"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Headers waarbij ik in balbezit wil blijven (sturen naar een andere speler) doe ik altijd met A. Dit werkt prima bij mij.
Guys, ik heb wat info die ga ik met jullie delen. Toen ik het las, dacht ik damnnnz wat weet ik weinig over fifa shizzle. Hieronder een paar tips. MIsschien bekend voor sommigen...
Ingooi:
From the throw in aim for a player but rather than throw it press the left bumper. You are now controlling the player you were aiming at not the thrower. You can move that player anywhere on the pitch and the thrower will follow his movement. Now you have a few options. You can throw it to the player using the methods below or you can press the left bumper again. Now the player will move around as normal and you are controlling the thrower only again.
Verwijderd
(Kan overgens ook RB zijn, weet niet precies uit me hoofd. Doe t altijd gewoon)
Ja idd.
ff snel LT+RT om vrij te lopen, dan voor een verdediger komen en volgens mij hou ik idd ook LB erbij in.
of RB voor wat riskantere doelpoging
LB met koppen? is dat dan een boogballetje?cypher21 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:48:
ah op die fiets.
Ja idd.
ff snel LT+RT om vrij te lopen, dan voor een verdediger komen en volgens mij hou ik idd ook LB erbij in.
of RB voor wat riskantere doelpoging
Verwijderd
Met A?!Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:42:
[...]
Gewoon met A, en vantevoren wat vrijheid opzoeken. Het 'mikken' is soms wel lastig maar doe je met LS.
Op goal koppen doe je met B (voor de mensen met PES instellingen met X) en inderdaad richten met LS.

Doen!xamirz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:58:
Iemand ervaring met Rooney op Cam boyz?
geen ervaring mee trouwens, wel met podolski
Ik ben ook voor Rooney aan het sparen voor op mijn CF positie, alhoewel Suarez het bij mij op CF ook geweldig doet.xamirz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:12:
Ik ga hem halen. Ik denk dat die veel goeds gaat doen met zijn High\High workrate.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dit is mijn italiaanse team nu, ik heb nog wel De Sanctis en Ambrosini achter de hand. Alleen weet ik niet hoe ze spelen want de router is dood aant gaan dus hij flikkert me telkens uit een wedstrijd. Alleen de linksback positie kan nog duidelijk beter en naast Samuel wil ik Chiellini hebben maar die kost wel wat
Een Serie A team zonder Chiellini is geen Serie A teamHamburgerHenk schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:45:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1372960/
Dit is mijn italiaanse team nu, ik heb nog wel De Sanctis en Ambrosini achter de hand. Alleen weet ik niet hoe ze spelen want de router is dood aant gaan dus hij flikkert me telkens uit een wedstrijd. Alleen de linksback positie kan nog duidelijk beter en naast Samuel wil ik Chiellini hebben maar die kost wel wat
Hmmm, ik zou voor Rm maggio halen, minder speed dan je huidige maar wel veel beter. Verder wil ik je voorstellen aan een GOD.HamburgerHenk schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:45:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1372960/
Ogbonnaaaaaaaaaa
Verwijderd
http://www.ea.com/intl/fo.../show-off#hAHwxNQov2H:360
wat zouden jullie anders doen?
hahaxamirz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:20:
En oh ja je moet absoluut geen Barzagli in je team doen. Vet slechthaha
nja, oordeel zelf:
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/5938/1674
Ik zou ogbonna vervangen voor BarzagliVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:22:
Nog een keer mn squad veranderd...
Moet zeggen dat 4-1-2-1-2 mij niet de meest ideale opstelling voor een Serie A team lijkt.
Daarnaast is di natale beter dan klose (vind ik)
[ Voor 19% gewijzigd door cypher21 op 21-11-2012 13:25 ]
Niet luisteren die cypher heeft geen verstand van fifa.
Jij speelt toch ook op xbox? zo ja, wat s je user??
BuffonVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:22:
Nog een keer mn squad veranderd...
