?

• Vecodo
Ik snap sommige mensen op trading niet hoor!

Er staan heel veel Nasri's op de tradepile! je kan buy-now vinden tussen de 32K en 50K.
Ik zie een auction erop staan voor Nasri met nog 45 minuten te gaan en het huidige bod is 4K.

Mooi, zet hem in de watch list en ga pas op het einde bieden. is er dus blijkbaar één of andere idioot met te veel geld en bam, bid meteen 35K met nog 45 minuten te gaan.

Als die verder had gekeken zag hij Nasri staan voor 32K buy-now....

Verwijderd

Vecodo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:24:

Er staan heel veel Nasri's op de tradepile! je kan buy-now vinden tussen de 32K en 50K.
Ik zie een auction erop staan voor Nasri met nog 45 minuten gaan en het huidige bod is 4K. Mooi, zet hem in de watch list en ga de pas op het einde bieden. is er dus blijkbaar één of andere idioot met te veel geld en bam, die bid meteen 35K met nog 45 minuten te gaan.

Welcome to FUT haha :P

• Vecodo
Sowieso irritant dat sommige mensen zo extreem veel geld hebben d.m.v. quit strategie (cheat).
Snap niet waarom je dat zou doen.

Ik spaar nu veel geld voor een speler die ik wil (Toure bijvoorbeeld). Geeft zoveel voldoening als je hem dan eindelijk hebt!

Triest..Triest... :|

Verwijderd

Vecodo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:31:
[...]

Sowieso irritant dat sommige mensen zo extreem veel geld hebben d.m.v. quit strategie (cheat).

Ik spaar nu veel geld voor een speler die ik wil (Toure bijvoorbeeld). Geeft zoveel voldoening als je hem dan eindelijk hebt!

Haha precies, dan heb je er hard voor gewerkt en is de opluchting heerlijk!

• Vecodo
MyUtd4Life schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:18:
Op het moment speel ik met dit team:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#cJHB0jNCnIUhL:ps3

Nasri heeft zoals je kan zien ook 9 chemistry op CM ondanks dat het een CAM is, maar wil ik -wanneer ik de coins ervoor heb- vervangen door David Silva. De keuze om Rooney ST en Balotelli CF te maken is vanwege de chemistry.
Wellicht een rare speler tussen alle andere toppers is Boateng, maar hij is écht goed. Net zoals Ogbonna is Boateng een goedkope maar sterke en snelle verdediger, dus ideaal in teams die minder te besteden hebben of chemistry nodig hebben.

Iemand nog tips?
Bazen team! Denk dat je voor IF's kan gaan?

• Cerberi
Ik had afgelopen dinsdag wat naars... Ik was in Div2 met nog 1 wedstrijd te gaan op 14 puntjes, dus promotie.. Laatste wedstrijd aan het spelen voor championship, en tijdens die wedstrijd valt de stroom uit (stopje, just my luck).. Ik verwachtte later een DNF te krijgen, een loss maar vooral toch 8k coins en promotie naar div 1.. Echter kreeg ik er niks aan coins bij en mocht ik weer opnieuw beginnen in div2. Heeft het uberhaupt zin dit te melden aan EA?

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Cerberi schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:44:
Ik had afgelopen dinsdag wat naars... Ik was in Div2 met nog 1 wedstrijd te gaan op 14 puntjes, dus promotie.. Laatste wedstrijd aan het spelen voor championship, en tijdens die wedstrijd valt de stroom uit (stopje, just my luck).. Ik verwachtte later een DNF te krijgen, een loss maar vooral toch 8k coins en promotie naar div 1.. Echter kreeg ik er niks aan coins bij en mocht ik weer opnieuw beginnen in div2. Heeft het uberhaupt zin dit te melden aan EA?
Denk dat ea hier niets mee doet. Heb dit ook een keer meegemaakt. Ik heb t ook een keer in positive zin meegemaakt. Was mijn laatste speelronde in div 1. Bij verlies relagate en bij winst behoud. Ik stond 4- 0 achter, stroom viel uit. Ik dacht dus relagate naar div2 maar het was gewoon div 1 die opnieuw begon :)

• GAITii
Speel Divisie 2 gewoon opnieuw, ben je beter mee af dan wanneer je het bij EA gaat melden.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vecodo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:24:

Ik zie een auction erop staan voor Nasri met nog 45 minuten te gaan en het huidige bod is 4K.

