Aanschaf nieuwe gaming toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• rockz0r
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-06-2025
Hallo tweakers!

Ik ben op zoek naar een gaming keyboard die bijna geen geluid maakt als je type. Verder (als het mogelijk is) wil ik graag multimedia knopjes en macro erop hebben. Budget onder €90 euro. Het is voor PC.
Hopelijk zijn deze eisen voldoende.

Iemand een suggestie? Op dit moment heb ik de Roccat Isku als aanradar gekregen...

Alvast bedankt!

~rockz0r

EDIT:
Eisen&wensen:
-Gaming keyboard
-Zo min mogelijk type geluid en liefst geen.
-Macro of multimedia knopjes ( is geen pré )
-Budget onder 90 euro
-PC
-Cable
-Toetsenbord indeling;
Afbeeldingslocatie: http://www.commaat.nl/content/images/tips/NL/keyboard/keyboard.png
-Kleur liefst zwart maar mag ook een andere kleur zijn
-Als het kan met een 'wrist rest' erbij.

[ Voor 45% gewijzigd door rockz0r op 18-09-2012 00:17 ]

• len-art
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-12-2025
Het grote mechanische toetsenborden topic hier al even doorheen gelezen?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-03 16:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Dat is denk ik net niét goed voor OP, hij wil net een toetsenbord dat geen geluid maakt. Voor zover ik weet (correct me if I'm wrong) maken mechanische toetsenborden net een klikgeluidje elke keer je een toets indrukt.

Als je echt geluidloos wil typen dan zul je voor een laptop-achtig toetsenbord moeten gaan zoeken. Ik denk alleen dat die niet echt gemaakt zijn om mee te gamen :/

Android developer & dürüm-liefhebber

• rockz0r
Ja, ik heb het gelezen, als ik lees over de "switches" maken ze nog een hardere geluid

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
De Roccat Isku kan ik zelf aanraden (op de nogal goedkoop aandoende achtergrond verlichting na), maar hij ligt in principe in de mediamarkt, dus daar kan je gewoon zelf ook kijken. Hij maakt iig weinig geluid, relatief lichte aanslag ook.

Heb je nog iets meer aan eisen? Met macro toetsen en achtergrondverlichting heb je behalve de Roccat Isku ook nog de Saitek Cyborg, en nog wat logitech toetsenborden. Welke indeling wil je bijvoorbeeld? Als je problemen hebt met de idiote logitech indeling met kleine linkershift (ik ben uiteraard hier compleet objectief), dan vallen die al af.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:41

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb je topic even verplaatst naar CAA. Het is trouwens aan te raden zelf nog even op zoek te gaan naar toetsenborden die aan je eisen voldoen, want je hebt nu wel een beperkte openingspost. Aan de hand daarvan kunnen mensen gelijk zien aan welke modellen je denkt. D

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Met die eisen denk ik dat je nog veel beter een pc-zaak kan binnenlopen en zelf gaan uitproberen want wat de een bijna geen geluid maken vind, vind de andere weer veel te veel geluid. Net als de aanslag van de toetsen is ook vaak heel persoonlijk en daarvoor misschien des te praktischer eens in het echt uit te proberen.

• rockz0r
Als ik in de computer zaak kom smeren ze mij de duurste toetsenbord die ze hebben. Maar de mediamarkt heeft maar een paar gaming toetsenborden die ik al heb getest en maken ook wel wat hard geluid... hopelijk zullen de gaming branche misschien een nieuwe gaming keyboard ontwerpen met helemaal of zo min mogelijk type geluid.

-update specificatie-
Pagina: 1