"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Waardeloos inderdaad. Steeds vaker koop ik maar voor een paar 100 meer BIN om dit gezeik te voorkomen.
Verwijderd
Di Natale voor Cavani uiteraard wel, maar daar gaan we maar even voor sparen
Buffon wordt ook nog even doorsparen.
Ik zou het niet doen. Ik zou Ogbonna gewoon lekker houden. Die man is baasVerwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:45:
Twijfel of ik Ogbonna wel moet vervangen voor Barzagli, Ogbonna is namelijk vele malen sneller, en als er tegen je gecounterd word is Barzagli verre van op tijd.
Di Natale voor Cavani uiteraard wel, maar daar gaan we maar even voor sparen
Buffon wordt ook nog even doorsparen.
Verwijderd
leuk toch, je moet wel iets hebben met je spelers vind ik.
Thanks voor de tips !
dan wordt het een brons 4-3-2-1 K-league team.
Daarnaast wil ik ook weleens makkelijk winnen, dus ben ook begonnen aan een Argentijns zilver/goud team. Mis alleen nog die financienen voor Aguero. voorlopig dan maar Tevez / Milito dan.
Zou ook kiezen voor Ogbonna, als je hem ziet spelen, wat een beest.
beetje een Martins Indi type met iets minder power
Met uiteindelijk nog Di Maria op de RF. Hazard op de LF en Marcelo op de LB positie.
Nog niet genoeg coins voor T. Silva en Ramos in de verdediging helaas of evt. Dani Alves op de RB positie.
Heb je dan nog wel 9 chemistry met Benzema?Thijmeus schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:03:
Dit gaat een aardig mooie squad worden >> http://www.ea.com/nl/voet...show-off#hIoMxrgvnH0Bn:pc
Met uiteindelijk nog Di Maria op de RF. Hazard op de LF en Marcelo op de LB positie.
Nog niet genoeg coins voor T. Silva en Ramos in de verdediging helaas of evt. Dani Alves op de RB positie.
Als het goed is wel, met futhead tenminsteq-enf0rcer.1 schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:09:
[...]
Heb je dan nog wel 9 chemistry met Benzema?
Oke, ik twijfelde omdat je maar 1 speler hebt waarmee je een goede connectie hebt. Maar deze speler speelt dan wel weer in zowel dezelfde competitie als bij dezelfde club. Dus dat zou het inderdaad goed kunnen maken!Thijmeus schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:10:
[...]
Als het goed is wel, met futhead tenminste
Wie komt er nog op het middenveld bij?
Afgelopen week zon 250k aan pakjes geopend. Nog altijd de beste speler Torres
[ Voor 3% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 05-11-2012 12:13 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Sergio Busquets. Een goede CM met Med/Med, bijkomend voordeel dat hij spotgoedkoop is!q-enf0rcer.1 schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:12:
[...]
Oke, ik twijfelde omdat je maar 1 speler hebt waarmee je een goede connectie hebt. Maar deze speler speelt dan wel weer in zowel dezelfde competitie als bij dezelfde club. Dus dat zou het inderdaad goed kunnen maken!
Wie komt er nog op het middenveld bij?
Afgelopen week zon 250k aan pakjes geopend. Nog altijd de beste speler TorresAch ik heb toch geen tijd om te spelen dus ik blijf geduldig
Ja precies, zelfde league en club geeft huge chem. boost.
Wel pech zeg, maar misschien komt na de regen zonneschijn in jouw geval
Ik speel nu 352 en ben wel tevreden. Wat is jullie ervaringen met dit formatie?
Ik speel zelf 3-4-3 met op "links" Ogbonna en op "rechts" Chiellini, maar tegenstanders met snelle wingers overlopen je zo. Ik ben bang dat dat met 3-5-2 niet anders zal zijn, maar ik spreek niet uit eigen ervaring wat betreft 3-5-2.xamirz schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:23:
Na aantal wedstrijden verloren te hebben is het tijd voor een compleet nieuw team met nieuw formatie.
Ik speel nu 352 en ben wel tevreden. Wat is jullie ervaringen met dit formatie?
Ik ben benieuwd, gister 2 wedstrijden gespeeld. Tegen de rust stond ik al 5-0 voor. Beide tegenstanders hadden t wedstrijd verlaten. Totzover erg tevreden.EricNL schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:36:
[...]
Ik speel zelf 3-4-3 met op "links" Ogbonna en op "rechts" Chiellini, maar tegenstanders met snelle wingers overlopen je zo. Ik ben bang dat dat met 3-5-2 niet anders zal zijn, maar ik spreek niet uit eigen ervaring wat betreft 3-5-2.
