"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Heb helaas ook het idee dat het een beetje de "dump-box" wordt, overtollige rotzooi gewoon hierin gooien.AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:05:
Als ik de aanbiedingen van de afgelopen tijd even snel doorblader, zie ik daar niets tussen wat ik gekocht zou hebben. Dat maakt dat de box, waar naar verwachting de restproducten in komen, voor mij ook niet interessant is.
Maar wie niet waagt, wie niet wint!
[Voor 4% gewijzigd door RickvN op 20-09-2012 14:06]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Toch even de spanning als de box binnenkomt en je gaat uitpakken (en daarna de teleurstelling

Iemand iets gevonden over een verzenddatum?
Verzonden binnen 2-5 werkdagen.Ricardo- schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:13:
Zullen inderdaad waarschijnlijk producten inzitten die ook op de site zijn aangeboden. Maar ja, voor 20 euro wil ik het wel proberen.
Toch even de spanning als de box binnenkomt en je gaat uitpakken (en daarna de teleurstelling)
Iemand iets gevonden over een verzenddatum?
En ja heb zelf ook maar gedaan

Wat uiteraard niet zal zijn
[Voor 6% gewijzigd door RickvN op 20-09-2012 14:17]

Ja, dat is iets waar ik wel bang voor ben.K03N schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:20:
Nu krijg je binnenkort dus 2x de G-spot Vibe binnen en nog iets randoms

daar zou je je best in kunnen vergissen , je weet niet wat je besteld ,dus ze staan hun in hun recht.jroz2001 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:19:
Besteld. Is het niets, kan je hem altijd weer terugsturen.
koop afstand wet etc...
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Cadeaus die je dus kunt weggevenK03N schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:20:

Zie je het al voor je.
Moeder is jarig , hier mam speciaal voor je verjaardag

[Voor 45% gewijzigd door Vicros op 20-09-2012 14:28]

Wat bedoel je? Wet koop op afstand bepaald namelijk dat je binnen 7 dagen je product zonder reden weer terug mag sturen. Op deze wet zijn een aantal uitzonderingen, waar dit duidelijk niet onder valt.ken-dj schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:23:
[...]
daar zou je je best in kunnen vergissen , je weet niet wat je besteld ,dus ze staan hun in hun recht.
koop afstand wet etc...

Ik ga er wel vanuit dat ze hun eigen adviesprijzen als maatstaf nemen, dus met een beetje pech heb je voor €20 twee USB kabels en een anti-kraspen voor je auto

Ik ben normaal gesproken erg gevoelig voor zulke dozen, maar deze laat ik toch maar even gaan

afkoelingsperiode en de Wet Kopen op Afstand geldt niet voor onderstaande zaken en diensten:jroz2001 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:56:
[...]
Wat bedoel je?
[...]
onder reden weer terug mag sturen. Op deze wet zijn een aantal uitzonderingen, waar dit duidelijk niet onder valt.
Diensten die slechts gelden voor een bepaalde periode of op een bepaalde datum, het is tijds gebonden ,(zoals reserveringen, hotels, vervoer, restaurants)
Kranten, tijdschriften en concertkaartjes, want die zijn tijdgebonden.
Audio- en video-opnamen of computerprogrammatuur, wanneer het zegel is verbroken.
Wat het waarschijnlijk zal hebben.
ben er gewoon geen voorstander van
je kunt niets zien en niet altijd goed kunt inschatten wat het product of de dienst precies inhoudt.
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Het is geen product op maat, en je weet niet precies wat je krijgt. Voldoet dus perfect aan de wet KOA.ken-dj schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:23:
[...]
daar zou je je best in kunnen vergissen , je weet niet wat je besteld ,dus ze staan hun in hun recht.
koop afstand wet etc...
Je bestelt "een doos met inhoud", als deze vol met tijdschriften zit is het jammer voor Bestoffers4u, maar jij wist niet dat je tijdschriften ging bestellen.
[Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 20-09-2012 15:29]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik heb de vraag net neergelegd via de mail bij Consuwijzer.nl. Ben benieuwd wat voor antwoord zij erop kunnen gevenD4NG3R schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:25:
[...]
Het is geen product op maat, en je weet niet precies wat je krijgt. Voldoet dus perfect aan de wet KOA.
Je bestelt een doos met inhoud, als deze vol met tijdschriften zit is het jammer voor Bestoffers4u, maar jij wist niet dat je tijdschriften ging bestellen.

Als ik een reactie heb zal ik hem hier posten!