[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 21-11-2012 13:31 ]
Ja dat kan vast wel, maar zoveel coins heb ik nog nietEricNL schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:02:
[...]
Een Serie A team zonder Chiellini is geen Serie A team. Chielini is echt een must-have voor elk Serie A team.
Buffon is idd een baas!
als ik fifa ga spelen voeg ik je wel ff toe, je gt staat in je handtekening.xamirz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:25:
[...]
Niet luisteren die cypher heeft geen verstand van fifa.joke
Jij speelt toch ook op xbox? zo ja, wat s je user??
De mijne is mijn echte naam (stom, maar ooit op xbox 1 aangemaakt, en kost 800 punten om te veranderen
Ben momenteel meer CODBO2 aan het spelen, maar misschien dat ik vanavond wel ff Fifa erin gooi, ben daarna voor het werk weg, en maandag pas weer terug
[ Voor 64% gewijzigd door cypher21 op 21-11-2012 13:29 ]
EINDELIJK iemand met fifa verstand. Goeie CB's klasse.
Waarom geen di natalae?
Verwijderd
Vind hem niet fijn spelen.xamirz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:33:
[...]
EINDELIJK iemand met fifa verstand. Goeie CB's klasse.
Waarom geen di natalae?
Heb een squad gemaakt op futhead hoe ajax er nu ongeveer uit zou zien, als ze evenveel geld hadden als manchester city. Let niet op de posities!
http://www.futhead.com/fifa/squads/1373935/
Geef deze squad maar een +1 zodat heel de wereld kan zien dat ajax nogsteeds geweldige voetballers opleid!
http://www.futhead.com/fifa/players/11542/
Verwijderd
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#jIZFQSvRnIcAE:ps3
vandaag Pato, Giovinco (LM) en Nocerino (CDM) gehaald.
Zie: http://www.ultimateteam.c...ovember-21st-fifa-13.html
[ Voor 52% gewijzigd door Cerberi op 21-11-2012 15:44 ]
Maar het niveau van de eredivisie is gewoon poep
Toch een El Shaarawi
Matig TOTW (op Benzema na)
Gaat toch niet om niveau van de competitie, anders zouden er nooit silver/bronze spelers if worden...cypher21 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:48:
Ligt niet aan EA.
Maar het niveau van de eredivisie is gewoon poep![]()
Toch een El Shaarawi
Matig TOTW (op Benzema na)
Narsingh scoort volgens mij al 3 wedstrijden op rij, Bony verdient wel een SIF...
klopt Maar aangezien NL vrij klein is, in vergelijking met Engeland Duitsland en Brazilie bijvoorbeeld. zullen ze juist de zilveren en bronzen spelers van die competities eerder IF maken dan de eredivisie spelers.Cerberi schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:52:
[...]
Gaat toch niet om niveau van de competitie, anders zouden er nooit silver/bronze spelers if worden...
Narsingh scoort volgens mij al 3 wedstrijden op rij, Bony verdient wel een SIF...
Bony verdiend idd een SIF!
afgelopen weekend was hij niet heel top, maar legde er toch twee in tegen NEK
Eerder hadden ze altijd een garantie wbt competities, maar de afgelopen weken zijn het echt alleen maar de vier grote competities (en brazilie dan) met IF's. Binnenkort dus wel een 100% IF BPL team, maar de kleinere competities blijven daarmee achter. En dat vind ik jammer.cypher21 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:54:
[...]
klopt Maar aangezien NL vrij klein is, in vergelijking met Engeland Duitsland en Brazilie bijvoorbeeld. zullen ze juist de zilveren en bronzen spelers van die competities eerder IF maken dan de eredivisie spelers.
Bony verdiend idd een SIF!
afgelopen weekend was hij niet heel top, maar legde er toch twee in tegen NEK
ok "ODW" dan
Ja, ben ik wel met je eens.Cerberi schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:55:
[...]
