Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrivateJoker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 13:23
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik een videokaart aangeschaft via marktplaats. Werkt als een tiet maar maakt een brommend geluid. Nu heb ik al wat rondgekeken en ben er achter dat er speling zit op mijn fan van de videokaart. Er waren meer met dat probleem, alleen die hebben hem teruggestuurd naar fabriek. Aangezien mijn kaart geen garantie meer heeft probeer ik het anders op te lossen. Dit is de kaart waar ik het over heb Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1253361774.jpeg
De fan hangt bij mij naar beneden, als ik er met de vinger tegenaan druk dan zit er wel een centimeter speling op. Nou ben ik benieuwd of het mogelijk is om hier een andere fan in te bouwen.
Hopelijk wel want de kaart is nog niet oud en doet het goed, als er andere suggesties zijn dan hoor ik het graag.

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ga op zoek naar kapotte reference design 5870 kaarten en jat daar de hele koeler van :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrivateJoker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 13:23
Hopelijk is het probleem over een paar dagen opgelost. Ik heb een Arctic Accelero Xtreme 5870 gekocht bij Afuture, dus als die erop zit dan hoop ik dat het voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:06
Reference 4870 gebruikt zelfde fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Met die Arctic moet het goedkomen, die dingen zijn stil en koelen en stuk beter dan standaard!
Let wel goed op bij het instaleren dat je niks beschadigt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Vaak kon je de fans terug 'clicken' waardoor je hem terug op zijn plek duwt, en hij eventueel geen extra geluid meer maakt..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik denk dat er stiekem nog aardig wat reference 5870 koelers bij tweakers thuis liggen omdat zij er aftermarket koelers hebben opgezet.
Plaats een Ad en ik denk dat je voor 10 euro een complete als nieuwe behuizing hebt.
Pagina: 1