- Rafael van der Vaart
- Ricky van Wolfswinkel
Geinteresseerd? Stuur me even een DM
In divisie 2 kom je al wat meer mensen tegen die snel counteren en als je lm en rm aanvallend ingesteld zijn word je er met 3 in de back redelijk snel afgetikt.
Ik heb dat toen op weten te lossen door als tactic defensive te kiezen waarbij ik wel merkte dat de cdms achterbleven waardoor je eigenlijk een 5 backs hebt maar waarbij er achterin op de vleugels toch nog heel wat ruimte ontstond. Aanvallen door het midden waren voor de tegenstander kansloos met mijn 2 cdms, dus als je tegen 4-1-2-1-2 speelde dan was mijn team echt baas.
In divisie 1 had ik het met 3-5-2 erg lastig tegen ultra defensive counter teams, ik werd er aan alle kanten afgelopen. Zeker vs 4-3-3 met snelle wings
Heb toen even gekozen voor 4-1-2-1-2 maar ik vond dat erg lastig met veel ruimte op middenveld.
Gisteren overgestapt na aanraden van een medetweaker op 4-3-3 waarbij in de lb en rb kies met medium attack workrate en de cm als CDM. Een CM met medium/high en eentje met high high.
een LW met high/medium
Dit speelt wekrlijk hemels. Ik heb voor de gein ook een gouden team met deze formatie ingezet met alleel 77-78 rated spelers en dan speel je gewoon topteams eraf.
Ter illustratie een quote van een medetweakers welke ik volledig kan beamen nu ik met 4-3-3- de 1e divisie speel nog 4 wedstrijden voor 3 punten (1e keer met nieuwe formatie), terwijl ik met mijn 3-5-2 team vaak nog 3 wedstrijden had voor 9 pt en dat soort onmogelijke opgaves.
strijden voor behoud en soms degradatie
http://www.futhead.com/fifa/squads/868600/#
easy behoud en bijna kampioen
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#hppzecipnH0b3:pc
[ Voor 4% gewijzigd door fstieger99 op 05-11-2012 13:15 ]
The Sartorialist
Je onderste link, "kampioens-team" is een 4-3-2-1 team. Jij hebt het eerder over 4-3-3. Misschien link nog niet bijgewerkt?
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#R3tRzmIStcb:360
Op zich speelt het team lekker, ik vind alleen Remy regenvallen in de spits. Weet iemand een betere oplossing? ik zou natuurlijk kunnen kieze voor RW Ben Arfa en dan Aguëro in de spits, maar dat vind ik met de huidige markt echt zonde van mijn coins. Ik zou ook kunnen kiezen voor Benzema en een franse RW, maar dat is ook nog aan de dure kant op dit moment. Briand op RW heb ik gekocht voor 600 coins, maar die heeft al 7 keer gescoord in 3 wedstrijden, dus op zich ben ik daar wel tevreden mee.
Verwijderd
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#hKFJp1NXtcr:360
Mata wordt mijn eerstvolgende aankoop. Dan wil ik Callejon als CF gaan gebruiken en Mata gewoon als CAM. Verder wil ik Luis Felipe nog als IF kopen.
Iemand verder nog tips of aanmerkingen?
Verwijderd
Misschien Abaumeyang (volgens mij spel ik het goed)? Speelt in Frankrijk en heeft goede stats als spits. Het is wel dezelfde soort spits als Remy. Anders kan je Cisse misschien proberen.pianoman schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:23:
Ik speelde tot nu toe met een zilveren en een gouden team in de 1e divisie, maar het zilveren team verloor te vaak. Dus heb ik een nieuw team gemaakt, Frans getint deze keer:
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#R3tRzmIStcb:360
Op zich speelt het team lekker, ik vind alleen Remy regenvallen in de spits. Weet iemand een betere oplossing? ik zou natuurlijk kunnen kieze voor RW Ben Arfa en dan Aguëro in de spits, maar dat vind ik met de huidige markt echt zonde van mijn coins. Ik zou ook kunnen kiezen voor Benzema en een franse RW, maar dat is ook nog aan de dure kant op dit moment. Briand op RW heb ik gekocht voor 600 coins, maar die heeft al 7 keer gescoord in 3 wedstrijden, dus op zich ben ik daar wel tevreden mee.
http://www.futhead.com/fifa/players/4818/
hoi
Kun je veel beter voor Remy gaan, dat is me toch een beest.pianoman schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:02:
cisse speelt in engeland toch? dan zou ik alleen lavezzi moeten inruilen voor een fransman, maar dat is niet zo erg. die viel ook een beetje tegen. (te licht/slap)
Ik zat hier heel erg te twijfelen tussen Welliton en Pato. Welliton is ongeveer 10k goedkoper, dus dat is ook wel lekker meegenomen. Nu ben ik vooral opzoek naar mensen die met allebei hebben gespeeld.
