Iemand nog een code over?
Mensen, heb weer codes. Dm me met jullie email adres, 5 stuks heb ik er....principe is bekend, wie het eerste dm stuurt heeft prijs
Heb je een DM gestuurd!alwaysleft schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:53:
Mensen, heb weer codes. Dm me met jullie email adres, 5 stuks heb ik er....principe is bekend, wie het eerste dm stuurt heeft prijs
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
DM gestuurdalwaysleft schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:53:
Hier ook een kort snel berichtje gestuurd!alwaysleft schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:53:
mensen hebben een mail die prijs hebben!!
:)ze zijn weer op
[ Voor 15% gewijzigd door alwaysleft op 22-09-2012 18:57 ]
Verwijderd
Heb ook een berichtje gestuurd
En ontvangen, thnx!!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 18:57 ]
Top! Bedankt!
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
Haha klopt, als het in zo'n tempo gaat lukt het je alleen als je de pagina de hele dag gaat refreshen.
Verwijderd
@alwaysleft: ik begrijp dus dat de eerste mensen die mailen nadat je hebt gezegd dat je weer codes hebt ze krijgen? Je hebt niet een soort standaard-wachtlijst dus.
Ik heb weer 5 codes. Dm me jullie email adres, de teller start nu!!!
Verwijderd
Ik heb je ge-DMdalwaysleft schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:19:
Ik heb weer 5 codes. Dm me jullie email adres, de teller start nu!!!
En codes zijn op, mensen die niet hun email adres hebben gedm"t...tsja, leer ervan
Er komen dan 15 dm'S per minuut binnenVerwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:38:
snel... heb gelijk ge-dm'd ...
Heb 1 code te vergeven, DM met mailadres aub
Code is vergeven!
Code is vergeven!
[ Voor 24% gewijzigd door Spixo op 23-09-2012 10:23 ]
Heb je DM gestuurd!Ricardo87 schreef op zondag 23 september 2012 @ 10:20:
Heb 1 code te vergeven, DM met mailadres aub
En binnen, thanks!
[ Voor 5% gewijzigd door aesch op 23-09-2012 10:26 ]
je kan die dingen gewoon aanvragen hier https://directsales.vodafone.nl/actiecodes .
enigste wat je nodig hebt zijn 2 verschillende mail adressen -.- .
sorry dat ik misschien nu sommige hun ophemel bubble heb laten ploffen maar kan hier niet zo goed tegen . En mocht ik het helemaal mis hebben kan deze reactie eraf .
sorry dat ik misschien nu sommige hun ophemel bubble heb laten ploffen maar kan hier niet zo goed tegen . En mocht ik het helemaal mis hebben kan deze reactie eraf .
probeer het eens dan... volgens hij heb je toch echt een bedrijfsactiecode nodig, en die heeft niet iedereen
bedrijfsactiecode is niet nodig, een e-mailadres dat is ingeschreven bij vodafone wel
ik heb geen zakelijk vodafone adres
crap
Werkt helaas niet. Mag waarschijnlijk alleen met vodafone adressenLeeuw070 schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:12:
je kan die dingen gewoon aanvragen hier https://directsales.vodafone.nl/actiecodes .
als je al bij vodafone zit heb je als het goed is met je 06 nummer een @vodafone adres . 
mail06********@vodafone.nl .
is al weer een tijdje terug dus misschien dat ik het zo heb gedaan , maar is echt gelukt bij mij als niet vf medewerker en ken ook niemand die bij vf werkt .
mail06********@vodafone.nl .
is al weer een tijdje terug dus misschien dat ik het zo heb gedaan , maar is echt gelukt bij mij als niet vf medewerker en ken ook niemand die bij vf werkt .
[ Voor 51% gewijzigd door Leeuw070 op 23-09-2012 11:24 ]
"****************@vodafone.nl mag geen actiecodes genereren voor *************. Controleer of je de juiste bedrijfsactiecode gebruikt hebt."
[ Voor 11% gewijzigd door nick_haak op 23-09-2012 11:24 ]
dan heb je wel een Vodafone adres, maar geen 'werkt bij Vodafone' adres...
dat klopt inderdaad, maar aangezien dat volgens Leeuw niet zou moeten uitmaken... toch maar geprobeerd.
helaas geen succes.
jammer
helaas geen succes.
jammer
Graag ook een actiecode voor mij als je er nog een over is 
Pretty Please
Pretty Please
Niet helemaal waar.Nilsepils schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:16:
bedrijfsactiecode is niet nodig, een e-mailadres dat is ingeschreven bij vodafone wel
Klopt, ik heb een code van een vriend van mij, die zit op Hi bij een callcenter, maar aangezien ze ook werk voor Vodafone leveren zijn alle (persoonlijke, een ####@vodafone.nl adres is dus helemaal niet nodig) e-mailadressen van de medewerkers ingeschreven bij VodafoneGoudvis12 schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:27:
[...]
