Bestoffer4u's verrassingspakket! 20-9-2012

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:19
Brad Pitt schreef op zondag 30 september 2012 @ 01:59:
[...]

Excuses, ik dacht dat iBood een bedrijf was met winstbejag. Nooit geweten dat ze op elke box die ze verkopen een kleine dan wel een MEGA verlies zouden incalculeren. Vrij apart, maar jij zal uiteraard helemaal gelijk hebben met je jarenlange ervaring. My bad, zal de volgende keer ook een box bestellen en deze met een paar honderd winst dooverkopen d:)b
Dat jij niet begrijpt hoe reclame werkt is niet mijn schuld. Voor het geval je ondanks je sarcasme openstaat voor wat nieuwe kennis: Ten eerste is het een lokkertje, dat er voor zorgt dat hun andere producten, waar wel winst op wordt gemaakt, beter verkopen. Ten tweede zit er spul in dat ze niet meer regulier kunnen verkopen - RMA's met beschadigde verpakking, ontbrekende handleiding, krasje, dat soort dingen. Mijn NAS had bijvoorbeeld een beschadigde verpakking.

De Box is voor iBood een makkelijke manier om van dat soort dingen af te komen en ondertussen een lekkere hype te creëren die voor meer klanten zorgt. Het zou ze meer direct geld opleveren om die items één voor één via Marktplaats te verkopen, maar gezien de hoeveelheden zou ze dat veel tijd kosten en ze zouden die hype rond de Box verliezen. Dus ja, ze calculeren inderdaad per Box een verlies in, in tegenstelling tot Bestoffer4u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

De box van iBoood was dan ook zo een succes (voor iBood) dat hij er niet meer was bij de laatste paar hunts :)
Overigens hoeft iBood geen verlies te draaien op de boxen, waarschijnlijk rekenen ze niet per doos, maar op het totaal. Er word een verkoopwaarde geschat van het geheel, de zooi word in dozen gegooid en verkocht. Sommige dozen zullen inderdaad "verlies" geven, maar wellicht anderen winst.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-07 15:30
Brad Pitt schreef op zondag 30 september 2012 @ 01:59:
[...]

Excuses, ik dacht dat iBood een bedrijf was met winstbejag. Nooit geweten dat ze op elke box die ze verkopen een kleine dan wel een MEGA verlies zouden incalculeren. Vrij apart, maar jij zal uiteraard helemaal gelijk hebben met je jarenlange ervaring. My bad, zal de volgende keer ook een box bestellen en deze met een paar honderd winst dooverkopen d:)b
Op de boxen wordt inderdaad een aardige afschrijving gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:34
Dit topic is echt genieten minimaal 70 euro aan waarde, nog geen 15 euro komen ze aan, en WTF moet je met een boxer waarvan je de maat niet mag bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Meh, ik had die boxer in de was laten doen, was een fel rode.
Is nu al stukje bijgekleurd, mijn ma heeft hem al weg gegooid :').

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik moet zeggen, voor die € 15 hoor je mij niet echt klagen hoor:
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/xbiws7.jpg

Interesse in de boxer? Graag pb, misschien kunnen we wat ruilen o.i.d. Jammer genoeg niet mijn maat, verder gewoon een degelijke boxer.

En iemand had een link naar BO4U gestuurd? Dan doe ik de volgende keer gewoon weer mee, ga er niet vanuit dat het dan nog slechter wordt.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
Gisteren de pepermolen gebruikt en werkte perfect! Net had ik hem weer even nodig maar nu maalt hij (al) niet meer :p

Jammer het enige dat ik kon gebruiken uit de box, is al kapot. Maar ja misschien kan ik nog iets met de weegschaal :)

@RickvN, toevallig geen interesse in een weegschaal? Zou namelijk graag de party set willen hebben.

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
- Weegschaal
- Peper & zoutmolen
- Boxer maat S
- Roller Chopper
- Die waardebonnen

Tja, ik heb er niets aan. Nog 2 nachtjes over slapen en anders gaat die weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
- Roller chopper
- Weegschaal
- iPhone kabel
- Bon

Karig, maargoed het was €15,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
G-Meister schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:47:
Gisteren de pepermolen gebruikt en werkte perfect! Net had ik hem weer even nodig maar nu maalt hij (al) niet meer :p
Was te verwachten, alles is van kermiskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heb vandaag op de boxershort na (die ik vergeten was) maar weggegeven.

[ Voor 10% gewijzigd door Jeroen10 op 30-09-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
G-Meister schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:47:

Jammer het enige dat ik kon gebruiken uit de box, is al kapot. Maar ja misschien kan ik nog iets met de weegschaal :)

@RickvN, toevallig geen interesse in een weegschaal? Zou namelijk graag de party set willen hebben.
Nee, die weegschaal heb ik niet echt interesse in. De party set ziet er nog het beste uit, vind ik zelf!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
RickvN schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:49:
[...]

Nee, die weegschaal heb ik niet echt interesse in. De party set ziet er nog het beste uit, vind ik zelf!
Het was te proberen O-)

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
True that!

En als ik zo eens even kijk, als je meerdere boxen besteld, wordt de inhoud wel vele malen beter hoor...
Wie had ook alweer die 6 dozen, en wat is jouw inhoud? :D

Edit: Boxer maat S past toch wel, ze vallen groter uit, dus dikke prima :-)

[ Voor 63% gewijzigd door RickvN op 30-09-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-07 17:33
Ik had gisteren ook mijn box binnen gekregen.
Vergelijkbaar met de rest hier:

- Cavello boxershort S
- Apple kabel
- Vleesroller/snijder
- Peper of zout stel
- Stofzuigerzak
- Partyset met 4 borden en 4 glazen
- de vouchers

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img543/9374/img1762x.jpg

Had zoals velen hier gehoopt op een inhoud wat iBood soms weggeeft, maar voor die 15-20 euro ben ik ook weer niet rouwig met de inhoud.