Mooi, zet hem in de watch list en ga pas op het einde bieden. is er dus blijkbaar één of andere idioot met te veel geld en bam, bid meteen 35K met nog 45 minuten te gaan.

Ik denk soms dat het scripted as hell is vooral op de webapp, op het einde van de veiling. Je gaat even uit de watch list en je ziet gelijk dat er een bod is. Oke dat komt ook omdat er veel mensen op pagina 1 zitten, maar ik denk dat EA dit bewust doet.

• GAITii
Zal het echt zo zijn dat EA zelf mensen heeft die erop bieden?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

GerbenKwakkel schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:27:
Zal het echt zo zijn dat EA zelf mensen heeft die erop bieden?
Nee, dat niet, maar ik denk zelf dat het scripted is voor een deel, zodat je meer gaat bieden of iig er meer vuur inbrengt. Heb zovaak meegemaakt dat er nog 5 seconden te gaan zijn en ik ff in en uit de watchlist ga en er opeens weer een bod komt, als mensen 15 seconden niks zien, maar die ene 5 seconden wel, dan denk ik toch wel eens na..

Maar ik kan ook helemaal fout zitten, maar je weet het maar nooit met EA..

• Cerberi
GerbenKwakkel schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:02:
Speel Divisie 2 gewoon opnieuw, ben je beter mee af dan wanneer je het bij EA gaat melden.
Doe ik ook, maar ik wil mn coins ;-)

• Vecodo
iPodKiller schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:32:
[...]

Nee, dat niet, maar ik denk zelf dat het scripted is voor een deel, zodat je meer gaat bieden of iig er meer vuur inbrengt. Heb zovaak meegemaakt dat er nog 5 seconden te gaan zijn en ik ff in en uit de watchlist ga en er opeens weer een bod komt, als mensen 15 seconden niks zien, maar die ene 5 seconden wel, dan denk ik toch wel eens na..

Maar ik kan ook helemaal fout zitten, maar je weet het maar nooit met EA..
Ik snap het gewoon niet!
Nu ook weer... Nasri (Wie anders, hehe) staat erop voor 9K en met nog 15 minuten te gaan! huppakee komt er iemand aan met een bod 32K... nu zijn er blijkbaar twee andere de prijs flink aan het opvoeren terwijl er nog zoveel tijd is. Bottom line.. één van de twee gaat veel te veel voor nasri betalen!

hehe, eindelijk Nasri kunnen kopen voor 32K.. bedrag wat ik zelf in me hoofd had zitten en maximaal wilde uitgeven aan Nasri! Ben happy ;)

Wel Mata op de bank nu :(

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#eOcEtYbKnIUFr:pc

Nu alleen nog Toure als CDM en Kompany als CB!

[ Voor 13% gewijzigd door Vecodo op 31-01-2013 14:59 ]

Verwijderd

Is er een IF van Clichy gekomen ofzo?

Ik heb mijn Clichy erop staan voor 12k start en 15k buy now (xbox) en krijg hem maar niet verkocht?

En dat terwijl ik een van de goedkoopste ben van de veilingen.

• GAITii
Dat heb ik nu met Kompany en Cech, krijg ze ook maar niet verkocht terwijl ik toch de goedkoopste ben op de markt.

• Vecodo
GerbenKwakkel schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:20:
Dat heb ik nu met Kompany en Cech, krijg ze ook maar niet verkocht terwijl ik toch de goedkoopste ben op de markt.
Hoeveel vraag je voor Kompany? Welk platform?

• GAITii
Is op PC. Formatie 4-3-3. Ben al niet meer de goedkoopste zo te zien, 1 onder mij heeft 84,500. Ik zelf vraag minimaal 87,000.

Vecodo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:31:
[...]

Is dat een hack/glitch ofzo gister bijna niet kunnen spelen door die quit ellende. Echt F..ing irritant. En waar is die hack tevinden kan jij dat pmmen naar mij dan ga ik EA even stalken op twitter ofzo of we doen dit even met ze allen xD De game gaat zo echt naar de kloten :(

Down grade :*)

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#cXPiqKk3nIUDi:pc

Lol ben nu gebanned

• Vecodo
Gebanned?
Jep geen hack of wat dan ook maar spammen op het forum. Maar heb een 2de account als jullie dat nouw ook eens zouden doen worden ze misschien wakker.

