Anoniem: 67712

Topicstarter
Ik heb en maand of 7 geleden een Galaxy Nexus gekocht bij Gigavolt. Ondertussen is deze winkel helaas failliet gegaan.

Nu wil het dat mijn GPS sinds kort niks meer doet. Zowel stock als custom komt er niet eens het icoontje in de balk. Een half uurtje buiten in open zicht met een GPS-test app geeft ook 0 satellieten en 0 signaal, terwijl alle instellingen goed zijn. Ik ga er dus vanuit dat de GPS chip op 1 of andere manier kaduuk is gegaan.

Nu wilde ik deze dus onder garantie laten fixen/omruilen/whatever, maar dat kan bij Gigavolt uiteraard niet meer. Omdat ik wel gewoon fabrieksgarantie heb, en een bon met IMEI-nummer etc, wil ik graag weten waar ik wel terecht zou kunnen.

Iemand een goede tip?

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:22

IkWilbert

Het is mij!

Samsung?

I intend to live forever. So far, so good.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Nee.

Probeer contact op te nemen met de curator. Als je hier bot vangt zou ik het pas proberen bij Samsung.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

masauri

aka qwybyte

Ik heb meegemaakt dat ik een asrock mobo had dat kapot was.
Webwinkel was failliet gegaan en heb toen rechtstreeks via de support van asrock een case aangemaakt en na meermaals mailen en "herstel" pogingen mobo opgestuurd en een nieuw gekregen.
Via de curator lijkt me zinloos eerlijk gezegd.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:41
D4NG3R schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:47:
[...]

Nee.

Probeer contact op te nemen met de curator. Als je hier bot vangt zou ik het pas proberen bij Samsung.
Dat kan en dat is formeel gezien ook de juiste weg. Maar mogelijk gaat het direct via Samsung sneller en als zij ermee akkoord gaan, waarom niet?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik denk niet dat het gek veel uitmaakt of je het via de curator probeert of rechtstreeks bij Samsung. Ik heb mijn OneX bij Typhone gekocht en voor garantie rechtstreeks contact o0pgenomen met HTC, gaat een stukje sneller (en je mist een schakel inde keten waar het fout kan gaan)

Ik zou het persoonlijk bij de fabrikant aankloppen.

Ik verplaats je topic ook even naar het juiste forumdeel, Shopping Forum

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Anoniem: 67712

Topicstarter
Kijk, deze tips kan ik wat mee. Ik zal met de Gigavolt-bon bij de Samsung service aankloppen en kijken wat zij zeggen en hopelijk is het dan vlug voor elkaar.
Pagina: 1