Voor de mensen die de boxershort niet passen en weg willen geven, ik pas hem wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:58
JJerome schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:24:
- Roller chopper
- Weegschaal
- iPhone kabel
- Bon

Karig, maargoed het was €15,-.
Denk dat jij het minste geluk hebt van iedereen heen.
Niet eens een boxer.
Nieuwprijs €44,- ex die bon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
-

[ Voor 99% gewijzigd door NeutraleTeun op 30-09-2012 23:37 . Reden: quote ipv edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Als er nog mensen zijn die 2 van die lange iDevice kabels hebben houd ik me aanbevolen voor een kleine vergoeding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 10:21
Ik hou mij aanbevolen voor de easycap USB dingen, uiteraard tegen een kleine vergoeding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
NeutraleTeun schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:36:
[...]

Denk dat jij het minste geluk hebt van iedereen heen.
Niet eens een boxer.
Nieuwprijs €44,- ex die bon :+
Eens. Sommige van de pakketten had ik niet ontevreden over geweest maar dit is er wel erg karig. Ach, het blijft gokken hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilotto
  • Laatst online: 16-09 11:15

Gilotto

Paint Skillz

ik had samen met wat collega's 3 dozen besteld.
hierbij het lijstje

3x cavello 2-pack
3x kruiden/vleesroller
3x apple kabel
3x pasjes houder
1x klok
1x peper/zout molen
1x badminton set
1x anti mug armbandjes
3x korting hotelbon en iphone hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
frankyboy707 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:34:
Ik hou mij aanbevolen voor de easycap USB dingen, uiteraard tegen een kleine vergoeding :)
Ik moet nog eens uitzoeken wat ik daar nou mee kan, want dat is mij nog niet duidelijk. :Y)

Ah: http://www.easycap.nl/

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 01-10-2012 12:35 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Laatst online: 16-09 10:21
komt er bijv op neer dat je een videorecorder op je pc kan aansluiten (bv oude videobanden kan digitaliseren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit zat vroeger een tijd lang geintegreerd in je videokaart. Nu dus als losse usb-module. Op zich wel handig, kun je je oude game console op deze manier toch op je computer-monitor aansluiten via je PC.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benedykt
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 21:28
Zaterdag stond mijn pakketje klaar thuis, met het volgende er in:

- Sushi matje
- iPhone/iPod/iPad kabel
- Glijbaan-geval
- Roller Chopper
- Onderbroek, maat S

Nooit dat die action rommel 70 euro waard is. :N

Ik ga morgen bellen met die lui om te vragen waar de rest van mijn pakket blijft. Gewoon een beetje agressief gesprek voeren en constant de leiding houden, kijken waar het eindigt. Leuk, heb ik eindelijk weer wat te doen op m'n werk! :+

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
Benedykt schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:28:
Gewoon een beetje agressief gesprek voeren en constant de leiding houden, kijken waar het eindigt. Leuk, heb ik eindelijk weer wat te doen op m'n werk! :+
Ja, dat werkt altijd het beste. Help de klanten die bij mij in de zaak komen en zo beginnen altijd ook heel graag. Heb daar veel geduld voor en de mensen krijgen meer voor elkaar dan wanneer ze gewoon rustig beginnen |:(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Benedykt schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:28:
Ik ga morgen bellen met die lui om te vragen waar de rest van mijn pakket blijft. Gewoon een beetje agressief gesprek voeren en constant de leiding houden, kijken waar het eindigt. Leuk, heb ik eindelijk weer wat te doen op m'n werk! :+
Medewerker: Het pakket is wel € 70,- waard. Als u niet tevreden bent, dan kunt u het pakket terugsturen en krijgt u binnen x dagen uw geld terug. Fijne dag nog.

Huppa, zo wordt je makkelijk afgepoeierd.

edit: gokje dat het zo gaat, heb zelf niet gebeld en ben het ook niet van plan :).

[ Voor 7% gewijzigd door jroz2001 op 02-10-2012 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Zozo mijn box is ook binnen!
Inhoud:
-cavello onderbroek

Met dank aan G-Meister!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 17:15

the mod man

iets van beeldmaker

Ik kan al die boxers wel gebruiken heren. Die S pas ik wel :+

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ook boxer maat S past hier ook, dus giften zijn welkom.

Daarnaast kan er wel een slotje hierop? "-) Tot de volgende BO4U box!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ik heb alleen een boxer en vleesmepper :S

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
^Serious?

Ik zou nog even niks sluiten, wellicht gaat iemand van BO4U nog reageren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Prima, dan zal ik hem nog even open laten. Maar het was al even zo rustig.

Mensen die nog bij BO4U hebben geklaagd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Dubbel post, jammer hoor

[ Voor 85% gewijzigd door RickvN op 03-10-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
(jouw topic, jouw keuze, mag hem gerust sluiten hoor)

Ik heb dit als reactie gekregen:
Bedankt voor uw email. Ik doorgestuurd naar onze manager.

Met vriendelijke groeten,

Bestoffer4u.nl
Niet eens een naam als afsluiting, en paar missende woorden in de 2e zin.
Ik wil graag geloven dat ze dat over het hoofd gezien hebben, maar dan... het zijn maar 2 kleine zinnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
NeutraleTeun schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:09:
(jouw topic, jouw keuze, mag hem gerust sluiten hoor)

Ik heb dit als reactie gekregen:

[...]