Eerder hadden ze altijd een garantie wbt competities, maar de afgelopen weken zijn het echt alleen maar de vier grote competities (en brazilie dan) met IF's. Binnenkort dus wel een 100% IF BPL team, maar de kleinere competities blijven daarmee achter. En dat vind ik jammer.
Vorig jaar hielden ze zich daar goed aan. Gok dat het wel recht getrokken gaat worden
[ Voor 145% gewijzigd door cypher21 op 21-11-2012 15:57 ]
Waarom?
- Sneijder is een 'playmaker'. Kan dus de dodelijk steekballen beter geven. En Hamsik is dit niet (hij heeft de trait niet).
Op pc verkocht voor rond de 40k dus zal wel iets minder zijn op andere systemenafca123 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:08:
Net balotelli in een gold pack. 3-4-3. Hoeveel is deze waard ?
heb chielini al maar wie zal ik er naast zetten?
walter samuel if? of zijn er betere opties?
welke spits moet ik kiezen?
ik speel 4-5-1 dus zat zelf aan milito if te denken?
cavani of milito?
[ Voor 8% gewijzigd door jarnoz op 21-11-2012 19:17 ]
Heb ik inderdaad ook al een aantal keer gehad. Ik speel op de PC.Kluutmaran schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:18:
Meer mensen last van dat je connectie verliest als de wedstrijd al afgelopen is en je eigenlijk gewonnen hebt maar je toch nog een disconnect en verlies krijgt? Dus je hebt de 3 punten al lang en breed in de pocket, scheids fluit af, je ziet de punten die je spelers krijgen en MOTM is gekozen en alsnog krijgt je tegenstander de overwinning, jij een verlieswedstrijd en een slechtere muliplier terwijl ik tijdens wedstrijden nooit een disco heb? Op PS3 that is...
Overigens andere mensen die geen pakjes kunnen kopen via de WebApp?
Barzagli of Ogbonnajarnoz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:00:
welke cb voor een serie a team?
heb chielini al maar wie zal ik er naast zetten?
walter samuel if? of zijn er betere opties?
Buffon en Giovinco (LM) staan nog op mijn lijstje. In de spits zoek ik nog een ander type spits, misschien Cavani of Balotelli?
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#evVNue9enH8xo:ps3
verbeterpunten?
heb nog 600k over.
greets
Verwijderd
Snap echt niet hoe jullie aan al die coins komen.. Heb net 20K bij elkaar... Ben nu aan het sparen voor dit team http://www.futhead.com/fifa/squads/1392371/jarnoz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:46:
zo mijn bpl team is weg ga weer naar serie a!
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#evVNue9enH8xo:ps3
verbeterpunten?
heb nog 600k over.
greets
Hoop dat ik het binnenkort voor elkaar heb
mijn hele bpl team vandaag verkocht met bijna 100k winst.
als ik een team maak doe ik rustig aan met aankopen zodat ik altijd de goedkoopste speler vind.
mocht het team dan toch niet lekker spelen maak ik altijd winst in plaats van er geld op toe te geven.
dan maakt veel switchen ook niet uit altijd winst!
koop ook af en toe gewoon voor de lol een rooney voor weinig of een alba, benzema enz enz als je goed en geduldig zoekt ben je meestal wel goedkoop uit en maak je snel 10 tot 20k winst.
Verwijderd
Kijk en dat geluk heb ik dan ook nog nooit gehad...Thijmeus schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:34:
Haha dat is altijd wel mooi. Had nog 150 punten over voor een pakje (ooit wat punten gehaald). In een reflex druk ik per ongeluk op de button 'kopen met 7500 coins'. Zit er een Kompany in!
Ah joh, komt vanzelf op een onverwacht moment!
Ik besloot gister ook om 2 pakjes te kopen: 2x achter elkaar Yaya Toure!Thijmeus schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:44:
Ja te onzin voor woorden, maar ben er blij mee!
