Mensen, ik heb een probleem.
Sinds een paar weken heb ik ineens dat mijn pc bij bepaalde handelingen niet vooruit is te branden...
Bijvoorbeeld:
1. Bij het uitpakken van een dvd (4,7Gb) is mijn systeem dik 15 minuten (edit: 24 minuten om precies te zijn..) bezet. Eerder kon ik dit doen binnen enkele minuten...
2. Bij het laden van maps in Call of Duty was ik eerder als een van de eerste in de server, echter nu is het regelmatig zo dat ik de eerste 30 seconden al heb moeten missen.
3. Bij het installeren van software is mijn systeem in zoverre bezet dat ik er niet over hoef na te denken om een website te bezoeken...
De specificaties van mij systeem zijn niet eens zo slecht:
Intel Core i7 920
6Gb DDR3 geheugen
W.D. WD10EADS 1Tb hdd als C schijf.
HD4870x2 vga kaart.
Mijn systeem heb ik via "productkoppelingen" aan dit topic gekoppeld.
Verschillende dingen reeds getest, zoals:
Harde schijf (m.b.v. HDTune)
Geheugen (m.b.v. memtest)
Via diverse website zou een update van drivers van de X58 chipset oplossing kunnen bieden, maar tevergeefs.
Zelfs via een registeraanpassing het "parkeren van cores" uitgeschakeld...
Wie kan mij in de juiste richting drukken?
Sinds een paar weken heb ik ineens dat mijn pc bij bepaalde handelingen niet vooruit is te branden...
Bijvoorbeeld:
1. Bij het uitpakken van een dvd (4,7Gb) is mijn systeem dik 15 minuten (edit: 24 minuten om precies te zijn..) bezet. Eerder kon ik dit doen binnen enkele minuten...
2. Bij het laden van maps in Call of Duty was ik eerder als een van de eerste in de server, echter nu is het regelmatig zo dat ik de eerste 30 seconden al heb moeten missen.
3. Bij het installeren van software is mijn systeem in zoverre bezet dat ik er niet over hoef na te denken om een website te bezoeken...
De specificaties van mij systeem zijn niet eens zo slecht:
Intel Core i7 920
6Gb DDR3 geheugen
W.D. WD10EADS 1Tb hdd als C schijf.
HD4870x2 vga kaart.
Mijn systeem heb ik via "productkoppelingen" aan dit topic gekoppeld.
Verschillende dingen reeds getest, zoals:
Harde schijf (m.b.v. HDTune)
Geheugen (m.b.v. memtest)
Via diverse website zou een update van drivers van de X58 chipset oplossing kunnen bieden, maar tevergeefs.
Zelfs via een registeraanpassing het "parkeren van cores" uitgeschakeld...
Wie kan mij in de juiste richting drukken?
°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°