Een doos met 50x hetzelfde boek kan ook >€70 waard zijn heRickvN schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:30:
Sommige boxen hebben waarde van > € 70

[Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 20-09-2012 15:30]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
whahah goeieRickvN schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:30:
Benieuwd of bestoffer4u dan bij houdt wie wat in zijn doos heeft zitten, anders trek je er wat uit en stuur je hem terug? Sommige boxen hebben waarde van > € 70

I see red pixels.
Dan ben ik erg benieuwd of je random pakketten krijgt, of 2 dezelfde. Al die massage apparaten... wat moet je er mee...wwwhizz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:35:
Ik heb er twee besteldZie wel of het wat is

Wwwhizz heeft straks dolle pret in bedJopster schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:38:
[...]
Dan ben ik erg benieuwd of je random pakketten krijgt, of 2 dezelfde. Al die massage apparaten... wat moet je er mee...

Misschien werkt die ook bij huisdieren, waar de Philips Stimulator alleen voor hem en haar was...Jopster schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:42:
Ik hoop maar dat hij een vrouw of vriendin heeft dan...
whaha lollRickvN schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:42:
[...]
Misschien werkt die ook bij huisdieren, waar de Philips Stimulator alleen voor hem en haar was...

Dat was voor de "erogene zones", alleen zal ik geen foto plaatsen van de erogene zones, want ik denk dat de mods dat niet zo leuk vinden.maplebananas schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:45:
[...]
whaha lollmaar wat was dat nou eigenlijk die "Philips Stimulator"
Maar wel een handige link:
http://lmgtfy.com/?q=erogene+zones
Edit: Ik denk dat veel mensen een excuse zien nu in deze box: "Oh, zit er ook een g-spot vibe in? Schatje, wil je die eens proberen?" ghehe
[Voor 14% gewijzigd door RickvN op 20-09-2012 15:49]

Altijd de ibood inhoud gezien maar nooit zelf een box gekocht.
Ben benieuwd!
O.R.C. Black Bulls Rugby
check youtube van enkele jaren geleden, laatste 2 hunts waren er geen boxenVAnTurenhout schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:57:
En wat is dan bijvoorbeeld de Ibood inhoud geweest van een box?
O.R.C. Black Bulls Rugby

als de pakketen echt random zijn er we krijgen dus verschillende dingen.. wie weet valt er onderling dan ook nog wat te ruilen!

en is het echt bagger.. dan.. eh.. bijna weer sinterklaas!

Kan best leuk zijnJopster schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:38:
[...]
Dan ben ik erg benieuwd of je random pakketten krijgt, of 2 dezelfde. Al die massage apparaten... wat moet je er mee...

I see red pixels.
Hoe bestel ik er 2 dan? Ik krijg het niet voor elkaar... kan er maar een in de winkelwagen krijgen.wwwhizz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:35:
Ik heb er twee besteldZie wel of het wat is
Crisis, wie het kleine niet eert!Arsenius schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:54:
Volgens mij gaat iedereen hier teleurgesteld zijn. Ik neem geen box. Alleen ibood boxes roeleren, en die doen ze niet meer de laatste tijd. Valt allemaal vies tegen.
Beetje prutsen, volgens mij hielp op enter drukkenVjenne-ICT schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:48:
[...]
Hoe bestel ik er 2 dan? Ik krijg het niet voor elkaar... kan er maar een in de winkelwagen krijgen.

I see red pixels.

Ben erg benieuwd!

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X |Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Fujinon 16-80mm F/4 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8
Overclocken die hapK03N schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:20:

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Al is het maar om te zien wat het is, en om het hier te gaan vergelijken

[Voor 5% gewijzigd door Het Fantoom op 20-09-2012 19:53]
Dan hoop ik van harte voor jou dat er ook echt verkoopbaar spul van waarde in zit, haha.Het Fantoom schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:53:
Ook 6 boxen besteld. Minimale waarde 70 euro dus verkoop via marktplaats levert al 6x50 = 300 euro op. Minus de verzendkosten is dus zo'n 250 euro winst voor mij.
Ik heb hem meer gekocht als "gimmick" en vertrouw er echt niet op dat de verkoopwaarde 70,- is
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Mocht het zo zijn, dan is dat zeer veel negativiteit via dit topic.
Alles retour!

Het kan inderdaad een leuk pakket worden, maar ze kunnen zichzelf ook héél hard in de vingers snijden door meuk te geven. Maar dan vind ik het eigenlijk gewoon oplichterij als je zegt dat het nieuw € 70 kost...Heilige Kaas schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:48:
Ben zéér benieuwd. Sommige mensen zijn er sceptisch over. Ik zou het zelf ook niet gedaan hebben. Maar een gokje kan altijdWie weet zit er nog wat bruikbaars in ook. Maar als je er twee touchscreen pennen in doen en zeggen dat die 10 euro kosten. En nog wat meer van die troep dan is de waarde al snel heel laag. Het zijn wel nuttige dingen maar uit china kosten ze stukken minder.
Volgens mij is dit ook de eerste doos van BO4U - het kan dus ook heel positief uitpakken om zichtzelf heel leuk in de spotlight te zetten. Dat is ook wat in mijn ogen iBOOD heeft gedaan met de eerste dozen.....RickvN schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:25:
[...]
Het kan inderdaad een leuk pakket worden, maar ze kunnen zichzelf ook héél hard in de vingers snijden door meuk te geven. Maar dan vind ik het eigenlijk gewoon oplichterij als je zegt dat het nieuw € 70 kost...
...Iets met goedkope marketing....
[Voor 4% gewijzigd door Mopperman op 21-09-2012 11:30]
Voordeel van betalen per creditcard of paypalAnoniem: 244101 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:42:
Ik bestel niets bij deze toko (same as sneakers2sale etc). Wacht al 2 maanden op mijn geld en ben volgens Google ook niet de enige. GL als je de box gaat terugsturen en je geld wil terug krijgen.

