Hoe lang zijn deze codes houdbaar ? mag binnen kort ook verlengen dus zal mooi zijn als het met een code kan.
Verwijderd
Is al zo vaak verteld, even 't topic doorlezen. Als ik je een hint mag geven: pagina 12
.
Ik heb weer 3 codes, dm me jullie mail adres!
Found it, komt perfect uit dan voor mij.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:48:
Is al zo vaak verteld, even 't topic doorlezen. Als ik je een hint mag geven: pagina 12.
Iemand misschien een code beschikbaar voor mij? Wil m'n iPhone 5 via Vodafone van ontvangst voorzien i.p.v. T-Mobile!
Topic zorgt voor een hoop nieuwe aanwas, nog nooit zoveel "nieuwelingen" bij elkaar gezien
[ Voor 37% gewijzigd door Miki op 23-09-2012 21:32 ]
Zo nieuw ben ik niet hoor ;-).Miki schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:32:
Topic zorgt voor een hoop nieuwe aanwas, nog nooit zoveel "nieuwelingen" bij elkaar gezien
3 berichten is nog slechter dan ik
. Ach ik weet dat ik ergens mijn oude account heb op een niet meer bestaand mail-adres. Anyways ik ga dit in de gaten houden voor de volgende keer dat er code's zijn
Ik mag bijna verlengen en mijn vrouwtje mag al.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
heren ik heb 5 codes beschikbaar.
wie code wilt pm me maar. geef er 5 stuks
nog 4 over.
wie code wilt pm me maar. geef er 5 stuks
nog 4 over.
[ Voor 65% gewijzigd door sanane op 24-09-2012 04:03 ]
DM verstuurd, hopelijk zijn ze nog niet uitgedeeld. Fingers crossed
DM verstuurd, hopelijk net op tijd...
Graag ook een code voor mij --- pretty please?
Hmm balensanane schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:07:
Codes zijn op heren.
@alwaysleft, krijgt u toevallig nog codes binnen vandaag?
check je pmRicoF1987 schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:49:
[...]
Hmm balen![]()
@alwaysleft, krijgt u toevallig nog codes binnen vandaag?
Vast wel, echter altijd rond etens tijd
Doe eens gek, en plaats ze onder kantoor tijd
Anyway, ik houd mezelf aanbevolen voor een code, dus we volgen deze topic nog maar wat langer hehe

Anyway, ik houd mezelf aanbevolen voor een code, dus we volgen deze topic nog maar wat langer hehe
[ Voor 34% gewijzigd door Evink op 24-09-2012 09:37 ]
check je pm;pEvink schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:34:
Vast wel, echter altijd rond etens tijd![]()
Is Always Left de enige die codes heeft?
Overigens duurt de actie nog 'maar' 6 dagen. Is er al nieuws voor de volgende actie?
Als iemand nog een code heeft, hier ook 1 die zich aanbevolen houd:)
Overigens duurt de actie nog 'maar' 6 dagen. Is er al nieuws voor de volgende actie?
Als iemand nog een code heeft, hier ook 1 die zich aanbevolen houd:)
Same here, ik houd mezelf ook aanbevolen voor een code.
Ik merk ook steeds dat ik net te laat ben dus probeer ik het maar zo.
Als er nog een code over is dan houd ik mij aanbevolen.
Als er nog een code over is dan houd ik mij aanbevolen.
Het lijkt me toch vrij duidelijk, dat het systeem omgekeerd werkt.
Jullie sturen een DM zodra er gemeld wordt dat er een code beschikbaar is. Zie ook eerdere posts.
Jullie sturen een DM zodra er gemeld wordt dat er een code beschikbaar is. Zie ook eerdere posts.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Even een kleine tip, voor diegene die nog een code nodig hebben,
Het is erg handig je email adres te doorgeven
Deze is namelijk nodig om een code aan te koppelen
Het is erg handig je email adres te doorgeven
Deze is namelijk nodig om een code aan te koppelen
Verdorie, ik kon dit hele systeem niet en heb vorige week net een sim only afgesloten. Er is vast geen mogelijkheid om achteraf nog van de reductie te profiteren?