Verwijderd

goosche schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:09:
Jep geen hack of wat dan ook maar spammen op het forum. Maar heb een 2de account als jullie dat nouw ook eens zouden doen worden ze misschien wakker.
Hoeveel je ook spamt het heeft geen nut.

Onnodige moeite.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:05
Vecodo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:57:
[...]

Bazen team! Denk dat je voor IF's kan gaan?
Thanks voor je reactie:)

Mijn eerste prioriteit ligt op dit moment bij het neerzetten van een goed tweede team, omdat er weinig spelers zijn die op dit moment veel beter zijn dan de spelers die er nu staan en dan ook nog betaalbaar zijn.

FIFA Benelux Administrator

Dat kleine beetje moeite maakt mij niet uit maar als we dat nouw met ze alle doen. Jullie willen toch ook gewoon een potje spelen zonder quit ellende? Want in me eentje lukt het niet. Hoe meer hoe beter.

Hackers moeten verbannen worden uit de game!!!

• jarnoz
is dat op de pc ofzo? ik heb daar totaal geen last van enige waar ik last van heb zijn de mensen die elke cutscene kijken, de rust tijd helemaal gebruiken steeds op pauze drukken als er net een belangrijke pass onder weg is zodat ik steeds te laat ben met reageren enz enz.
Is op de PC. Al dagen. EA doet niks!!!!

Verwijderd

jarnoz schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:51:
is dat op de pc ofzo? ik heb daar totaal geen last van enige waar ik last van heb zijn de mensen die elke cutscene kijken, de rust tijd helemaal gebruiken steeds op pauze drukken als er net een belangrijke pass onder weg is zodat ik steeds te laat ben met reageren enz enz.
Heb ook nergens last van.
Maar de dingen die jij opnoemt heb ik ook.

Als iemand 3x zijn start functie gebruikt bij mij word ik gek, dan zorg ik ervoor dat ik voor kom te staan en ga ik precies hetzelfde doen. Lekker terugnaaien.

• GAITii
Huh ik speel ook op PC maar nergens last van. Pauzeren kan maar 3 keer per match, dus daar zit een limiet aan. Tja en al die scenes afkijken... het is niet verboden, maar wel irritant dat begrijp ik. Verder als hij irritant is doe ik het dubbel zo hard terug zoals extra lange goal celebrations.

Verwijderd

GerbenKwakkel schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:02:
Huh ik speel ook op PC maar nergens last van. Pauzeren kan maar 3 keer per match, dus daar zit een limiet aan. Tja en al die scenes afkijken... het is niet verboden, maar wel irritant dat begrijp ik. Verder als hij irritant is doe ik het dubbel zo hard terug zoals extra lange goal celebrations.
Thats what I said.
Jullie spelen zeker niet in de 1ste divisie?

• GAITii
Alleen maar 1ste divisie.

• Vecodo
Wat je regelmatig ziet is dat een speler een rare opstelling heeft (GK als ST). Je start de game en als de kick-off is geweest verlaten zij de wedstrijd. Zij krijgen dan coins en er gaan geen contracten en fitheid vanaf!
Easy manier dus om telkens paar 100 coins te krijgen. Zij doen dit hele dagen zodat zij ontzettend veel geld hebben en de beste spelers kunnen kopen (Messi, Ronaldo en ga zo maar door).

Is heel vervelend. Valt naar mijn mening onder cheaten.

Cutscene volledig kijken en drie keer op start drukken per wedstrijd, tja dat hoort er bij en valt bij mij niet onder cheaten. Ik gebruik de cutscene's vaak om even wat drinken in te schenken!

Van het zelfde laken een pak zijn spelers die op 1-0 voorsprong komen en vervolgens de bal alleen nog maar achterin rondspelen. Of ze schermen bij de lijn de bal af. Hierdoor maak jij een sliding en hebben zij de bal weer met ingooien.

Tja...... leuk, nee!!! vervelend, ja.... maar cheaten, nee!

• GAITii
Wist niet eens dat dat kon...? Dat je dus na de aftrap kon leaven en zo punten krijgt. Slecht EA? JA!