Niet helemaal waar.Niet alleen een Vodafone e-mailadres, BelCompany e-mail adressen doen het net zo goed.
Als je niet bij een telefoon gerelateerd bedrijf werkt, heb je er dus niets aan.Nilsepils schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:29:
[...]
Klopt, ik heb een code van een vriend van mij, die zit op Hi bij een callcenter, maar aangezien ze ook werk voor Vodafone leveren zijn alle (persoonlijke, een ####@vodafone.nl adres is dus helemaal niet nodig) e-mailadressen van de medewerkers ingeschreven bij Vodafone
Je kan ook een code via vrienden krijgen, of in dit topic wanneer alwaysleft (of een ander) er een aantal beschikbaar heeft
Ik wil graag een code ontvangen, maar als je niet binnen een paar seconden kunt reageren, ben je te laat.Nilsepils schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:34:
Je kan ook een code via vrienden krijgen, of in dit topic wanneer alwaysleft (of een ander) er een aantal beschikbaar heeft
ah, ik heb hem
kleine tip: met de uitleg van Leeuw over het vodafone mail adres, en een beetje googlen naar een bedrijfsactiecode, heb je zo beet!
Verwijderd
Ik durf niet naar boven te scrollen want dan mis ik misschien de laatste post waarin iemand een code vrij heeft.
Die code`s zijn heel makkelijk te krijgen hoor... gewoon een beetje met e-mail adressen rotzooien...
Overigens kan je het beter bij Vodafone particulieren bestellen, is even duur
jup , beetje simpel rekenwerk laat zien dat je totale korting over 1 a 2 jaar F&F korting op evenveel uitkomt als de 3 of 6 maanden gratis als particulier .melvinnie schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:41:
Die code`s zijn heel makkelijk te krijgen hoor... gewoon een beetje met e-mail adressen rotzooien...
Hooguit kan de toestelprijs iets schelen .
Ik heb er nog wel een paar, DM mailadres maar...
Vergeven...
Vergeven...
[ Voor 18% gewijzigd door Spixo op 23-09-2012 11:49 ]
Verwijderd
DM gestuurd!Ricardo87 schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:45:
maar dan heb je wel vaste maandlasten, de toestelprijs is iets goedkoper, en geen aansluitkosten!Leeuw070 schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:43:
[...]
jup , beetje simpel rekenwerk laat zien dat je totale korting over 1 a 2 jaar F&F korting op evenveel uitkomt als de 3 of 6 maanden gratis als particulier .
Een code mogen ontvangen! Hartelijk bedankt
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ik heb em! Hartelijk dank!Ricardo87 schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:45:
Vergeven...
Anders kijk je gewoon op de site... https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:55:
En als je nou een sim only neemt, kun je dan ook goedkoper uit zijn? En hoeveel?
3 of 6 maanden gratis is er niet meer. Dat is nu 4 maanden 50% korting, of 8 maanden 50% korting.Leeuw070 schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:43:
[...]
jup , beetje simpel rekenwerk laat zien dat je totale korting over 1 a 2 jaar F&F korting op evenveel uitkomt als de 3 of 6 maanden gratis als particulier .
Ik mag mijn abonnement ook eindelijk verlengen. Heeft er iemand nog een F&F code voor me?
Bvd
Bvd
Nee alle toestellen op deze pagina kan je bestellen:Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:05:
Maar er kan dus geen iphone 5 besteld worden?
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Heb 5 codes over, dm me jullie email adres...
ZIjn er nog aangepaste voorwaarden aan de sim only abbo's via deze actie? Ik kan ze namelijk niet vinden. En geld het actie tarief voor de hele contract duur?
yep....zijn geen aangepaste voorwaarde, en actieduur is hele 1 jaar of 2 jaarNoxa schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:17:
ZIjn er nog aangepaste voorwaarden aan de sim only abbo's via deze actie? Ik kan ze namelijk niet vinden. En geld het actie tarief voor de hele contract duur?
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 23-09-2012 12:18 ]
nope, zelfde als de gewone sim only's van vodafone...met als voordeel hele contractsperiode flinke kortingVerwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:18:
Geen aangepaste voorwaarden?
[ Voor 25% gewijzigd door alwaysleft op 23-09-2012 12:20 ]
Dat bied perspectieven, ga ik mooi een sim only abbo scoren voor bij de nieuwe iPhone.
weet ik allemaal niet, bel vodafone opVerwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:23:
Nog even een vraag:
Kun je de abbo ook vanaf volgende maand in laten gaan. Ik zit namelijk vanaf morgen een maand in het buitenland. En hoe zit dat met nummerbehoud. Kan ik dan gewoon in het buitenland zijn? beetje ingewikkeld voor mij.