Ah joh, komt vanzelf op een onverwacht moment!
ook nog wat andere formatiekaartjes.
en had Ivanovic er ook nog bij zitten, al met al wel winst mee kunnen maken

Een unlock voor één bronze item. Iemand dit ooit gehad / gezien?
Edit: linkje voor degene die het niet kunnen zien.
[ Voor 22% gewijzigd door chengbondkwok op 22-11-2012 08:54 ]
Ho dan! Dat is wel lekkerEricNL schreef op donderdag 22 november 2012 @ 05:49:
[...]
Ik besloot gister ook om 2 pakjes te kopen: 2x achter elkaar Yaya Toure!
Ik snap de berekening erachter niet helemaal. maar als ik al mijn coins van de trade profit afhaal, dan sta ik op + 70000 coins.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:27:
haha vind het echt knap, ik sta -75000 met trades etc..
En dat terwijl ik een aardig duur team heb staan

Add: Je gelooft het misschien niet, maar de enige die het goed deed was dani alves. Manoman wat een beest..
[ Voor 12% gewijzigd door xamirz op 22-11-2012 09:36 ]
Verwijderd
ja je moet er maar mee kunnen spelen die liga bbva teams... ik kan ook daar niet mee spelen veels te technisch en fysiek te zwak,,, mijn spel is gebaseerd op kracht en snelheid, vandaar mijn voorkeur voor serue a teamsxamirz schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:35:
Gister de grootste fout gemaakt. Namelijk ben ik van BPL overgestapt naar Ligabbva. Het zijn grote namen maar men wat deed ik t slecht met hun. Van divisie 1 naar 2 en in divisie 2 de eerste games verloren. Ik heb ze nu op de trade pile staan. Ik ga lekker terug naar BPL.
[afbeelding]
Add: Je gelooft het misschien niet, maar de enige die het goed deed was dani alves. Manoman wat een beest..
Naar keuze? Of is het een random?chengbondkwok schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:38:
Hmm, ik koop voor de lol een brons pakje zit er dit in:
[afbeelding]
Een unlock voor één bronze item. Iemand dit ooit gehad / gezien?
Edit: linkje voor degene die het niet kunnen zien.
Ik had vorige week in mijn weekly Gold pack (vanwege pre-order) zo'n kaartje voor een extra Gold pack :-).
De meeste probeer ik ook indd ook 5% meer te verkopen maar niet iedereen verkoopt zo makkelijk.Thijmeus schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:48:
Kun je niet beter even de calculator erbij pakken en alle aanschafwaarden x 1.05 doen? Tenminste dat doe ik altijd en dan verkoop ik al mijn spelers in 95% van de gevallen.
Wel een super team! raar dat de resultaten zo tegenvallen...xamirz schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:35:
Gister de grootste fout gemaakt. Namelijk ben ik van BPL overgestapt naar Ligabbva. Het zijn grote namen maar men wat deed ik t slecht met hun. Van divisie 1 naar 2 en in divisie 2 de eerste games verloren. Ik heb ze nu op de trade pile staan. Ik ga lekker terug naar BPL.
[afbeelding]
Verwijderd
het is helemaal niet raar... geef Mancini Barcelona als team om te coachen en je zult zien dat ze er niets van gaan bakken... het ligt aan de spelfilosofie die je hanteerd.Ferdi_lwd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:09:
[...]
Wel een super team! raar dat de resultaten zo tegenvallen...
ghehe, Ook dan draai je verlies hoorThijmeus schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:48:
Kun je niet beter even de calculator erbij pakken en alle aanschafwaarden x 1.05 doen? Tenminste dat doe ik altijd en dan verkoop ik al mijn spelers in 95% van de gevallen.
Als je een speler hebt gekocht voor 100.000 en verkoopt voor 105.000 draai je verlies
EA pakt namelijk 5% van die 105.000 wat neer komt op 5.250
Dus maak je 250 verlies!
