Anoniem: 473760

Topicstarter
Beste,
ik heb op mijn Nokia Lumia 710 Whatsapp en wil graag de berichten saven naar een computer of iets dergelijks om ze later te kunnen afdrukken. Ik zit momenteel in een rechtzaak verwikkeld en is dus belangrijk voor mij.

Hoe kan ik dat doen? Gaarne serieuze opties omdat ik een leek ben op dit gebied.
Bij voorbaat dank.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
vinger er op > copy kiezen en dan in een email plakken?

specs

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-06 14:49
Omdat screenshots met stock rom niet mogelijk is zou ik anders een foto ervan maken of inderdaad kopieren en sturen naar je email.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kunt toch vanuit Whatsapp een back-up maken?

En anders kan XDA je wel helpen.

Daarnaast is er, als het goed is, ook een 'Email dit gesprek' optie. Vraag me alleen af in hoeverre berichten op Whatsapp rechtsgeldig zijn.

Welkom op GoT trouwens, ik zie dat je vandaag lid geworden bent!

[ Voor 111% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2012 13:57 ]

Topicstarter
Bedankt tot nu toe!

@CptChaos: hoe maak ik een back up bij een Lumia 710? Ik weet niet waar die optie staat.
@maratropa: moet ik dat voor elk appje doen of kan ik een hele discussie in een keer kopieren? Staat er dan ook datum en tijd bij?
@vali: dat moet dan gebeuren met een apart fototoestel toch? Want een screendump maken is waarschijnlijk niet mogelijk?

Topicstarter
@CptChaos: dat geldt beslist voor een Android maar niet voor een WP7, die opties zie ik namelijk niet.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 473760 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:18:
@CptChaos: hoe maak ik een back up bij een Lumia 710? Ik weet niet waar die optie staat.
Kan me niet voorstellen dat een dergelijke optie er niet is voor Lumia's, dus zoek even een volgende keer. Mijn edit noemt al een aantal alternatieve mogelijkheden. Daarnaast; Leesvoer en Nog méér leesvoer over de Lumia 800

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2012 13:26 ]

Topicstarter
CptChaos schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:22:
[...]
Kan me niet voorstellen dat een dergelijke optie er niet is voor Lumia's, dus zoek even een volgende keer. Mijn edit noemt al een aantal alternatieve mogelijkheden. Daarnaast; Leesvoer en Nog méér leesvoer over de Lumia 800
Helaas is alles op Android of iPhone gebasseerd, jammer. Rechtsgeldig is het indien er een timestamp bij staat, dus belangrijk dat datum en tijd erbij blijft staan.

• vali
Anoniem: 473760 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:18:
Bedankt tot nu toe!

@maratropa: moet ik dat voor elk appje doen of kan ik een hele discussie in een keer kopieren? Staat er dan ook datum en tijd bij?
@vali: dat moet dan gebeuren met een apart fototoestel toch? Want een screendump maken is waarschijnlijk niet mogelijk?
Screendump is alleen mogelijk als je phone (developer) unlocked is of als een custom rom draait. Anders moet je inderdaad een apart fototoestel gebruiken.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

botsauto schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:33:
Helaas is dit alles gebasseerd op Android of iPhone. Rechtsgeldig is het zeker als er een timestamp aanwezig is, dus wel belangrijk dat datum en tijd bewaard blijven.
Eén keer posten is voldoende, je kunt ook altijd je berichten bewerken.
Ondanks timestamp blijf ik mezelf afvragen of het rechtsgeldig is; iedereen die jouw telefoon gebruikt kan wel die berichten verstuurd hebben...

Dat de how to's gebaseerd zijn op Android en iPhone doet niet onder voor de werking, zoek dus even op je telefoon

Topicstarter
CptChaos schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:22:
[...]
ECHT! Windows Whatsapp is echt anders dan Android!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-06 18:04
Anoniem: 473760 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:36:
[...]