Heeft Vodafone ook internet bundel voor in het buitenland? Zoals de dagpassen / weekpassen van T-Mobile?
Dan is een SIM Only van Vodafone nog wel interessant! Visual Voicemail hebben ze zeker niet?
Dan is een SIM Only van Vodafone nog wel interessant! Visual Voicemail hebben ze zeker niet?
hmmm, interessant, alleen jammer dat mijn abbo in januari pas in de 3 maand voor einde opzegtermijn zit....
Cogitationis poenam nemo patitur
Je kunt voor 2 euro per dag 35 mb internetten, 20 minutne bellen naar nederland en 20 smsjes versturen dacht ik uit mijn hoofd. NetjesiMick schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:26:
Heeft Vodafone ook internet bundel voor in het buitenland? Zoals de dagpassen / weekpassen van T-Mobile?
Ik ook. Heb zojuist een nieuw sim-only abo aangevraagd met nummerbehoud. Ik ben benieuwd.nick_haak schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:38:
ah, ik heb hemkleine tip: met de uitleg van Leeuw over het vodafone mail adres, en een beetje googlen naar een bedrijfsactiecode, heb je zo beet!
Heb weer 3 codes, dm me jullie email adres
Je hebt een DM. Alvast dank
Verwijderd
Hoe zit dat met de 1000 mb geval? ga je daar snel overheen? heb geen zin om elke keer over mijn bundel heen te gaan namelijk..
Alle vragen die je al in dit topic hebt gesteld zijn te vinden met simpel google werk...Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:10:
Hoe zit dat met de 1000 mb geval? ga je daar snel overheen? heb geen zin om elke keer over mijn bundel heen te gaan namelijk..
1000mb is zat bij normaal gebruik van FB, whatsapp en af en toe een youtube filmpje
1000 mb is genoeg om echt goed mobiel te internetten..Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:10:
@alwaysleft,
Thanks ik zag de code in m'n spam box zitten zojuist.
Thanks ik zag de code in m'n spam box zitten zojuist.
De code is ongeveer 3 maanden gelden begreep ik van alwaysleft. Ik kan ook pas op 10 november 2012 een abo aanvragen met nummerbehoud.Bullet NL schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:27:
hmmm, interessant, alleen jammer dat mijn abbo in januari pas in de 3 maand voor einde opzegtermijn zit....
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb een f&f code, alleen is deze tot de 27ste van sept. geldig. Ik wil graag een iphone 5. Wat zal ik doen? Nu een sim-only aanvragen en toestel los kopen of toch even wachten wanneer de iphone 5 met abbons erop staat? (waarschijnlijk is mijn code dan vervallen:().. Help!
Het is of het 1 of het ander je kan ook een 4S met abbo nemen!Clvl13 schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:02:
Ik heb een f&f code, alleen is deze tot de 27ste van sept. geldig. Ik wil graag een iphone 5. Wat zal ik doen? Nu een sim-only aanvragen en toestel los kopen of toch even wachten wanneer de iphone 5 met abbons erop staat? (waarschijnlijk is mijn code dan vervallen:().. Help!
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ja dat zou kunnen maar ik wil een iphone 5..Mouse_NL schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:06:
[...]
Het is of het 1 of het ander je kan ook een 4S met abbo nemen!
Is het slim om even af te wachten en kijken wat de prijzen van vodafone zijn of sim only nu aanschaffen.
Er zit elke maand wel verschil in die f&f site, vorige maand was het 50% korting en deze 30%. tja.. misschien is volgende maand helemaal geen korting.
Had trouwens een vraagje over de iPhones die je via de F&F-site kunt bestellen. Ik zie namelijk alleen maar 16gb iPhones beschikbaar staan. Mijn vraag is dus of het ook mogelijk is/wordt om een 32gb of 64gb iPhone te bestellen?? Ben namelijk ook aant wachten op de iPhone 5 en wil graag een 32gb versie hiervan. Weet iemand hier iets van?
Nee, helaasch nieteve123 schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:40:
Had trouwens een vraagje over de iPhones die je via de F&F-site kunt bestellen. Ik zie namelijk alleen maar 16gb iPhones beschikbaar staan. Mijn vraag is dus of het ook mogelijk is/wordt om een 32gb of 64gb iPhone te bestellen?? Ben namelijk ook aant wachten op de iPhone 5 en wil graag een 32gb versie hiervan. Weet iemand hier iets van?
Nee, as far as I know, niet mogelijk
was bij de release van de 4S iig niet het geval
De 4S is een korte tijd (lees: 1 maand) wel beschikbaar geweest in 32GB versie.Nilsepils schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:44:
Nee, as far as I know, niet mogelijkwas bij de release van de 4S iig niet het geval
Dit topic is gesloten.