Tweakers.net genomineerd voor Website van het Jaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Mede-auteur:
  • Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 21:02

Wilbert de Vries

Tweakers.net strijdt net als in voorgaande jaren om de titel 'Website van het Jaar'. We zijn in drie categorieën genomineerd: beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community.

Vorig jaar sleepten we de de titels Beste Nieuwssite, Beste Prijsvergelijker, Beste Community en, voor de tweede keer, Website van het Jaar in de wacht. Wij zijn er enorm trots op dat onze bezoekers ons deze erkenning hebben gegeven en we doen dan ook hard ons best om de website nog beter te maken.

Zo zullen we binnenkort onze website voor én achter de schermen compleet vernieuwen. Hoewel daar nu nog weinig van te zien is, zijn veel van de keuzes het gevolg van jullie feedback, kritiek en suggesties. We hopen dat jullie onze pogingen onszelf te verbeteren, zowel redactioneel als technisch, het afgelopen jaar hebben gezien en kunnen waarderen. We hopen dus dat jullie ook dit jaar weer massaal op Tweakers.net zullen stemmen, zodat we samen weer een jaar lang kunnen pronken met een paar mooie titels.

Bij de stemming wordt gevraagd naar een oordeel over de inhoud, de vormgeving en de navigatie, en er wordt gekeken naar de mate waarin stemmers een site aan vrienden en bekenden zouden aanbevelen. Meedoen is eenvoudig: via een van onderstaande links kun je - tot uiterlijk 26 oktober 2012 - op Tweakers.net stemmen.Onder de deelnemers worden door de organisatie van de Website van het Jaar-verkiezing een Samsung 3D Smart TV, twee iPads en vijf Nikon Coolpix S3300-camera's verloot, dus wie weet doe je met je stem niet alleen alle andere tweakers maar ook jezelf een plezier

Namens iedereen: alvast bedankt!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gestemd, ik zit al een aantal jaar op deze website en heb veel mensen geholpen. Echter ben ik zelf ook geholpen, daarom ook de 2 namen onder mijn avatar.
Moge de beste winnen!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• zeef
_o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvd-nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:29
Na het stemmen verstuurt de site een bevestiging met activatielink. GMail markeert deze bij mij echter als SPAM. Meer mensen die hier last van hebben?

SPF validatie lukt trouwens prima, het bericht wordt op basis van inhoud als SPAM gemarkeerd.

[ Voor 24% gewijzigd door jvd-nl op 06-10-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een beetje raar als je de award zou winnen dan na een korte tijd Tweakers 7.0 de lucht ingaat.
Dan is de award voor de oude site en niet voor de nieuwe. (of zouden jullie dit wel doen?)

Niet dat ik het jullie niet zou gunnen hoor, dat staat hier los van

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:02:
Wel een beetje raar als je de award zou winnen dan na een korte tijd Tweakers 7.0 de lucht ingaat.
Dan is de award voor de oude site en niet voor de nieuwe.
Maar de nieuwe website is in veel opzichten een verbetering van de oude. Dus dan zouden we eigenlijk nòg een award moeten krijgen voor 'verbeterde beste website van het jaar'! :+

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een beetje vervelend (en eigenlijk ook wel zielig) dat je, wanneer je ingelogd bent, verzocht wordt om op Tweakers te stemmen. Als ik op Tweakers zou stemmen, dan doe ik dat omdat ik vind dat de website dat verdient, niet omdat het bij mij gepusht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 18:23
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:02:
Dan is de award voor de oude site en niet voor de nieuwe. (of zouden jullie dit wel doen?)