Paypal gewoon een claim indienen, hebben ze 2 weken de tijd zich te verweren, zoniet, sta jij in je recht.
Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij doen ons uiterste best om de waarde van de box zo hoog mogelijk te houden!
Met vriendelijke groeten,
Bestoffer4u.nl
Waarde met adviesprijzen of huidige winkelprijzen?Road Runner schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:45:
Ik heb maar eens navraag gedaan en zie hier het antwoord.
Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij doen ons uiterste best om de waarde van de box zo hoog mogelijk te houden!
Met vriendelijke groeten,
Bestoffer4u.nl

Die ipod/iphone kabels van 50 voor 10,- waar Appleloze mensen niets aan hebben bijv. Stop er nog oordopjes bij en je bent klaar.
Maar jongens, laten we hopen dat het een spetterende box wordt!

www.waat.nl/Verrassingspakket-twv-250

Vet man! Dús je kan 220 Euro per box winst maken volgens iemand hierboven. Welnu, bestellen, véél!Bandicoot schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:44:
En voor de gokkers hier nog een box. 30 Euro voor een waarde van 250 zeggen ze:
www.waat.nl/Verrassingspakket-twv-250
Nickname does not reflect reality

Ik heb het ze gevraagd. Als ze de adviesprijzen aanhouden, dan hangen we er mooi in met een paar prutartikelen.Quad schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:04:
[...]
Waarde met adviesprijzen of huidige winkelprijzen?
Die ipod/iphone kabels van 50 voor 10,- waar Appleloze mensen niets aan hebben bijv. Stop er nog oordopjes bij en je bent klaar.
Maar waarom zouden ze dat doen, ik zie het als een mooi marketinginstrument. Het kan tenslotte via dit topic veel positieve publiciteit opleveren.
Jij neemt wel heel veel risico! Ik verwacht er niet te veel van....Het Fantoom schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:53:
Ook 6 boxen besteld. Minimale waarde 70 euro dus verkoop via marktplaats levert al 6x50 = 300 euro op. Minus de verzendkosten is dus zo'n 250 euro winst voor mij.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Nogal logisch, ze moeten eerst verzonden worden, wat enkele dagen kan duren. Lijkt me een beetje voorbarig om nu al te zeggen dat het een teleurstelling is.Vjenne-ICT schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:09:
Net iets te stil rond de BOX! Lijkt meer en meer een teleurstelling te worden......

Nou een kleine update dan, orderstatus is inmiddels "Order naar magazijn verstuurd" geworden.Vjenne-ICT schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:09:
Net iets te stil rond de BOX! Lijkt meer en meer een teleurstelling te worden......
SPANNEND!

Verzendmethode: Pakketverzending standaard (Gewicht 2Kg)
PS: in mijn order kan ik ook gewoon de optie " retourneren" aanvinken

[Voor 22% gewijzigd door arjants op 25-09-2012 10:35]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Als het 100gr ofzo is, weten we dat we dure applekabeltjes krijgen

Of een G-spot vibe meetingToyotaMR2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:38:
Gooi-alle-Apple-kabels-op-een-hoop-en-de-fik-erin meeting organiseren dan?

Je mag de doos dus gewoon terugsturen. Dat van die zegel houdt in dat je een spel/film niet eerst mag openen om hem te kijken en vervolgens terug te sturen.ken-dj schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:08:
[...]
afkoelingsperiode en de Wet Kopen op Afstand geldt niet voor onderstaande zaken en diensten:
Diensten die slechts gelden voor een bepaalde periode of op een bepaalde datum, het is tijds gebonden ,(zoals reserveringen, hotels, vervoer, restaurants)
Kranten, tijdschriften en concertkaartjes, want die zijn tijdgebonden.
Audio- en video-opnamen of computerprogrammatuur, wanneer het zegel is verbroken.
Wat het waarschijnlijk zal hebben.
ben er gewoon geen voorstander van
je kunt niets zien en niet altijd goed kunt inschatten wat het product of de dienst precies inhoudt.
Als ze moeilijk doen: je staat gewoon in je recht, er zitten geen bederfelijke waren in, geen op maat gemaakte dingen (voor jou) en vast ook een reserveringen.

Ik doe mee met de apple-vuil-verbranding indien van toepassing;)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput