Thrustmaster Hotas Warthog; goed joystick voor fsx?

Pagina: 1
Acties:

• rinzy12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2021
Hoi Tweakeraars,

Ik heb saitek pro rudder peddals gekocht en ik zit te denken om een thrustmaster hotas warthog joystick te kopen. Mijn vraag is: Is die joystick goed te configureren met windows 7 en de volgende spellen: FSX, Battlefield 3 en Lock on?

Tips zijn altijd welkom!!!

Met vriendelijke groet,

Rinzy

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:55
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het een super joystick is, gebruik hem zelf met FSX,Lockon,DCS A10c,DCS BlackShark. Kortom een stick die jaren meegaat!

Als je deze stick aanschaft zou ik zeker is de sim DCS A10c gaan bekijken. Het is van de makers van lockon en is volledig gemaakt op de A10c, waar de warthog stick uiteraard inzit.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinzy12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2021
Hoi SgtPoen,

Bedankt voor de goede tip. Ik ben er nu zeker van dat ik de thrustmaster hotas warthog ga kopen.
Zelf zit ik nu op een paar websites te kijken waar ik hem zou kunnen kopen, maar overal is de levertijd onbekend en afhalen kan bij de meeste winkels niet. Duurt dat afleveren dan zo lang? Bij de meeste is de levertijd onbekend of 20 dagen of meer. Heb jij een tip waar ik dat spel het beste kan kopen? Ook heb ik net een video van DCS A10c bekeken en het ziet er zeer realistisch uit. Ik bedoel natuurlijk de movements en graphics.

Ik hoop dat SgtPoen mij koop tips kan geven!!

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik wil je wel een andere tip geven : Koop alsjeblieft niet zulke dure spullen voor Battlefield 3 !!!

Als je het voor de eerder genoemde simulator achtige titels wil hebben : Prima !!
Maar voor arcade games die vaak niet eens meer dan 1 joystick achtig input apparaat ondersteunen is dat echt zonde van je geld... ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05-2024
DCS A10 zou ik op Steam kopen of via www.digitalcombatsimulators.com. Bij Steam is die wel een beetje duurder volgens mij, maar kan je gewoon via iDeal betalen.

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:55
Op de site van DCS kan je sinds binnenkort met paypal betalen dus misschien is dit ook een optie?

De joystick zelf is vaak niet op voorraad bij online winkels aangezien niet veel mensen zomaar zo'n stick kopen. Zij bestellen hem dan ook gewoon bij de leverancier dus daarom duurt het een paar dagen. Ik had de mijne destijds bij Dynabyte besteld omdat die daar toen het goedkoopst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:41
leuke games voor zulke uitrusting:

-aces high 2
-battleground europe
-rise of flight

Vraagje, gebruik je ook track ir?
Ik kaart het gewoon even aan, omdat als je joysticks van deze kwaliteit koopt, je waarschijnlijk ook niet knippert met je ogen, als je trackIR aanschaft :D
Is voor veel combat flight sims echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
DCS A10C is ook te kopen via amazon.de

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Pagina: 1