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/4872/5397
Hij is LV, en van LV kun je wel naar LM. Maar het is niet mogelijk van LV-SP of LV-CA CA-SP oid?
Nee dat kan helaas nietMetZyZteM schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:43:
Weet iemand of het mogelijk is van Lavezzi een spits te maken? Ik wil 'm graag gaan gebruiken in mijn 4-3-1-2 napoli 2011 alike team.
Hij is LV, en van LV kun je wel naar LM. Maar het is niet mogelijk van LV-SP of LV-CA CA-SP oid?
Dan kan ik 'm net zo goed verkopen. Hij is namelijk te slecht in verdedigen voor een LM met 3-4-1-2
Hij is wel slecht in verdedigen ja
gecorrigeerdThijmeus schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:41:
Die formatie heeft geen LM.
Hij is wel slecht in verdedigen ja
moest 3-4-1-2 zijn.
Verwijderd
http://www.futhead.com/fifa/squads/892731/
dit is wat ik in elkaar heb geknutseld. 100 chemisty is wel een must denk ik voor zo'n team.
Robben op rechts en Ribery IF op links zou mij beter lijkenVerwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:18:
even voor de grap, wat is volgens jullie het 'beste' ultimate team, kijkend naar puur cijfers?
http://www.futhead.com/fifa/squads/892731/
dit is wat ik in elkaar heb geknutseld. 100 chemisty is wel een must denk ik voor zo'n team.
en een andere opstelling dan 4-3-3
[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 05-11-2012 20:42 ]
In deze opstelling zou Dede 9 chemistry moeten hebben, niet dus.
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#SUuxajDbnH01h:pc
Braziliaanse manager opstellen?
[ Voor 24% gewijzigd door cypher21 op 05-11-2012 21:35 ]
Ook geen zin om die vette hybrid af te breken
Dit is mijn huidige team. Wil misschien nog Schweinsteiger voor Khedira, en Reus CAM maken i.p.v. Müller zodat Benzema in de spits kan. Iemand nog suggesties?
Dembele, Rio Ferdinand en Lampard verdeeld over 2 gratis pakjes
De miljoen komt dichter bij!
Verwijderd
Soms doet de web app raar met chem, ook paar keer gehad dat ie eerst 7 had en even gewisseld met een andere speler daarna weer teruggezet en toen had ie wel 9.Thijmeus schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:39:
Geen effect helaas. Maar goed, één speler met 7 chem. is geen big issue denk ik..
Ook geen zin om die vette hybrid af te breken
Je kan het altijd ff proberen.
Hij is af: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#ghqG0BYnnH06g:pc
Ben er wel zeer tevreden mee, een mooie squad. Echter jammer dat Dede en Hazard 7 ipv 9 chem. hebben, maar daar kan ik wel mee leven.
Wissels komen met de tijd wel, zijn redelijk overrated omdat je fitness kaartjes hebt.
Ben benieuwd hoe het gaat spelen.
Verwijderd
Om Dede op 9 chem te krijgen zou je nog Miranda kunnen nemen, maar Pepe is wel baas.Thijmeus schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:36:
Helaas, werkt ook niet
Hij is af: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#ghqG0BYnnH06g:pc
Ben er wel zeer tevreden mee, een mooie squad. Echter jammer dat Dede en Hazard 7 ipv 9 chem. hebben, maar daar kan ik wel mee leven.
Wissels komen met de tijd wel, zijn redelijk overrated omdat je fitness kaartjes hebt.
Ben benieuwd hoe het gaat spelen.
Wel mooi team!
Ik heb zelf Pato in mijn Serie A team, maar ik moet zeggen dat hij me erg tegen valt. Het is wel mijn topscoorder, maar naar mijn idee heeft hij ontzettend veel grote "blunders". Finesse shots van net buiten de 16 welke gewoon meters over of naast vliegen. Ik gebruik ook steeds vaker Matri, maar daar heb jij denk ik niks aan.eskymomo schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:23:
Ben voor mijn Braziliaanse team op zoek naar een nieuwe spits/striker
Ik zat hier heel erg te twijfelen tussen Welliton en Pato. Welliton is ongeveer 10k goedkoper, dus dat is ook wel lekker meegenomen. Nu ben ik vooral opzoek naar mensen die met allebei hebben gespeeld.
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/4872/5397
Welliton heb ik zelf niet mee gespeeld, ik weet alleen wel dat ik een hekel heb aan die gozer omdat die ook zo snel is
Je zou denken 3 cb is te weining, maar heb 1 game verloren. Ik ben wel tevreden met deze formatie..