Niet eens een naam als afsluiting, en paar missende woorden in de 2e zin.
Ik wil graag geloven dat ze dat over het hoofd gezien hebben, maar dan... het zijn maar 2 kleine zinnen :/
Nee, maar dacht dat het wel over was.

Haha, wat een volk. Waarschijnlijk personeel met de doos mee geïmporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Heb ze ook gemailed, antwoord was dat het risico is om een verrassings pakket te kopen. Heb maar gevraagd om mijn gegevens te verwijderen, nog geen reactie op mogen ontvangen. Wel is voor mij heel duidelijk dat ik hier nooit meer iets bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:03
Tsjah, dat is het risico van zo'n box inderdaad. Als je een box met inhoud twv €200 had gekregen had je hem ook niet teruggestuurd omdat het een te hoog bedrag is. Nu is het wat lager en moet je in mijn ogen ook niet piepen en gewoon je verlies nemen. Het is gewoon een gokje dat je neemt.

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 03-10-2012 21:36 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 15-09 12:47
die 21 zal me een worst wezen :P toevallig pasten de boxers wel goed (M) maar die vleesmepper -.- te gek gewoon hahaha mrgoed geen nieuwe box van deze website :P

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Twas inderdaad een gokje waarop ik hoopte leuke bruikbare artikelen te krijgen. Helaas voor mij het omgekeerde. Verkeerd gegokt inderdaad
LuPo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:30:
Tsjah, dat is het risico van zo'n box inderdaad. Als je een box met inhoud twv €200 had gekregen had je hem ook niet teruggestuurd omdat het een te hoog bedrag is. Nu is het wat lager en moet je in mijn ogen ook niet piepen en gewoon je verlies nemen. Het is gewoon een gokje dat je neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:14
Even een vraag die me bezighoud als ik zo dit topic lees wat hadden jullie dan verwacht dat er in zou zitten ?
Stel dat er in de doos een ik noem maar een dwars straat een usb stick,een hdmi kabel,een cardreader en een stempel en een paar glazen schaaltjes en een pot augurken.
Waren jullie dan wel tevreden geweest als het pakket 14.95 kost ?

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ze konden er best producten uit hun eigen lijn erin gooien.

Nu is het gewoon opgekochte troep van andere, en zijn het gewoon in feite onbruikbare artikelen, en de waarde klopt van geen kanten.
We zoeken geen winst. We zoeken wel gewoon leuke dingen. En dat is hier ver te zoeken.
Zeker voor die ene gast hier, die komt amper aan €30,- waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
Maar ik zie het zo als je een pakket koop van € 14.95 en er zit voor 30 euro aan waarde in mag je niet klagen.
Mits het natuurlijk wel bruikbaar spul is dat ben ik met je eens maar wat voor de een onbruikbaar is kan voor de andere natuurlijk wel bruikbaar zijn.
Al ben ik het wel met je eens dat dit niet echt geweldige producten waren.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Dus als ik een TV bestel, en ik krijg een zwart/wit TV, dan mag ik niet klagen, want het is een TV?
Natuurlijk maak je geen verlies aangezien je zelf ook maar €20,- betaalt hebt, maar het komt niet echt overeen met de omschrijving van
MINIMALE WAARDE VAN €69,95, EN SOMMIGE NOG HOGER!!!

Dat is het punt een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

dropdeath schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:46:
Even een vraag die me bezighoud als ik zo dit topic lees wat hadden jullie dan verwacht dat er in zou zitten ?
Stel dat er in de doos een ik noem maar een dwars straat een usb stick,een hdmi kabel,een cardreader en een stempel en een paar glazen schaaltjes en een pot augurken.
Waren jullie dan wel tevreden geweest als het pakket 14.95 kost ?
Ik denk dat met een pakket met bijvoorbeeld:

• USB stick
• Cheapo pokersetje
• Elektrische vliegenmepper
• Random "for dummies" boek

De meesten wel blij waren geweest, en dat lijkt me uit restpartijen ook geen onrealistische verwachting van de inhoud. Je kan er ook bijna altijd wel wat mee. Nu krijgen velen hier een onderbroek welke niet hun maat is, een hotelbon die juist geld kost, wijnglazen waar je pas wat aan hebt zodra de glazen die je al hebt zijn gesloopt, korting op een iPhone-hoes terwijl je een androidboy bent, een peper en zout stel dat na 1x malen kapot is en een vlees-groente versnij ding van tellsell waar je nog niet dood mee gevonden wil worden.

Dus ik denk dat de meesten een iets meer prikkelende inhoud hadden verwacht/gehoopt. Maargoed, dit is inderdaad het risico: dit is echt spul uit dozen die na 20x afprijzen nog steeds niet verkocht zijn. En als er dan echt he-le-maal niemand is die het wil hebben, dan gaat het in de verassingsdoos (pun intended).

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
En hier komt het gevaar en ergernis weer om de hoek...
ze laten wel zeer lang op zich wachten met de retour-procedure.

Heb totaal niks meer van hun gehoord.
En dat is dus iets waar ik niet tegen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
NeutraleTeun schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:14:
Dus als ik een TV bestel, en ik krijg een zwart/wit TV, dan mag ik niet klagen, want het is een TV?
Natuurlijk maak je geen verlies aangezien je zelf ook maar €20,- betaalt hebt, maar het komt niet echt overeen met de omschrijving van
MINIMALE WAARDE VAN €69,95, EN SOMMIGE NOG HOGER!!!