• Riemer
Voor mij reden om geen seasons meer te doen en alleen nog toernooi te spelen. Werd er helemaal para van dat ik elke keer direct na de aftrap weer terug kon.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:57
Daarom ben ik ook gestopt met Ultimate Team.

Het is gewoon niet leuk meer als ik na 5 wedstrijden 4 leavers heb, waardoor ik weer nieuwe contracten moet kopen. Ook het feit dat het spel verschrikkelijk lagt op momenten dat ik de bal heb, maakt het spel niet leuker op.

Speelstijl van de meeste tegenstanders is ook voorspelbaar maar tegelijkertijd ook vaak onhoudbaar. De belachelijke prijzen op de PC versie helpen ook niet mee. Daarmee doel ik overigens niet op het feit dat er weinig PC spelers zijn, waardoor er minder aanbod, maar veel vraag is. Puur gewoon het feit dat mensen belachelijk hoge bedragen neertellen, zorgt ervoor dat ik wel eeuwig door kan sparen voordat ik die speler kan kopen.

Het is de eerste keer dat ik Fifa heb gekocht, en ik hoop gewoon dat het volgend jaar beter is. Ik heb het gevoel dat FUT een beetje afgeraffeld is, zeker na al het onderhoud wat plaatsvond voor 2013.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
jammer dat dit weer bij de pc gebeurt op de console bijna geen last van quiters alleen als je met 3-0 voorkomt quit er weleens iemand...

Burp

Sercan45 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 01:52:
[...]

Ik ben er al achter gekomen. Het zijn Cheaters.

Op een forum dit reactie gevonden:

it's a cheat with a trainer
they make a freak team , get in the game the trainer now will get you disconnected and win the game so you win coins , when the contracts are off quick sell the players and bring others .. with 7 contracts players you can win a season even if they are bronze .
there is a video posted under another subject explaining what I'm talking about and EA didn't do anything for this , so the 1st solution is to wait for ea to block this thing (maybe they wont) and the 2nd is don't play FUT or play FUT tournemants , and by the way there is no so much money in tournemants to do this cheat there that's why you are facing this in FUT seasons .
I wont send you the video just to try making a limit for cheaters that are ruining the game , you can search for it .

Ook deze filmpje waar een cheater laat zien hoe het moet:
YouTube: Fifa 13 Ultimate Team Cheat Trainer FIFA13DELTA10FY

Jammer dat dit cheat ook bestaat. Dus word even afwachten voor mij.
Hopen dat EA er zo snel mogelijk wat aan gaat doen.
het is deze cheat.

• GAITii
En zulke mensen worden dus niet verbannen?

Nee die cheat is al 3 maanden uit EA doet niks. Dus ik spam de boel onder en nu is twitter aan de beurt doen jullie mee? Maar weet niet zo goed hoe het werkt lol Ben natuurlijk wel undercover }:|

[ Voor 61% gewijzigd door goosche op 31-01-2013 17:02 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
dat is altijd zo klote...
ea komt met de game er zijn meteen problemen patch 1.02 komt uit...

Vervolgens 3 maanden later patch 1.03 en dan is het op met de koek hoeveel cheats en glitches er ook in zitten.

Burp

Verwijderd

Denk dat vele coins ook doorverkopen enzo. Marktplaats staat er vol mee..
David Beckham Signs with Paris Saint-Germain: LIVE PRESS CONFERENCE
YouTube: David Beckham Signs with Paris Saint-Germain: LIVE PRESS CONFERENCE

WTF

• jarnoz
die marktplaats aanbiedingen zijn allemaal nep.
dacht ook een keer makkelijk coins te kopen maar omdat ik via marktplaats altijd al achterdochtig ben wilde ik afspreken om het in persoon af te handelen.
Krijg ik een mail dat hij op texel woonde en dat het lastig werd.
Ik had terug gemaild dat ik bijna 3x per week op texel ben om te kite surfen en dat het dus geen probleem was.
uiteraard geen reactie meer terug.
Volgende advertentie exact hetzelfde en of je even met een onbeveiligde paysafecard wil betalen of een psn kaartje.
Ja daar trap ik niet in natuurlijk dan zou ik de code moeten geven en hij zou dan de coins sturen ja mazzel....