Niet dat ik het jullie niet zou gunnen hoor, dat staat hier los van
Onze eigen release ga ik niet afstemmen op een of andere awardshow. Dat dit samenloopt is dan maar zo. Uiteindelijk draait het om de inhoud van de website, dat gaat niet veranderen met een nieuwe versie
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:26:
Ik vind het een beetje vervelend (en eigenlijk ook wel zielig) dat je, wanneer je ingelogd bent, verzocht wordt om op Tweakers te stemmen. Als ik op Tweakers zou stemmen, dan doe ik dat omdat ik vind dat de website dat verdient, niet omdat het bij mij gepusht wordt.
Wat heeft het inloggen ermee te maken? We attenderen bezoekers op het feit dat we genomineerd zijn, of je nou bent ingelogd of niet. We kunnen niet detecteren wie van onze gebruikers al heeft gestemd, wie er wil stemmen of wie niet wil stemmen. Vandaar dat we alle bezoekers een eenmalige melding sturen die makkelijk weg te klikken is. Wil je niet stemmen, dan klik je het weg en zie je het niet meer. Ik snap niet wat er zo "zielig" is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik dacht dat het specifiek om het inloggen ging. My bad. Wat er zielig aan is, is de toon van de boodschap, waarbij om stemmen gebedeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Je zou verbaasd zijn hoe vaak we "Oh, deed Tweakers ook mee? Dat wist ik helemaal niet". hebben gehoord de afgelopen jaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:42:
Ah, ik dacht dat het specifiek om het inloggen ging. My bad. Wat er zielig aan is, is de toon van de boodschap, waarbij om stemmen gebedeld wordt.
Een melding op de site is een stuk minder bedelen dan ik van andere sites voor mijn kiezen krijg hoor. iBood, bol.com en weet ik hoe veel anderen die binnenkort weer herhaaldelijk gaan mailspammen; dat is bedelen..

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 18:23
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:42:
Wordt Tweakers weer Website van het Jaar?

Tweakers.net is wederom genomineerd voor Beste Nieuwssite, Community en Vergelijker van Nederland! We hebben het afgelopen jaar keihard gewerkt om onze titel waar te maken en we hopen dit jaar weer te winnen. Help ons door je stem uit te brengen op websitevanhetjaar.nl en maak daarbij kans op iPads, een 3d-tv en andere mooie prijzen. Breng nu je stem uit!
Kun je mij dan even aangeven wat hier precies 'bedelachtig' aan is? We zijn genomineerd en daar zijn we trots op. Het is niet gek als we alle gebruikers in 1 keer (en ook maar eenmalig) een bericht sturen dat als ze het leuk vinden, ze mogen stemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Dan heb je aardig wat vervelende weken achter de rug denk ik?

Er stonden allemaal zielige, vervelende mensen van de pvda, cda, d66, pvv en wat zo meer te bedelen om een stem...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 18:54
Misha schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:39:
[...]

Onze eigen release ga ik niet afstemmen op een of andere awardshow. Dat dit samenloopt is dan maar zo. Uiteindelijk draait het om de inhoud van de website, dat gaat niet veranderen met een nieuwe versie

[...]
Als ik zou kunnen zou ik mijn stem terug trekken. Het was eerlijker geweest om T7 in te voeren voor de stemronde. Het uiterlijk is op zijn minst net zo belangrijk als de inhoud met het huidige uiterlijk zou mijn stem dus zeker niet naar tweakers gaan.

/edit:

Ik moet toch eens wat langer nadenken voordat ik zulke harde uitlatingen doe |:(
Tweakers blijft vooralsnog mijn favoriet O-)

[ Voor 10% gewijzigd door jbhc op 21-10-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 18:45
Helaas,

mijn stem krijgen wij dit jaar niet, T7 zal ik het voor het gemak even noemen, is het niet voor mij!
Ben misschien wel te veel verwend met Femme,s design!

Verder lijkt het hier langzamerhand wel op een speeltuin, waarop vooral de commercie de overhand krijgt! Speeltjes en spelletjes. X-box, Nintendo, en PS3!

Dat heeft volgens mij niets met tweaken te maken, immers is elke verandering zover ik weet een lifetime ban?!

Verder heb ik ook weinig belang om steeds weer een andere telefoon met de zelfde specs te moeten kopen, alleen omdat het een sponsor is.

Dus helaas dit jaar niet

‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Rev-anche schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 01:19:
Helaas,

mijn stem krijgen wij dit jaar niet, T7 zal ik het voor het gemak even noemen, is het niet voor mij!
Ben misschien wel te veel verwend met Femme,s design!

Verder lijkt het hier langzamerhand wel op een speeltuin, waarop vooral de commercie de overhand krijgt! Speeltjes en spelletjes. X-box, Nintendo, en PS3!

Dat heeft volgens mij niets met tweaken te maken, immers is elke verandering zover ik weet een lifetime ban?!

Verder heb ik ook weinig belang om steeds weer een andere telefoon met de zelfde specs te moeten kopen, alleen omdat het een sponsor is.

Dus helaas dit jaar niet
Volgens mij zoek je dit topic: Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update* :)
Pagina: 1