Dat is het punt een beetje.
Sorry, maar je vergelijking slaat werkelijk nergens op. Je koopt hier juist iets waarvan je van tevoren niet weet wat het is. Totaal niet vergelijkbaar met je vergelijking van de tv. Je wist namelijk helemaal niet wat de specificaties zouden zijn. De minimale waarde zal vast wel kloppen als je de adviesprijs van de fabrikanten erbij pakt. Zelfde als bij iBood, ze zeggen altijd "van €500 NU €249", terwijl het product (bijv. een tv) bij andere webwinkels maar €279 kost. Als je daar dan over gaat klagen krijg je als reactie dat zij de adviesprijs van de fabrikant hanteren. Dat heeft deze toko ook gewoon gedaan.

Ik vind het ook een erg matig pakket als ik ze zo voorbij zie komen. Maar zoals ik al heb gezegd: het blijft een gokje. Dat jij hem terugstuurt vind ik kinderachtig. Als je er een iPhone 5, Galaxy Note2 etc in had gehad dan had je hem ook niet teruggestuurd met de mededeling dat je de waarde veel te hoog vindt. Eigenlijk misbruik je de wet koop op afstand nu gewoon. Maar dat moet je zelf maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
Ik vraag me ook af als je het pakket retour stuurt of je aanspraak kunt maken op de wet koop op afstand.
Aangezien het een samengesteld product is, want als je in de dozen verschillende dingen stopt is het een uniek product.
En dus op maat gemaakt voor de klant en het dus niet terug gestuurd kan worden.
Ik weet het is vergezocht maar ben toch wel benieuwd hoe of wat de wet hier dan over zou denken.

Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik er zelf aan zit te denken om een site op te zetten met zulke verrassing's dozen en dat ik daarom hier ook een beetje zou willen weten wat jullie verwachten van een pakket.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
dropdeath schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:55:
Ik vraag me ook af als je het pakket retour stuurt of je aanspraak kunt maken op de wet koop op afstand.
Aangezien het een samengesteld product is, want als je in de dozen verschillende dingen stopt is het een uniek product.
Ik weet het is vergezocht maar ben toch wel benieuwd hoe of wat de wet hier dan over zou denken.

Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik er zelf aan zit te denken om een site op te zetten met zulke verrassing's dozen en dat ik daarom hier ook een beetje zou willen weten wat jullie verwachten van een pakket.
Nee hoor, dit is geen op maat gemaakt of uniek product in de zin van de wet kopen op afstand. Verschillende producten in een doos stoppen valt daar niet onder. Dan moet je meer denken aan een artikel dat speciaal volgens de wens van de klant voor hem alleen op maat gemaakt is, waar de verkoper dan verder ook niet veel meer mee kan (denk aan een maatpak)

Deze doos bestaat voor 100% uit massaproductie goederen, dit valt 100% niet onder een artikel op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
bear87 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:02:
[...]

Nee hoor, dit is geen op maat gemaakt of uniek product in de zin van de wet kopen op afstand. Verschillende producten in een doos stoppen valt daar niet onder. Dan moet je meer denken aan een artikel dat speciaal volgens de wens van de klant voor hem alleen op maat gemaakt is, waar de verkoper dan verder ook niet veel meer mee kan (denk aan een maatpak)

Deze doos bestaat voor 100% uit massaproductie goederen, dit valt 100% niet onder een artikel op maat.
Maar dit is ook 100% niet waarvoor de wet koop op afstand is bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN

Op maat maken is stukproductie --> een product vormen naar de wensen van de klant. Bij een verrassingspakket heeft de klant geen wensen en dus niet op maat gemaakt.
Hoe wil je "winst" gaan pakken op zo een site? No offence, maar met die boxen alleen, ga je verlies lijden (als je tenminste klanten tevreden wilt houden en dus wel enige kwaliteit product wilt meegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
LuPo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:12:
[...]

Maar dit is ook 100% niet waarvoor de wet koop op afstand is bedoeld.
Daar ben ik het niet mee eens. Je kunt erover discussiëren maar ik zou zeker niet willen zeggen dat het er 100% niet voor bedoeld is. De wet kopen op afstand is hoofdzakelijk bedoeld zodat mensen het product kunnen bekijken en beoordelen, omdat ze die kans niet hebben gehad in een fysieke winkel.

Nou, krijg jij een boxer maat S opgestuurd terwijl je XL draagt, valt dat vrij goed onder het doel van de wet kopen op afstand lijkt me. Had dan universeel spul in die doos gemikt, dan zou ik het al meer met je eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

bear87 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:43:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Je kunt erover discussiëren maar ik zou zeker niet willen zeggen dat het er 100% niet voor bedoeld is. De wet kopen op afstand is hoofdzakelijk bedoeld zodat mensen het product kunnen bekijken en beoordelen, omdat ze die kans niet hebben gehad in een fysieke winkel.

Nou, krijg jij een boxer maat S opgestuurd terwijl je XL draagt, valt dat vrij goed onder het doel van de wet kopen op afstand lijkt me. Had dan universeel spul in die doos gemikt, dan zou ik het al meer met je eens zijn.
Leuk verhaal, maar als je in de winkel een "verrassingsdoos" koopt zullen ze je ook gewoon een dichte doos meegeven en kun je de inhoud ook niet bekijken en beoordelen voor het aangaan van de koop. Het product wat je koopt is dan ook de verrassingsdoos, niet de inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zer0 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:03:
Leuk verhaal, maar als je in de winkel een "verrassingsdoos" koopt zullen ze je ook gewoon een dichte doos meegeven en kun je de inhoud ook niet bekijken en beoordelen voor het aangaan van de koop.
Leuk verhaal, maar in een fysieke winkel heb je gewoon hele andere rechten dan kopen bij een webshop.