Verwijderd

mijn dreamteam: http://www.futhead.com/fifa/squads/5014064/#squad-player

Mijn huidige team: http://www.futhead.com/fifa/squads/5014281/

Heb dus nog eventjes te gaan...

Verwijderd

iemand intresse in spelers of wat oins pm me

ben er klaar mee ....

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 19:18:

ben er klaar mee ....
welk platform? En je maakt een account speciaal aan voor dit? Beetje vaag? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 31-01-2013 19:23 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50

ben er klaar mee ....
Waarom kap je eigenlijk?
Als je wat kwijt moet, ik speel toevallig ook pc ;)

ben er klaar mee ....
PM

Verwijderd

Gisteren met deze squad voor de 4e keer de 1e divisie gewonnen!

http://www.futhead.com/fifa/squads/5041026/

Forza dortmundd! Dit clubje speelt gewoon heerlijk, elke speler vecht voor de bal.

Was wel super spannend trouwens, had nog 2 wedstrijden moest nog 2 punten.
De eerste wedstrijd stond ik 1-0 voor en de tegenstander maakt in de laatste minuut 1 doelpunt.
Bij de 2e wedstrijd stond ik 2-0 voor dus ik dacht deze is binnen. Scoort hij de laatste 10 minuten 2 keer uit een corner, maar een gelijkspel was voldoende voor de titel! _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 09:42 ]

• GAITii
Zo heb weer redelijk veel gehandeld. Op dit moment een dikke 180K. Maar wat is nou het juiste om te doen? Zit zelf te denken om het team te verbeteren, maar andere kant een nieuw team is ook leuk. Wat zouden jullie doen, om FUT weer een beetje aantrekkelijk te maken met die 180K, doorsparen, nieuw team, of huidig team verbeteren? Heb nu op dit moment dit team:

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#cpBFDWsEnIU4t:pc

[ Voor 13% gewijzigd door GAITii op 01-02-2013 11:16 ]

Verwijderd

Ik had gisteren als eerste IF Ronaldo! Kicken zeg! :D Verkocht voor 3.1 miljoen coins, eigen team beter gemaakt en voor 6 ton ofzo aan het handelen :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:40:
Ik had gisteren als eerste IF Ronaldo! Kicken zeg! :D Verkocht voor 3.1 miljoen coins, eigen team beter gemaakt en voor 6 ton ofzo aan het handelen :P
Teeeeeeeeeeering :/

• GAITii
Luckyboy :9~

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:39
En ik al in m'n handjes knijpen toen ik na 20 pakjes rotzooi eindelijk een normale Rooney greep :P

Verwijderd

Heb dit jaar 10 in forms ofzo gehad, gisteren weer 2 Salvio en Trapp ofzo :P Echt te ziek

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:49:
Heb dit jaar 10 in forms ofzo gehad, gisteren weer 2 Salvio en Trapp ofzo :P Echt te ziek
Ben blij dat tenminste IEMAND dat geluk heeft, want ik heb het niet. :/

Verwijderd

Vorig jaar had ik 1 IF wel een hele dure maar ik geloofde ook heel lang niet dat je zoveel geluk kon hebben tot ik Ronaldo kreeg gisteren :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nice! Alleen ik wil geen risico's nemen om packs te openen, al was het erg verleidelijk tijdens de happyhour. Maar ik heb nooit geluk met packs. Enigste beste uit een pack was Sanchez. :/

Verwijderd

iPodKiller schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:00:
[...]

Nice! Alleen ik wil geen risico's nemen om packs te openen, al was het erg verleidelijk tijdens de happyhour. Maar ik heb nooit geluk met packs. Enigste beste uit een pack was Sanchez. :/
Mijn beste uit een pakje was Mirallas, geloof me jullie hebben meer geluk dan ik.

Verwijderd

iPodKiller schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:00:
[...]

Mja best gelul eigenlijk. Het is de wet van de variantie. Open er maar eens 100-200 achterelkaar, wedden dat je amper verlies maakt? Iedereen krijgt goede spelers op de lange termijn, alleen de een krijgt ze sneller als de ander.

Vorig jaar heb ik ruim 1000 pakjes geopend (dit jaar al veel meer trouwens) en mijn beste speler was een 84 rated speler. Totdat ik op het einde ineens IF Torres kreeg van 500k wat alles goedmaakte.
Pagina: 1 ... 63 ... 82 Laatste