Goed gedaan! Netjes ook met 3 CB's.xamirz schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:12:
Gister toch division 1 gewonnen met mijn 3-5-2 opstelling. 7-2-1
Je zou denken 3 cb is te weining, maar heb 1 game verloren. Ik ben wel tevreden met deze formatie..
Maar wat je zegt klopt. Mijn broeder speelt ook met 3 verdedigers en is nu beter aan het verdedigen dan toen hij nog met 4 verdedigers speelde. En zelf win ik vaak nog makkelijker van iemand met 4 verdedigers dan iemand die er maar 3 heeft.. Dat mannetje meer op het middenveld of de aanval valt ook niet te onderschatten imo.
Ik heb een budget van 150k. Wat is een leuk team wat ik kan bouwen. Iemand een goeie tip?
Ik heb nu een Ligue 1 team, maar heb dat wel gezien nu.
Alvast bedankt!
Geld speelt in principe geen rol en het liefst haal ik gewoon Messi.. maar er zijn grenzen. Heb nu 180k
Dit is mijn huidige team
Ik hoor graag van jullie, hoe jullie hier over denken
LW => ST gaat niet. Iniesta valt af dus. Ik zou zeggen ga naar Benzema. Heb je ook nog eens speed.Satom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:52:
Zit met een kleine dilemma, ik ben aan het kijken wat voor speler ik voor mijn team kan gebruiken in de spits (ST), zat zelf aan het volgende te denken (klik). Heb Iniesta er ook tussen staan, misschien iets om voor hem een LW -> ST kaartje te halen? Of anders Benzema..
Geld speelt in principe geen rol en het liefst haal ik gewoon Messi.. maar er zijn grenzen. Heb nu 180k
Dit is mijn huidige team
Heb gisteren Welliton voor 8k kunnen kopen, dus dat vond ik wel een mooie deal. Spaar liever met de rest van het geld door voor Hulk.EricNL schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:03:
[...]
Ik heb zelf Pato in mijn Serie A team, maar ik moet zeggen dat hij me erg tegen valt. Het is wel mijn topscoorder, maar naar mijn idee heeft hij ontzettend veel grote "blunders". Finesse shots van net buiten de 16 welke gewoon meters over of naast vliegen. Ik gebruik ook steeds vaker Matri, maar daar heb jij denk ik niks aan.
Welliton heb ik zelf niet mee gespeeld, ik weet alleen wel dat ik een hekel heb aan die gozer omdat die ook zo snel is.
Denk het dan ook, Iniesta als wissel of (Pedro gaat op wissel) op LWxamirz schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:03:
[...]
LW => ST gaat niet. Iniesta valt af dus. Ik zou zeggen ga naar Benzema. Heb je ook nog eens speed.
Het is heel raar wat ik nu ga zeggen.Satom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:10:
[...]
Denk het dan ook, Iniesta als wissel of (Pedro gaat op wissel) op LW
Iniesta op LW is niet voldoende(In fifa world)
Real World klaart ie iedereeeeeeeeeen, maar goed
Neem Falcao en koop betere middevelders Febregas en Alonso. Je verdediging mag opzich ook wel versterking gebruiken. Bijv dit http://www.futhead.com/fifa/squads/908389/#squad-playerSatom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:52:
Zit met een kleine dilemma, ik ben aan het kijken wat voor speler ik voor mijn team kan gebruiken in de spits (ST), zat zelf aan het volgende te denken (klik). Heb Iniesta er ook tussen staan, misschien iets om voor hem een LW -> ST kaartje te halen? Of anders Benzema..
Dit is mijn huidige team
Gister voor rond de 5k dit team gekocht speelt zeer fijn.
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#cb8b9Zm1nH1jZ:pc
[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 06-11-2012 10:22 ]
Nu je het zo zegt, realiseer ik mij dat je helemaal gelijk hebt!xamirz schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:12:
[...]
Het is heel raar wat ik nu ga zeggen.
Iniesta op LW is niet voldoende(In fifa world)
Real World klaart ie iedereeeeeeeeeen, maar goed
Oké! Benzema dan als wisselspeler erbij, dat kan waarschijnlijk geen kwaad. En inderdaad, verdediging en middenveld moeten nog verbeterd worden. Ik ga gelijk op de markt zometeen even rondkijkengoosche schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:14:
[...]
Neem Falcao en koop betere middevelders Febregas en Alonso. Je verdediging mag opzich ook wel versterking gebruiken. Bijv dit http://www.futhead.com/fifa/squads/908389/#squad-player
Misschien nog een tip om Marcos (CM) te vervangen?
http://www.futhead.com/fifa/squads/908651/#squad-player
Al in bezit van:
- Aguero
- Hernandez
- David Luiz
De duurste aankopen zullen dus David Silva en Yaya Toure worden, maar ik denk dat dat wel moet gaan lukken.