Wervende onzinteksten als minimale waarde van 70 Euro en dan een voor de meeste mensen te kleine onderbroek er in proppen? Nou, makkelijk zat, retour, klaar. Geen enkel mentaal probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
RickvN schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:12:
[...]
Hoe wil je "winst" gaan pakken op zo een site? No offence, maar met die boxen alleen, ga je verlies lijden (als je tenminste klanten tevreden wilt houden en dus wel enige kwaliteit product wilt meegeven).
Nou er zijn genoeg manieren om winst op zo iets te pakken maar daar ga ik hier niet te veel over vertellen :)
Gaat mij er meer om dat als een klant een box krijgt hij er ook tevreden mee is en dat ze dus vaker zo iets willen bestellen of kado willen doen.
Wil ook gewoon transparant zijn en niet zeggen als je een box van € 14.95 koopt dat de winkel waarde 69.95 is.
Maar denk dat je best een box zou kunnen maken waar de winkelwaarde bij 29.95 in de buurt komt.
En er dan ook nog producten in stoppen die nog leuk zijn ook.
Al kun je natuurlijk nooit iedereen tevreden stellen.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Brad Pitt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:07:
[...]

Leuk verhaal, maar in een fysieke winkel heb je gewoon hele andere rechten dan kopen bij een webshop.
Het gaat om de intentie van de wet KoA. Die is er gekomen omdat je bij webwinkels producten niet van te voren kunt bekijken en/of beoordelen. Daarom geeft de wet KoA je het recht om terug te sturen.
Aangezien bij een "verrassingsdoos" bekijken en/of beoordelen in de winkel ook niet kan is er geen argument meer voor toepassing van de wet KoA. Natuurlijk is hij nog steeds geldig, maar dat neemt niet weg dat de wet KoA in dit geval onzin is. Helaas heeft de wetgever hier geen rekening mee gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zer0 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:14:
[...]
Natuurlijk is hij nog steeds geldig, maar dat neemt niet weg dat de wet KoA in dit geval onzin is.
Hoezo? Je krijgt toch iets waar je niet tevreden mee bent, al zijn het random producten. Risico van de leverancier om zo'n waardeloos pakket op te sturen hoor. Moeten ze maar wat anders sturen/er mee kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

[...]

Het gaat om de intentie van de wet KoA. Die is er gekomen omdat je bij webwinkels producten niet van te voren kunt bekijken en/of beoordelen. Daarom geeft de wet KoA je het recht om terug te sturen.
Aangezien bij een "verrassingsdoos" bekijken en/of beoordelen in de winkel ook niet kan is er geen argument meer voor toepassing van de wet KoA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
[...]

Aangezien bij een "verrassingsdoos" bekijken en/of beoordelen in de winkel ook niet kan is er geen argument meer voor toepassing van de wet KoA. Natuurlijk is hij nog steeds geldig, maar dat neemt niet weg dat de wet KoA in dit geval onzin is. Helaas heeft de wetgever hier geen rekening mee gehouden.
Ik denk dat je het nu wat te theoretisch maakt. Ik heb namelijk nog nooit een verrassingsdoos gezien in een fysieke winkel. Typisch internetverkoop gebeuren. Als ik in een winkel een kledingstuk koop, mag ik het gewoon passen. Past het, koop ik het. Past het niet, pak ik een andere maat. Waarom zou dat anders zijn als je een kledingstuk uit een verrassingsdoos haalt? Stop daar gewoon universele, niet maat afhankelijke producten in. En dan nog maat Small leveren ook, niet eens gemiddeld ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bear87 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:28:
[...]
En dan nog maat Small leveren ook, niet eens gemiddeld ofzo.
Die blijven hier in de lokale winkel/bij de meeste outlets waar ik ben geweest ook altijd over. Kosten het minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Brad Pitt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:29:
[...]

Die blijven hier in de lokale winkel/bij de meeste outlets waar ik ben geweest ook altijd over. Kosten het minst.
Exact. En dat vind ik alleen maar extra reden om de KOA wel hiervoor bedoeld te vinden. Wat dachten ze nou bij bestoffers4u, dat al hun klanten maat S dragen? Nog daargelaten dat er ook vrouwen zijn geweest die de box besteld hebben. What's next, een doos leveren met een multipack tampons en een BH erin? De inhoud van de ibood boxen is gewoon universeel spul dat niet afhankelijk is van je geslacht of maat ;)

Het verrassingsdoel van zo'n doos is volgens mij geen maten loterij. Doe je dat wel, dan neem je als verkoper gewoon het risico dat je ontevreden kopers krijgt, logisch. De verkoper had dan meer informatie moeten geven aan de koper, zoals een waarschuwing dat het maatafhankelijke artikelen zijn. Het is gewoon nogal ondoordacht wat er is gedaan.

[ Voor 21% gewijzigd door bear87 op 10-10-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

bear87 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:28:
[...]

Ik denk dat je het nu wat te theoretisch maakt. Ik heb namelijk nog nooit een verrassingsdoos gezien in een fysieke winkel. Typisch internetverkoop gebeuren.
Ik heb ze vooral op braderieen en markten gezien. zo theoretisch is het niet. Veel van de huidige aanbiedingsites zijn ook best vergelijkbaar met marskramers (en dan bedoel ik niet de winkel) en andere markt-verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Zer0 heeft imo gewoon gelijk. Als je een verrassingsbox koopt op de braderie ga je ook niet terug omdat er niet in zit wat je verwacht had. Dat is kopen en hopen op leuke dingen. Gelukkig zijn er ook een heleboel mensen die wèl zo sportief zijn om hun 'verlies' te pakken en gewoon de box te houden.

