Hoi mensen,
Oude topic weer even geopend omdat ik nog wat laatste vraagjes had over mn samenstelling (die hieronder te zien is)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen zoals BF3, Skyrim, GW2, Fable 3 en de Sims 3. En in de toekomst Far Cry 3, AC 3, Tomb Raider & Simcity. Het liefst wil ik deze gewoon op max spelen, weet niet of het budget dit toestaat? Daarnaast gewoon internet en office voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Edit: budget opgeschroefd naar 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee heb nog niks, voor het scherm, muis en toetsenbord heb ik een apart budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil een intel i5 processor en een SSD van samsung, verder wil ik de beste kwaliteit die ik voor mijn geld kan krijgen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een midi tower die niet teveel geluid maakt en energie verbruikt.
Ik ga niet overklokken en ga ook geen 2 videokaarten gebruiken, altijd gewoon 1tje.
Ik had nog enkele vraagjes:
- Deze voeding is niet modulair, heeft iemand een aanrader voor een voeding die modulair is? Het lijkt me veel handiger aangezien ik dan niet al die kabels in die kast hoef te proppen.
- Ik heb nu een B75 moederbord, is dat goed genoeg? Ik heb niet echt het verstand van MoBo's dus vandaar nog 1 laatste check. Is een micro ATX een nadeel? En kan ik dan bijvoorbeeld beter een H77 nemen? Ik ga niet overklokken dus die optie hoeft er niet in zitten.
- Ik heb nu als behuizing de Antec Three Hundred Two gekozen, na wat plaatjes te hebben bekeken vind ik en de witte binnenkant niet mooi en er zitten niet van die rubberen dingetjes aan de binnenkant voor kabelmanagement. Is dit wel een goede kast of iemand een betere aanrader?
Dank jullie wel
Oude topic weer even geopend omdat ik nog wat laatste vraagjes had over mn samenstelling (die hieronder te zien is)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen zoals BF3, Skyrim, GW2, Fable 3 en de Sims 3. En in de toekomst Far Cry 3, AC 3, Tomb Raider & Simcity. Het liefst wil ik deze gewoon op max spelen, weet niet of het budget dit toestaat? Daarnaast gewoon internet en office voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Edit: budget opgeschroefd naar 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee heb nog niks, voor het scherm, muis en toetsenbord heb ik een apart budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil een intel i5 processor en een SSD van samsung, verder wil ik de beste kwaliteit die ik voor mijn geld kan krijgen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een midi tower die niet teveel geluid maakt en energie verbruikt.
Ik ga niet overklokken en ga ook geen 2 videokaarten gebruiken, altijd gewoon 1tje.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sapphire HD 7870 GHz Edition OC 2GB GDDR5 | € 222,- | € 222,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 67,50 | € 67,50 |
| 1 | Samsung SH-222BB Zwart | € 13,24 | € 13,24 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 78,55 | € 78,55 |
| 1 | Antec Three Hundred Two | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3P1K2/8G | € 35,45 | € 35,45 |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 163,30 | € 163,30 |
| 1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 52,45 | € 52,45 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 88,10 | € 88,10 |
| 1 | Asrock B75 Pro3-M | € 61,45 | € 61,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 832,03 | |
Ik had nog enkele vraagjes:
- Deze voeding is niet modulair, heeft iemand een aanrader voor een voeding die modulair is? Het lijkt me veel handiger aangezien ik dan niet al die kabels in die kast hoef te proppen.
- Ik heb nu een B75 moederbord, is dat goed genoeg? Ik heb niet echt het verstand van MoBo's dus vandaar nog 1 laatste check. Is een micro ATX een nadeel? En kan ik dan bijvoorbeeld beter een H77 nemen? Ik ga niet overklokken dus die optie hoeft er niet in zitten.
- Ik heb nu als behuizing de Antec Three Hundred Two gekozen, na wat plaatjes te hebben bekeken vind ik en de witte binnenkant niet mooi en er zitten niet van die rubberen dingetjes aan de binnenkant voor kabelmanagement. Is dit wel een goede kast of iemand een betere aanrader?
Dank jullie wel
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 16:01 ]