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Ik mag op 8 oktober mijn bestaande Vodafone abbo verlengen, kan ik dan ook gebruik maken van deze actie?
Iemand bekend mee?
Iemand bekend mee?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
denk het niet, deze actie loopt tot 1 oktober
My bad....
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
De code is 3 maanden geldig.....dus ik weet niet of je de code eventueel mee kan nemen naar de volgende actie.
Mocht iemand een code over hebben, ik hoor het graag!
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Als er nog code's beschikbaar zijn, hou ik me aanbevolen
Ahhhh net te laat....
Als er nog iemand een code overheeft ik hou me aanbevolen!!
Als er nog iemand een code overheeft ik hou me aanbevolen!!
Xbox Live Knalle Arie
Vanavond Heb ik weer codes. Voor de mensen die op zoek zijn naar een super aanbieding met de iPhone, denk niet dat het goedkoper wordt dan dit:
iPhone 5 voor 105 euro!!! 90 belminuten, 1GB, onbeperkt smsen, eerste 8 maanden 22,50 en daarna 44,50.. http://www.pdashop.nl/pro...tor_template=ServicePlans
iPhone 5 voor 105 euro!!! 90 belminuten, 1GB, onbeperkt smsen, eerste 8 maanden 22,50 en daarna 44,50.. http://www.pdashop.nl/pro...tor_template=ServicePlans
Kijk dat is een betere prijs met een Vodafone abo dan die ik op andere site zag. Wacht nog even de F&F actie af. Bij 47,50 abo kost ie maar 75 euro. Lijkt op foutje, gezien de duurdere abo, maar mocht dit kloppen word het wel een 5 ipv een 4salwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:37:
Vanavond Heb ik weer codes. Voor de mensen die op zoek zijn naar een super aanbieding met de iPhone, denk niet dat het goedkoper wordt dan dit:
Heb nu een abonnement bij Vodafone met 50% korting, maar die loopt af in november. Dit is dan zeker wel een mooie actie voor een nieuw abonnement, dus ik houd me aanbevolen
volgens mijn berekeningen is die actie 100 euro goedkoper dan F&F sim-only + iphone 5 16gb los..alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:37:
addertje onder het gras?
*edit: komen 30 euro aansluitkosten bij dus 70 euro goedkoper
ik heb hem besteld!
[ Voor 6% gewijzigd door SilentNL op 24-09-2012 11:03 ]
Verwijderd
Zeker interessant. Als je de witte kiest met 300 minuten is hij duurder dan de zwarte van 64Gb.SilentNL schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:47:
[...]
volgens mijn berekeningen is die actie 100 euro goedkoper dan F&F sim-only + iphone 5 16gb los..
addertje onder het gras?
De F&F is een stukje duurder, alleen kan je die aanbieding wel jaren stilzwijgend laten doorlopen terwijl deze Vodafone aanbieding alleen de eerste 8 maanden goedkoper is.
deze aanbieding is over twee jaar goedkoper dan F&F en over twee jaar neem ik een nieuwe smartphone, met een nieuw abonnement. Daarnaast hoef ik niet in een keer 680 euro af te tikkenVerwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:24:
[...]
Zeker interessant. Als je de witte kiest met 300 minuten is hij duurder dan de zwarte van 64Gb.
De F&F is een stukje duurder, alleen kan je die aanbieding wel jaren stilzwijgend laten doorlopen terwijl deze Vodafone aanbieding alleen de eerste 8 maanden goedkoper is.
[ Voor 5% gewijzigd door SilentNL op 24-09-2012 11:35 ]
Verwijderd
Ik heb na overwegen ook mijn TMob ingeleverd voor een zwarte iphone 5 met een 1Gb 65 van Vodafoon.
Mijn TMob was toch afgelopen en ik heb het wel gehad met de manier waarop klanten die er al sinds 2008 zitten worden behandeld. Geen aanbiedingen voor de goede klanten en geen mogelijkheid om je oude abbo te verlengen, enke laten doorlopen.
Nu nog kijken hoe we de punten gaan opmaken....
Mijn TMob was toch afgelopen en ik heb het wel gehad met de manier waarop klanten die er al sinds 2008 zitten worden behandeld. Geen aanbiedingen voor de goede klanten en geen mogelijkheid om je oude abbo te verlengen, enke laten doorlopen.