Voor de anderen hoop ik dat Bestoffer4u lekker moeilijk doet. Ga vooral lekker een rechtszaak aanspannen, dan heb ik ook nog wat leuk leesvoer tijdens mijn studie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:54
LuPo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:50:
Zer0 heeft imo gewoon gelijk. Als je een verrassingsbox koopt op de braderie ga je ook niet terug omdat er niet in zit wat je verwacht had. Dat is kopen en hopen op leuke dingen. Gelukkig zijn er ook een heleboel mensen die wèl zo sportief zijn om hun 'verlies' te pakken en gewoon de box te houden.

Voor de anderen hoop ik dat Bestoffer4u lekker moeilijk doet. Ga vooral lekker een rechtszaak aanspannen, dan heb ik ook nog wat leuk leesvoer tijdens mijn studie.
Heerlijk altijd die zure reacties :') heb zelf geen box gekocht maar dit soort topics volg ik altijd.

@ hieronder: ja, jou quote ik toch ook ;). Zelfde als er weer eens zo'n fout in de website van bol.com zit, meteen al die moraalridders die opspringen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 10-10-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bartske schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:52:
[...]

Heerlijk altijd die zure reacties :') heb zelf geen box gekocht maar dit soort topics volg ik altijd.
Van mij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

W3ird_N3rd in "Bestoffer4u's verrassingspakket! 20-9-2012" denk ik.

In ieder geval geen dingen die afhankelijk zijn van geslacht/maat/woonplaats of dat soort dingen.

Dus:

DVD met random westerse film/serie: ja.
Boxer maatje te klein: neen.
DVD met bollywoodfilm zonder ondertiteling: nee.
Een pakje kaarten: ja.
Probeervoucher voor WoW: waarom niet.
DVD "Een unieke kijk op Lutjebroek": neen.
Kleurpotloden/verf/kwast/etc: ja.
Nieuwe Permedia 2 4MB AGP SVGA Kaart: neen.
USB geheugenstick of geheugenkaart: ja.
Nederlandse of Engelse boeken: ja.
DVD "Een unieke kijk op Marnehuizen": ja.

Maar zorg er dus vooral voor dat er iets tussen zit waar mensen iets aan (kunnen) hebben. Neem nu dat Easycap USB ding, daar gaan de meeste mensen niks meer mee doen. Wie nog VHS-banden had heeft ze nu vast wel gedigitaliseerd. Tafelgerei is meestal ook onzinnig want dat heb je normaliter gewoon al.

En wat snoepjes in de doos doen het ook bijna altijd goed, ook al is het voor de rest troep, dan heb je iig nog wat lekkers. En kost geen drol om erbij te doen.. business bonus: als de klant eenmaal 1 snoepje heeft opgegeten kan ie de doos niet meer terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik heb dit topic diagonaal doorgelezen, maar zou één van de naïeve bestellers eens het verdienmodel kunnen toelichten van een bedrijf dat dozen met spul voor 70 euro verkoopt voor 15 euro ?
If it sounds too good to be true, it probably is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Rechtszaak is nergens voor nodig. Terugsturen kan gewoon. Al vaker gedaan. Initieel lastig, werkt echter altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Henk007 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 01:54:
Ik heb dit topic diagonaal doorgelezen, maar zou één van de naïeve bestellers eens het verdienmodel kunnen toelichten van een bedrijf dat dozen met spul voor 70 euro verkoopt voor 15 euro ?
If it sounds too good to be true, it probably is..
Restpartijen, opheffingsverkopen, faillissementsverkopen, bulkafname, bij deze worden goederen doorgaans (ver) onder de reguliere inkoopsprijs van de hand gedaan.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

navlim schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 02:13:
[...]

Restpartijen, opheffingsverkopen, faillissementsverkopen, bulkafname, bij deze worden goederen doorgaans (ver) onder de reguliere inkoopsprijs van de hand gedaan.
Opruiming van magazijn inderdaad, of dat het bedrijf zelf een soort van miskoop begaan heeft met bulk-inkoop van grote partijen :P

Dat het 70 euro waard is kan best, maar het kwijtraken aan de straatstenen is een andere taak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 09:25

Ik heb ook zo'n box besteld en natuurlijk ook niet tevreden (en dan heb ik nog wel meer gekregen dan sommige andere users hier). Gelukkig ben ik wel sportief en zal mijn box niet retourneren ;)

Inhoud:

2x maat S boxer
1x vleessnijder
1x opblaas glijbaan?
1x visitekaartje/bankpas 'bakje'
1x sushi rol maak ding
1x 3m usb snoer voor iphone
En natuurlijk de voucher voor een hotel / iphone hoesje

Wat er in de boxen heeft gezeten is echt alleen maar afval, troep wat overgebleven is uit reguliere verkoop en gewoon niet aan de man te brengen was.

Ik zal de box niet terug sturen en neem mijn verlies. Echter zal ik nooit maar dan ook echt nooit meer iets bestellen bij bestoffer4u. En ik vermoed dat er vele met mij zijn die er hetzelfde over denken.