ECHT! Windows Whatsapp is echt anders dan Android!
Daar gaat 't toch niet om, ga gewoon zoeken waar het mogelijk kan staan..
Werkt het zo ook niet dan?

@ hieronder:
De FAQ van de Windows Phone is vrij karig, dus vandaar de bovenstaande link.
Snap ook wel dat het OS anders is maar het gaat er toch om waar het ongeveer staat?

[ Voor 41% gewijzigd door SmiGueL op 19-09-2012 13:56 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

SmiGueL schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:40:
[...]

Werkt dit niet dan?
Lekker toontje zo over en weer....

Op Windows Phone 7 zit er geen backup functie in volgens mij. Ik kan in ieder geval ook niets vinden wat er op lijkt.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• vali
SmiGueL schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:40:
[...]

Werkt dit niet dan?
Dat is whatsapp voor een Nokia S60/Symbian phone... Stop met zoeken, zolang whatsapp niet meer opties van de ios of android versie in wp7 implementeerd, is op dit moment niet mogelijk om chats te backuppen ...

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 19-09-2012 13:43 ]

• SmiGueL
vali schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:42:
[...]

Dat is whatsapp voor een Nokia S60/Symbian phone... Stop met zoeken, het is op dit moment niet mogelijk om chats te backuppen met de wp7 versie...
Het ging er om waar het zou (kunnen) staan, dus waar in de menustructuur..
Dat het er (totaal) anders uit ziet boeit in dit geval toch niets? :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• vali
SmiGueL schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:43:
[...]

Het ging er om waar het zou staan, dus waar in de menustructuur..
Dat het er (totaal) anders uit ziet boeit in dit geval toch niets?
Het doorsturen van de tekst is inderdaad mogelijk net als bij de symbian versie, alleen lijkt mij niet wat de TS vraagt..

Ik zou gewoon met een goede camera een foto maken van de tekst. Dan staat de datum en tijd erbij.

Topicstarter
oke mensen bedankt voor jullie input, ik ga aan de slag.
groet Roger

• SmiGueL
vali schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:46:
[...]

Het doorsturen van de tekst is inderdaad mogelijk net als bij de symbian versie, alleen lijkt mij niet wat de TS vraagt..

Ik zou gewoon met een goede camera een foto maken van de tekst. Dan staat de datum en tijd erbij.
Bij het doorsturen van de tekst zie ik WEL de datum + tijd er bij staan.. ;) (Android)
Maargoed als jij zeker bent dat WP7 dit schrapt dan heeft t idd weinig nut .

• vali
SmiGueL schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:49:
[...]

Bij het doorsturen van de tekst zie ik WEL de datum + tijd er bij staan.. ;) (Android)
Maargoed als jij zeker bent dat WP7 dit schrapt dan heeft t idd weinig nut .
stuurt hij dat mee?? Dat heb ik nooit geweten (weer wat geleerd :+ ), dan zou ik proberen om het naar een android/ios phone te sturen (familie lid oid) en daar een screendump maken.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

vali schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:52:
[...]

stuurt hij dat mee?? Dat heb ik nooit geweten (weer wat geleerd :+ ), dan zou ik proberen om het naar een android/ios phone te sturen (familie lid oid) en daar een screendump maken.
Een screendump zou dan dus helemaal niet meer hoeven, zie mijn URL's eerder in het topic, dan zijn de mogelijkheden te over. :)

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hoi en welkom op GoT! Bij het registreren van je account ben je lang Het algemeen beleid gekomen. Daar staat het een en ander in over eigen inzet. Daar blijkt hier maar weinig van. Daarnaast had je vraag prima gepast in Whatsapp voor Windows Phone. Dan hadden ook de windows Phone eigenaren je op weg kunnen helpen in plaats van dat je antwoorden voor Android / iOS krijgt.
Om bovenstaande redenen gooi ik dit topic dicht

[ Voor 7% gewijzigd door PaT op 20-09-2012 09:27 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.