Nu nog kijken hoe we de punten gaan opmaken....
Heb net overigens mijn S3 besteld, nog bedankt heren!
Als iemand een code over heeft.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
De aanbieding is naar alle waarschijnlijkheid niet correct. Dat kun je zien aan het feit dat het duurdere abonnement van 55 euro een hogere toestelprijs heeftSilentNL schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:47:
[...]
volgens mijn berekeningen is die actie 100 euro goedkoper dan F&F sim-only + iphone 5 16gb los..
addertje onder het gras?
ik heb hem besteld!

Waarschijnlijk worden de orders dus geannuleerd of moet je flink bijbetalen.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
we zullen zienDannydekr schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:53:
[...]
De aanbieding is naar alle waarschijnlijkheid niet correct. Dat kun je zien aan het feit dat het duurdere abonnement van 55 euro een hogere toestelprijs heeft. Op Twitter reageert Vodafone door te vragen naar je telefoonnummer om je te bellen
.
Waarschijnlijk worden de orders dus geannuleerd of moet je flink bijbetalen.
Tjah, het is nagenoeg onmogelijk. De prijzen van de toestellen zijn gewoon omgedraaid, dat is toch gewoon te zien? Je betaalt dus 189 euro in plaats van 105 euro. Nog steeds goedkoper dan de rest dus..
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
coolblue belt mij vandaag, dus ik zal het hier wel laten wetenDannydekr schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:58:
[...]
Tjah, het is nagenoeg onmogelijk. De prijzen van de toestellen zijn gewoon omgedraaid, dat is toch gewoon te zien? Je betaalt dus 189 euro in plaats van 105 euro. Nog steeds goedkoper dan de rest dus..
De Coolblue actie betreffende de iPhone is hier volledig offtopic, het hier graag beperken tot de Vodafone Friends and Family actie.
[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 24-09-2012 12:21 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Ja we zien het wel... Ik heb een bevestigde order
//edit: Bullet, je hebt gelijk
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 12:27 ]
Begrijp ik het goed dat wanneer ik nu een F&F code ontvang, deze alleen bruikbaar is voor de huidige lopende actie? Of is deze na 1 oktober bij een nieuwe actie ook nog inzetbaar?
De code heb ik namelijk vorige week ontvangen en zou ik graag in willen zetten nadat de Vodafone prijzen bekend zijn zodat ik af kan wegen of ik de iPhone icm abonnement neem of een los toestel + sim only.
De code heb ik namelijk vorige week ontvangen en zou ik graag in willen zetten nadat de Vodafone prijzen bekend zijn zodat ik af kan wegen of ik de iPhone icm abonnement neem of een los toestel + sim only.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:58
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Nu kijken of ik het weer op tijd zie en wel mijn emailadres toestuuralwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:37:
Vanavond Heb ik weer codes.

Zoals ik het heb begrepen is de code 3 maanden geldig, maar verloopt de huidige actie 30 september. Na 1 oktober zal er weer een andere actie komen.Bekse schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:28:
Begrijp ik het goed dat wanneer ik nu een F&F code ontvang, deze alleen bruikbaar is voor de huidige lopende actie? Of is deze na 1 oktober bij een nieuwe actie ook nog inzetbaar?
Wat is de huidige actie eigenlijk? Er staat extra voordeel, maar wat is er anders dan andere maanden.
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
Perfect, wacht ik de prijzen van de VF abonnementen even af en ga ik dan rekenen en happy bestellen met de F&F code!Schele indiaan schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:50:
[...]
Zoals ik het heb begrepen is de code 3 maanden geldig, maar verloopt de huidige actie 30 september. Na 1 oktober zal er weer een andere actie komen.
Wat is de huidige actie eigenlijk? Er staat extra voordeel, maar wat is er anders dan andere maanden.
[ Voor 20% gewijzigd door Bekse op 24-09-2012 13:57 ]
Indien je het topic opent op pagina 1 dan kan je dit lezen, alwaysleft heeft alle informatie vermeld. En op vorige pagina's staat het wellicht ook meerdere malen vermeld.Schele indiaan schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:50:
[...]