Niet zo heel raar hoor. Een middenveld met Xabi - Fabregas - Xavi vereist meer skill om mee te renderen dan een middenveld met Ramires - Toure en laten we zeggen een Fellaini. Snelheid en kracht is immers makkelijker mee te spelen dan technische spelers (vaak wat tragere) spelers.Ferdi_lwd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:09:
[...]
Wel een super team! raar dat de resultaten zo tegenvallen...
Inderdaad! Had ik even over het hoofd geziencypher21 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:24:
[...]
ghehe, Ook dan draai je verlies hoor
Als je een speler hebt gekocht voor 100.000 en verkoopt voor 105.000 draai je verlies
EA pakt namelijk 5% van die 105.000 wat neer komt op 5.250
Dus maak je 250 verlies!
Wat een graaiers toch ook hè
[ Voor 31% gewijzigd door Thijmeus op 22-11-2012 10:28 ]
Bleek maar een free bronze pack te zijn. Toch wel grappig, 2 voor de prijs van 1.
Overigens net kansloos van een Serie A team verloren met m'n budget BPL team... 2-5 werd het, en de manier waarop vond ik zo jammer. Het leek wel alsof alleen ik last heb van een rukconnectie. Daarnaast moet ik overduidelijk investeren in snelle verdedigers, want m'n verdediging werd eruit gerushed door Insigne, Pato, Palacio en de genialiteit van Sneijder
[ Voor 43% gewijzigd door chengbondkwok op 22-11-2012 10:47 ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1403637/
Hij geeft bij Alves 5 chem maar dit is 7.
Dzeko is op zich ook een aardige speler, een target man. Met Med/Low work rates, wat handig kan zijn naast de kleine Aguero. Is ook heel erg goedkoop overigens. Je kunt ook altijd nog voor de NIF Hernandez gaan, want naar mijn mening zit er te weinig verschil tussen de NIF en IF Hernandez. Te veel om 100k extra te betalen in ieder geval.
Maar, hernandez is top als tweede spits in een 2 spitsen opstelling.
Ik zou gewoon een paar potjes proberen welke beter is
Op de één of andere manier vind ik spelen met oa. Bale lang niet zo fijn als met de mindere 'goden'.
Spotgoedkoop met één echte ster en playmaker: David Silva. Moet te doen zijn in divisie 1 lijkt me zo. Work rates zijn ook nog eens perfect.
Verwijderd
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#iBHVa4TxnIbRU:ps3
ik wil nog marchisio, boateng en pirlo... verder nog suggesties iemand ..
Verwijderd
Als je bij fifa statistieken bekijkt zie je toch wat je trade profit is? Dat bedoel ik te zeggen met -75000cypher21 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:09:
[...]
Ik snap de berekening erachter niet helemaal. maar als ik al mijn coins van de trade profit afhaal, dan sta ik op + 70000 coins.
En dat terwijl ik een aardig duur team heb staan
uiteraard, maar mijn trade profit is 584000Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:08:
[...]
Als je bij fifa statistieken bekijkt zie je toch wat je trade profit is? Dat bedoel ik te zeggen met -75000
en ik heb 514000 coins.
Als ik die van elkaar af haal, kom ik op +70000
Dat bedoel ik.
Zou verwachten dat je dan op 0 of lager uit komt (aangezien ik ook voor +/- 600k aan spelers heb gekocht)
Verwijderd
Ik ga je maar eens nadoen denk ik.Thijmeus schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:26:
Ik ga dit maar eens bouwen: http://www.futhead.com/fifa/squads/1404326/#
Op de één of andere manier vind ik spelen met oa. Bale lang niet zo fijn als met de mindere 'goden'.
Spotgoedkoop met één echte ster en playmaker: David Silva. Moet te doen zijn in divisie 1 lijkt me zo. Work rates zijn ook nog eens perfect.
Dat team wat je voor me had samengesteld Bundesliga/BPL werkte toch niet zo lekker namelijk.
Ik hou ook van de cheaper teams!