Hey mede tweakers,
Het is weer tijd voor een upgrade omdat mijn oude pc een steekvlam gegeven heeft door kortsluiting !
ik speel veel battlefield 3, call of duty mw3, wow, rs, etc.
Mijn Budget is 300 euro, waarvan dus alleen de cpu, moederboard ram en videokaart voor hoeven.
Dit is wat ik nog over heb:
HDD - 320 GB
HDD - 160 GB
Brander - DL RW iHas liteOn 124B
Voeding - 530w Be Quiet.
Kast.
Kortom, wat ik nog moet hebben zijn alleen een CPU, RAM, Videokaart en een moederboard!
ik heb zelf al wat in elkaar geflanst:
P8P67 Deluxe = 100
8GB RAM 1600Mhz (2x4) = 30.
Videokaart 6870HD = 80
CPU ??? = 100
Het hoeft niet perse deze hardware te zijn, dit was gewoon om een beetje een idee te geven wat ik wil, het liefste wou ik eigenlijk een HD 6950 + DDR3 8GB 1600Mhz Ram en een mooie CPU
wat ik wel graag wil is minimaal een quad core cpu die goed games kan draaien.
(ik wil het via hier (tweakers) 2e hands kopen)
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje hiermee helpen,
ik heb express niet de pricecheck gebruikt omdat ik het dus 2e hands via tweakers wil doen en daar geen pricecheck voor is.
mvg,
PreOrderMe
Het is weer tijd voor een upgrade omdat mijn oude pc een steekvlam gegeven heeft door kortsluiting !
ik speel veel battlefield 3, call of duty mw3, wow, rs, etc.
Mijn Budget is 300 euro, waarvan dus alleen de cpu, moederboard ram en videokaart voor hoeven.
Dit is wat ik nog over heb:
HDD - 320 GB
HDD - 160 GB
Brander - DL RW iHas liteOn 124B
Voeding - 530w Be Quiet.
Kast.
Kortom, wat ik nog moet hebben zijn alleen een CPU, RAM, Videokaart en een moederboard!
ik heb zelf al wat in elkaar geflanst:
P8P67 Deluxe = 100
8GB RAM 1600Mhz (2x4) = 30.
Videokaart 6870HD = 80
CPU ??? = 100
Het hoeft niet perse deze hardware te zijn, dit was gewoon om een beetje een idee te geven wat ik wil, het liefste wou ik eigenlijk een HD 6950 + DDR3 8GB 1600Mhz Ram en een mooie CPU
wat ik wel graag wil is minimaal een quad core cpu die goed games kan draaien.
(ik wil het via hier (tweakers) 2e hands kopen)
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje hiermee helpen,
ik heb express niet de pricecheck gebruikt omdat ik het dus 2e hands via tweakers wil doen en daar geen pricecheck voor is.
mvg,
PreOrderMe