Zoals ik het heb begrepen is de code 3 maanden geldig, maar verloopt de huidige actie 30 september. Na 1 oktober zal er weer een andere actie komen.
Antwoord: 30% korting gedurende de looptijd ipv bv 8, of minder maanden 50% korting.
Je doet je naam wel eer aan
Beste Randy,
indien je een code wilt dan wordt dit door alwaysleft of anderen hier vermeld. Indien je dan een direct message stuurt met je email, en de codes zijn nog niet vergeven. Dan heb je kans dat jij ook een code toegestuurd krijgt. Zij zullen niet dit topic nagaan wie zich aanbevolen heeft. Hopelijk helpt deze reply je, en stuur je een dm zodra er weer codes zijn. vrgr
excuus, laatste bericht niet aangepast, daardoor 2 posts van mij
[ Voor 5% gewijzigd door hmartino op 24-09-2012 15:09 . Reden: excuses aan de mods, en lezers ]
Volgens bedoelt schele indiaan iets anders. De Friends and Family actie loopt namelijk van 1 februari 2012 tot 1 april 2013. De huidige aanbiedingen gelden tot 1 oktober, dus volgende maand zullen er andere toestellen en sim only abbo's te vinden zijn op de website. Ik vraag me af of er volgende maand nieuwe toestellen (denk aan iPhone 5) met hetzelfde kortingspercentage zijn en of de sim only abonnementen goedkoper of juist duurder worden? De website geeft namelijk de indruk dat er t/m 1 oktober extra voordeel t.o.v. andere actiemaanden te behalen valt.hmartino schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:04:
[...]
Indien je het topic opent op pagina 1 dan kan je dit lezen, alwaysleft heeft alle informatie vermeld. En op vorige pagina's staat het wellicht ook meerdere malen vermeld.
Antwoord: 30% korting gedurende de looptijd ipv bv 8, of minder maanden 50% korting.
Je doet je naam wel eer aanis een grapje hoor
ik heb begrepen via een medewerken van PDAshop dat de actie van vodafone met 8 maanden 50% naar 25% gaat na 1 oktober..
We hebben het hier over de F&F kortingen, niet de reguliere.SilentNL schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:40:
ik heb begrepen via een medewerken van PDAshop dat de actie van vodafone met 8 maanden 50% naar 25% gaat na 1 oktober..
Hij vroeg wat de "huidige actie" was. Indien hij bedoelt na 1 oktober dan is dat een toekomstige actie.Visdraad schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:31:
[...]
Volgens bedoelt schele indiaan iets anders. De Friends and Family actie loopt namelijk van 1 februari 2012 tot 1 april 2013. De huidige aanbiedingen gelden tot 1 oktober, dus volgende maand zullen er andere toestellen en sim only abbo's te vinden zijn op de website. Ik vraag me af of er volgende maand nieuwe toestellen (denk aan iPhone 5) met hetzelfde kortingspercentage zijn en of de sim only abonnementen goedkoper of juist duurder worden? De website geeft namelijk de indruk dat er t/m 1 oktober extra voordeel t.o.v. andere actiemaanden te behalen valt.
Maar als hij bedoelt na 1 oktober. dan denk ik dat er heel veel mensen willen weten wat het antwoord hierop is? iemand die al iets meer weet?
Ik denk zelf dat het vooral met de btw te maken heeft. Waarschijnlijk zal de iphone 5 ook toegevoegd worden maar de btw maakt de prijs natuurlijk al anders indien je deze vergelijkt met de prijs voor 1 oktober (van 19->21%). Ik verwacht zelf dat het percentage voor de meeste bedrijven hetzelfde blijven.
[ Voor 14% gewijzigd door hmartino op 24-09-2012 15:54 . Reden: typo en reactie toegevoegd ]
denk je niet dat de F&F kortingen dan ook omlaag zullen gaan?Bekse schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:42:
[...]
We hebben het hier over de F&F kortingen, niet de reguliere.
Wie weet, maar niemand weet of dit zo 1 op 1 overgenomen zal worden.SilentNL schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:52:
[...]
denk je niet dat de F&F kortingen dan ook omlaag zullen gaan?