Is de actie de zij gedaan hebben dan wel "slim" geweest? Nu hebben ze van veel nieuwe klanten 15 euro kunnen aftroggelen, maar daar zal het ook bij blijven. Volgens mij is zo'n actie bedoeld om nieuwe klanten te werven. Ze hadden er dan ook beter aan gedaan om de verrassingbox iets meer aan te kleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Haha...
Retouraanvraag
U heeft nog geen eerdere retouraanvragen!
Alleen al vanwege het uitblijven van reacties en deze leugenachtige onzin ben ik bereid er van alles aan te doen om mijn geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Inderdaad. In feite wordt de wet koop of afstand hier gewoon misbruikt. De kopers hebben gegokt en verloren. Hadden er laptops en gameconsoles in gezeten dan had niemand lopen klagen. Ik kan er ook wel om lachen, vooral om de graaiers die meteen 6 van die dozen besteld hebben :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Brad Pitt schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 02:03:
[...]

Rechtszaak is nergens voor nodig. Terugsturen kan gewoon. Al vaker gedaan. Initieel lastig, werkt echter altijd.
En wat als zij je geld niet terugbetalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Racemol schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:13:
[...]

Wat er in de boxen heeft gezeten is echt alleen maar afval, troep wat overgebleven is uit reguliere verkoop en gewoon niet aan de man te brengen was.
En dit is dus precies waar het hier om gaat! Als mensen spullen hadden gekregen waar zij niets mee konden, dan zouden ze hun verlies nemen. Stoppen ze spullen erin waar bijna niemand iets mee kan (zoals in dit geval), dan vind ik het erg misleidend van de webwinkel. Let op dat de shop het volgende heeft aangegeven:
We wensen u alvast veel plezier bij het uitpakken van uw pakket, het zal zeker de moeite waard zijn.
Nu is dat natuurlijk marketingtaal, maar als ze zelf een beetje nagedacht hadden, dan hadden ze kunnen weten dat 90% niet tevreden is.
Als ik het huidige pakket had gehad, maar Pietje, Kees en Jan hadden wel iets wat de moeite waard was, dan had ik gewoon pech, en was het 'jammer maar volgende keer beter'. Nu is het gewoon moedwillige misleiding geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
jroz2001 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:32:
[...]

En dit is dus precies waar het hier om gaat! Als mensen spullen hadden gekregen waar zij niets mee konden, dan zouden ze hun verlies nemen. Stoppen ze spullen erin waar bijna niemand iets mee kan (zoals in dit geval), dan vind ik het erg misleidend van de webwinkel. Let op dat de shop het volgende heeft aangegeven:

[...]

Nu is dat natuurlijk marketingtaal, maar als ze zelf een beetje nagedacht hadden, dan hadden ze kunnen weten dat 90% niet tevreden is.
Als ik het huidige pakket had gehad, maar Pietje, Kees en Jan hadden wel iets wat de moeite waard was, dan had ik gewoon pech, en was het 'jammer maar volgende keer beter'. Nu is het gewoon moedwillige misleiding geweest.
Ik geef je in principe gelijk. Maar dan moeten ze het pakket niet terugsturen met een beroep op de Wet KoA. Dan moet je de desbetreffende winkel mailen dat jullie misleid zijn. En dat je ze een kans biedt om het op te lossen (= betere producten sturen) of het pakket wilt retourneren en de betaling terug wilt. Dat is echter een andere insteek dan gelijk retourneren onder Wet KoA. Waarschijnlijk ook een stuk effectiever als zij tientallen klachtenmailtjes krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
[...]

[...]

Het is inderdaad misleiding geweest en zoals LuPo boven mij al aangeeft, zou je ze hierover moeten aanspreken. Dit is een ander traject dan de wet koop op afstand.

Ik ga mij er echter voor die 15 euro niet druk om maken. De manager daar heeft deze actie waarschijnlijk bedacht om van die troep af te komen. Dat is uiteindelijk gelukt maar heeft bij veel potentiële klanten een naar gevoel achter gelaten, die nooit meer iets zullen bestellen. Dat is voor dit bedrag een prima "straf", naar mijn mening. Ik heb zoiets van, ze zoeken het maar uit. Gevalletje korte termijn politiek, ze gooien hun eigen ruiten in en ik zit er niet mee!

Verder moeten jullie natuurlijk doen wat je niet laten kan en ik zal dit topic met interesse blijven volgen ;)

Edit: Trouwens, m'n broertje is blij met de onderbroeken en vleessnijder. Dat sushi maak ding ligt in de keukenla om wellicht ooit in een verre toekomst te gebruiken. De glijbaan of wat het ook is geef ik nog wel eens weg. Dat visitekaarten bakje en de vouchers zijn al met het vuilnis weg, en m'n kat ligt heerlijk in de lege doos met het iphone usb snoer in z'n bek (die heeft hij dus al doormidden).

Even zo goed, als ik dit pakket "open" had gezien had ik er toch nog geen euro voor gegeven.

[ Voor 15% gewijzigd door Racemol op 11-10-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

En als de kopers zelf een beetje nagedacht hadden, dan hadden ze kunnen weten dat er rest-artikelen en meer lastig verkoopbare "rommel" in zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Racemol schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:52:...en m'n kat ligt heerlijk in de lege doos met het iphone usb snoer in z'n bek (die heeft hij dus al doormidden).
Zeg maar dag tegen de rest van je kabeltjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Zer0 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:29:
[...]

En als de kopers zelf een beetje nagedacht hadden, dan hadden ze kunnen weten dat er rest-artikelen en meer lastig verkoopbare "rommel" in zou zitten.
Niet perse, er had ook spul uit hun eigen lijn in kunnen zitten. Van de afgelopen maanden, wat dan ook rest zou zijn.
Niet dat dat meteen kwaliteit is, maar een stuk beter en bruikbaarder dan wat er nu in zat.

En hun hebben ook helemaal geen Ibood-artikelen, dus hou eens op met die achterlijke vergelijkingen "ja als er een NAS, mediaplayer, console etc etc in had gezeten dan zouden jullie ook niet zeuren".