Voor alsnog heb ik nu op RB Glen Johnson staan (en als backup Rafael). Voorlopig heb ik ook naast David Luiz Jagielka staan.
Op de bank heb ik nu nog Sturridge, maar die zou best wel eens kunnen blijven omdat hij lekker snel is.
Ik zou een ding veranderen, namelijk Clichy. Namelijk het volgende, elke bal op tweede pal of eerste pal verliest hij qua koppen en meestal is dat goal voor de tegenstander. Ik heb veel wedsrijden verloren zo.EricNL schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:38:
En dit gaat mijn BPL team worden:
http://www.futhead.com/fifa/squads/908651/#squad-player
Al in bezit van:
- Aguero
- Hernandez
- David Luiz
De duurste aankopen zullen dus David Silva en Yaya Toure worden, maar ik denk dat dat wel moet gaan lukken.
Voor alsnog heb ik nu op RB Glen Johnson staan (en als backup Rafael). Voorlopig heb ik ook naast David Luiz Jagielka staan.
Op de bank heb ik nu nog Sturridge, maar die zou best wel eens kunnen blijven omdat hij lekker snel is.
Heb je misschien dan ook een suggestie voor Clichy? Evra of Ashley Cole?xamirz schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:47:
[...]
Ik zou een ding veranderen, namelijk Clichy. Namelijk het volgende, elke bal op tweede pal of eerste pal verliest hij qua koppen en meestal is dat goal voor de tegenstander. Ik heb veel wedsrijden verloren zo.
Niet allemaal, Richaards, ivanovic, Evra en die van liverpool, ben zijn naam vergeten. Die zijn redelijk snel of hebben een snelle sprint speed en ze kunnen ook goed koppen.Thijmeus schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:49:
Is dat niet met elke back zo? Omdat alle snelle backs redelijk klein zijn
Maar dat klopt, maar dan lever je toch aardig in op snelheid.
Ik heb daar iig weinig last van, maar heb dan ook twee vrij grote CB's en RB.
True. Het is indd wat je fijner vindt en hoe je verdedigt.Thijmeus schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:53:
Enrique.
Maar dat klopt, maar dan lever je toch aardig in op snelheid.
Met Evra had ik eerlijk gezegd niet het gevoel dat die erg langzaam was.
Gegarandeerd minder kopgoals tegen
Niet in mijn geval. Gister div 1 gewonnen. 7-2-1cypher21 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:59:
Maar wel gegarandeerd eruit gelopen worden door pace teams
Als je het goed doet word je echt niet uitgelopen.
Ik zeg niet dat je er altijd uitgelopen wordt. Maar als ik zie dat zeker 2/3e online met supersnelle vleugels en spitsen speelt, blijft het wel een risico
Zelf speel ik voornamelijk FUT Seasons, Gisteren een paar toernooitjes gestart.
Viel me op dat het niveau bij toernooien een stuk hoger dan bij seasons
[ Voor 27% gewijzigd door cypher21 op 06-11-2012 11:03 ]
Het waren allemaal wel division 1 tegenstanders en vaak met snelle spitsen. Maar goed. Ik vind het totzover lekker spelen.cypher21 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:02:
Tsja, lag misschien aan je tegenstander, geen idee.
Ik zeg niet dat je er altijd uitgelopen wordt. Maar als ik zie dat zeker 2/3e online met supersnelle vleugels en spitsen speelt, blijft het wel een risico
Ik heb het in ieder geval nooit makkelijk tegen 352 formaties. Ook tegen mijn broer, waar ik van won toen hij met 4 defenders speelde. Werd het direct veel moeilijker toen hij met een 352 formatie aantrad..
Liga BBVA,
had eerst 41212 maar omgebouwd naar 352. Nog niet mee gespeeld, ben benieuwd of Pique niet te ver naar voren gaat staan, ivm workrates.
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#iHSF3YaPtr4:360
Braziliaans team, waarmee ik eindelijk eens de cup heb gewonnen
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#c1H7rPWptr6:360
OP formatie?Thijmeus schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:05:
Volgens mij valt het inderdaad echt mee. 352 wordt gezien als een OP formatie, dit komt omdat de ruimte tussen keeper en CB's klein is. Verder als je CB's sterk en relatief snel zijn, komt met goed verdedigen een winger er nauwelijks aan te pas. CDM's fungeren als extra defenders.
Ik heb het in ieder geval nooit makkelijk tegen 352 formaties. Ook tegen mijn broer, waar ik van won toen hij met 4 defenders speelde. Werd het direct veel moeilijker toen hij met een 352 formatie aantrad..
Kan aan mij liggen, maar wat bedoel je met OP...overpowered?
Maar op internet wordt in ieder geval altijd gesproken van een 'boring' formation, was ook al popular in FUT 12. Ik ga het binnenkort ook maar eens proberen, gewoon met een goedkoop 15k team.. om te kijken hoe het speelt.
Spelen jullie gewoon heel veel, en hebben jullie dan gigantisch geluk met het openen van pakjes, of verdienen jullie je coins met traden? Tips zouden welkom zijn, want tenzij ik een keer een klapper (bijvoorbeeld Aguero) uit een pakje trek, kom ik vaak niet boven de 20k coins...
Zou ik dan misschien mogen vragen hoe jij zoekt op de Auction House? Zoek je echt naar specifieke spelers (met Pace bijvoorbeeld) en vergelijk je dan met de prijs die FUTHead aangeeft?goosche schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:38:
Ik koop nooit pakjes!!! Maar dit is de tijd op in teslaan. Net walker gekocht voor 200 heheheh
Dat is waar, ik moet nog verder investeren in de middenvelders, Cesc Fabregas en misschien Özil? En dan Özil links mid, voor Alba.. dus dan word middenveld Özil, Alonso, Fabregasgoosche schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:31:
De marcos lijkt mij een fijne speler met jou opstelling want snelheid kan je goed gebruiken. Want die andere 2 zijn best wel traag en je hebt Jordi op de LB staan en die wilt wilt altijd graag naar voren meedoen aan de aanval.
Ik speel op de PC. Meestal kies ik de verdediging van een club. En check de prijs na op FUT. Want aanvallers kan je bijna geen winst mee halen. Gister Benzema gekocht voor 73000 en verkocht voor 77500.EricNL schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:39:
[...]
Zou ik dan misschien mogen vragen hoe jij zoekt op de Auction House? Zoek je echt naar specifieke spelers (met Pace bijvoorbeeld) en vergelijk je dan met de prijs die FUTHead aangeeft?
Winst is dus bagger maar 625 coins. Heb net bijv 3 Kabouls gekocht voor 5800 waarde is 6500 per stuk. Dus heb straks waarschijnlijk een winst van 11k. Dus met kleine bedragen heb je meer winst.
En ik zoek zeldzame spelers op. Gister castanios ofzo Spits van Fc Twente voor 2200 gekocht en hij is vanochtend verkocht voor 12k. Maar opzich heb ik niet zoveel coins hoor 150k maar. En mijn duurste speler in mijn team is Pique. Maar heb wel veel teams rond de 14 stuks.
Met pakjes kopen heb nooit geluk mee duurste speler die ik heb gekregen is pastore. Heb rond de 75k aan pakjes gekocht en ik vind het en verspilling.
Ik begrijp jou niet helemaal dan denk ik. Ik denk dat je een rekenfoutje maakt m.b.t. de 3 Kaboul-kaarten, maar goed. Verkoop jij zulke kaarten dan ook altijd? Zet je ze dan wel met een buy-out op de Auction House of zonder? En voor welke tijdsperiode zet jij ze er vaak op?goosche schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:28:
[...]
Ik speel op de PC. Meestal kies ik de verdediging van een club. En check de prijs na op FUT. Want aanvallers kan je bijna geen winst mee halen. Gister Benzema gekocht voor 73000 en verkocht voor 77500.
Winst is dus bagger maar 625 coins. Heb net bijv 3 Kabouls gekocht voor 5800 waarde is 6500 per stuk. Dus heb straks waarschijnlijk een winst van 11k. Dus met kleine bedragen heb je meer winst.
En ik zoek zeldzame spelers op. Gister castanios ofzo Spits van Fc Twente voor 2200 gekocht en hij is vanochtend verkocht voor 12k. Maar opzich heb ik niet zoveel coins hoor 150k maar. En mijn duurste speler in mijn team is Pique. Maar heb wel veel teams rond de 14 stuks.
Met pakjes kopen heb nooit geluk mee duurste speler die ik heb gekregen is pastore. Heb rond de 75k aan pakjes gekocht en ik vind het en verspilling.
In ieder geval al hartstikke bedankt voor jouw tips!
Edit: Wow, Castaignos verkocht voor 12.000 coins!?!?!
Ik heb nu bijvoorbeeld 130k aan coins, is het dan verstandig om bijvoorbeeld alle spelers van een bepaalde formatie uit te kopen en 1 voor 1 op de markt te zetten?
Als voorbeeld noemt hij 3x Kaboul.
zo...duidelijk?

Vervang je keeper en abiol vervang ze voor Rami CV en guilta GK. Ze zijn goedkoop!!! Max 3,5k kwijt voor beide. En ik als ik jou was koop ik Song erbij maak hem CM en gebruik hem als wissel. Vergeet Ozil. Ozil is een CAM geen CM. Ozil word omver gelopen want hij kan iet verdedigenSatom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:52:
[...]
Dat is waar, ik moet nog verder investeren in de middenvelders, Cesc Fabregas en misschien Özil? En dan Özil links mid, voor Alba.. dus dan word middenveld Özil, Alonso, Fabregas
Oké! En als ik nou zeg, ik heb genoeg munten. Wat voor spelers zou je me dan aanraden? Pepe als CV?goosche schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:42:
[...]
Vervang je keeper en abiol vervang ze voor Rami CV en guilta GK. Ze zijn goedkoop!!! Max 3,5k kwijt voor beide. En ik als ik jou was koop ik Song erbij maak hem CM en gebruik hem als wissel. Vergeet Ozil. Ozil is een CAM geen CM. Ozil word omver gelopen want hij kan iet verdedigenen is traag.

[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 06-11-2012 12:58 ]
Zal een voorbeeld geven
zoek een populaire speler in een bepaalde formatie
b.v wat ik gisteren heb gedaan
Ben Arfa, is gewild in 5-2-2-1 / 4-3-3 /4-3-1-2 etc waar hij RW of RF is.
ga dan kijken naar wat die gast doet. hij hangt zo tussen de 4.2 en 4.8 in op de xbox
ga dan naar auction house, zoek bij min prijs € 150 en max prijs €3500 ( dat is de max prijs die ik wil betalen, houd rekening met 5% EA tax.
In het scherm wat komt plaats bij elke openbieding € 3500 en bij alle aflopende autcions. Als hij op 650 ofzo staat maak ik er meteen 3500 van.
zo kun je er vaak een stuk of 30-40 bieden ( mits je zoveel coins hebt)
je zult zien dat je er zeker 8-13 wint.
ik auction ze dan direct weer, s nachts voor 6 uur overdag 1 uur. startprice 4200 bin € 4600
Dit loopt perfect.
Je moet niet verwachten dat je na een middag rijk bent, maar voor traden geldt, heb geduld en massa = kassa.
700-1k op een speler klinkt niet veel, maar als je er 70 in de week doorheen jast tel uit je winst.
Populaire spelers waar ik veel winst op heb gehaald ( niet op 1 stuk maar omdat ik er gewoon 20-40 tegleijk te koop had)
Elia 650-700 BIN € 1100
Farfan 1500 BIN 2200
Ben Arfa 3500 - 4200-4600
Lucio 1.7 - 2 --> 3200- 4000
palacio 900-1100 - 2200-2800
Goedkope:
lulic
pepe RM
Verder: de ene week is de andere niet. Als ik nu net even naar Farfan keek, hij staat nu voor BIN tussen 2,5 - 4k de markt veranderd dus constant!.
Blijf checken. Chiellinin b,v kochti k voor 28K. hij ligt nu gemiddeld op 35k. ook IF spelers dalen sterk als er een SIF uitkomt
[ Voor 13% gewijzigd door fstieger99 op 06-11-2012 12:56 ]
The Sartorialist
Super, hartstikke bedankt! Ik ga het binnenkort ook eens proberen (zit nu een beetje krap). Heeft er trouwens iemand een suggestie welk team het beste "zou" werken?fstieger99 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:51:
de beste tip is de volgende.
Zal een voorbeeld geven
zoek een populaire speler in een bepaalde formatie
b.v wat ik gisteren heb gedaan
Ben Arfa, is gewild in 5-2-2-1 / 4-3-3 /4-3-1-2 etc waar hij RW of RF is.
ga dan kijken naar wat die gast doet. hij hangt zo tussen de 4.2 en 4.8 in op de xbox
ga dan naar auction house, zoek bij min prijs € 150 en max prijs €3500 ( dat is de max prijs die ik wil betalen, houd rekening met 5% EA tax.
In het scherm wat komt plaats bij elke openbieding € 3500 en bij alle aflopende autcions. Als hij op 650 ofzo staat maak ik er meteen 3500 van.
zo kun je er vaak een stuk of 30-40 bieden ( mits je zoveel coins hebt)
je zult zien dat je er zeker 8-13 wint.
ik auction ze dan direct weer, s nachts voor 6 uur overdag 1 uur. startprice 4200 bin € 4600
Dit loopt perfect.
Je moet niet verwachten dat je na een middag rijk bent, maar voor traden geld, heb geduld en massa - kassa.
1k op een speler klinkt niet veel, maar als je er 70 in de week doorheen jast tel uit je winst.
Populaire spelers waar ik veel winst op heb gehaald ( niet op 1 stuk maar omdat ik er gewoon 20-40 tegleijk te koop had)
Elia
Farfan
Ben Arfa
Lucio
palacio
Goedkope:
lulic
pepe RM
BPL 1: http://www.futhead.com/fifa/squads/908651/
BPL 2: http://www.futhead.com/fifa/squads/910525/
Die tip is inderdaad goed. Maar gaat wat minder op voor de PC, omdat de markt 10x zo klein isEricNL schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:58:
[...]
Super, hartstikke bedankt! Ik ga het binnenkort ook eens proberen (zit nu een beetje krap). Heeft er trouwens iemand een suggestie welk team het beste "zou" werken?
BPL 1: http://www.futhead.com/fifa/squads/908651/
BPL 2: http://www.futhead.com/fifa/squads/910525/
Price fixing is zeker de moeite waard, maar je kunt dit alleen maar doen met spelers die niet al teveel op de markt voorkomen.Thijmeus schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:36:
En dat pricefixen dan, is dat enigszins de moeite waard?
Ik heb nu bijvoorbeeld 130k aan coins, is het dan verstandig om bijvoorbeeld alle spelers van een bepaalde formatie uit te kopen en 1 voor 1 op de markt te zetten?
En dat ga je niet redden met 130k
je kunt er namelijk maar 40 te koop zetten
Als een speler dan duizenden keren op de markt staat, dan is dit niet echt price fixing.
Kijk bijvoorbeeld naar Büttner, en het Ajax uit tenue. belachelijk wat daarmee gebeurd
vandaag en morgen gaat de markt iig weer dalen, het lijkt er sterk op dat Neymar als SIF uit gaat komen morgen
[ Voor 25% gewijzigd door cypher21 op 06-11-2012 13:09 ]
Oké, bedankt voor de informatiecypher21 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:06:
[...]
Price fixing is zeker de moeite waard, maar je kunt dit alleen maar doen met spelers die niet al teveel op de markt voorkomen.
En dat ga je niet redden met 130k
je kunt er namelijk maar 40 te koop zetten
Als een speler dan duizenden keren op de markt staat, dan is dit niet echt price fixing.
Kijk bijvoorbeeld naar Büttner, en het Ajax uit tenue. belachelijk wat daarmee gebeurd
vandaag en morgen gaat de markt iig weer dalen, het lijkt er sterk op dat Neymar als SIF uit gaat komen morgen
Nog meer mensen last van kaartjes die op completing blijven hangen? Bij mij op de webapp wel in ieder geval (PC)....
Hetzelfde bij mij al heb ik ps3 versie. Verder heb ik nu dat ik niet verder kom dan het sorry veld waar ik steeds engels moet kiezen, omdat ik de rest van de pagina in nederlands zie. Zie dus heel even het laden en dan alleen maar de achtergrondThijmeus schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:15:
[...]
Nog meer mensen last van kaartjes die op completing blijven hangen? Bij mij op de webapp wel in ieder geval (PC)....
Edit: Kom er weer in maar alles blijft nog steeds op completing staan...
[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 06-11-2012 14:28 ]
Jep, blijft allemaal weer lekker hangen...Thijmeus schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:15:
[...]
Oké, bedankt voor de informatie
Ik wil trouwens met mijn 2e team een 4-4-1-1 formatie gaan hanteren. Nu heb ik dit als raamwerk in elkaar gedraaid: http://www.futhead.com/fifa/squads/912607/#squad-player
Iemand ervaring met deze formatie? Wil graag weten wat goed is op de CF positie bijvoorbeeld (snelheid of passing).
Past ook in je Serie A team
Snelheid is wel handig, moet zeggen dat Sneijder niet de snelste is, maar ik ren meerendeel eruit met hem.
Daarnaast is passing en shooting wel belangrijk, score bijna net zoveel met de CF als met de ST
[ Voor 66% gewijzigd door cypher21 op 06-11-2012 14:44 ]
En chiellini is een baas !
Ben zelf meer fan van Barzagli dan Ogbonna, maar goed
Free kicks en long shots gaan echt goed.
http://www.futhead.com/fifa/players/6807/
Dunno wie hier nog meer een Liga BBVA team heeft, maar Costa is sowieso wel een aanvulling op je team
Oké bedanktcypher21 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:45:
valt wel mee.
En chiellini is een baas !
Ben zelf meer fan van Barzagli dan Ogbonna, maar goed
Zeker het proberen waard Sneijdertje, niet al te duur!
Ja die defending stats zijn zeer welkom van Barzagli.. echter wel wat traag voor een niet zo'n goede defender als ik
Ik las hier al ergens 15% maar is dat niet een beetje veel?
BTW. completing probleem hier nog wel
Ik heb hier nog steeds soms last van, niemand anders met mij? Heb het op verschillende laptops en in verschillende netwerken, daar ligt het dus niet aan...Jeroen04 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:11:
[...]
Ik krijg vandaag en gister iedere keer dit beeld als ik jullie links open. Anderen daar ook last van?
[afbeelding]