In de TS wordt 30% korting genoemd, maar onder de actievoorwaarden is hier niks van terug te vinden. Kan dus zijn dat deze 30% tot 1 oktober geldt.SilentNL schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:52:
[...]
denk je niet dat de F&F kortingen dan ook omlaag zullen gaan?
In de veelgestelde vragen komt wel naar voren:
"Waarom is deze aanbieding interessant voor mij?
Je krijgt een flinke extra korting op de standaard abonnementsprijzen gedurende de hele looptijd van je contract. Bovendien betaal je geen aansluitkosten voor het afsluiten van je abonnement."
Hierdoor zou je denken dat het kortingspercentage verschilt van tijd tot tijd. Volgens mij ook logisch, omdat ze minder marge hebben op nieuwe toestellen dan toestellen die al enige tijd uit zijn.
Precies, dat was mijn gedachtegang. Wat is het verschil met eerdere maanden FF ipv de vergelijking tussen een normaal abo en de huidige actie (die vrij helder is)Visdraad schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:31:
[...]
Volgens bedoelt schele indiaan iets anders. De Friends and Family actie loopt namelijk van 1 februari 2012 tot 1 april 2013. De huidige aanbiedingen gelden tot 1 oktober, dus volgende maand zullen er andere toestellen en sim only abbo's te vinden zijn op de website. Ik vraag me af of er volgende maand nieuwe toestellen (denk aan iPhone 5) met hetzelfde kortingspercentage zijn en of de sim only abonnementen goedkoper of juist duurder worden? De website geeft namelijk de indruk dat er t/m 1 oktober extra voordeel t.o.v. andere actiemaanden te behalen valt.
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
Even dit topic in de gaten houden ik mag verlengen en de prijzen zijn idd zeer gunstig.
Dit was 1 sept ook het geval. Stoot je neus niet zoals ik. In Augustus hoopte ik dat in September niets bij zou hoeven te betalen bij de S3 vanwege de aankomst van Iphone 5. In Aug was het nog 30 euro bijbetalen bij een 33,25 abbo, maand later was het ineens 100. Per 1 sept zijn de reguliere tarieven verhoogd, F&F speelt hier ook op in.Bekse schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:10:
[...]
Wie weet, maar niemand weet of dit zo 1 op 1 overgenomen zal worden.
Heb weer 5 codes van Friends and family:) Dm me jullie email adres
Dit keer was ik snel. Hoop dat het op tijd was!!
Had op twitter aan de vodafone webcare gevraagd of de F&F abbo's van september extra voordelig zijn vergeleken met andere maanden van de actie. Kreeg het volgende antwoord: "Je kunt inderdaad genieten van extra voordeel.".
Kortom ik verwacht dat de huidige aanbiedingen met toestel niet gunstiger zullen worden. Sim only zal wel een verhaal apart zijn. Mijn gevoel zegt dat ik beter af ben als ik voor 1 okt een sim only afsluit, maar het kan ook zijn dat de prijzen hetzelfde blijven tot april
.
Kortom ik verwacht dat de huidige aanbiedingen met toestel niet gunstiger zullen worden. Sim only zal wel een verhaal apart zijn. Mijn gevoel zegt dat ik beter af ben als ik voor 1 okt een sim only afsluit, maar het kan ook zijn dat de prijzen hetzelfde blijven tot april

Ook DM'mtje gestuurd! Hoop dat ik op tijd was..
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
mail kijken;)Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:10:
[...]
beter heb ik er nu een te pakken... haha
Zou best kunnen , krijg 15 aanvragen per minuut danVerwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:11:
Ik was weeer te laat volgens mij : (
Dank u wel !alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:05:
Heb weer 5 codes van Friends and family:) Dm me jullie email adres
Die timer staat er niet voor niets,samen met het antwoord van Coolblue en het verkapte antwoord van VF(Zelf ook zo'n antwoord gekregen) verwacht ik ook prijsstijgingen in Oktober hoor.Visdraad schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:08:
Had op twitter aan de vodafone webcare gevraagd of de F&F abbo's van september extra voordelig zijn vergeleken met andere maanden van de actie. Kreeg het volgende antwoord: "Je kunt inderdaad genieten van extra voordeel.".
Kortom ik verwacht dat de huidige aanbiedingen met toestel niet gunstiger zullen worden. Sim only zal wel een verhaal apart zijn. Mijn gevoel zegt dat ik beter af ben als ik voor 1 okt een sim only afsluit, maar het kan ook zijn dat de prijzen hetzelfde blijven tot april.
Verwijderd
Haha, ik heb volgens mij binnen 20 seconden nadat alwaysleft zijn bericht had gepost hem een DM gestuurd. Ik heb dan eindelijk een actiecode kunnen bemachtigen. 
Hartelijk dank, alwaysleft!
Zo komt iedereen hopelijk een keertje aan de beurt.
Blijft top dit!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Beetje jammer dat die iPhone dan waarschijnlijk pas beschikbaar wordt gemaaktSheva schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:15:
[...]
Die timer staat er niet voor niets,samen met het antwoord van Coolblue en het verkapte antwoord van VF(Zelf ook zo'n antwoord gekregen) verwacht ik ook prijsstijgingen in Oktober hoor.
Hartelijk dank alwaysleft!!!!
Heeft me enkele uurtjes en een F5 knop
gekost, maar het is in ieder geval niet voor niets geweest!!
Heeft me enkele uurtjes en een F5 knop
geen dankVerwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:15:
Haha, ik heb volgens mij binnen 20 seconden nadat alwaysleft zijn bericht had gepost hem een DM gestuurd. Ik heb dan eindelijk een actiecode kunnen bemachtigen.
iPhone 5 komt pas in oktober in de Friends and family, 100% zekerNilsepils schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:17:
[...]
Beetje jammer dat die iPhone dan waarschijnlijk pas beschikbaar wordt gemaaktheel erg hopen op 28 september maar ik begin toch echt te vermoeden dat ie na 1 oktober komt
Ook zeker wanneer in oktober? of is daar nog niks over vermeld?alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:24:
[...]
iPhone 5 komt pas in oktober in de Friends and family, 100% zeker
Nope ;)Iedergeval de jongen die ik ken bij Vodafone zei tegen mij medio oktoberNilsepils schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:25:
[...]
Ook zeker wanneer in oktober? of is daar nog niks over vermeld?
[ Voor 15% gewijzigd door alwaysleft op 24-09-2012 19:26 ]
Niks is 100% zeker met de Friends&Family website. Misschien komt de iPhone 5 pas in december op de website. De iPhone 4S stond er namelijk ook niet meteen op.
KloptGoudvis12 schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:26:
Niks is 100% zeker met de Friends&Family website. Misschien komt de iPhone 5 pas in december op de website. De iPhone 4S stond er namelijk ook niet meteen op.
De prijzen van maanden terug zijn er niet meer. Ik denk dat iedereen denkt wtf, alles is duurder, en met name als je een abonnement in de winkels wil afsluiten tov 1 of 2 jaar terug.Schele indiaan schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:50:
[...]
Precies, dat was mijn gedachtegang. Wat is het verschil met eerdere maanden FF ipv de vergelijking tussen een normaal abo en de huidige actie (die vrij helder is)
De vergelijking tussen ff en een normaal abo lijkt me duidelijk. geen 8 maanden korting maar de hele looptijd. Je kan niet vernieuwen met oude contracten en een telefoon krijgen met hetzelfde contract. Zij zullen je altijd een nieuw contract aanbieden met andere voorwaarden.
Waar je voorheen wellicht internet gratis kreeg of x procent korting dat geldt nu niet meer.
Daarnaast worden we allemaal bijna verplicht een nieuwe abbo te nemen tegen hogere maand bedragen.
[ Voor 42% gewijzigd door hmartino op 24-09-2012 19:52 ]
haha dit moet ik ook echt gaan doen, vandaag het topic goed in de gaten gehouden maar vanmorgen en vanavond te laatVerwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:15:
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Bedankt voor de info.alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:25:
[...]
Nope ;)Iedergeval de jongen die ik ken bij Vodafone zei tegen mij medio oktober
DM gestuurd! Lets pray!!alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:24:
Als het goed is vanavond binnen paar uur weer 5 codes
Dit topic is gesloten.