default is er wel e.e.a aan op te merken, maar ik heb mijn custom tactics ook ingesteld bij 3-5-2.
pace bij de CB's is echt belangrijk en ik laat de rossi en nocerino/vidal ook nauwelijks opkomen. Ik speel dus eigenlijk met een 5 mans verdediging.
Nadeel hiervan is dat ik voor de chance creation heel erg afhankelijk ben van mijn CAM ik heb daar nu Cassano die zowel goed is in passen als in dribbelen en een afvallend schot. Sneijder en boateng doen het hier ook goed evenals Cossu.
Als ik tegen een team speel wat Cassano vastzet dan heb ik het heel moeilijk. Want hij is echt key in mijn strategie.
Als CDM;s hebben de Rossi en Nocerino 81 passing, Het aanspelen van Cassano verloopt over het algemeen erg goed, hij komt de bal halen en ik heb passing op het middenveld op low risk ingesteld, waardoor ik voor de verbinding defence - CDM - cassano over het algemeen Cassano prima bereik met low risk passes.
Verder heb ik de snelheid vooral op de vleugels met Palacio en Giovinco welke ook best gevaarlijk zijn.
hun passing naar Cassano is redelijk, maar zeker niet goed. daar zit veel verbetering.
Maar opstelling is denk ik ook zoveel speelsafhankelijk. ik geef b.v nauwelijks crosses.maar ben van het dribbelen/balbezit.
[
Voor 21% gewijzigd door
fstieger99 op 01-11-2012 14:23
]