BO4U heeft zoiets helemaal niet in hun assortiment zitten, dus die hoop hadden we ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

LuPo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:02:
[...]

Ik geef je in principe gelijk. Maar dan moeten ze het pakket niet terugsturen met een beroep op de Wet KoA. Dan moet je de desbetreffende winkel mailen dat jullie misleid zijn. En dat je ze een kans biedt om het op te lossen (= betere producten sturen) of het pakket wilt retourneren en de betaling terug wilt. Dat is echter een andere insteek dan gelijk retourneren onder Wet KoA. Waarschijnlijk ook een stuk effectiever als zij tientallen klachtenmailtjes krijgen. ;)
Mja, het gaat om iets wat ze 15 euro heeft gekost. Als een relatief groot deel die dingen terugstuurt onder de wet KoA dan komt de boodschap ook wel over. Kunnen er wel allerhande procedures gestart worden, maar voor wie is dat nou echt beter? Daar wint ook Bestoffer4u (hoe kún je iets bestellen bij een winkel met zo'n naam :')) niets mee, behalve - in het ergste geval - de mogelijkheid om klanten langer dwars te zitten in de hoop dat ze opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

NeutraleTeun schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:51:
[...]

Niet perse, er had ook spul uit hun eigen lijn in kunnen zitten. Van de afgelopen maanden, wat dan ook rest zou zijn.
Oftewel rest-artikelen en meer lastig verkoopbare "rommel", precies wat ik zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ja, maar als je leest wat ik zeg, dan zou je weten dat ook dat anders zou zijn.
Kijk maar eens op hun site, je kunt terugkijken tot juni bij gemiste kansen.
Dat zijn gewoon normale artikelen itt die troep wat we nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Zal ook maar zo fair zijn om goed nieuws te posten:

Ze hebben wel gereageerd op mijn retour-aanvraag, hebben me een pdf met barcode gestuurd.
En vandaag het geld terug op mijn Paypal.
Zat wel de nodige tijd tussen, maar het is afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
NeutraleTeun schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:34:
Zal ook maar zo fair zijn om goed nieuws te posten:

Ze hebben wel gereageerd op mijn retour-aanvraag, hebben me een pdf met barcode gestuurd.
En vandaag het geld terug op mijn Paypal.
Zat wel de nodige tijd tussen, maar het is afgehandeld.
Het volledige bedrag inc. verzendkosten? (dus ruim € 20,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
€21,63 correct.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand die het nog aandurft? Ik iig niet.
Sinterklaas pakket
Inhoud: 8 cadeautjes
Laat je verrassen!
Mijn iBood box was goed gevuld, mijn clicktobuy-box moet nog binnen komen, de cosmeticadeals-box moet ook nog binnen komen, ik ben er even klaar mee. :)

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 22-11-2012 10:43 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Quad

Quad

Doof

Er staat precies onder wat er in zit, iig een viertal dingen.

PVOutput☀️

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:43
Ik waag me er niet meer aan bij BO4U. De box was zijn geld waar maar was wel teleurstellend :) Nu maar wachten op de C2B box!

• Racemol
Ik zal nooit meer iets bij bestoffer4u bestellen, dus nee.. Deze actie zal aan mij voorbij gaan :)

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:59

krietjur

Where am I?

1) Gezien de vorige actie zou ik bij BO4U niet snel meer wat bestellen
2) Als het niveau van de overige 4 cadeau's net zo is als van de 4 die ze bekend maken: laat maar zitten! :)

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor de liefhebber in de uitverkoop voor 5,03 de welbekende...
Afbeeldingslocatie: http://www.bestoffer4u.nl/image/cache/data/09245%20-%20Vlees%20Kruidenroller-765x480-140x140.JPG

[ Voor 28% gewijzigd door robert-630 op 22-11-2012 19:15 ]

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:43
Ik heb m gratis voor je ;)

• Quad

Quad

Doof

Heb hem gratis via een V&A advertentie weggedaan :P

PVOutput☀️

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

krietjur schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:31:
2) Als het niveau van de overige 4 cadeau's net zo is als van de 4 die ze bekend maken: laat maar zitten! :)
Voor de volledigheid dit zijn dus de 4 cadeau's:
• Air Guitar (zie filmpje)
• Jumbo vloerpuzzel
• Mini keyboard van Sint & Piet
• Sinterklaas stripboek

De andere 4 cadeau's zijn waarschijnlijk:

• Cavello onderbroek maat S
• Waardebonnen van hotelpas.com
• Roller Chopper ("vlees en groente versnij rol mes dingus")
• Duurzame stofzuigerzak

@quad ik twijfelde tussen dat en de befaamde Roller Chopper :+

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 22-11-2012 23:13 ]

• Quad

Quad

Doof

Vergeet de korting op hoesje van een iphone niet. :9

PVOutput☀️

Verwijderd

Wat een rotzooi :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ook die laat ik aan mij voorbij gaan. Ik wacht wel op de CTB-box, als dat niks wordt focus ik mij alleen nog maar op de iBOOD box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Laatst online: 15-09 13:05

BLACKfm

o_O

Ik heb deze box gisteren mogen ontvangen en het is troep wat er in zit.

Naast de zooi van 4 post terug ook nog een speelgoed autotje (5cm groot ofzo) en een vlieger.

Naja, het was te verwachten als je zag wat sowieso wel in zat (wat ze aangaven op de website).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Zit die onderbroek er echt in? :D

[ Voor 33% gewijzigd door Mentalist op 28-11-2012 10:31 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste