Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteenMSc
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-07 18:40
Ik had een vraagje over EyeFinity:

moet je gewoon een EyeFinity-videokaart kopen, en die aansluiten op je eigen videokaart? En waar kan ik nou een goede EyeFinity-kaart kopen voor gamen op 3 beeldschermen(Ik wil Gigabyte Radeon HD7970 WindForce 3 kopen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
TheMrWishtle schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:50:
Ik had een vraagje over EyeFinity:

moet je gewoon een EyeFinity-videokaart kopen, en die aansluiten op je eigen videokaart? En waar kan ik nou een goede EyeFinity-kaart kopen voor gamen op 3 beeldschermen(Ik wil Gigabyte Radeon HD7970 WindForce 3 kopen)?
Eyefinity is gewoon een functie van Ati kaarten. Als je 2 minuten had gezocht had je dit zelf ook gevonden. Voortaan de regels even controleren m.b.t. het openen van een nieuw topic.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-06-2024
"moet je gewoon een EyeFinity-videokaart kopen, en die aansluiten op je eigen videokaart?"
:+ oke je hebt me de lach van de dag gegeven dus nu zal ik je even opweghelpen ondanks dat je beter even had kunnen googlen natuurlijk.

Zowel nvidia als Amd kaarten kunnen meerdere monitoren aansturen en zowel de 6XX als de 7XXX kunnen 3 monitoren aansturen.
Bijde werken even goed alleen Amd's kaarten hebben op hoge resolutie een geheugen voordeel en een bandbreedte voordeel dus die score ietsje beter.
Een HD7970 zou geen slechte keuze zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:08

Fordox

00101010

hier: [Centraal] Multi-monitor setup en bij google heb je al genoeg informatie om te vinden.
wel een beetje magere eigen inzet.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:17
Fordox schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:08:
hier: [Centraal] Multi-monitor setup en bij google heb je al genoeg informatie om te vinden.
wel een beetje magere eigen inzet.
Dit dus.